Gå til innhold

Vil ned 8 kg innen sommeren 2011. :-).


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Tok en liten sniktitt på vekta, har nok skremt den grundig, ja!

Og i dag skal det svømmes langt og lenge :-)

 

PS: Fanatisme er roten til alt ondt, og du verden så klare vi kommer til å bli for badesesongen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 891
  • Created
  • Siste svar

He, he, he! Kanskje jeg også må begynne å true vekten min!

 

Flink dere er, da! Jeg er litt på tur om dagene, jeg... Viljestyrken forsvant ut med ...vet ikke. Var i 50-årsvisitt til min bror i går, og gjett hvem som spiste mye kake? Jo, det var meg. Ble litt "fjernstyrt" hvis dere skjønner. Spiste litt på autopilot... Plutselig oj, har jeg spist alt dette? Faen og! Ble litt irritert på meg selv..

 

Men, er flink til å trene, da... Er i alle fall en trøst. Tror jeg hopper over veiingen denne uken, og kommer sterkt tilbake neste uke. Må bare innse at løpet er kjørt.

 

På fredag er det to uker til jeg reiser sydover, så det er på tide å ta seg sammen! Gleder meg veldig, da...

 

Takk for støttende kommentarer ang datteren min, alle :-) Har ikke fått snakket skikelig med henne, for hun har blitt syk med høy feber, men hun er på bedringens vei og da...

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaika:skjønner godt hva du mener,fort gjort å spise en kakebit til:)

 

har vært hos legen og tatt blodprøve så nå er det bare å vente på svar.håper at alt er iorden. ellers idag blir det trening,skal sykle. 25 min .blir tilsammen 1.3 trimpoeng.

 

mm,spiste en smoothie idag med bringebær og yoghurt.

er jo så mange forskjellige og gode smoothier å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

 

Grattis med nedgang, Nikkoline! Kjempemessig!

 

JEg har hatt en litt lite flink uke. Drakk et glass vin med bror på mandag, og spiste sjokolade, og i går var jeg på generalforsamling i en klubb jeg er med i, og det ble det litt øl og kaker.. Har egentlig vært flink og trent hver dag siden mandag, og skal trene i dag også.. MEn jeg føler liksom ikke den samme driven denne uken. Kommer forhåpentligvis tilbake. Veiing i morgen - og jeg er spent på hva som dukker opp for et tall nå... :(

 

Kaika, lykke til med ikke-veiing denne uken :o kjenner følelsen, for å si det sånn. Men jeg MÅ veie meg hver uke hvis jeg skal klare å holde meg i nakkeskinnet, jeg. Ikke til vanlig når jeg ikke er på vei ned, men når jeg er flink og skal ned noen kilo. Glemmer så fort, og nå har jeg jo dere også å svare til, ikke bare meg selv. Hjelper så utrolig mye å være sammen om nedgangsprosjektet! :) Haha, ble litt emosjonell, jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Gratulerer med nedgang nikkoline kjempebra:)

 

Veide meg idag og vipper ned til 78 tallet,så håper å se det imorgen,hadde vært gøy,bye bye 79!

 

vært på jobb idag og gikk hjem,og det var kjedelig å gå i snøen ,huff det har kommet mye snø i det siste døgnet:/

 

krysser fingrene for deg krivi,er sikker på at du har gått ned du er så flink atte.

 

kaika: skjønner godt at du vil ha en veiefri dag denne uken,håper at betennelsen din blir borte snart!!!:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter.

 

Var på joggetur 20 min. før jeg dro på jobb.Tok situps,planken og trente med manualer.

 

Kaika,like greit å ta litt fri så det ikke blir tvang og negativt det her.Men liker også Krivi sin tankegang om å veie seg uansett.selv er jeg den første som smyger meg rundt vekta hvis jeg lukter oppgang.

 

Minni heia for 78 tallet:)

 

Veldig sulten i dag.måtte ta en alpen bar da jeg kom hjem i kveld.Jeg stekte biff til middag,men vet ikke hva det var klarte kun å spise litt.Har nok ligget på minus siden middagen.

Jeg må skryte fordi jeg er veldig flink til å drikke vann.tror ikke jeg har supet så mye på veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vekta viste 67,4, dvs -1,1 fra forrige uke. Misfornøyd likevel, fordi jeg hadde en sprekk i går, men egentlig er jeg kanskje bare storforlangende?

 

Gratulerer til Nikkoline og lykke til til Minni og andre som har dag i dag.. :-)

 

Og god helg til dere alle. Her blir det feiringer igjen. Hvor er du, smale sti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, Frigg - du holder jo vekten godt, da! Flink er du!

 

Nikkoline, herlig med joggetur og styrke - hører at du er i siget!

 

Grattis med nytt tall, Minni!

 

Krivi, du står på du, også. Flink å trene selv om uken har inneholdt litt utskeielser - samme med meg. jeg har i alle fall trent en del..

 

Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å ligge unna vekten: opp noen hekto til 75, 8 kg... Uæææ.... Ikke så bra å gå hjemme å deppe, nei. I hvert fall ikke meg som har en hang til å trøstespise.

 

Ha en fin dag! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh, ja. det ble jo nedgang, men det var ikke store greiene:

 

21.01: 76,7

28.01: 75,1

04.02: 74,7

11.02: 74,3

 

-400g denne uken også.. Er visst sånn det går når man har utskeielser i helgene.. og litt i ukedagene. Skal altså si meg fornøyd så lenge det er nedgang. Takk og lov for treningen. Vil så gjerne se 73-tallet - det er det veldig lenge siden jeg har sett. Har også innsett at mitt mål om å nå 69 kan bli litt vel ambisiøst. Har allerede gått ned mange cm rundt lår, rumpe og mage, og vil ikke at alle klærne min skal ramle av meg.. 5 kg til ned, og det kommer til å gjøre det. Har allerede gått ned nesten to buksestørrelser. Jeg skal ikke under 70, har jeg bestemt meg for. Liker meg i grunnen godt på 71. I så fall er det 3,3 kg igjen til det, eller seks uker hvis ting fortsetter i dette tempoet(bare det at 70 er så rundt og fint..) Vi sier at fettet erstattes med muskler, sant? :o

 

Apropos muskler. Da blir det styrketrening i dag - snart faktisk. Og så skal jeg på hyttetur i Nordmarka i helgen (med ledsagende alkohol og nei-mat), men jeg skal på ski alle tre dagene, og satser på å gjøre opp litt med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang krivi,det er kjempebra.nesten en margarinpakke jo:)kos deg på hyttetur.

 

Gratulerer med nedgang til deg også frigg,kjempebra. vi går ned maange margarinpakker pr uke tilsammen:)

 

Juhu,idag så jeg endelig 78 tallet, sto på 78.9 gøy:) skal være flink i helgen og håper å se enda mindre tall på mandag

 

kos dere masse i helgen,vi skal på besøk imorgen og se på hopprenn søndag. koselig.

 

God helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Jeg har kommet opp i over 15 poeng igjen, denne uken :o lovely! Grattis til Frigg og Minni med nedgang også, glemte helt å si det i sted. Du har rett, Minni, en margarinpakke her og en der, det blir mye av det. Eksen min pleide å si det til meg da jeg gikk på kurs sist - tenk, du har gått ned TI melkekartonger! Hjelper å sette et bilde på det :(

 

Nå er det ut i marka på studentfylla for min del. Nok en gang - gooood helg, damer! Anbefaler ski nå, FOR et føre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løfter oss opp litt, jeg!

 

Sitter her ved kjøkkenbordet og skriver oppgave. Skal levere eksamensoppg 25. feb, og har lyst til å leverer et 2. utkastr til veilederen min i dag...

 

Seinere i dag skal jeg på salmaraton på treningssenteret! De har jubileum denne helgen og har mye ekstra trening, bl. a. 2,5 t sammenhengende trening med en miks av ulike klasser. Det skal bli utfordrende og gøy! Er spent på om jeg kommer til å klare det... men blir jeg for sliten er det jo bare å gå...

 

Her på vestlandet er det et strålende vær om dagene, litt kaldt men klart og mye sol. Herlig etter en tid med mye regn! Nå er det under to uker til jeg skal til Gran Canari - tiden flyr :-)

 

Ha en fin søndag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaika: hørtes spennende ut med salmaraton,er helt sikker på at du kommer til å klare det.ta med deg litt mat og vann og gode sko. krysser fingrene. du må fortelle om hvordan det var:)))

 

lykke til med eksamensoppgave:)

 

grattis med 15 trimpoeng krivi,kjempebra!

 

Idag skal vi til Vikersund og se på hopprenn,håper på en norsk vinner idag også.

skal kle meg godt,og ha med varmt i koppen;)

 

Skal avslutte mitt aktiv kurs, og velger å gå over til internettkurs fom neste uke. :D

 

sol idag men litt kaldt..brrr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med salmaraton og er ganske trøtt, ja! var kjempegøy og ganske utfordrende, måtte porsjonerer kreftene på slutten... Ble nesten seks tp av det - og det gjorde jo godt for ukesstatistikken... Så denne uken er jeg oppe i ca 15 tp, det er bra synes jeg! Matcher deg denne uken, Krivi!

 

Er ferdig med studiene til sommeren. Har en modul igjen etter den jeg holder på med nå. Gleder meg til å bli ferdig, er litt lei nå, og savner å være 100 % på jobb, går jo glipp av en del.

 

Ha en fin tur på hopprenn, Minni! Blir sikkert gøy!

 

Lykke til med klatretur i fjellet, Nikkoline - spreken :-)

 

Snart skal vi i kaffebesøk til min svigermor - det er jo morsdag i dag! Jeg har fått nydelig blomsterbukett og ferdig middag da jeg kom fra trening - og det var jo vidunderlig! (Har en mistanke om at det var min kjære som sto bak, disse tenåringene har stort sett nok med seg selv...)

 

Ha en fin søndag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi,har gått ned i vekt denne uken også,og ser et nytt tall,ned 500 gram:)gått ned 1.9kg i år:)

 

10/1: 80.8kg

17/1:80kg ned 800gram.

24/1:79.9

31/1:79.1kg ned 800 gram

7/2:79.4 opp 300 gram. pga mensen.

14/2: 78.9kg ned 500 gram:)

21/2:

28/2:

7/3:

__________________

skal prøve å gå ned 8 kg innen juni 2011.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagens trim unnagjort..30 min aerobic 1.2 poeng er fornøyd med det.Har som mål 7-8 trimpoeng denne uken

 

Jeg har avsluttet aktiv kurset,men skal heller melde meg på et standard kurs 7/3. .synes det ble litt sen trening kl 2030,og valgte å stoppe kurset.Men vet at jeg klarer å gå ned i vekt.:D

 

 

Det var forresten kjempegøy på hopprennet igår,mye folk og liv, gøy at det ble en nordmann blandt de tre beste da.Hadde fint vær men det var kaldt,-20,kjenner en forkjølelse er på vei,men skal prøve å få den vekk:( ikke tid å bli syk nå.

 

fint at det gikk bra på salmaraton kaika,men det hørtes litt slitsomt ut,men gøy med så mange trimpoeng da!!

 

hvordan gikk klatreturen igår nikkoline?:)

 

ha en fin uke og valentinesdag, folkens:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, Minni! Så supert at du er så flink for tiden, Minni! Gøy for deg og inspirerende for oss andre!

 

Har atter en gang bestemt mef for å ha en flink uke, men denne uken SKAL jeg klare å følge GR-dietten. Skal prøve å holde meg under 1400 kcal denne uken - ta en en siste innsats før sydenturen, nå må jeg klare å gå ned litt!! har i alle fall vært flink i dag - det er jo noe.

 

Ikke trening i kveld. Skriver oppgave.... Uæææææ - kjedelig og tungt denne gangen. vanligvis liker jeg ganske godt å skrive...

 

Ha en fin kveld :-)

 

PS. Bryr meg ikke noe særlig om Valentinesdag... Helt ærlig, altså... Min mann er faktisk veldig oppmerksom hele året - han var jeg jammen heldig med, dere... Vi har vært sammen i snart 21 år og har 19 års bryllupsdag til sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

 

FOR en helg! Jeg har hatt en kjempebra hyttetur - med flotte mennesker, et føre i marka og et vær som ikke jeg har sett maken til, badstu og i det hele tatt :D Godt det ble skitur både fredag og lørdag, for jeg har gitt fullstendig blanke i hva jeg har spist (og drukket..).. Summerte opp trimpoengene etter helgen og kom faktisk opp i 19,2 totalt for uken!

 

Var på spinning igjen i kveld, og den var tyngre enn vanlig.. En studenthelg som denne tar på formen - men jeg kom meg i det minste på trening og er i gang igjen med uka med en gang. Mandager MÅ jeg trene - er så digg å vite at man i allefall har fått til mandag når ukene blir hektiske.

 

Endelig begynt på skolen igjen, etter en altfor altfor lang "juleferie", og da blir ukene atskillig mer hektiske enn de har vært i det siste. Tror nok ikke jeg kan håpe på like mange trimpoeng fremover, så får være litt ekstra bevisst med maten.

 

Grattis med nedgang, Minni! Lykke til med oppgave, Kaika :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagens husarbeid unnagjort,puh,men lukter godt.imorgen blir det brødbaking. er så godt med hjemmebakt brød.

 

regner med trim idag også enten trimsykkel eller styrketrening.

 

det snør det snør,så må nok ut å måke litt snø også.skal snø i 3 dager!!!

 

krivi:høres ut som om du har hatt en flott helg og fint vær,jepp det var fint vær i helgen:)

 

kaika:bryr meg ikke så mye om valentines jeg heller,får ikke blomster engang hehe,men får blomster ellers i året da:)

 

lykke til med oppgaven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heiser oss opp jeg,hvordan går det med dere??

 

idag er det brødbaking,rydding og trim som står på planen,enten ergosykkel eller aerobic,imorgen trimfri siden jeg skal jobbe. 3.6 poeng til nå.

 

det snør idag også men bare litt. håper det ikke kommer stort mer nå.

vekten holder seg fortsatt på 78 tallet gøy,håper å se 77 tallet om noen uker,jobber hardt..hehe.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

 

Denne uken er så bra! jeg har begynt å studere igjen, og plutselig skjer det ting hver eneste dag. Litt vanskelig å ta 100% hensyn til spising absolutt hele tiden, men jeg trener mye hele tiden nå, så tenker at jeg tar det med ro. Vekta er på vei nedover, selvom det ikke går så fort.

 

Skal nok på vekta på fredag uansett, men jeg har ikke så lyst. Føler meg fin om dagen uansett, liksom, så er litt kjedelig å daske selvfølelsen i trynet :D

 

ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni,trodde nesten ikke mine egne øyne da jeg sto oppe ved gapahuken på fjellet kald fornøyelse,men god trening.Bestemte meg bare å gikk,det enkleste er det beste.

 

Kaika jeg har og bestemt meg for å ligge på 1400 1500 kcal,fryser og det er godt tegn.

 

Blir en hjemmetrening på meg,isekaldt og masse vind.

 

Krivi 86- Du blir bare litt forsinket i planen dersom du har gått opp,det tar du igjen.Men vet at det er irriterende nok.

 

Vekta mi sto helt i ro,det betyr i allfall at de 800 grammene var reelle.

 

Er spent på om jeg ser 76 tallet på mandag.

 

Ha en fin ettermiddag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...