Gå til innhold

Vil ned 8 kg innen sommeren 2011. :-).


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Heihei!

Ingen påske her heller, men gleder meg over regnværet som vanner pottene så jeg slipper! Flere netter uten kuldegrader gjør jo at det plutselig trengs vann :-)

 

Jeg regner heller ikke med daglig gange/aktivitet som trim.

Samtidig lever jeg "i hundre", så jeg ville nok ikke overlevd på de knappe menyene som jeg leser at mange andre forholder seg til. Prøvde meg på mer begrensede varianter, men jeg sprakk så det suste hver gang. Det er i grunnen derfor jeg er her - lære instinktet mitt å erstatte raske kalorier med skikkelig mat med næringsinnhold.

 

Jeg er også helt med deg Minni - planen er egentlig å gå ut av påsken med samme vekt som jeg går inn, men noen desimalers slingringmonn må man vel nesten regne med. Det blir ikke mye direkte trim, men turer og uteliv omtrent hver eneste dag gjør forhåpentligvis at helheten blir bra...

 

Og i dag blir det tomatsuppe, den så kjempegod ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 891
  • Created
  • Siste svar

ja,er en regnfull dag idag:) satt ut noen planter ,litt støvete;) har også pyntet til påske med kyllinger og duker,tok ca to timer! vasket litt samtidig da.

 

puh,dagens trim unnagjort ble 50 min zumba,kjenner det i beina..puh.2 trimpoeng.

5.9 til nå,og skal ha 7 innen torsdag:) da er det siste kursdagen!

 

 

Spent på vekten nå,skal ikke veie meg før på torsdag.

 

jeg regner heller ikke med daglig gange som trimpoeng.

 

fint at noen av dere vil bli med på planen min,da blir den lettere å gjennomføre.Ja,vil nå helst gå gjennom påsken uten å legge på meg jeg også.:)

 

kaika:fint å høre at du storkoste deg på konsert i helgen.

 

fint å høre at dere har det bra folkens..stå på til neste veiedag!! ha en fortsatt fin dag.

 

gratulerer med nedgang allimac kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg byttet ut mye av styrkeøktene med litt mer kondisjon, så for å ikke bli lei jogging har jeg hatt første økt med ellipsemaskin. Effektivt og ganske gøy :)

 

Minni- lykke til med siste inntak før veiedag:)

Frigg- helt enig med deg, her blir det nok ikke så mye mindre mat, men bevisstheten på hva jeg putter i kroppen blir bedre.

 

Lykke til videre alle sammen -stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allimac: Ellipse/crosstrainer er kjempe morsomt! Tips, varier level og rytme, lag en morsom playlist som gjør det mulig. Da øker pulsen og du trener intervalltrening. Jeg kommer fra trening nå, og gikk 1 mil på crosstraineren :) Pulsen er flere ganger oppe i 180 + og det føles nesten som en lek. Lykke til med det nye treningsprogrammet ditt!

 

Minni: Du er jammen aktiv på zumba. Er det kjekt? Ellers, jeg er også med på påskeplanen din! Skal gjøre alt jeg kan for å klare det! Skal reise på hyttetur ett par dager, og der er det supert å gå tur! Blir spennende å høre hvordan veiingen går imorgen!

 

Frigg: Hvordan smakte suppen?

 

Kaika: Du er heldig som var på konsert! Jeg elsker Kaizers :)

 

Jeg skal i tillegg være flink å registrere maten også i påsken. Det er ofte lett å "falle ut av rutinenene" når jeg reiser vekk..

 

En siste ting, jeg passer nå (akkurat) en bukse som jeg ikke fikk igjen knappen på i vinterferien. HURRA!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen oppturer på vekta for meg heller gjennom påskedagene,super plan.

 

 

Vært på veiedag og nå er jeg på nederste del av 75 tallet,kanskje blir det rask hopp nedover 75 slik at 74 får komme fram,hadde kjentes bra.

 

Gleder meg til jeg kan vinke farvel til 7 tallet,kanskje skjer det i løpet av Roede kurset.Når jeg ser 6 tallet først håper jeg at det blir noe jeg kan leve med:)

 

 

Har ikke fått frem noen kyllinger, ingen duker, og ingen påskestemning.Men påskeblomsten er pen å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11/3:78.8kg -0.5kg

18/3:78.1kg -0.7kg

24/3:78.4 +0.3kg.

31/3: 78.9kg(oppgang pga mensen)

8/4:79kg+100 gr

14/4:78.9kg -0.1kg

24/4:

28/4:

5/5:

 

Sukk,ikke helt fornøyd med vektnedgangen på dette kurset,synes jeg selv har vært flink.Nå skal jeg ikke fortsette på kurs,heller prøve selv,og håper jeg går mer ned:)

 

fikk 7.1 trimpoeng,og er superfornøyd med det.:)

 

nikkoline:gratulerer med nedgang,så flink du har vært.Må være gøy å se nederste del av 75 tallet.

 

kalma: jepp,zumba er gøyal trim,tiden går fort når en trener zumba:)

 

strålende solskinn idag,så muligens en gåtur utpå dagen.ha en fin fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

For en vidunderlig dag! Heldige vi som bor på østlandet og har verdens mest fantastiske værmelding gjennom påsken. Håper den holder seg! Selv har jeg overpyntet til påske i år. Egg, blomster og gulfarge i alle retninger. Strålende fornøyd :)

 

Suppen var bra, men jeg ville nok erstatte skinken med litt pepperoni...joda, jeg vet det er fett, men mat skal smake! Behøver ikke så mye... :-)

 

Og i morgen er det veiedag, måtte alle gode makter stå meg bi, for da kan jeg kanskje skryte av nytt tall...gårsdagens sniktitt var positiv. Og DA er motivasjonen gjennom påsken klar!

 

Lot meg imponere av veielisten din, Nikkoline, jevnt og trutt ned. Å se 6-tallet foran var leenge min store motivasjon, og jeg bruker det fremdeles hvis speilbildet (selvbildet) er ufint. (Har da i alle fall klart å havne på riktig titall...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha:)

 

 

Nå har jeg forbrent noen kalorier selv om jeg ikke kan registrere det som trening.Har holdt på med rundvask av stua og støvtørk.Minnes ei dame som gikk ned 25 kilo var i hjemmet.Hun hadde 5 unger og trente ikke,hun mente at trimmen hun fikk gjennom husarbeidet holdt.

 

Jeg har spist mer knekkebrød og røkelaks,litt mere fisk.Jeg har spist vanlig hvitost og vanlig margarin men i mindre mengder,kroppen trenger sikkert fett.

 

Jeg og min bedre halvdel har bestillt sydentur 20.mai jippi,fint å være litt brun på våren.Jeg skal ta meg tid til en kopp kaffe og glede meg nå.Sola skinner men det melder sludd.Her nord vet en aldri noe om været,skifter,syyyyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk nedgang, Nikkoline - du har vært superflink! Jeg har også til mål å veie noe med seksti.... Sydentur blir herlig, da! Jeg eeelsker å reise til syden.

 

Minni, du er alltid positiv! Stå på, du klarer det nok! Flink å trimme, er du, så resultatene kommer nok etter hvert.

 

Frigg, høres herlig ut med fint påskevær. Jeg skal pynte til påske i morgen, jeg. Gjør jeg alltid til palmehelgen.

 

Hadde veiedag i går. Ned usle to hekto, men.... hadde en vanskelig uke: var på klubb, i besøk og konserthelg i Oslo. Ble nok en del glass vin for mye, ja, så da er to hekto NED ganske bra (trøster meg selv...) Og nå kommer påsken, sukk...

 

Planen er å ikke gå OPP i påsken....

 

__________

23.03: 74,9 kg

30.03: 74,5 kg

06.04: 73,8 kg

13.04: 73,6 kg

20.04:

27.04:

04.05:

11.05:

18.05: Satser på ca 71 kg og i MÅL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det travelt om dagen, skolen har opplegg på kveldstid i dag og i morgen, og da blir det mye ekstraarbeid, og kos.... Håper å ta det igjen med gode og lange treningsøkter i helga.

 

Minni- så flink du er til å finne det positive, uansett om ikke tallet er helt som du skulle ønsket!

Nikkoline- gratulerer med nedgang!! Og sydentur er motivasjon i seg selv :)

Frigg- lykke til i morgen :)

Kalma - takk for tipset! Jeg får prøve ut et annet program og level i helga:) Er crosstrainer veldig annerledes? Tror ikke jeg klarer 1 mil på en time med ellipsemaskin, men så hadde jeg veldig høyt level også da (tror jeg).

 

 

Ha en strålende kveld og helg alle sammen! Lykke til videre, og så bra vi er mange som ønsker å være med på Minnis "påskeplan".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh,dagens trim unnagjort kjenner det i rygg og bein..:) ble aerobic 50 min.2 trimpoeng. så litt sliten nå

 

skal trene imorgen og lørdag også,men tar søndagen fri

 

Takk,jeg prøver så godt jeg kan å være positiv:)

 

grattis med nedgang kaika,så flink du er. synes du det går bra på nettkurset?

 

nikkoline:åh,sydentur høres helt herlig ut..ikke mange ukene til nå.hvordan synes du nettkurset er?:)

 

Jeg har kuttet ut nettkurs,klarer ikke å gå ned i vekt da:(,så vurderer å melde meg på et ordninær kurs her istedetfor. muligens starte drop-in kurs etter påske istedetfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det fredag og påskeferie:)

 

skal bli kjempegodt.fri helt til neste tirsdag..wee....:)

 

Har vond rygg idag,så ta trimpause ,men satser på å trene igjen imorgen.iallefall gå en tur:)

 

kos dere masse.

 

skal nå oppdatere et par ganger i påsken!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ned er ned Frigg!

 

Nå er det påskeferie, ja! Skal bli deilig med litt fri. jeg skal jobbe en del med studiene - men det er jo noe helt annet. Siste oppgaven før jeg er ferdig - skal bli deilig.

 

Gleder meg veldig til å reise på hytten på onsdag! Det er meldt fint vær - håper på noen soltimer i hytteveggen... Vi har hytte ved sjøen, ikke noe skigåing på meg!

 

Nå har jeg støvsuget, tørket støv og vasket gulvene, så nå skal påsketippene og påskedukene fram! Seinere blir det spinning på meg.

 

Tok på meg en bukse i dag, som var blitt sååå vid - må ha belte på! O lykke :)

 

Håper du blir bedre i ryggen, Minni! Bevegelse hjelper visst - gå en tur...

 

Ha en strålende dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Kaika og Frigg, med bukser som passer, og nedgang :) Motiverer oss andre, også det..

 

Minni- gåtur er bra for ryggen, så du får satse på strålende vær som "roper" deg ut.

 

Ha en strålende helg, og påske til de som reiser bort fra nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

allimac og kaika: skulle gjerne ha vært ute å gått tur,men ryggen vil ikke idag:(skal nå iallefall ta det igjen imorgen tidlig. satser på god form og sol da!

 

kaika:så flink du har vært da pyntet og vasket til påske.ble sikkert kjempefint. gøy at buksa passer da,så flink du har vært!

 

Jeg pyntet og vasket på tirsdag,men skal bare ta litt ryddings imorgen.:)

 

kos deg på hyttetur.

 

snart middagstid tar noe veldig enkelt pannekaker,yammi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puhh,dagens trimøkt ferdig,ble zumba og styrke idag,nå om dagen synes jeg 30 min er litt lite,så sper på med 20 min til..hehe:)

 

2 trimpoeng idag- 4 poeng til nå!

 

strålende solskinn idag,så regner med det blir grillmat idag.namnam.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet, Minni! Du er vel bedre i ryggen, da? Jeg har også vært på zumba i dag - sååå gøy! Ellers så har det vært grått og trist her på vestlandet i dag. Skal visst bli godvær over helgen - det ser jeg fram til!

 

Ellers så er det deilig med helg og påskeferie! I kveld skal jeg på middag hos en venninne, så det blir nok litt vin...

 

Du spurte hvordan det går på internettkurstet, Minni, og det går kjempebra, synes jeg. Er veldig motivert! har gått ned 1,3 kg til nå, det er to hekto mindre enn jeg har siktet inn på (fem hekto i uken i snitt), så da må jeg klare litt mer en annen uke. Det skal gå! Kjenner at det hjelper meg veldig å gå på kurs. Jeg SKAL klare målet mitt! Jeg SKAL, jeg SKAL, sånn at jeg skal bruke resten av året på å stabilisere vekten rundt 70 kg (drømmen er jo å veie noe med seksti, da...).

 

Ha en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,så flinke dere er til å trene.Har ei venninne som skryter av zumba,kanskje jeg må prøve.Har meldt meg på trening på mandag,krønsj eller noe,hva er det?? Noen som vet hva jeg har begitt meg inn på?

 

påskepynten vil ikke opp,må bok vente til stryke henge pynte lysta kommer,håper det blir før påske:)

 

Har nyvasket stue og pynten er klar,det er den hersens stryke duk oppvisningen som er så kjedelig:)

 

Minni,har meldt meg på ordinær kurs.Nå er jeg sammen med noen venninner og det funker det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nikkoline: har ikke peiling på hva krønsj er.Håper du forteller hva det er når du har trent:) spennende med noe nytt:)

 

Jepp,det er supergøy med zumba,ganske morsom trim og lett å lære.veel magedansen er ikke helt min greie,hihi men prøver!!:)

 

sukk,ikke lett med slanking i påsketider,men skal nå skrive opp alt jeg spiser .:)

 

Hatt en kjempekos helg,slappet av,og kjøpt nye blomster idag.plukket en bukket blåveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet heller ikke hva krønsj er; eller tror det er en mageøvelse, men det kan jo ikke være en hel time med en mageøvelse? Du må rapportere i morgen, Nikkoline!

 

Har bestemt meg for å slappe av og kose meg i ferien! Prøve å slappe litt av med slankingen, uten å gå helt bananas heller! målet er stillstand og påskekos :)

 

Men, reiser ikke på hytten før på onsdag, så frem til da skal jeg være flink. Ble litt vin og dessert i går, men er tålelig fornøyd med helgen.

 

Snakkes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det internett kurs istedetfor vanlig kurs,ombestemte meg,vet jo at jeg klarer hvis jeg vil. så da er det kursstart 2 mai.skal iallefall prøve selv frem til da:))

 

Et nyyydelig påskevær idag,sol og blå himmel og varmt,kan en ha det bedre,så bare kort innom nå, så ut!! kanskje gå en tur og få av litt ekstra kcal hehe.

Ble litt over idag:/ .Hatt besøk,men kos det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle tatt påskeferie, nå? Jeg reiser i morgen!! Gleder meg til å sitte i solveggen på hytten!

 

Går sikkert superbra på internettkurs, Minni! Vi klarer det vi!

 

Nå tur til byen med god venninne! Ha en fin kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,nå er det ferie..hehe:)

 

God tur til hytta kaika,kos deg masse:)

 

Her blir det litt trim idag,tenkte sykle litt.ergosykling til film:) Så blir 1.6 poeng idag(halv time)

 

hadde besøk igår også,kos. idag blir det nok kun shopping og slappe av ,kanskje gå en tur også.

 

ha en fin dag og goood påske!!!

 

psssttt,starter på trimtre nr to idag..weee...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...