Gå til innhold

Pittelille og Spinny's motivasjonstråd


Gjest Spinny
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Pittelille
Har lest litt gjennom hva dere spiser. Fungerer dette på vekta deres' date=' går dere ned?[/quote']

 

Har gått ned ca. 10 kg på 3 år, så tålmodighet er en dyd. Dersom man ikke har det veldig travelt, eller har et veldig stort antall kilo man skal ned vil jeg anbefale denne måten å gjøre det på. Kiloene jeg har blitt kvitt virker til å holde seg borte, og det er jo en stor del av poenget.

 

Spinny: Spa?!? Som Anneli nevner så hørtes det veldig, veldig bra ut. Skal du med din kjære eller med venner? Regner uansett med at du får en herlig helg:-)

Anneli: Det sosiale på jobben min er faktisk veldig bra. Vi er flere jevngamle som til og med treffes litt utenfor jobben også, så kursopphold er morsomt og slitsomt;) Godt å høre at du også trives med kollegaene dine. Man tilbringer så mange timer på jobb, så for meg er det veldig viktig at det sosiale også føles rett.

 

Veldig bra dager på dere begge forresten!

 

Min onsdag:

Frokost: 1 dl biola, 5 druer

Lunch: Kyllingsuppe, 1/2 rundstykke

Mm: 1/2 rundstykke, 1 banan

Middag: 3 wienerpølser av kylling og kalkun, speltlomper

Mm: En liten bit nutrilett

Kvelds: 1 rundstykke, 3 kornmokjeks, kokt skinke, philadelphia, litt eggerøre, 1/4 eple, noen knaskerøtter

Trening: 30 minutters gange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter, gleder meg veldig til helgen! ;) Skal sammen med mine 3 beste venninner. :D Blir nok en herlig helg!

 

Her er min dagsrapport:

Mm: 1 plomme og 1 yoghurt

Frokost: 2 knekkebrød med brunost, 1 glass sjokomelk

Mm: 1 pære

Lunsj: 2 fylte horn, cherrytomater, 1 gulrot

Mm: 1 fylt horn, 1 glass sjokomelk

Middag: Ovnsbakt torsk med ratatouille og poteter

Kveldsmat (planlagt): 1 stor hjemmelaget blåbærsmoothie, 1 eple

 

Jeg kommer nok ikke innom her før mandag, men dere får ha en strålende helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Takk, Pittelille:)

 

Her har dagen blitt preget av en del fysisk aktivtet - deilig:

Frokost: 2 skiver grovbrød med lettmargarin, kalkunskinke og ost. 1 glass melk

Lunsj: Salat med reker, mandler, sukkererter og tomater

Mm: 1 lettyoghurt og 1 eple

Middag: Nesten 2 pitabrød med salat, div grønt, kylling, tzatsiki og fetaost.

Kvelds: Havrecheerios med melk

Trim: Syklet til og fra jobben + litt mer, i alt nesten 1 time. 40 minutter barnesvømming, 45 min tur i rolig tempo med hund.

 

Nå nærmer det seg helg (godt er det ;)), og som vanlig er det ikke sikkert at jeg rekker å rapportere alle dagene. Men kommer nok innom:) Ha en herlig helg, Pittelille, og ha det kjempefint på spa, Spinny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned ca. 10 kg på 3 år' date=' så tålmodighet er en dyd. Dersom man ikke har det veldig travelt, eller har et veldig stort antall kilo man skal ned vil jeg anbefale denne måten å gjøre det på. Kiloene jeg har blitt kvitt virker til å holde seg borte, og det er jo en stor del av poenget. [/quote']

 

Utrolig bra, du har vært flink. Satt og så litt på hva dere spiser om dagene, tenkte kanskje å gjøre et forsøk og være flink som dere. Sliter med å gå ned, står helt fast. Men er ikke noe flink med å spise til rette tider kan du si. Noen ganger kan det gå 5 timer mellom og andre 2. I tillegg har jeg gått på lavkarbo diett tidligere så har ikke vendt av meg hel produktene siden de har styrket leddene mine og gitt meg mindre hodepine. Så synes det er vanskelig å skal velge hva som er rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Dette er virkelig den beste dagen i uken:-) Bare timer igjen, så er det helg!! Håper dere koser dere masse på spa og med familie.

 

Jeg har lyst til å komme meg på fjellet i helgen, men samtidig frister det med by-helg og kaffe på Grünerløkka. Altfor lenge siden sist! Uansett hva jeg ender opp med skal jeg nok kose meg;)

 

Min torsdag gikk slik:

Frokost: 1 dl biola

Lunch: Salat m/div- grønt, kyllingkjøtt (uten skinn), 1 ss. dressing, 1/2 rundstykke

Mm: 1/2 rundstykke, 1 banan

Mm: 1/2 nutrilettbar

Middag: 1/2 grillet kylling uten skinn, potetmos, saus av honning og sitron

Mm: 1/2 nutrilettbar

Kvelds: Coco pops m/ekstra lettmelk (Oh yes, da er vi på'n igjen...)

Trening: 1 time squash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei! Hvordan har helgen vært? Min har vært fin, bortsett fra at den gikk altfor fort ;)

 

Sånn gikk det;

Fredag:

Frokost; 2 skiver grovbrød med lettmargarin, servelat og 1 glass melk

Lunsj: Salat med skinke, reker, grønnsaker, og litt ost

Mm: 10 mandler og 1 lettyoghurt

Middag: Grillet kveite med kokte poteter, grønnsaker og saus. 1 glass hvitvin

Dessert: 1 vestlandslefse med sukker og margarin

Kvelds: Havrecheerios med melk

 

Lørdag:

Frokost: 2 skiver grovbrød med margarin, servelat, peanøttsmør og litt eple. 1 glass melk

Mm1: 1/2 rundstykke med skinke og litt grønt

Lunsj: Risgrøt med margarin, sukker. 1 glass saft

Mm: 10 mandler, 1/2 nutrilettbar, 1 pære

Kvelds: Nesten 1 hel hjemmelaget porsjonspizza, 2 glass rødvin

Lørdagsgodt: Gullfisk, sombreros og daimknask, eller hva det heter

Trim: 1 time tur i rolig tempo:)

 

Skal prøve å få kommet innom litt senere med rapporten for i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Slik ble min søndag: ;)

Frokost: 2 skiver brød med lettmargarin, servelat og leverpostei. 1 egg. 1 glass melk

Lunsj: Havrecheerios med valnøtter og melk

Mm: 10 mandler, banan

Middag: Fårikål

Dessert: 2 små (3 x 3 cm) stykker krydderkake

Kvelds: Fitness med melk og mandler

Trim: 40 min bassengtrening med 3-åringen, 15 min tur med hund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Hatt en bra helg?

Jeg har hatt det helt supert, utrolig deilig med spahelg! :) Selv om det var dyrt, så var det absolutt verdt hvert øre.. :) Behandlingene var fantastiske, og ellers veldig deilig å få alle måltider servert og bare slappe av. Litt svømming og en tur ble det også. :D

 

Da var det tilbake til hverdagen igjen og tid for å rapportere her.

Frokost: Müsli og yoghurt

Lunsj: 3 brødskiver med kaviar og gulost

Mm: 2 knekkebrød med brunost, 1 eple

Mm: 1 eple

Mm: 1 banan

Middag: 3 kalkunpølser, lompe, sprøstekt løk, ketchup + 2 gulrøtter

Kveldsmat (planlagt): Havregrøt med kanel og sukker

Trim: 30 min gange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at spahelgen var bra Spinny! Vel fortjent:) Håper ikke det var for tøft å komme tilbake til "vanligtralten" igjen :)

 

Jeg hadde også en bra helg, bare at den varte litt kort. FIkk gjort en del ting, det var litt godt. Hadde en veldig bra dag på jobb i dag, og det føltes bra.

 

Idag gikk det slik;

Frokost: 2 skiver grovbrød med lettmargarin, servelat og leverpostei. 1 glass melk

Lunsj: 1 skive med leverpostei og 2 knekkebrød med skinkeost (magerost)

Mm: 15 mandler og 1 lettyoghurt

Middag: karbonadedeig, kokosmelk, ris, en del grønt.

Mm2: Banan

Kvelds: 2 skiver grovbrød med kaviar og brunost. 1 glass melk

Trim: 80 min yoga og 45 min gange. Føltes herlig å få gjort litt yoga igjen nå, siden jeg har hatt litt vondt i ryggen i det siste. Yoga gjør underverker :)

 

Hvordan gikk det med mandagstreningen, Pittelille? Ble det fjellet eller byhelg på deg forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra trening på deg, Anneli!! :)

Det gikk helt greit å komme inn i "vanligtralten" igjen, fikk mer overskudd etter en avslappende spahelg. :)

 

Her er dagens rapport fra meg:

Mm: 1 banan

Frokost: 2 knekkebrød med brunost

Mm: 1 eple

Lunsj: 2 fylte horn, sukkererter, cherrytomater

Mm: 1 banan

Middag: Fullkornspasta, karbonadedeig, tomatsaus, salat

Kveldsmat: 1 stor hjemmelaget blåbærsmoothie

Trim: 30 min gange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det torsdag, og snart helg igjen!! :)

 

Jeg var for trøtt til å legge inn gårsdagens rapport her i går, så den kommer her:

Mm: 1 banan

Frokost: Müsli og yoghurt

Mm: 1 pære

Lunsj: 3 knekkebrød med makrell i tomat, 1 yoghurt

Mm: 1 glass eplejuice, 1 banan

Mm: 2 epler

Middag: Laksefilet, brokkoli, fullkornspasta

Dessert: 1 kopp Option

Kveldsmat: 1 stor hjemmelaget blåbærsmoothie, 2 kiwi (Har ihvertfall spist nok frukt i dag.. :))

Trim: 30 min gange

 

Torsdag

Frokost: 3 knekkebrød med brunost, 1 glass eplejuice

Mm: 1 banan

Lunsj: 1 grovt rundstykke med kaviar og gulost, 1 eple

Mm: 1 nutrilett-bar (fikk så lyst på sjokolade..)

Middag: Omelett med ost og skinke, salat, 1 grovt rundstykke

Kveldsmat (planlagt): Havregrøt med kanel og sukker

Trim: 30 min gange

 

Håper alt står bra til hos dere, jenter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Snart helg ja jenter!

Jeg har ikke rukket å være innom her nesten noe denne uka, vi har besøk og det er ikke så mange ledige øyeblikk. skal bort i helgen også. er tilbake på mandag med masse ny motivasjon:)

Ha en kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i helgen, Anneli! :)

 

Veldig godt med helg! Ingen planer i dag, og ser frem til en avslappende kveld hjemme med god mat og min kjære. :)

 

Her er dagens rapport:

Frokost: 2 knekkebrød med brunost, 1 glass eplejuice

Mm: 1 banan, 1 eple

Lunsj: 3 brødskiver med gulost og paprika

Mm (tur på kaffebar med noen kolleger): 1 kaffe mocca og 1 biscotti

Mm: 2 brødskiver med kaviar og gulost, 1 glass melk

Middag (planlagt): Spaghetti carbonara med salat

 

Ha en god helg, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Hei jenter.

 

Beklager så masse at jeg ikke har vært innom her på lenge, men har vært offshore den siste uken. Ikke så lett å rekke rapportering der ute.

 

Som vi alle har erfart kan det være vanskelig å leve sunt når alle måltider er ferdiglaget, og derfor er jeg ekstra stolt over å kunne si at jeg har gjort sunne valg hver eneste dag, samt fått inn en treningsøkt daglig - i tillegg til at aktivitetsnivået i løpet av en arbeidsdag er myyyye høyere offshore enn på land. Så da jeg kom hjem i går hadde jeg en god følelse og er ganske sikker på at vekten har holdt seg stabil. Blir vanskelig å gjenfortelle i detalj hva jeg har spist, så starter med detaljrapportering igjen fra og med i dag.

 

Anneli: Ble 35 minutter på elipsemaskinen på meg på mandag + generelt mye gange. Din økt var virkelig imponerende!! Har aldri prøvd yoga men kan tenke meg at det gjør godt for det meste. Har du planer om å gjøre det hver mandag?

 

Spinny: Så deilig spahelgen din hørtes ut. Kunne virkelig tenkt meg og gjort det samme.. Får se hva høsten bringer:-)

 

Kjempeflott uke på dere begge to forresten, gøy å lese.

 

Nå ser det endelig ut til at tåken letter og jeg skal komme meg ut i sola straks. Ha en nydelig lørdag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå flott å høre at du har gjort sunne valg og trent hver dag, Pittelille!! :):D Vet hvor vanskelig det kan være når man ikke kjøper inn/lager maten selv, så jeg er veldig imponert!

Her har det vært en rolig og avslappende helg. Vi hadde venner på middag på lørdag og var på familiemiddag i går, ellers tatt livet med ro. I dag begynner tredje trimester og jeg føler meg veldig stor, så det er godt med noen rolige dager.

 

Skal prøve å oppsummere helgen her:

Lørdag

Frokost: Havregrøt med kanel, sukker og rosiner

Lunsj: 1 stor hjemmelaget blåbærsmoothie

Mm: 1 blåbærmuffins (bakte til vi skulle få besøk, og måtte ha en smaksprøve.. :))

Mm: 1 banan, 1 glass melk

Middag: Finnbiff-gryte med hjemmelagd potetmos og rosenkål, 2 glass Mozell light

Dessert: 2 blåbærmuffins, 1 kopp te med honning, noen biter melkesjokolade

 

Søndag

Frokost: 2 brødskiver med kokt egg og kaviar, 1 glass eplejuice

Lunsj: 2 blåbærmuffins, noen sjokoladebit-rester fra lørdag

Mm: 1 eple

Middag (familiemiddag): Lammecarrè med bakt potet og rotgrønnsaker

Til kaffen: 1 stykke eplekake med 1 kule vaniljeis

Trim: 30 min gange

 

Idag

Mm: 1 banan

Frokost: Müsli og yoghurt

Mm: 1 pære, 1 plomme

Lunsj: 3 brødskiver med makrell i tomat og agurk

Mm: 1 banan

Middag: Finnbiff-rester fra lørdag med potetmos og erter

Kveldsmat (planlagt): 2 knekkebrød med brunost, 1 kopp Option

Trim: 30 min gange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

Wow, det er veldig imponerende, Pittelille! Ikke bare har du gjort sunne valg mht maten, men du har også fått med deg masse fysisk aktivitet! Det tror jeg ikke at jeg hadde klart. Godt å være på land igjen?

 

Gratulerer med siste trimester, Spinny. Og jeg syns du er veldig flink i matveien også. Godt gjort å få så mye bevegelse også, når man begynner å virkelig merke magen og sikkert kjenner vekta av babyen.

 

Jeg har hatt en super helg på utflukt med mannen min. Vi bodde på hotell i en annen by i landet, bare koste oss med barnefri og bare gjorde det som falt oss inn. Deilige dager, virkelig :D

 

Her kommer rapport fra i dag:

Frokost: 1 hjemmelaget knekkebrød med nøkkelost. 2 små skiver grovbrød med kaviar og brunost. 1 glass melk

Lunsj: 2 skiver grovbrød med nøkkelost og skinkeost. Litt tomat.

Mm: 10 mandler, 1 lettyoghurt og en håndfull druer

Middag: Pestotorsk, løk og rotgrønnsaker, stekte poteter, litt pasta.

Mm2: 1,5 påsmurt vestlandslefse

Kvelds: Havrecheerios med en håndfull nøtter. Melk.

Ble mye mat dette :)

Trim: 25 min gange og 40 min yoga.

(Pittelille; takk for kommentar om trimmen min! Jeg elsker yoga og har veldig godt utbytte av det. Det er ikke intensiv kondisyoga dette, så 80 min-økt er ikke SÅ fantastisk. Tror jeg kommer til å bytte på hva jeg velger som mandagstrim :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en veldig bra helg, Anneli! :) Kan tenke meg det var deilig med en helg borte og bare kose deg sammen med mannen din. :) Vi skal også ha en kjærestehelg snart og kose oss sammen før det "braker løs" her på nyåret.. ;)

 

I dag har jeg vært på Peppe's med noen kolleger, så middagen ble ikke så sunn.

Frokost: 2 brødskiver med gulost og brunost, 1 glass melk, 1 kopp te med honning

Mm: 1 banan og 1 eple

Lunsj: 3 brødskiver med leverpostei og agurk

Mm: 1 yoghurt

Middag og dessert (på Peppe's): 4 pizzastykker, 1 farris, 1 eplepai med vaniljeis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peppes er lov i blant, Spinny:) Håper du koste deg ute sammen med kolleger med god samvittighet! Og jeg syns det hørtes lurt ut at dere tar dere en koselig helg ute bare dere to sånn når det nærmer seg, men ikke vent for lenge ;) En setter virkelig pris på den kjærestetiden, det er verdifullt for begge to og ikke minst for barnet! :)

 

Er bare kjapt innom med dagens rapport før leggetid:)

Frokost: 2 skiver grovbrød med kaviar, lettmargarin, kokt skinke, samt 1 glass melk

Lunsj: 4 knekkebrød med skinkeost og leverpostei. 1 klementin

Mm: 10 mandler, 1 lettyoghurt og 1 eple

Middag: Ferdigrett fra Findus, med kylling, ris, aspargesbønner, paprika, chili, kokosmelk.

Kvelds: Stor porsjon havrecheerios med valnøtter og melk, samt noen biter melon.

Trim: Ble lite det gitt, bare litegrann gange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

God morgen dere flinke jenter:-)

Jeg beklager nok en gang at jeg ikke har vært innom her på noen dager, men jeg håper virkelig at jeg skal få bedre tid nå framover. Var på reise (igjen!) men jobben på mandag, og gårdagen var helt stappfull av avtaler. Men, alt er fint og jeg holder koken. Desverre blir det vanskelig å huske detaljer fra alle dagene mtp mat, men kan i alle fall summere opp fra og med mandag.

 

Spinny: Siste trimester allerede? Jeg synes tiden har gått fort!! Litt usikker på om du tenker det samme?;) Håper du greier å være like flink som du har vært med tanke på trim. Du imponerer!

 

Anneli:Kjærestehelg hørtes såååå koselig ut!! Er en stund siden sist vi hadde en slik helg, men har planer om en i midten av november. Gleder meg:-) Rakk ikke trening på mandag denne uken, og ser at mandagene mine er fyllt opp ganske til randen. Mulig jeg må bytte min "rapporteringsdag" til tirsdag hvis det er ok?

 

Slik har min uke gått så langt:

Mandag:

Frokost: 1/2 grov baguett m/ost&skinke (ferdigsmurt), kaffe

Lunch: 1 loffskive m/karbonadekake (ferdigsmurt)

Mm: 1 loffskive m/laks og eggerøre (ferdigsmurt)

Mm: 3/4 grov baguett m/roastbeef og potetsalat (ferdigsmurt)

Middag: 1/2 Big One pizza

(Lang dag på farten med mye ferdigsmurt kan man si...)

 

Tirsdag

Frokost: 1 dl biola

Lunch: Salat m/reker, masse grønt, 1/2 rundstykke, pepsi max

Mm: 1/4 rundstykke, 1 skive ost

Middag: 2 fiskekaker, fullkornspasta, fiskesaus

Kvelds: 1 kopp Option

 

I dag blir det endelig tid til ordentlig trening igjen, gleeeeder meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneli: Ja, gleder meg veldig til kjærestehelg! Vi har ikke tenkt å vente for lenge, det blir allerede om 2 uker. :)

Pittelille: Synes faktisk tiden har gått ganske fort jeg og. Men det er fortsatt over 2 og en halv mnd igjen, så det kan hende tiden går saktere på slutten.. ;)

Var det gøy med trening i dag? :) Takk for skryt forresten! Det blir mest gåturer for tiden og ikke i så veldig raskt tempo lenger, men prøver å bevege meg litt ihvertfall.

 

Sånn så min onsdag ut:

Mm: 1 banan

Frokost: 2 knekkebrød med brunost, 1 yoghurt

Mm: 1 eple

Lunsj: 3 brødskiver med makrell i tomat og agurk

Mm: 1 glass eplejuice, 1 Bixit fullkornsbar med blåbær

Middag: Torskefilet, ratatouille, fullkornsris

Kveldsmat (planlagt): Hjemmelaget blåbærsmoothie, 1 kiwi, 1 appelsin

Trim: 30 min gange

 

Håper dere har hatt en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Det var ordentlig deilig med en treningsøkt igjen. Kom meg på Sykkel75, så jeg ble sliten i musklene i tillegg til at kondisen fikk kjørt seg:D

 

Spinny: Bra dag på deg i går! Skjønner godt at hastighet og varighet på trimmen går ned etterhvert, men er likevel imponert. Når jeg en gang blir gravid skal jeg huske på hvor flink både du og Anneli var under svangerskapene!!:-)

 

Dagen min gikk slik:

Frokost: 1 dl biola, 2 mandariner

Lunch: Skalldyrsuppe, 1/2 rundstykke

Mm: 1/2 rundstykke m/ost

Middag: Kjøttboller, fullkornspasta og dolmio pastasaus

Kvelds: 2 knekkebrød m/ost og lettmajones

Trening: Sykkel75 og ca 800 kcal forbrent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på det, pittelille, det har jo vært sånn med oss alle tre i blant, altså perioder hvor det ikke er så mye tid til å komme innom her. :)

 

Høres forresten utmattende ut å være så mye på farten som du er!

 

Ja, kjærestehelg var virkelig flott synes vi begge. Hadde barnepass, fikk virkelig ladet batteriene, sovet lenge begge dagene (minsten står jo opp 6 uansett om det er helg eller ukedag;)), var på kino, ruslet i gatene, pratet masse og spist god mat. Var på et kjempefint hotell og fikk suite enda vi hadde bestilt dobbeltrom (!) - skjedde ikke det deg en gang også, Pittelille?

 

Så bra at dere skal ta dere en tur om allerede om 2 uker, Spinny! Gleder du deg? ;) Jeg synes også du er veldig flink som får til såpass mye aktivitet, håper formen din holder seg bra lenge.

 

Det er helt greit at du evt bytter treningsdag til tirsdag, pittelille :) men kan hende jeg ser det litt an fra uke til uke hvilken dag (mandag eller tirsdag) det passer best å trene. Kjempebra treningsøkt på deg, forresten!

 

Her er dagsraport fra i går: Beklager skrivefeil, 3åringen henger på ryggen min mens jeg skriver;

Frokost: 2 skiver grovbrød med nøkkelost, lettmargarin og kokt skinke. 1 glass melk

Lunsj: 2 skiver grovbrød med skinkeost, peanøttsmør og banan

Mm: God morgen-yoghurt

Middag: Spaghetti bolognese med karbonadedeig, løk, tomat, gulrot.

Kvelds: Fitness med melk og mandler.

Trim: ca 45 min gange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Så bra, Anneli. Liker ikke å bryte avtaler, men hvis det er ok for deg er det supert:-) Og ikke noe problem om du veksler mellom mandag og tirsdag, det viktigste er jo at det blir trent.

 

Hatt en fin torsdag her med følgende resultat:

Frokost: 1 dl biola, 2 knekkebrød m/ost og lettmajones

Lunch (buffet..): 1 scone, 8 scampi, blåskjell, salat m/div. sjømat, litt ost, 4 ritz

Mm: 1 kopp Option

Middag: Kjøttboller, potetmos, tyttebær

Kvelds (planlagt): 1-2 knekkebrød m/ost

Trening: Drøye 30 minutter rolig jogg, litt styrke på mage

 

I morgen er det fredag, jippi!!!;) Noen spennende planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ble min torsdag:

 

Frokost: 1,5 polarbrød med skinke, lettmargarin og norvegia. 1 glass melk

Lunsj: Salat med skinke, fetaost, oliven, mandler og tomater

Middag: 5 biter frossenpizza m/tynn bunn

Kvelds: Havrefras med mandler og melk

Trim: 40 min bassengtrening med sønnen min, og 20 min tur med hund.

 

Lørdag skal vi ha stor dugnad i huset med oppussing, en del venner kommer. Ellers ingen spesielle planer for helgen. Håper å få gjort unna ting som vi ikke rakk i uka som gikk, og forhåpentligvis slappe litt av også ;) Dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg! :) Jeg er så utrolig trøtt om kveldene nå, og legger meg rundt kl 21-22 (holdt ut helt til kl 23 i går kveld..;)) så har allerede vært våken i et par timer selv om det er lørdag og jeg kan sove lenge.

I dag har jeg ingen planer, men i morgen skal vi til Sverige for å kjøpe vogn, babyseng og annet babyutstyr. Tror vi sparer en del på å shoppe der. :)

 

Anneli: Så spennende med oppussing! Hva skal dere pusse opp? Godt å få hjelp av venner! Gleder meg veeeldig til kjærestehelg ja. :) Så utrolig heldige dere var som fikk suite! Helgen deres hørtes veldig bra ut. Tror det er veldig viktig å unne seg sånne helger etter man får barn. Kan tenke meg at det er hektiske hverdager når man har små barn, så sikkert veldig lurt å ta seg en "frihelg" en gang i blant og bare være kjærester. Vi har heldigvis mye familie og venner i nærheten, så regner med at vi også skal få til sånne helger etterhvert.

Pittelille: Igjen kjempebra treningsøkt på deg!!

 

Jeg har ikke rukket å komme innom her de siste dagene, så her kommer rapporter fra torsdag og fredag:

Torsdag

Frokost: Müsli og yoghurt

Mm: 1 banan

Lunsj: 3 brødskiver med kokt egg og kaviar

Mm: 1 Bixit-bar og 1 eple

Middag: Fiskekaker, potetmos, erter, gulrøtter

Dessert: Blåbær-smoothie

Kveldsmat: 2 brødskiver med brunost, 1 kopp te med honning

 

Fredag

Mm: 1 banan

Frokost: 2 knekkebrød med brunost, 1 glass eplejuice

Mm: 1 Bixit-bar, 2 epler

Lunsj: 3 brødskiver med leverpostei og agurk

Mm: 2 knekkebrød med brunost, 1 kiwi

Middag: Hjemmelagd pizza, 2 glass Fanta zero

Dessert: 2 kokosboller

Trim: 30 min gange

 

Håper dere får en fin lørdag, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...