Gå til innhold

Vil ned 8 kg innen sommeren 2011. :-).


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

  • Svar 891
  • Created
  • Siste svar

Så fint at dere alle hadde en god dag i går! Jeg også. Støl i beina...17. mai burde kunne føres som 2*"Rolig Gange 3 timer" :-) Ikke ble det uanstendig store utskeielser heller.

 

Men veie meg, det klarte jeg ikke huske. Får prøve på fredag igjen...

 

Ha en super tur til Tyrkia, Nikkoline, og så bra at du nærmer deg målet!

 

Og nå, ut på tur! Velfortjent (?) fridag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Veiedag på internettkurset

 

4/5: 78.7kg startvekt.:/

11/5:78kg ned 700 gram

18/5:78 kg ingen nedgang.:)

25/5:

1/6:

8/6:

15/6:

22/6:

 

mål på dette kurset 76kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Ingen vektnedgang denne uken,men fornøyd med stillstand,har sett 77 tallet,men gikk opp igjen til 78 idag. nedgang 0. Nå satser jeg på neste mål 77 kg!

 

Da er det bare å brette opp armene igjen og fortsette slankingen,tok meg en fridag igår:)

 

Hadde en fin 17 mai feiring,dro inn til DRammen og kikket litt,mye folk,og var sol og varmt.Ble tom litt solbrent! ble mye god mat og drikke,+ en soft is da.

 

Fint å lese at dere andre også hadde en fin feiring igår.:)

 

Kaika:1.5 kg er superbra da,nesten 2 kg!kjempeflink er du!

mm,høres ut som du spiste mye god mat igår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Så flott at dere andre holder liv i tråden, i dag startet hverdagen igjen :) Mandag jogget jeg til og fra jobb fordi elevene hadde fri, og kvelden ble tilbrakt med venner. Jeg drikker kun et par ganger i året, og det tok godt av. Ble en del sukkerholdig og alkolholdig drikke, men i dag var vekten snill mot meg, så håper jeg får trent det av meg rimelig raskt. I går spiste jeg heller en 100 grams sjokolade i stedet for en is, for når jeg skal slå til med favorittisen, så kan jeg like godt ta meg favorittsjokoladen i stedet, siden det er enda bedre :)

 

Her går det i laaaange arbeidsdager pga foreldrekonferanser med elever, men kom meg faktisk på trening kl 20.00, og er strålende fornøyd!

 

Gratulerer med nedgang til flere av dere, og vi andre må pent fortsette i "moderate mengder" som flere av dere har nevnt den siste tiden :D

 

Nikkoline-god tur! Minner meg sterk på at jeg skal i bikini om en mnd tid, selv....skummel tanke :)

 

Ha en fortsatt flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se at det er mer aktivitet på tråden igjen!

 

Så flink du har vært, Nikkoline! Nå må du kose deg i Syden og nyte at du er blitt så mye lettere!

 

Allimac - jeg er imponert - jogge til og fra jobb, puh! Slitsomt med lange dager og foreldresamtaler, men deilig når du er ferdig (det er jeg, he, he).

 

Jeg gikk ned 0,1 kg denne uken. litt skuffende for jeg har vært flink, men, men, er egentlig fornøyd. Føler meg vel - klærne mine er rommelige og bunaden var rett og slett litt stor i livet! Burde ha tatt av en støl på sølvbeltet, men gadd ikke (er ett lite prosjekt), men var jo herlig å føle seg litt "liten" - og det er ikke ofte jeg føler meg (173 cm høy, og litt kraftig bygget...). Hadde en kjempkoselig 17. mai og koste meg med alt mamma serverte :-)

 

Nå er det siste innspurt med eksamensoppgaven. Er i rute og skal ikke levere før 27. mai, så dette går bra! Så er det jentetur som står på programmet!! Gleder meg veldig til det! Skal prøve å gå ned litt til før jentetur - skal prøve på 0,9 kg, for da vil jeg akkurat være 72 kg!

 

Ok å være på stedet hvil, Minni - neste uke har du nok klart litt :-)

 

Vi "snakkes" :)

 

_______________________

 

03.03: 74,9 kg

30.03: 74,5 kg

06.04: 73,8 kg

13.04: 73,6 kg

27.04: 74,4 kg

04.05:73,6 kg

11.05: 73 kg

18.05: 72,9 kg

25.05:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen for hilsen.

 

Ja det er herlig og føle at det svinger litt mer innover her og der,veldig glad over det.Men jeg er ikke i mål!!!Målet her på forumet er 8 kilo innen sommeren der har jeg under 2 kg igjen,men jeg vil se 70 tallet og gjerne 68.

 

Så jeg er med lenge her inne dersom tråden består.Håper ingen blir så slanke at de slutter her he he.

 

Da er jeg snart på vingene over dere alle,eller vi drar kanskje ikke over sørnorge men mer østlig,letter fra tromsø i morgen klokka 10.

 

He en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare - vi blir her en god stund, Nikkoline!!

 

Nå er jeg ferdig med nettkurset mitt. Har bare tatt av 2 kg på kurset, hadde håpet på 3-4 kg, men klarte ikke det, gitt. Kjenner at jeg kunne tenkt meg å slappe litt av nå, men må jo stå på videre. Må sette meg nye mål. har et ønske om å bli under 70 kg. tenk å veie noe med seksti.... Drømme, drømme!

 

Farlig nå - føler meg ganske slank, og da er det lett å "glemme" prosjektet litt, og vips! så er jeg oppe i 75 igjen! Skal ikke det!

 

Nye mål:

72 kg innen utg av mai

71 kg innen sommerferien! (22. juni)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Endelig er det fredag igjen,synes ukene bare flyr avsted!

 

Håper du får en super ferie i Tyrkia nikkoline.

 

Kaika: grattis med 2 kg ned på kurset,så flink du har vært.jeg har kun gått ned 0.7 kg tl nå,men håper å veie 76.5 innen kurset er ferdig. 23.6

 

allimac:så flink du er til å trene,kjempebra.

 

hjemme alene helg på meg, da gubben skal på kurs. får prøve å få til litt trim.

 

kos dere.

 

siden start har jeg gått ned 3 kg,enda 5 kg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, - 400g :D Jeg har gått ned 1,6 kg siden jeg startet. Det ser ut som ingenting, men jammen merker jeg det! Jeg måler meg i tillegg så jeg ser en gradvis fremgang!

 

Jeg har ikke vært flink etter eksamen som var sist uke. Jeg har skeiet ut en del på digg og har ikke trent noenting.... Jeg pleier å ligge på 14tp så jeg er veldig skuffet over meg selv! Det skyldes delvis dårlig vær (kjedelig å gå tur) og en del vondt i hode (da er det umulig å trene). Anyways, hvordan jeg har klart å gå ned, i tillegg til at jeg har mensen, er veldig rart! Men, jeg skal ikke klage! Et så bra resultat har jeg til nå ikke hatt en eneste uke, og at det var i denne uken er rart!

 

Jeg innså ganske fort at jeg ikke ville klare 8kg til sommeren, og det gjør ikke så mye. Jeg skal klare å gå ned såpass jevnt over en periode slik at vekten blir lettere å holde. Jeg er ikke overvektig og de 6 kiloene jeg vil ha av er de vanskelige "lille ekstra" (har klart 1,5kg til nå - så bare 4,5kg igjen). Så jeg smører meg med tålmodighet! Håper dere blir en del av forumet selv om dere har så flotte resultater! Det er veldig motiverende :)

 

Nikkoline, goood tur! Hvor i Tyrkia er du? Svigerfamilien min har leilighet rett sør for Kemer. Det er deilig i Tyrkia :) Og ikke minst, du har vært kjempe flink!

 

Kaika, 2kg er kjempe bra!

 

Til dere andre flotte jenter, dere er så flinke å trene!! :) Jeg skal joine dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Kalma: Gratulerer med nedgang du er kjempeflink! 1.6 kg er flott ,og når en er så flink til å trene som du går en ned både i vekt og cm! stå på videre så kommer du i mål!

 

skulle ønske jeg var i nikkolines føtter,hun er jo på vei til varmere strøk!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Her var det mange gladnyheter siden onsdag kveld. Jeg jobbet i 12 timer i går, men kom meg allikevel på trening "rett opp-løypa", selv om det gikk tregere enn tidligere. Trengte litt frisk luft etter mange møter.

 

Nå blir det vasking her hjemme, og en avslappende helg MED trening :D Noen som forresten har noen boktips? Jeg leste "Idas dans" på mandagskvelden (klarte ikke legge den fra meg), og må koble av litt de neste ukene..I så fall, takk!

 

Gratulerer med nedgang alle sammen :) Jeg hang meg på her alt for seint til 8 kg, og tror nok jeg vil være undervektig hvis jeg skal gå ned 8 kg så jeg blir her i en periode til gitt! Og dere andre må jo holde vekta også, hehe..

 

Ønsker alle en fantastisk helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Hmm..både krim og slike bøker som "jeg tror nok at du skjønner det sjøl"om han Christoffer - fordi der er det historier som jeg som lærer og medmenneske kan kjenne meg igjen i. Jeg er egentlig en lesehest, men helt siden jeg begynte på videregående for mange år siden, så har jeg holdt meg mye til faglitteratur, og ikke giddi og lest noe annet når jeg har hatt fri...

 

Så krim og "fra virkeligheten".. Men ikke tenk lenge på det da :D hehe... Lånte med meg en bunke fra biblioteket sist, men kun Idas dans som ble slukt. Den skal jeg forresten kjøpe i en bokhandel :)

 

Lykke til med mat og trening i dag - alle sammen. Her blir det en styrkeøkt - endelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker også å lese! Hvis du liker krim anbefaler jeg deg Elisabeth George og Patricia Cornwell sine bøker! Nevner ingen titler for jeg liker alle. Andre gode bøker som jeg har lest i det siste: Saras nøkkel, Morgen i Jenin, Øya, Den blå skriveboken og Panserhjerte...

 

Ellers så var jeg på fest i går og hadde en gedigen sprekk på chips og sjokolade... Uæææææ.... og mye vin....:D Det er jammen lenge siden sist, så egentlig var det greit nok. Fortjente vel å feire at nettkureset er over?

 

I dag har jeg allerede vært på zumba, og lett rydding i huset. Min datter (17 år) har hatt tre venninner på ligging i natt - så nå sitter de og spiser frokost og skravler - koselig å høre på. Kjekke ungdommer!

 

Ha en fin lørdag, alle dere flinke damer! (1,6 kg er jo supert kalma)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Jeg skal låne meg noen av de bøkene neste uke - takk begge to. Mr Tourette har jeg hørt om, men den har gått i glemmeboken- skal helt klart lånes! Er aktuell også, både i forhold til spes.pedstudiet og i jobbsammenheng.

 

Nå har jeg gått en tur med ei venninne, trent styrke 30 min på senteret, og nå står hjemmelaget knekkebrød i ovnen. Sist ble de litt brente fordi jeg satt oppslukt i den boka, så nå får jeg følge med litt oftere :D

 

Tok forresten en tjuvtitt på vekta på morgen (har bytta veiedag til onsdag...), og jeg har gått ned. Har gått opp og ned 67-68 siden jeg ble aktiv her i slutten av mars, men nå viste den 65,4 kg og jeg hadde også gått ned to cm rundt midjen! Så nå får jeg være flink i kveld (bursdag og grilling), og resten av uka så jeg kan skryte av 65 tallet også på onsdag. Er ganske sikker på at en del av det er fordi jeg har byttet ut flere styrkeøkter med utholdenhetstrening, men siden midjen har gått ned så bryr jeg meg ikke om det :) hehe.... Superfornøyd i dag!! :)

 

 

Ønsker dere en super kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den boken er veldig aktuell i forhold til spes.ped.

 

Jeg har også lest Saras nøkkel og Øya. Det er to veldig sterke bøker, tårene rant og rant. Min favoritt forfatter er for tiden John Ajvide Lindqvist, han har blant annet skrevet boken "La den rette komme inn" som også er filmatisert. Han skriver spennende bøker. Går ikke helt i krimkategorien, men de er veldig spennende :)

 

Gratulerer forresten Allimac! Du har jo rast ned jo! Og målebåndet gir ekstra motivasjon! Det er jo der vi merker det på klærna :D

 

Kaika, du er flink!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

PUH,sånn dagens trim økt ferdig 45 min styrke,1.8 poeng:) ca 7 poeng til nå,skal ha et trimpoeng imorgen også:D

 

Koser meg masse hjemme alene(savner gubben litt da..hehe),fått ordnet endel,vasket huset,ryddet og vasket klær pluss trent da.Orker ikke hagearbeid i blåsten..:)

 

Idag skal jeg lage meg en liten pai,skal bli godt. tatt en lite atkins bar nå. holder nok en stund.

 

Mange gode bok tips her, jeg leser ei Margit sandemo bok nå Yrsa,kjempefin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

God søndag.godt å få gubben hjem igjen .:D

 

Ikke fått så mange trimpoeng denne uken,men er fornøyd med 6.8p.

 

skal bli godt med makrell og potet til middag,en stund siden vi har hatt det.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Strålende solskinn idag,men blåser litt. skal nå ut på gåtur utpå dagen.Prøve på en lang tur....:)

 

Tror sannelig jeg må finne frem mine klær i str.M jeg,begynner å minke..hehe..gøy!

 

nede i 3 kg nå,og 95cm rundt midjen.:)

 

ha en super dag!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God å høre at du har hatt en fin helg minni! Her er også litt sol, men det spørs hvor lenge den er her... Vinden er nok kommet for å bli vertfall! Jeg skal også gå en times-tur idag. Og gratulerer med nedgangen! Det er en deilig følelse å ta frem "gamle" klær :D Jeg prøvde en bukse som for ett par uker siden satt helt inntil kroppen, men nå merket jeg at den "slapp litt taket" rundt rumpen!

 

Jeg har snikveiet meg hele helgen, klarer ikke å la være når jeg først har gått ned litt! Siden sist (fredag) har jeg gått ned 200gram, håper det holder seg eller går mer ned til fredag. :)

 

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

...ukene går så utrolig fort! Nå har jeg en laaang arbeidsdag igjen, før det blir mer normalt for min del. Skal derfor unne meg en SPA-behandling i løpet av uken, og håper jeg kan ta det som en belønning fordi vekten fortsatt viser noe med 65 på onsdag. Gikk opp på vekten nå i kveld (vet at jeg ikke skal det om kvelden, men tenkte jeg kunne få et negativ tall som gjør at jeg spiser bedre i morgen, og det fikk jeg...hehe).. Satser på en god økt i morgen, og grei spising på jobb og på kveldstid, for vil virkelig se det tallet jeg traff på før helgen :)

 

I dag har jeg hatt treningsfri, for i morgen skal vi "rett-opp-løypa", og siste hadde jeg trent for mye bein så det ble rimelig hardt :)

 

Minni- morsomt med blogg, du bor ikke veldig langt fra meg så jeg :D

 

Kalma- ser ut som du også får være ekstra flink fram til veiedag - lykke til!!

 

Kaika og Frigg: hvor er dere? Nikkoline koser seg vel under parasollene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...