Gå til innhold

Vil ned 8 kg innen sommeren 2011. :-).


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Hjemme igjen etter en deilig tur i skogen - har sanket inn ca 2 tp, og er fornøyd med det! Det var så deilig i skogen i dag - over 20 grader og sol her på vestlandet!

 

I går var jeg på zumba og hadde en gøy treningstime. Jeg rett og slett nyter å være bra i ryggen igjen, og kan trene det jeg vil!

 

Har hatt en fin helg sånn matmessig. Ikke de store utskeielsene (ett glass vin i går og det samme på fredag, pluss litt is i går). Hadde en en runde og prøvde sommertøy i går (klærne fra i fjor), og ble positivt overrasket! Det meste var rommelig og noe var rett og slett for stort! Deilig følelse...

 

Onsdag er det veiedag i gjen, og jeg håper på noe med 72...

 

Varm sommerhilsen fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 891
  • Created
  • Siste svar
Gjest cloetta

En deilig dag idag,strålende solskinn og blå himmel,gikk en tur i skogen idag,og ble 1.3 trimpoeng(50 min) og er fornøyd med det:)

 

Har fått tilsammen 8.7 trimpoeng denne uken,satser på det samme eller litt mer neste uke!:)

 

kaika:er helt sikker på at du vil se72 tallet til uken så flink du har vært. jepp,er deilig med tur i skogen nå. enig med deg,zumba er supergøy,glemmer nesten at jeg trener,hehe.:D

 

fint at ryggen din er bra igjen!

 

 

allimac:åh,høres deilig ut med sydentur til sommeren...kos at du skal få deg valp da.

 

har bestilt oss tur til gdansk i polen nå,skal dit i juni,gleder meg.håper på ned minst 2 kg til da!:)

 

kos dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

sukk,ble ikke noe nedgang denne uken,stillstand.synes at jeg har vært flink,får håpe jeg går ned i vekt til neste uke.har jo som mål å veie 78 kg til 16 mai!!

 

 

25.4:79.5kg startvekt etter påske

2/5:78.6kg -0.9kg

9/5:78.6kg:)

16/5:

23/5:

30/5:

6/6:

13/6:

______

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

God kveld:)

 

Flotters vær det er idag,kost meg masse ute,men har fått gjort litt inne idag også,pluss trent aerobic 50 min ( 2 trimpoeng).

 

sein middag idag,da gubben jobber sent..kl 2030:) men kun et par dager i uken det da.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er bare å smøre seg med tålmodighet, Minni... Kjedelig å stå stille, men verre å legge på seg! Sikker på at du får resultater etter hvert :) Du er jo så flink å trimme!

 

Jeg har startet uken med en time rød spinn - hardt og deilig! Svetten rant i strie strømmer - her har det vært 24 grader i dag! Er kjempespent på vekten, men har ikke veiedag før på onsdag... Skal være kjempeflink fram til da!

 

Ha en fin mandags kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg hadde verdens største sprekk i helgen. Var nok et sørgelig resultat av hormoner og underforing, ikke så lett å avpasse spising ved store treningsmengder!

 

Men det er vel ikke noe annet å gjøre enn å kaste seg på sykkelen og bli der...i det minste kommer det mye inspirasjon ut av en slik helg! Og så kommer det en hel masse energi fra dere fine damer. Bare en uke til 17. mai, klarer vi målet?

 

Klem fra en solskinnslykkelig Frigg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

....skikkelig sliten og ødelagt for tiden, blir godt å få eksamen og mye jobbarbeid, 1. juni så er svært mye gjort :)

Resten av helga gikk greit, blir godteri, men gode treningsøkter både lørdag og søndag. Fri fra trening i går, men i dag har vi gått "rettopp-løypa", rolig pga hodevondt. Men stolt av å ha kommet meg ut til tross for hodet :)

 

Nå blir det to permisjonsdager/lesedager, før eksamen på fredag.

 

Mensen rett rundt hjørnet så her går det i litt sjokolade, til tross for at det er man og tirs...skal skjerpe meg i morgen :D

 

Vekten var så som så...tror jeg skal ha veiedag fredager i stedet.

 

Ønsker dere alle lykke til denne uka, og med oppg, trening, jobb og mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor helt like treningsøkter den ene dagen gir 6 TP, den neste 4,5? Er det vektterskler på standardberegningene her inne på siden?

 

Forøvrig sender jeg mine beste ønsker, Allimac, slitsomt med eksamener, sikker på du klarer det strålende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Igår fikk jeg gjort mye,hagearbeid og trim.:) må jo pynte til 17 mai

idag er det veiedag på kurset,og måtte veie meg flere ganger gått ned 700 gram siden sist onsdag! vekt nå 78 kg.:D

 

Idag står gåtur(solen skinner og det er over +20 allerede halv ti om morgenen) og noe husarbeid på planen,ellers slappe av..mmm,lukter så godt av syrinen nå,så den må nytes

 

Har ikke peiling Frigg,men det kan være noe i det du sier angående vekt.

 

Allimac,sender deg en stooor trøsteklem,lykke til med eksamen og jobbing,nå må du ikke slite deg ut! prøv å gå en tur,ta det litt med ro.!

 

frigg:jepp,vi klarer målet,det er jeg sikker på!stå på.

 

kaika: "herlig" å svette på trim,det vil du nok merke både på vekt og cm!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag, og jeg har gått ned 0,6 kg!! Er jeg superfornøyd med (selv om snikveiing i forgårs viste enda litt til ned...).

 

Jeg har også fått gjort en del i hagen, Minni! I går var det full fart med dugnad i gaten her vi bor, pluss jobbing i egen hage - sååå godt å få gjort til 17. mai :)

Lykke til på nytt kurs!

 

Høres rart ut det med tp, Frigg. Trodde det ble regnet ut etter faste normer, ikke etter vekten til den enkelte. Er du sikker på at du har trykket inn helt det samme? Noen av alternativene har jo ulik intensitet, f.eks aerobic har lett, middels og hard...? Ikke vær lei deg for at du sparkk litt i helgen - det gjør vi alle i blant, flink du som klarer å ta deg inn igjen!

 

LYKKE TIL med eksamen, Allimac!! Tenk så deilig det er når du er ferdig! Jeg skal levere fordypningsoppgaven min 27. mai! Gleder meg til å bli ferdig, men har ganske mye arbeid igjen!

 

I kveld skal jeg på klubb. Skal prøve å beherske meg :-)

 

 

____________________

 

03.03: 74,9 kg

30.03: 74,5 kg

06.04: 73,8 kg

13.04: 73,6 kg

27.04: 74,4 kg

04.05:73,6 kg

11.05: 73 kg

18.05:

25.05: Satser på ca 71 kg og i MÅL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Gratulerer med nedgang til flere av dere!

 

Frigg: Ang TP, jeg er ikke helt sikker, men i dag brukte jeg pulsklokka under aerobictrening, dette ble i følge klokka ca 300 kalorier (30 moderat aerobic og 15 styrke), jeg tastet inn treningsformen - det ble også 300 kalorier her på vektklubben.. Og både pulsklokka og vektklubben har jo min vekt, så jeg ville faktisk tro at den regnet ut i fra det..? En person som veier dobbelt av meg, vil jo ikke forbrenne det samme som meg..

 

Takk for lykkeønskninger, skal bli godt å bli ferdig! Har lest inn pensum på mp3spilleren, så i dag har jeg vasket hele leiligheten og bilen :) er jo faktisk trim det også, hehe..

 

Lykke til videre alle sammen, dere er så flinke. Jeg må nok bare innse at jeg ikke kan ha godteri i huset, da blir det spist opp...

 

Vi skrives!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Bare kort innom,tenkte sette igang med husarbeid nå,godt å få det unna idag!:)

 

ser et nytt tall idag..weee.77!:0

 

Gratulerer med 0.6 ned det er kjempebra,kaika:) det er motiverende å gå på vekten når den viser ned:)

 

kalma: Lykke til med eksamen nr 2! hørtes godt ut med take away.

 

allimac:så flink du har vært som har vasket både hus og bil,det gir mange kcal forbrent!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

God kveld,da er dagens trim unnagjort ble 40 min zumba 1.6 trimpoeng..puh,ble svett gitt....

 

Helgevasken er tatt grundig idag,og luktet så godt etterpå.:D

 

Nå nærmer det seg helg da...skal jobbe imorgen..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag!

 

Så flott at du ser et nytt tall, Minni! Det går rette veien, nå! Jeg så også ett nytt tall i dag (snikveiing...) og det skal motivere meg for å være kjempeflink i helgen. Vi satset jo på å klare to kilo til 17. mai, og det SKAL jeg klare! Er bare 0,4 kg fra det, så med en smal helg, klarer jeg det!

 

Nå oppgaveskriving....og senere skal jeg på spinning :-)

 

Ha en fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

mye trafikk utenfor så er nok mange som tar helgen tidlig!:) langhelg også for mange.

 

vært på jobb idag,vasket,og gikk raskt frem og tilbake,så det får være dagens trim.nå slappe av. mer trim imorgen.regner med styrke da.

 

jepp,du klarer 2 kg til 17 mai kaika det er jeg sikker på:) kun 0.4 kg igjen jo!

 

Vet ikke om jeg klarer 2 kg men skal være så nærme som mulig ,ned 0.8kg til nå,så skal mye til på ned 2 kg til 17 mai,men er superfornøyd med å se nytt tall:)

 

hvordan går det med dere andre?

kos dere masse i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Denne uken ble det 9 trimpoeng tilsammen,idag blir det fridag:)

 

Ble litt trim idag også,mellom regnskurene,men kun litt rusling..hehe..:)

 

Ikke det beste søndagsværet,men håper på noe sol til uken,iallefall nasjonaldagen.

 

har bestemt meg for å unne meg både kake og iskrem da,men får håpe det ikke sees så mye på vekten.:)

 

kos dere idag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt meg en times tur i dag i deilig solskinn!

 

Det er visst bare deg og meg her for tiden, Minni! Hvor er dere andre blitt av? Er dere ferdig slanket, eller? he, he... tror ikke det, nei! Nå må dere skrive litt, da!

 

Har egentlig vært ganske flink i helgen, spent på veiing på 17. mai - kanskje jeg har klart to kilo?

 

Nå farmenfinalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Neida, jeg er her jeg også :) Fredag var det eksamen (gikk bra), og deretter satt jeg på jobb til 20.. Helgen har blitt brukt i konfirmasjonER - så dere kan jo tenke dere hvordan det har gått med mat og kaker.. Jeg har unnet meg litt, men det har gått greit, men vektdagen er flyttet til onsdager :)

 

Jeg har fått trent greit i uka som var, til tross for en del eksamenslesing, men det blir godt å komme inn i rutiner. Håper også å trene enda mer, siden det snart er sydentur, og at jeg ikke må forte meg hjem etter jobb pga lesing..

 

Ønsker dere alle en fin uke, og en flott 17.maifeiring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg også. Glemte rett og slett hele denne siden på fredag...

Ned 0,4, 16 TP, ikke så dårlig som jeg trodde, egentlig.

 

Så godt med nytt tall, Minni! Og godt du var fornøyd med eksamen, Allimac.

 

Lurer på om vi kan få trimpoeng av å krysse fingrene superhardt for godt 17. mai-vær? Det begynner å se skummelt ut her hvor jeg bor, og etter store mengder hagl og øsregn i går er jeg klar for sol igjen!

 

God 17. mai til dere alle!! (Is er lov :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Puh,dagens trim unnagjort ble 30 min aerobic- step.kjente jeg ble svett ja,så godt med kald dusj etterpå. 1.7 poeng.

 

Tar trimfri imorgen da på nasjonaldagen,men masse gåing blir det sikkert.vi krysser fingrene for sol folkens!:) idag er det jo nydelig vær.

 

Kaika: kom du imål med 2 kg til 17 mai? spent. jeg kom ikke imål,men er fornøyd med vekttap til nå 3kg:)

 

Godt å høre at dere er her frigg og allimac.nikkoline,hvor er du?:)

 

Ha en fin kveld og en fin fin 17 mai.:) kos dere.

 

ikke lett å tenke sundt på denne dagen blir kake og is på meg,og kanskje bakt potet:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kom ikke helt i mål med to kilo, men jeg klarte 1,5 kg fra påske til nå, og det er jeg fornøyd med. Skal klare de siste to kiloene etter 17. mai!

 

I dag skal jeg kose meg med rømmegrøt, spekemat og is, men skal ikke overslise - spise litt av alt :-) Øver meg veldig på det å kose meg med moderate mengder - det må jo være målet??

 

Fint at dere er der ute Allimac og Frigg - og står på!

 

Ha en kjempefin 17. mai!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med nasjonaldagen.

 

Jeg har ikke pc den stanset på fredag.Låner nå.

 

Glad dag på mandag,ned et kilo.

 

Drar til tyrkia på fredag,håper jeg klarer å begrense meg med mat og drikke.

 

Håper alle har hatt en fin fridag og hatt det koslig med eller uten mat:) Her har det blitt litt søterier,ja ja det for så gå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...