Gå til innhold

Vil ned 8 kg innen sommeren 2011. :-).


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Jeg "vaket" også lenge på 78 tallet, men plutselig har det gått fort over 77 og ned på 76.Husker og ha hørt at dersom vi har ligget før på en bestemt vekt,vil kroppen holde seg ekstra der,vektterkel.

 

I dag hadde jeg alene trim på rommet til skigutten.Spinning og trening på magetreneren mens han var på skolen.Etterpå tok jeg hardt i på styrketrening,overasket over å klare å presse meg så bra.Har savnet å kunne ta i litt eksrta for å få fart på magefettet,nå er det å håpe på at det hjelper.

 

Minni vent og se,resultatet vil komme bare vær tålmodig.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 891
  • Created
  • Siste svar

Hei

 

Lite aktivitet her inne denne uka,jeg får snakke med meg selv he he.

 

Har god tid fordi jeg har fri så en forklaring på hvorfor jeg er så mye her inne.

Og ikke minst,ute blåser stormen så her er det mye inne liv.

 

Har litt mer enn vektklubben å styre med,laget vaktplan for stort skirenn som vi skal avvikle om to uker.Veldig spent på om beregninger er riktig,slitsomt men gøy med utfordringer.

 

Så har jeg tutchet på min nye tucth telefon,trodde det skulle være vanskelig å lære,men det var utrolig enkelt.

 

Nå jenter,hvordan går det med slankeprosessen?

Nå banker våren på,det er flott å trene ute og enda lenge til ferien.Blir dere med meg på en siste innsats før sommeren?

 

Savner dere alle:(

 

Hvis stormen minsker i styrke blir det gå tur i kveld.Jeg kom meg foressten inn i ei levisbukse som jeg brukte på 90 tallet.Har og pakket bort ei bukse som er for stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Hei nikkoline,fint at du er her:) Er helt sikkert godt med ferie,sove lenge og bare slappe av..vel ikke bare..hehe.

 

Så gøy at du har kommet i ei levisbukse du har liggende i skapet da.:)

 

Har fått 4.1 trimpoeng denne uken,idag ble det zumba 1.8 poeng.45 min.puh godt å slappe av litt nå.Skulle vel egentlig ha gått tur,men har mye å gjøre idag,så går en tur imorgen istedet.

 

Har fått mensen,så det er nok forklaringen på hvorfor vekten ikke går ned,så satser på nedgang neste uke istedetfor.

 

Snøen smelter på verandaen,så snart klart for en kaffekopp der igjen,gleder meg til å sitte ute å nyte sola!!

 

Ha en fortsatt strålende dag.

 

lykke til imorgen dere som har veiedag.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Ble "smittet" av deg nikkoline,prøvde ei bukse i skapet, den jeg hadde er i størrelse 40,og fikk den nesten på,bare trene litt til nå så!!:))

 

skulle kneppe igjen men ikke snakk om...hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

0/1: 80.8kg

17/1:80kg ned 800gram.

24/1:79.9

31/1:79.1kg ned 800 gram

7/2:79.4 opp 300 gram. pga mensen.

14/2:78.9kg ned500 gram.

18/2: 78.9kg stillstand

25/2:79 opp 100 gram:/

4/3:79.3kg opp pga mensen.:)

11/3:

 

ha en fin fredag og helg folkens.Hvordan går det med dere? håper vekten gå nedover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du og snart kommer inn i bukse str 40:)Vet sannelig ikke str på min bukse men sikkert rundt 40.Har brukt 42 -44 før jeg satte igang.

 

De andre i fam benyttet seg av tilbudet hos statoil halv pris når vi har tatt gull i VM.

 

Jeg har tatt opp fiskeburger og et rundstykke fra fryseren,det blir min burger.

 

Mensen er irriterende og demotiverende,hold ut og tenk at det går over.

 

Ha en flott slank helg, super flink å trene er du:)

 

 

 

Noen kloke ord inn i helga,ikke til å komme forbi:Du blir hva du spiser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake igjen etter en herlig uke på Grand Canaria! Vi var kjempeheldige med været, sol alle dagene utenom den siste.

 

Er nok noen kilo tyngre for øyeblikket, men skal ha en knallgod uke med GR-meny og mye trening, så får vi håpe at det gllir raskt av. Skal IKKE veie meg før veiedag på torsdag....

 

Grattis med nedgang, Nikkoline! Skal si du har vært flink etter jul! Gøy å komme i gamle bukser :-)

Minni - kjedelig med oppgang, men du går ned igjen når mensen er over.

Kalma, jeg har brukt "30 days..." og synes at det er et godt alternativ når treningssenteret er utenfor rekkevidde. Kjøpte DVD-en i fjor sommer da jeg var på hytten i tre uker, og brukte den flittig.

Enig med Frigg i at det er viktig å ha et ujevnt inntak. Må "lure" kroppen litt, for går vi på 1400 kcal hele tiden, vil vel kroppen innstille seg på det?? Tror jeg... Jeg har i alle fall hatt en "lureuke" nå, he, he... Har spist og drukket uten hemninger hele uken, men har spist lite sukker, da...

Snegla, sikkert koselig å bo hos kjæresten, da, selv om du må ta maten på øyemål :-)

 

Ha en flott lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Velkommen hjem igjen.kaika.høres ut som om du har hatt en super ferie:)

 

Ja,sukk,håper vekten er på vei nedover igjen etter mensen er ferdig,vil ned til 78 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk flott at du er tilbake og at du har hatt så bra vær.Det har sikkert vært bra med avveksling fra dagliglivet.

Ferie betyr ofte at vekta svinger.Det er bare å ta fatt på jobben Kaika.

 

Minni forstår godt at du ser etter 78 tallet,du er flink å trene så det slipper nok taket.

 

Leser en bok som heter "franske kvinner blir ikke fete" ikke så dum bok.

 

Savner våre venner her inne,håper dere er med selv om dere ikke er så skravlete som meg.:)

 

Har veiedag i morgen kryss fingre og tær for meg at jeg har gått litt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg, Nikkoline! Jeg leste boken om de franske kvinnene for noen år siden - likte den godt! SÅNN skal jeg leve, tenkte jeg... Det er drømmen: Å klare å spise sånn passe mye.... Jobber med saken!

 

I dag skal jeg på spinning! Skal bli deilig å trene :-)

 

Du ser nok 78-tallet snart, Minni! Vær ekstra streng med deg selv, så.... You can do it!

 

Ha en fin søndag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Så flink du har vært til å gå på ski nikkoline høres herlig ut med over en time skitur.

 

Håper du hadde en fin treningsøkt idag kaika:)

 

Tatt trimfri i helgen,og blir ingen trim før til onsdag da vi skal på båttur til Kiel imorgen.Gleder meg.:) Skal være flink ,gå mye og spise sundt.IKKE fråtse i taxfree!!

 

Blitt fastelavnsboller idag da,namnam,prøvd å være flink da ikke lett men..sikter på 78 tallet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god kveld:)

 

 

 

Ha en flott tur til Kiel,heldig dere som har så lett tilgang på "verden der ute".For oss her oppe i nordpolen blant isbjørn og ulv er det lang og dyr vei,blir ikke så ofte he he.Vi får gi trøkk i skiløypa i stedet,for vi har snø for laaang tid.

 

Heretter blir det bare kule klær på men,prisen er mindre viktig.Har bestillt merkeklær som jeg til en forandring syntes er fine.Mitt liv i sekke klær er snart over.Har gitt bort ei bukse og sort cardigan jeg brukte da jeg veide 88,6 kilo.Tenk at lille meg har vært ei bumsedame på nærmere 90 kilo.Hvor har jeg vært som har tillatt det????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snegla

Hei hei!

 

Jeg skulle veie meg på fredag, men jammen var batteriet gått, og resten av batteriene ligger et sted i flyttelasset.. Brukte mye tid sist uke på flytting og styring, men fikk trent 3-4 ganger også :)

 

Har bestemt meg for å melde meg på nettkurs... Økonomien tillater det egentlig ikke helt, men... Jeg vil bare bli kvitt de dumme 5 kiloene NÅ!!

Både Kaika og Minni har gått på nettkurs, har dere ikke? Noen kursledere som kan anbefales i tilfelle?

 

Oppgaveskriving på meg nå.. Sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snegla

Da har jeg meldt meg på nettkurs, starter neste uke!! :) Valgte ei som et Ulrikke Fosstveit. Mange av de andre kursene starter ikke før om 2 - 3 uker, og jeg vil igang med en gang helst!

Bikinkropp, here I come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier hvorfor har vi fått en stjerne i minus på tråden vår???

 

 

Snelga lykke til med nettkurs,vurderer å ta et vanlig kurs før sommeren,håper da at jeg og kan gå ned de siste kiloene da.Har bestemt at dersom jeg kommer ned på 70 kilo skal jeg være fornøyd hvis jeg ikke klarer mer.Det er jo ikke så veldig mange kilo til men vet at det er mye slit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på nettkurs, Snegla!! Jeg har tatt for maaaange år siden (2005) og da hadde jeg en som heter Fride. Jeg har også 70 kg som mål, Nikkoline. Ikke mange kg igjen, men de sittter hardt fast... Vurderer nettkurs, men er litt gniten - VET jo hva som skal til - bare det å gjøre det, da!

 

Håper du koser deg i Kiel, Minni! Gøy å reise på båttur. Før i tiden gikk det båt til Newcastle fra Bergen, så jeg har vært på en del turer, ja :-)

 

I kveld blir det danseaerobic på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snegla

Kaika: Ja, det er det som er : Jeg VET så godt hva som skal til, det er vel problemet for de fleste av oss her inne... Trenger en ekstra liten dytt, derfor nettkurs nå...

 

Har ikke lyst å gå på vanlig møte-opp-kurs fordi det passer bedre med timeplanen min. Jeg er innenfor normal BMI (169 cm, 65 kg ca = 22), men det er likevel litt ekstra som sitter. Problemet synes jeg blir at man fort kan få negative tilbakemeldinger dersom man sier det til folk/går på kurs etc. Jeg har feks noen kraftige/overvektige venner, og jeg kan jo ikke fortelle dem at jeg går på kurs - både fordi de tror jeg blir anorektisk på to sekund, og fordi det kommer utsagn som "hvis DU skal ned i vekt, hva må ikke JEG da?".. Det gjelder forøvrig andre venner som ikke er kraftige også. Fortalte til en venninne idag at jeg har meldt meg på kurs, som sa hun ble bekymret for meg, fordi kjæresten hennes hadde sett meg og sagt jeg så tynnere ut enn hva han kunne huske. Det er ikke en sannhet, siden jeg faktisk har lagt på meg i det siste og buksene er ubehagelige å ha på. Ikke et tegn på vektnedgang spør du meg iallefall. Hun argumenterte også med at hun hadde mer mage enn meg osv osv.. Ja ja! Noen er fornøyd med å ha mer mage, noen er ikke fornøyd. Himmel. Det ser ikke ut til å hjelpe at jeg sier jeg ikke skal ned ti kg, og at jeg ikke skal spise mindre, og at jeg ikke skal det ene og ikke skal det andre. Jeg blir så oppgitt av at man hele tiden må forsvare seg! *knurr*

 

Måtte bare få det ut her!! Sikkert mange som har liknende opplevelser...

 

 

Har ikke trent idag, men skal gå til kjæresten min nå, og det er 8 km ifølge gulesider.no.. :)

 

Ønsker meg selv en god tur i slapseværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake fra vinterferien i hjembyen min. Det har vært en herlig uke og jeg har klart meg veldig bra når det gjelder mat! Jeg har jo selvfølgelig spist boller, men det må jo til på fastelaven (Droppet veiedagen på fredag..)

 

Ble bare 6 tp... Ble 30 days bare en dag... Men jeg kjøpte meg pulsklokke og gikk bl.a en tur opp på en nut og det var jammen meg effektivt :) Gleder meg til sommeren, da skal jeg gå mange turer på nutene! Får i tillegg hund så etterhvert blir hun med meg oppover!

 

Snegla: Jeg forstår deg så godt! Men det heter trivselvekt av en grunn, så vi har alle våre grunner og mål. Jeg holder det stort sett for meg selv... Kommenterer jeg at jeg gikk opp 5-6 kg etter røykekutt (1,5 år siden) så får jeg høre tilbake at det var kg jeg ikke akkurat hadde vondt av o.l. Jeg er kjempe lei å måtte forsvare meg! Stå på!

 

Nikkoline: Kan tenke meg det må ha vært en fantastisk (og uforståelig rar) følelse. Gratulere med buksetapet :)

 

Nå nyter jeg en deilig smoothie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krivi86

Hei damer!

 

Herregud, tiden har bare løpt fra meg i det siste. Macen min tok kvelden, så jeg har kun vært på nett på min kjære iPhone de siste to ukene. Da blir det bare de nødvendige ting jeg har giddet å bruke tid på (mail og slikt). Og så har det jo vært VM! Så det har gått mye tid til andre ting, som sagt.

 

Vekta er, om ikke nedadgående, så i allefall stabil. Er på rundt 74 +/- 500 gram. Greit for meg akkurat nå, for det skjer ting hver eneste helg som hindrer meg i å legge fullstendig bånd på meg når det kommer til inntak av mat og alkohol. Trener som en gal om dagen også, så tror noe av grunnen i tillegg er økt muskelmasse. Har blitt kjempemye sterkere siden jeg begynte i starten av januar. Moro med fremgang. Kommer inn i drømmebuksa som har ligget bakerst i skapet de siste to årene, så noe forandring er det jo uten tvil.

 

Høres deilig ut med tur på alle dere som har vært ute og reist. Jeg tar nå min ene tur i vår - Bergen i helgen. Er meldt kuling og pøsregn, men det må man vel regne med. Det er i allefall bart, og ikke slapsehelvete som i Oslo, så litt vårfølelse blir det kanskje :)

 

Dere får ha en ypperlig helg (vet det er litt tidlig å si det nå, men jeg reiser i morgen..)! Kommer sterkere tilbake til uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ så deilig at dere er her inne,så mange flotte jenter.

 

Vekta mi viste 75,5 rett før veiedag,men på mandag var den oppe i 76,4 dagen etter var den nede i 75,5 sukk hvor tålmodig må jeg være:)

 

Tålmodig helt til målet langt der framme.Det er NÅ det gjelder å stå på så ikke sommeren kommer som julekvelden på kjerringa.Vet når mai kommer og ute klærne finner veien nedi kjellerboden kommer omrisset av kroppen fram.I takt med hver plagg som forsvinner i boden øker vissheten om at det mest sansynlig er for sent....også i år:)

 

En sånn vår er skremmende skjelve sjelve, nei må bare ha disiplin og utholdenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Nå er jeg hjemme igjen fra Kiel tur,har hatt en fin tur,ble litt sjøsyk på mandagskvelden,ellers gikk det bra. Tok en sjøsyke tablett natt til idag og sov hele natten:)

 

Ble endel shopping,men kjøpte ikke så mye sjokolade.Litt stolt av meg selv der.

Hadde fint vær i Kiel igår,og gikk mye..puh.

 

Nå er det pån igjen med slanking,og trening. Skal være flink helt frem til påske,da tar jeg litt slankefri igjen.

 

veiedag på fredag,så håper å ha gått litt ned,nå som jeg er ferdig med mensen også.

 

Sånn som dere har skravlet . Jeg har Fride myrstedt som kursleder,synes hun er flink.

skal gå på kurs helt til jeg er i mål.

 

krivi:koselig å se deg her igjen,kjedelig at macen din tok kvelden da:( har du kjøpt deg ny?

 

kalma: fint å høre at du har kost deg i vinterferien,lov å slappe av da.

 

snegla:lykke til på nettkurs dette klarer du.Jeg liker bedre nettkurs selv, er kun meg selv og kursleder da.:)

 

nikkoline:har ikke fått med meg at vi har fått en mindre stjerne,skal sjekke.

 

kaika: så flink du er til å trene. Har ikke blitt så mye trening denne uken,skal trene imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

vippet på vekten idag ..så 78.9 og 79.2 men satser på 78 tallet imorgen.:)

 

Da er dagens trim unnagjort 50 min styrketrening..puh,kjenner det i beina.snart lage meg dagens første mm smoothie.namnam.

 

Fikk 1.8 trimpoeng. Tror ikke jeg får 7 denne uken men satser på 4 jeg,enda noen dager igjen av uken!

 

skal snart prøve buksen min igjen og se om den passer(i str 40).

 

ha en strålende torsdag..snør her da...sukk...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...