Gå til innhold

Vil ned 8 kg innen sommeren 2011. :-).


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Gjest cloetta

Velkommen hjem kaika,fint å høre at du/dere storkoste dere masse:-)Lov å gå litt opp når en er på tur synes jeg:)

 

Jepp,gleder meg,har sett bilder fra byen og ser kjempefint ut der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 891
  • Created
  • Siste svar

Hei,

så kjekt med fin tur! Misunnelig ja...men jeg skal på venninnetur neste helg jeg også, og gleeeder meg! Må bare få fred for ribbeienet som jeg klarte å falle og knekke...grr. Og der gikk denne ukas trening. Og gjerne neste også...? Vi får se.

 

Det er vel sånn at når kroppen kommer ned i ukjente territorier vektmessig vil den helst vekk igjen, det er vel det som skjer med både deg og meg, Minni. Men neste uke går det nok bra!

 

Enig med Allimac, nå er det juni og klart for en ekstra innsats før sommeren. Ha en super langhelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott borte for da er det ekstra godt og komme hjem.Flott i Side, sol og flott vær.

 

Gratulerer med 500 gram kalma.

Minni flittig dame,tro om jeg og skal luke litt i hagen,kjekt med innesykkel,jeg elsker min.

 

Au Frigg,hvordan klarte du å knekke?

 

Kaika,jeg forstår deg i hjel,gikk ikke på vekta mandag etter tyrkiatur.Jeg var myyye flinkere enn før men litt her og der blir kalorier.Er i allfall glad over å klare begrensningskunst mye bedre enn ellers.

 

Allimac jeg setter og inn sommerinnsatsen sammen med deg.

 

Vet dere hva,jeg har gjort noe vanvittig til meg og være.Har delatt i løp for første gang i livet.Valgte ikke 2,5 kilometer,nei var gal nok til å melde meg på 4,2 holdt på å gi opp men kom meg faktisk i mål.Kom på underveis at nårtid har jeg egentlig løpt sist???

Ja nå er det hardtrening til neste løp om 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Gratulerer med nedgang kalma,så flink du har vært:-)

 

prøver å kutte litt ned på nei maten ,får håpe at det vil hjelpe på med nedgangen. sukk grillpølse er NEI men vil ha en:)

 

+30 grader idag og sooool...håper det blir slik i hele helgen.fint at du også har sol nikkoline:)

 

hvordan går det idag frigg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

her går det utrolig nok fortsatt i sjokolade, jeg tror jeg må mangle noen stoffer..helt avhengig, og kan kaste i meg mye på veldig kort tid. Ble heldigvis trim i går og i dag, er så og si frisk igjen:)

 

Nå har jeg laget meg oversikt over neste ukes trening, er bare tre uker til jeg skal i bikini.......Så må legge godteriet på hylla (ikke kjøpe fra godterihylla i butikken :D )...

 

Dere er flinke med trim, sol og vektnedgang -supert!! I morgen starter jeg dagen med trening :o

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

allimac:huff,søtsug er fælt..sukk:( godt at du er frisk igjen,kjedelig å være syk.:D

 

Igår ble det 1.8 trimpoeng -gåtur pluss ergosykling.prøve på en gåtur idag også,,nydelig vær ute,sol,blå himmel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

god kveld:)

 

Jippi,fått tilsammen 7.8 trimpoeng denne uken,er kjempefornøydd.trodde ikke jeg skulle få til trim siden vi har drevet og malt,men heldigvis fikk jeg trent litt:)

 

Idag ble det 1.8 poeng,gikk tur 70 min.

 

solskinn idag også,men er spådd regn imorgen:( men da blir det innetrim,

 

ha en fin kveld.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Så flink du er som holder tråden oppe, Minni! Jeg skal få til litt trening i stua i kveld, har kjøpt meg en treningsvideo. Men fra i morgen er det full rulle med trening og ikke godteri før lørdag. Nå har jeg skrevet det så tydelig, og for dere at jeg må klare å holde det.

 

Ellers har dagen blitt brukt i sola - nydelig vær her på Østlandet:)

 

 

Lykke til i uken som kommer, alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her går den samme kiloen av og på annenhver uke, denne uken gikk den av. Spennende å se om jeg kan beholde den vekk til fredag igjen. Manglende trim er jo tross alt en anledning til å skjerpe litt inn på mat!

 

Jeg fikk bare et lite spark i siden, helt utrolig at det kreves så lite for å knekke et ben, men det traff nok skikkelig feil, hørte at det knakk. Det meste av bevegelse er litt vondt, men med et lavt jevnt tempo sitter jeg nå ikke stille for det, tror dette går helt fint.

 

Så utrolig kult å bare melde seg på løp på den måten, Nikkoline! Hurra for deg!!

Og masse trim på deg Minni - og det er sikkert blitt mye aktivitet uansett gjennom oppussingen. Og en halv kilo ned på Kalma, kan vel ikke bli bedre enn det?

 

Måtte det bli en strålende uke for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Frigg:ikke gi deg,snart ser du nytt tall.snufs,ja kjedelig når den samme kg går opp og ned.:/

kjenner til "problemet"sukk.. fint at det går bedre med deg:)

 

Dagens trim unnagjort 45 min styrke,ble litt svimmel under trening,men gikk over,drikker litt vann og tatt mat. tung i hodet...:/

 

her er det både regn og sol...

 

krysser fingrene for at det ikke blir bank streik:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Endelig lønn for strevet,fikk igjen knappen på den buksen jeg har snakket om igår..juhu:) gøy.. så kan jeg bruke den:;)str 40.

 

merker det både på midje og ellers at jeg har gått ned,pluss at jeg har gått ned i vekt. Men ikke tenkt å ta sommerferie av den grunn.Det er nå jeg må passe på!

 

Skal trene idag også,zumba!

 

regner idag også,så blir ikke hagearbeid idag:( ha en fin tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Hurra, Minni! Gratulerer så mye!!

 

Frigg-helt enig, kiloen går opp og ned hver uke....

 

Jeg er flinkest i forhold til trening denne uken, jeg skjønner nok ikke at jeg snart skal sprade rundt i bikini.... Fikk trent den planlagte økten både i går og i dag :) 8km jogging i dag-på asfalt :o

 

Ha en flott uke alle sammen, håper det blir litt mer liv her nå som det er meldt dårligere vær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Takk Allimac:)

 

Puh,dagens trim unnagjort 45 min zumba,ble sliten.....fått 1.6 poeng idag.

 

så flink du er som trener..jepp snart er det bikini sesong.

 

Vi får håpe at folk ikke har tatt sommerferie fra slankingen allerede Allimac! hallo..hvor er dere??:D hehe..

 

teller ned til gdansk tur nå,bare noen dager igjen,gleeeeder meg. God mat billig shopping,sightseeeing..weeee...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

ble oppgang denne uken sukk,men satser på nedgang neste uke.

 

4/5: 78.7kg startvekt.:/

11/5:78kg ned 700 gram

18/5:78 kg ingen nedgang.

25/5:77.7kg 300 gram ned

1/6:77.7kg 0 gram ned

8/6:77.8 +100 gram opp sukk:(

15/6:

22/6:

 

mål på dette kurset 76kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Oppgangen kan jo være både vann og andre faktorer, du sa jo akkurat at buksa passer :o

 

Jeg blir liggende på sofaen i dag, har vært på kurs i Oslo, og det ble en lang dag. Trening igjen i morgen, fredag og forhåpentligvis en økt på søndagskvelden.

 

God tur snart, Minni. De andre er nok snart tilbake :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

For å si det mildt,møkkavær.sukk...håpe på sol i helgen.

 

blir innetrim.

 

jeg har allerede meldt meg på nytt kurs til høsten,skal prøve alene nå i sommerferien,går nok bra når jeg har DERE!;)

 

Jeg skal holde fokus på sunn mat og drikke og ikke overspise når det gjelder snop is og drikke. har altfor lett for det når jeg har ferie.Er det det samme med dere?

 

Det må da finnes andre alternativer enn mat???:)det er der det ligger hos meg trøstespising, grue meg spising osv..sukk.

 

Hvis jeg går opp i ferien skal jeg skjerpe meg fom samme dag.

 

allimac: ja,det må være andre faktorer som gjør at jeg går opp i vekt.:=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg igjen!

Jeg har vært travel og småsyk den siste uken, så derfor ingen innlegg fra meg... Snylta forkjølet, hodepine og vons hals - ikke noe kjekk kombinasjon med travelt på jobben - kunne bare ikke være hjemme... Har lagt og sløvet på sofaen om kvelden, så her har det vært minimalt med trening den siste tiden (gikk på vekten på onsdag, og den viste PLUSS 1,3 kg.., så du er ikke alene, Minni).

 

I dag er jeg på bedringens vei, og det er pinse! Vi reiser på hytten i totoden, så nå skal jeg pakke og gjøre meg klar!

 

Ha en super pinse, og god tur til Gdansk, Minni! Kos deg med det lave prisnivået - håper dere får pent vær!

 

Flink du er å trene. Allimac! Jeg gleder meg til å være frisk og rask igjen - da skal jeg tren mye :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

huffda,kjedelig at du har vært småsyk denne uken kaika,håper du er bedre idag. Trøsteklem,er kjedelig med oppgang sukk

 

kos deg masse på hytta:)

 

Takk,vi gleder oss til Gdansk tur,sjekka været ser bra ut kun litt regn,er bedre det enn at det er kjempevarmt.

 

i helgen er det pakking og konfirmasjon som står på planen,litt forbredelser,skal bake kake. :D

 

satser på sol snart,litt lei regnvær nå..;)

 

kos dere alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Vært på shopping idag kjøpte en kjole og topp på sparkjøp,fant noe til konfirmasjonen imorgen i siste liten..hehe:)

 

Blitt trim idag også,trente idag tidlig,har nesten gått i et helt til nå..aerobic 35 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Hei igjen! Jeg har vært på farta hele helgen, så det har blitt godteri og ikke trening denne helgen også, hehe... gir vel snart litt opp ;)

 

Trening i kveld :)

 

Ha en fin fridag alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Hei igjen! Jeg har vært på farta hele helgen' date=' så det har blitt godteri og ikke trening denne helgen også, hehe... gir vel snart litt opp ;)

 

Trening i kveld :)

 

Ha en fin fridag alle sammen :D[/quote']

 

Aldri gi opp, selvom det ikke går som planlagt. Bare ta deg selv i nakken, og begrens inntaket litt til uken. om du skal ha 1600 kcal hver dag, så spis 1550 istede. så skal du se at det snopet du unnet deg, ikke var så gale likevell..

Jeg spiser alltid snop i helgene, men likevell går jeg ned. Og de 2 siste ukene har jeg vært utrolig slapp med trening, men går ned likevell. Har en aktiv jobb, så er værtfall i aktivitet.

Lykke til, jeg har troen på deg!

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Vært på shopping idag kjøpte en kjole og topp på sparkjøp' date='fant noe til konfirmasjonen imorgen i siste liten..hehe:)

 

Blitt trim idag også,trente idag tidlig,har nesten gått i et helt til nå..aerobic 35 min.[/quote']

 

Shoppe er gøy. Håper konfirmasjonen var kjekk!

Jeg var også å shoppet, kjøpte en bukse jeg allerede har. Men i 2 str mindre, å skulle hatt den i 3 str mindre ser jeg:(

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...