Gå til innhold

Vil ned 8 kg innen sommeren 2011. :-).


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Hei!

Her har det vært bursdagsfeiring i kveld, og jeg knasket i meg allllt for mye sjokolade i anledningen.. Skal prøve å la være resten av helga, festligheter/feiringer både i morgen og lørdag :) Så kalma, jeg har også proppet i meg mange kalorier i dag. jeg spiser ikke sushi, forresten..

 

Pga forberedelser og kurs ble det ikke trening (som planlagt), men skal rekke en økt resten av uka :)

 

Minni: Så flink du er som trimmer til jobb, jeg skal sykle et par dager i uka fra neste uke av (er planen i hvert fall). Motiverende at du gjør det!

 

Kaika: takk for tips, da ligger jeg greit an :D

 

Nikkoline: Takk for "ellipsetips".

 

Lykke til i helga alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 891
  • Created
  • Siste svar

kalma:har aldri smakt sushi,men liker ikke rå fisk:)

 

idag er det kongelig bryllup og zumba som står på planen.Prøvde de buksene igjen igår,men får fortsatt ikke igjen knappen,men ikke lenge igjen nå.får bare fortsette med zumba trening:) blir da oppe i 7.9poeng etter zumba treningen..:D

 

venter med å veie meg noen dager nå,har fått mensen og da går alltid vekten opp,sukk!

 

strålende solskinn idag og varmt håper det blir slik hele helgen!!

 

kos dere masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

good lørdag!

 

gøy å trå på vekten idag,ser 78 tallet igjen,håper det varer til veiedag hehe..

 

Hold dere fast,har fått ca 10 trimpoeng nå!oppe i 9.7 nå:D etter trimmen idag blir det det da,men er nå uansett fornøyd.tror ikke jeg har hatt 10 trimpoeng før...:)

 

idag står rydding og trim på planen og litt shopping da.

 

ha en strålende lørdag..solskinn her idag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var gode nyheter, Minni! Så superflink du har vært å trimme!

 

Jeg har fremdeles knallondt i ryggen, så det har bare blitt turer på meg denne uken, dessverre. Men, men blir seikkert bedre snart (pleier bare å va ca en uke...)

 

Har hatt en god uke matmessig. Har vær flink, fulgt dietten. I kveld og i morgen skal jeg i bursdagsbesøk - må være flink! Skal bare ta litt kake og litt dessert :-)

 

Ha en fin lørdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på deilig tur i solskinnet på en lokal fjelltopp. Vakkert i skogen i dag - en helt teppe av hvitveis i skogbunnen :-)

 

Var tidlig oppe for å skrive på oppgaven min, og er godt i gang... I går var vi i bursdagsbesøk, og jeg var ganske flink! Spiste passe mye middag, og to små stykker kake, pluss at jeg kjørte, så det ble heller ikke vin på meg!

 

Kl. 15.30 skal vi i neste besøk - ettårsdag til vår søte, lille niese... Skal være kjempeflink!

 

Ha en fin søndag, alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

kaika:FLOTT!! hørtes ut som en fin gåtur,kos deg på bursdagen:)

 

Skal snart ut på tur selv,og blir tilsammen 10.4 poeng denne uken!!satser på 7-8 neste uke.

 

 

skal en tur til drammen idag og høre på siv jensen,er ikke akkurat så stor fan(hehe) men må høre på hva hun har å si:)

 

god søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikkoline, nå har jeg skjerpet meg :)

I helgen har jeg ikke spist noenting av godteri, ikke smågodt, ikke sjokolade og ikke brus!!! Men, selvfølgelig et men, jeg spiste noen håndfull med chips da vi grillet på lørdag, og en del cashewnøtter.. Masse kcal, men ikke sukker.

 

Jeg har inngått en avtale med meg selv om å ikke spise chips, sjokolade eller smågodt frem til sommeren. Skal se om det vil være noe forbedring i resultatene mine. Dersom jeg skal tillate meg å spise feks is eller cashewnøtter skal jeg ta en skikkelig treningsøkt i forkant eller etterkant av helgen. Og det gjorde jeg på fredag. Dermed går jeg ut av helgen med ikka alt for dårlig samvittighet. Det er noe annet når d gjelder eksamenslesingen for å si det slik ;)

 

Minni, gratulerer med vekten - du har vært flink å gå tur! Og jeg er enig, jeg er ingen fan av Siv Jensen.

Kaika, hørtes deilig ut med tur på fjellet! Og som student må jeg si jeg blir imponert av innsatsen din, søndagsmorgen av alle dager :D

Allimac, hvordan gikk resten av helgen?

 

Håper dere alle får nyte godværet (som vi på vestlandet, ifølge værmeldingen, har en god stund fremover)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Så flinke dere er, både med trimpoeng, veiing og i matveien... jeg har bomma langt denne helga også, men det var planlagt pga bursdagen min ;)

Ble trening både fredag og i dag (så vidt), men i går var jeg så allergisk at jeg satt inne hele bursdagsfeiringen :)

 

Nå er planen lagt for trening denne uka, blir lange jobbdager fremover + eksamenslesing ved siden av.. Er igjen, topp motivert siden jeg ikke skal ha så voldsomme skeie-ut-helger, er ufattelig nok kun to mnd til sydentur :D

 

 

Kaika: Så flink som var tidlig oppe og fikk gjort litt skole!

kalma: du har vært superflink i helga..missunnelig og imponert.

Minni: så mange poeng -superbra.

Nikkoline: Håper du har hatt en fin helg :)

 

Ønsker dere lykke til den kommende uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

nå er det mandag og ny uke..og ny måned!

veiedag idag og ble positivt overrrasket,veier 0.9 kg mindre enn sist mandag..wee..

'

må være all treningen og sunn mat om gjør det:)

 

 

 

25.4:79.5kg startvekt etter påske

2/5:78.6kg -0.9kg:)

9/5:

16/5:

23/5:

30/5:

6/6:

13/6:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst - er det vanlig at det hoper seg opp vann eller hva det nå er når man trener mer?

Jeg skal liksom ha gått opp over 2 kg i det siste, og det er kort og godt ikke mulig, selv med unnskyldninger...tilgjengjeld hadde jeg en super treningsuke og passerte 20 TP med god margin. Blir så frustrert av den der vekta!

 

Prøvde bunaden i går forresten! Det var oppmuntrende. Anbefales for den som trenger motivasjon videre! Rekker ikke sy den inn i år, men neste år må det nok gjøres ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært motivert i kroppen men ikke i hodet,så da ble det kjedelig.Har vært ute og spist og drukket.Ikke sukkermat men masse annet tull.

 

Følte meg faktisk litt nede i kjellern i gå,r vil opp i sollyset så har gjort avtale med mine venninner om en god innsats fremover hvor hodet og alt er med.

 

Det er ikke lurt å gå ut til fristelsen rett etter ei påske uten de store resultater.Men nå skal jeg være hjemme og ha kontroll helt frem til sydentur 20 mai.

 

Lover mine kjære venner her inne og om å være en motivator med resultater,ikke en slappfisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og der var 3,3 tp i boks! Har vært på en time rød spinn - hardt, men godt!

 

Gratulerer med nedgang, Minni - det var fortjent!! Forsett slik ;)

 

Kjedelig med oppgang, Frigg. Må jo være vann, det meste, eller kanskje du har fått muskler som veier myyye! Trøst at bunaden er vid, da!

 

Nikkoline - skjønner akkurat hvordan du har hatt det... Har hatt det sånn selv - sååå skuffet over meg selv for at jeg la på meg 0,8 kg i påsken, jeg som går på kurs også. hadde mest lyst til å gi opp hele slankingen...

 

Men, må jo si at jeg ble kjempeglad på treningssenteret i sted. Møtte på en gammel kollega, som jeg ikke har sett på en stund og hun sa: Oj, så godt du ser ut, du må ha trent mye i det siste! Og i bursdagsbesøk i går var det en som sa: Du er jo så slank, du... He, he, he...o,lykke å få sånne kommentarer!!

 

2 kg til 17. mai, sa Minni i foriige uke - og du har klart 0,9 allerede! Jeg har veiedag på onsdag og er veldig spent!

 

Ha en fin mandagskveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

 

flink du var til å trimme da,skal prøve på trimmings idag også,styrke.litt tung i hodet,men gir seg vel snart,mye å gjøre,også sitter jeg bare her..hehe..

 

igår ble det 30 min ergosykling 1.6p. forrige måned fikk jeg 33 trimpoeng.;)

 

frigg:gøy at du fikk på deg bunaden ,jepp det er motiverende,vurderer om jeg skal ha bunad eller ikke iår,mye jobb med den synes jeg:)

 

nikkoline:dette klarer du stå på. høres kos ut med sydentur snart da,ikke mange ukene igjen. vi skal antakelig til gdansk i juni,gleder meg.ikke bestilt billett enda da,men..

 

ha en fin tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Hei igjen!!

Travle dager frem mot eksamen, og mye å gjøre på jobb. Men har prioritert trening siden jeg har vært så og si frisk siden søndag ;)

God styrkeøkt i går, og 60 min på ellipsemaskinen i dag..

 

Minni: gratulerer så mye!

Dere andre: håper dere har vært flinke hittil denne uken!!

 

Beklager kort melding, men fortsatt en del å gjøre før jeg legger meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Bra trimma allimac..;)

 

puh,litt sliten etter dagens trim 50 min zumba,ble 2 trimpoeng! oppe i 5.2 siden mandag:) tror jeg skal klare 7-8 denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med eksamen, Allimac!...Bra at du prioriterer trening! Jeg skal levere 1. utkast til oppgave i morgen, så jeg har ikke tid å trene i dag. Og så har mannen min bursdag i morgen, så jeg har støvsuget og ryddet, og skal bake kake (etter at jeg har sett over oppgaven...) Gruer meg litt, for må fremføre muntlig, og få tilbakemelding fra medstudenter og fagveileder...uff...

 

Du trener i vei du, Minni! Superflink, som vanlig ;)

 

MEN, det er veiedag for meg i dag og jeg har gått ned 0,8 kg!! :D Altså tilbake til der jeg var før påske, he, he... Men, nå er jeg i støtet, altså! 28.05 reiser jeg på jentetur til Gdansk med mine aller greieste og beste venninner, og da skal jeg shoppe og kose meg noe voldsomt - for da er jeg rundt 71 kg, altså - det SKAL jeg klare!!

 

Nå oppgaven!

 

Ha en fin kveld :)

 

____________________

3.03: 74,9 kg

30.03: 74,5 kg

06.04: 73,8 kg

13.04: 73,6 kg

27.04:74,4 kg

04.05:73,6 kg

11.05:

18.05:

25.05: Satser på ca 71 kg og i MÅL

Endre/Slett melding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Så flink du er idag da kaika:))

 

Grattis med nedgang, 0.8 kg er jo kjempebra..du er superflink.du klarer helt sikkert 2 kg til 17 mai du også!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så herlig å se at det går an og tape vekt:) fortsett sånn leeeenge.

 

Alimac- så flink som leser til eksamen,vet at du og kaika har masse arbeid.

 

Kalma gratulerer med å ha tatt inn på vekta,herlig.

 

Jeg er tilbake jeg og.Ski avslutningsfest i går med pizza og brus.Det jeg gjorde var og rydde og vaske etter folk= trim ingen mat på meg.Har klart meg flott denne uka.

 

jeg sykler til jobb og tar styrketrening.

 

Frigg håper virkelig det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

...jobba av alle sammen nå :D Jeg har også kommet meg ned til det jeg veide før påske, og så vidt under..tok en "jukseveiing" på tirsdag ;) Håper det holder seg til mandagen, som er min veiedag.

 

Nå har jeg avtalt med ei venninne at en 100 grams sjokolade kan slukes fredagskveldene, så da må jeg holde meg til nøyaktig 100 gram (gjerne mindre), hehe..her kan 200 gram gå ned på et blunk, nemlig..

 

Har gått "rett-opp"løypa i dag, og klarte å bedre tiden med flere minutter, så er veldig stolt og glad for det i dag!

 

Ønsker dere alle en sunn og treningsfylt helg! en arbeidsdag igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

 

Bra med ny rekord, Allimac! Og alle raser ned påsketillegget - det synes jeg er strålende. For fremtiden betyr det vel at det er lov å skeie ut så lenge man tar seg inn igjen etterpå...

 

Jeg er en kilo lettere en forrige uke - nå føltes ikke den veiingen helt reell, men man må smile likevel. Og i dag passerer jeg 15 TP denne uken også, er så flink, atte :-) Sykle til jobben er gull!!

 

Lykke til med alle eksamener og oppgaver!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Da ble det endelig fredag, idag står shopping og trim på planen,og noe husarbeid.

 

spent på om jeg klarer målet mitt på mandag(veier 78.5kg nå,men har det med å legge på meg i helgene) skal være flink:)

 

så bra frigg 15 poeng er supert.Jepp sykling drar masse trimpoeng! sykla jo for et par uker siden og da ble det 3.7 på en time!!;)

 

sitter her med min nye datamaskin,er så fornøyd atte. kosta "bare 2500"

 

allimac:jepp,100 gram sjokolade går ned på et blunk sukk..jeg spiser mer mørk sjokolade nå 70% og da klarer jeg ikke så mange biter:)

 

nikkoline: flott å ha deg tilbake igjen stå på med slanking og trening!

 

god helg folkens ,kos dere! prøvde jordbærene på kiwi her om dagen,men ikke så gode ..littt tamme på smaken:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen ;)

 

Kaika, Nikkoline, Allimac, Frigg, Minni! Det er så kjekt å komme inn på forum å lese innleggene deres! Det ser ut til at vi alle er tilbake til utgangspunktet før påsken, og noen ned enda litt til. Det er flott!!!

 

Selv har jeg for første gang på over ett halvt år sett 56-tallet igjen på vekten og jeg er lykkelig! Jeg har gått ned 0,4kg regnet fra vekten FØR påske. Så ja, det er betryggende at de gangene vi skeier ut og går opp igjen så er det "bare" å ta seg sammen igjen.

 

Jeg tror det har gått så tregt hos meg har flere grunner. Først og fremst så gikk kroppen min på sparing i flere mnd. Men nå er jeg oppe i 1600kcal hver dag og det fungere kjempe bra! I tillegg så trener jeg minst(!) 10tp i uken. Den andre grunnen min er ikke overraskende at jeg skeiet alt for mye ut i helgene! De grammene jeg har gått ned i uken kommer opp igjen i helgen. Det er ulempen med å ha veiedag på fredagen, da har jeg hatt en tendens til å slappe av med nedgangen eller stillestående vekt at jeg har omtrent fråtset i meg godteri i helgen. MEN, jeg inntar nå andre helgen som skal være totalt godtefri og jeg gleder meg til resultatet neste uke. :D

 

Dagene går til eksamenslesing og jeg er sliten! Ser fram til sommerferie nå! Skal hente valpen min 1.juli (etter en deilig uke i syden). Da må jeg være sprek for hundens del også! Gleder meg masse :)

 

Ønsker en flott helg for dere flotte damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokt sagt, Kalma og Frigg: Det vi skeier ut en uke, er vips av igjen med en gang når vi er tilbake i "normal" gjenge! Det må vi huske!

 

Bra jobbet og bra tren, dere! Nå er det om å gjøre å være flinke i helgen, også - for i helgen er det lett å rive ned alt vi har bygget opp i løpet av uken... I alle fall ,jeg :)

 

Jeg er lykkelig og glad for at jeg har framført oppgaven min, og har "bare" igjen å gjøre den ferdig... Skal slappe av i helgen og hvile meg skikkelig, er sliten av studier, jobb og ALT! Men, ser lyst på det, bare seks uker til sommerferien!!

 

Skjønner godt at du blir sliten av eksamenslesing, Kalma! Så kjekt det skal bli med hund og sydentur :D

 

Gratulerer med ny data, Minni!

 

Kos deg med sjokoladen i kveld, Allimac! Jeg hadde meg litt kake i går og litt i dag, også - så ingen sjokolade på meg!

 

Flink du er å trene, Nikkoline - god helg alle, flott, flinke damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Jeg hadde treningsfri i går, men koste meg gløgg i hjel med sjokolade.. Våknet litt over 07.00 i dag-helt utvilt, så nå skal jeg komme meg på trening:)

 

Gratulerer så mye med vektnedgang alle sammen. Vi er flinke, både til å skeie ut, men også ta det av igjen - hurra!

 

Sender en sprudlende-glad-hilsen, og håper alle får en flott dag og helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...