Gå til innhold

ned 20-30 kg 1.02.06


Gjest lkt26

Anbefalte innlegg

hei alle sammen....

Jeg er et rotehue....

var så deppa her om dagen for jeg var sikker på at jeg var gått opp masse i vekt denne uka og,og bestemte meg for og ikke gå videre på noe kurs...syns ikke det funket for meg...men der tok jeg feil gitt....

kom inn til kurslederen min i går og sa som sant var at jeg var deppa og lei.blei så mye fokus på veiinga av maten at jeg gikk helt i stå...

jeg har den siste uka spist hver tredje time.og fem måltider om dagen.men ikke veid maten.ok sa hun.hopp på vekta så får mi se....

den stoppet på 122,6!!!!!!ned 1.7 det på en uke....jeg er kjempefornøyd,og har nå planner om og gå et kurs til....ho sa at jeg skulle gjøre som jeg hadde gjort før kurset.for da gikk jeg ned 17 kilo alene siden oktober....så nå er motivasjon og lyst kommet tilbake for fult...har loft meg skjøl at går jeg opp en uke så skal jeg bare jobbe enda mer neste uke for og komme ned igjen di kiloa.har tross alt 37,5 kilo som skal av før 23.12.06.det er målet mitt.....

 

Ha en fin dag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
hei alle sammen....

Jeg er et rotehue....

var så deppa her om dagen for jeg var sikker på at jeg var gått opp masse i vekt denne uka og' date='og bestemte meg for og ikke gå videre på noe kurs...syns ikke det funket for meg...men der tok jeg feil gitt....

kom inn til kurslederen min i går og sa som sant var at jeg var deppa og lei.blei så mye fokus på veiinga av maten at jeg gikk helt i stå...

jeg har den siste uka spist hver tredje time.og fem måltider om dagen.men ikke veid maten.ok sa hun.hopp på vekta så får mi se....

den stoppet på 122,6!!!!!!ned 1.7 det på en uke....jeg er kjempefornøyd,og har nå planner om og gå et kurs til....ho sa at jeg skulle gjøre som jeg hadde gjort før kurset.for da gikk jeg ned 17 kilo alene siden oktober....så nå er motivasjon og lyst kommet tilbake for fult...har loft meg skjøl at går jeg opp en uke så skal jeg bare jobbe enda mer neste uke for og komme ned igjen di kiloa.har tross alt 37,5 kilo som skal av før 23.12.06.det er målet mitt.....

 

Ha en fin dag alle sammen...[/quote']

 

Skikkelig bra jobba ;)

Stå på videre.

 

Hangglideren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei folkens jeg er ny i dette. ser at det er mange som er i samme situasjon som meg. håper å få masse motivasjon. jeg er en jente på 36 år gift to barn på 10 og13 år. jeg begynte på slankeren for meg selv 3januar og etter fire uker har jeg gått ned fire kilo. startvekten min var 92kilo.jeg har aldri veiet så mye førog når jeg bare er 160cm høy så er ikke det akkurat idealvekten he he. Håper vi kan hjelpe hverandre hilsen lena36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Det var litt av en turn-around! Supert resultat med 1,7kg! -Synes du var kjempe tøff som faktisk dro på kurset for å prate med kurslederen! -De fleste hadde sikkert bare droppet ut! Veldig glad på dine vegne ikt!

 

Jeg skal ha veiedag i kveld, og er ganske nervøs! -Var på fiskerestaurant i går, og unnet meg selv både forrett, hovedrett og dessert! Modern går også på GR-kurs, og hun droppet både forrett og dessert! -Men jeg tror jeg varer lenger i slankemodus dersom jeg ikke overdriver i sånne anledninger. (Det var en skikkelig flott fiskerestaurant, med fisk forrett og fisk hovedrett, og knøttsmå posjoner! -Mousse chocolate'en var også knøtt liten, men ikke akkurat laget av fisk ;)) Er iallefall veldig spent på kvelden, så får vi se hva resultatet blir!

 

Ha en fin dag!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tornerose

Har nå kommet inn i en bra bane, klarer å motstå snop nå. Håper bare det fortsetter. Har nettopp funnet meg klær for 7500kr som jeg har lyst på, men jeg vil ikke kjøpe de før jeg har krymet en del til..

Derfor er jeg nødt å klare å slanke meg, blir litt mer motivert når jeg tenker på alt det fine jeg skal kjøpe meg når kiloene er borte.

Usj, handlet inn utenlandske jordbær i dag, usj de smakte lite godt. Hadde en ganske rar konsistens også, skulle nesten trodd at de var falske. Tror jeg får vente til sommeren da kommer de norske bærene namnam....

(:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vanvittig bra med ned 1,7kg da. Gratulere. Må være god følelse å få den oppturen når man egentlig er litt deppa og drit lei. Kanonbra!!!!;)

 

Jeg har ikke gått ned så mye denne uka men får håpe på bedre resultat neste uke. Det ble jo litt trøstespising etter kræsj med bilen på fredag men det må jeg leve med....

 

Nå er det iallefall full skjerpings i fire uker, for målet er å gå ned ganske mange flere kilo før jeg fyller 30 år 18.mars i år. Håper det skal gå ganske greit.I dag skal jeg iallefall ha en god fiskemiddag og gå en god lang tur i det fine været som er her på østlandet i dag.

 

Har funnet ut at jeg må bli flinkere til å spise kveldsmat også. det var jeg veldig flink til da jeg gikk på kurs i fjor og da raste jo kiloene av meg.. Fint hvis det skjer igjen....

 

Ha en fin dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei folkens jeg er ny i dette. ser at det er mange som er i samme situasjon som meg. håper å få masse motivasjon. jeg er en jente på 36 år gift to barn på 10 og13 år. jeg begynte på slankeren for meg selv 3januar og etter fire uker har jeg gått ned fire kilo. startvekten min var 92kilo.jeg har aldri veiet så mye førog når jeg bare er 160cm høy så er ikke det akkurat idealvekten he he. Håper vi kan hjelpe hverandre hilsen lena36.

 

 

Hei hei jeg er og ny her! Jeg er 24,veier 94,7 og er 1.82 høy.Jeg skal ned til 80.Ser ut som dette er plassen for å få motivasjon ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Lena36 og Ayshe! Her er det masse motivasjon og støtte å få, det kan jeg love. Kan selv skrive under på det.

 

Gratulerer lkt26, knallbra jobba! Kjempemoro atmotivasjonen din snudde til riktig retning.

 

jeg hadde veiedag på mandag. Opp 0,4 kg, litt ut i cm også her og der.. Totalt har jeg nå gått opp 3 kg siden slutten av november, helt dritt! Men, nå har motivasjone kommet tilbake - MED STOR HJELP FRA DERE!!! - og de siste par dfagene har det gått veldig bra, og jeg ser kun fremover. jeg har da gått ned de samme tre kilioene noen ganger før, jeg skal klare det igjen, og dra med meg en del flere i samme slengen!

 

I går feiret vi fødselsdagen til min søster. Eneste utskeielsen hele dagen var et stykke napoleons kake. OK, ikke veldig lurt av meg, men jeg kunne dytta i meg så veldig mye mer! Men jeg hadde ikke lyst på! i dag har jeg spist litt under det jeg skal - rett under 1200. Kanskje blir det en frukt til, men egentlig tenker jeg at jeg barer skal drikke resten av kvelden, for så å jevne ut disse to dagene. Da kommer jeg opp i ca 1450 kcal, og er akkurat det jeg har funnet ut er det perfekte for meg. (Skal "egentlig" ligge på 1600, men føler selv at 1450 er mer passe for at jeg skal få gått ned.)

 

Jeg er kjempemotivert, og i et strålende humør, til tross for vektoppgang og cm-økning. For jeg VET jeg skal klare å ta av meg dette!! Sammen med dere!

 

Stikker innom i morgen - takk for at dere er her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Lena36 og Ayshe! Her er det masse motivasjon og støtte å få' date=' det kan jeg love. Kan selv skrive under på det.

 

Gratulerer lkt26, knallbra jobba! Kjempemoro atmotivasjonen din snudde til riktig retning.

 

jeg hadde veiedag på mandag. Opp 0,4 kg, litt ut i cm også her og der.. Totalt har jeg nå gått opp 3 kg siden slutten av november, helt dritt! Men, nå har motivasjone kommet tilbake - MED STOR HJELP FRA DERE!!! - og de siste par dfagene har det gått veldig bra, og jeg ser kun fremover. jeg har da gått ned de samme tre kilioene noen ganger før, jeg skal klare det igjen, og dra med meg en del flere i samme slengen!

 

I går feiret vi fødselsdagen til min søster. Eneste utskeielsen hele dagen var et stykke napoleons kake. OK, ikke veldig lurt av meg, men jeg kunne dytta i meg så veldig mye mer! Men jeg hadde ikke lyst på! i dag har jeg spist litt under det jeg skal - rett under 1200. Kanskje blir det en frukt til, men egentlig tenker jeg at jeg barer skal drikke resten av kvelden, for så å jevne ut disse to dagene. Da kommer jeg opp i ca 1450 kcal, og er akkurat det jeg har funnet ut er det perfekte for meg. (Skal "egentlig" ligge på 1600, men føler selv at 1450 er mer passe for at jeg skal få gått ned.)

 

Jeg er kjempemotivert, og i et strålende humør, til tross for vektoppgang og cm-økning. For jeg VET jeg skal klare å ta av meg dette!! Sammen med dere!

 

Stikker innom i morgen - takk for at dere er her![/quote']

 

 

Ja da er vi i samme båt. Jeg gikk også opp 0,4kg denne uken. Skikkelig nedtur trodde jo at jeg hadde gått ned mer men det kommer vel neste uke håper jeg. Stå på videre

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

Det er bra jobba ikt26 og til de som har sett resultat. Men vi har sikkert jobba hardt vi andre også selv om jeg ihvertfall hadde gått opp 0,4kg. Ble litt forbanna da jeg følte jeg hadde vært flink. I går var jeg på kinarestaurant og spiste både forrett og hovedrett men jeg klarte å la desserten være. Spiste ikke risen heller. Da syntes jeg selv jeg hadde vært flink. Håper på nedgang mandag. Skal ha selskap for sønnen min som fylte 20 fredag 27 januar. Da må jeg være flink. Skal skrive her søndag og fortelle hvordan det gikk med viljen. Klem til alle slankere der ute

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg har hatt en skikkelig møkkadag, med krangling, dårlig samarbeid, uenigheter, flises****eri og masse blæh! Var så sliten og lei meg da jeg dro fra skolen nærmere seks, og ville bare stupe ut i godteriet. Gikk på Rema1000, og vandret rundt i 15 minutter for å finne middag og trøstemat. Hadde lyst på veldig mye godteri, og hadde ikke lyst til å lage mat. Men jeg fant pølser med bare ni prosent fett. Jeg er egentlig ikke glad i pølser, men spiser det en sjelden gang når jeg virkelig ikke har lyst til å lage mat. Også var det bare fem pølser i pakka! Da går det an å bli kvitt pakka etter hvert. Og i stedet for masse snop, kjøpte jeg et hvetebrød med sånn gul krem. Selvfølgelig ikke helt bra, men jeg følte at jeg hadde det kjempefælt og fortjente masse synd på meg-mat. Men jeg synes jeg klarte meg rimelig bra! Litt stolt!

 

*klapper meg selv på skuldra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg har hatt en skikkelig møkkadag' date=' med krangling, dårlig samarbeid, uenigheter, flises****eri og masse blæh! Var så sliten og lei meg da jeg dro fra skolen nærmere seks, og ville bare stupe ut i godteriet. Gikk på Rema1000, og vandret rundt i 15 minutter for å finne middag og trøstemat. Hadde lyst på veldig mye godteri, og hadde ikke lyst til å lage mat. Men jeg fant pølser med bare ni prosent fett. Jeg er egentlig ikke glad i pølser, men spiser det en sjelden gang når jeg virkelig ikke har lyst til å lage mat. Også var det bare fem pølser i pakka! Da går det an å bli kvitt pakka etter hvert. Og i stedet for masse snop, kjøpte jeg et hvetebrød med sånn gul krem. Selvfølgelig ikke helt bra, men jeg følte at jeg hadde det kjempefælt og fortjente masse synd på meg-mat. Men jeg synes jeg klarte meg rimelig bra! Litt stolt!

 

*klapper meg selv på skuldra[/quote']

 

Jeg har sånne utfordringer der jeg og...har jeg en dårlig dag er det fort gjort og kompansere med trøste mat, og det er ikke akkurat knaskerøtter eller eple lissom...Men som kurslederen sa: Problemer forsvinner ikke av at en stapper i seg det en ikke trenger-NEMLIG!!!Godt å høre flere sliter med litt samme tinga, det er en...eh mager trøst*LER*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...