Gå til innhold

Pittelille og Spinny's motivasjonstråd


Gjest Spinny
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Pittelille

Nå er det ganske stille her inne.. Håper alt er bra med deg, Anneli?! Og Spinny, du titter vel innom når tiden er inne for det ;)

 

Greide en lørdag uten snop og snacks, og er veldig fornøyd med det. Nå er søndagen her, og da stiller automatisk hodet seg inn på snacksfri sone, så da blir ting lettere. Rart hvordan en vane om kos på fredag og lørdag sitter mellom ørene B)

 

Ble ikke trening i går, men fikk gjort unna masse greier som vi skulle gjort for lenge siden. Innkjøp og fiksing av småting her hjemme, godt å få det unnagjort. I dag blir det familiebursdag, og jeg regner med at det blir vanskelig å takke nei til alt godt som settes fram. Skal uansett velge med måte, og i tillegg skal jeg booke en time squash etter selskapet. Så går det litt opp i opp :P

 

Min lørdag besto av litt for få måltider, menmen:

Frokost: 2 skiver m/kokt skinke og lettere norvegia

Lunch: 2 stk. pizza originale (ca. 430 kcal)

Middag: 2 skiver, 1 kyllingfilet, 2 skiver bacon, salat, tomat, agurk, majones, litt dressing, ca. 150 gr. ovnstekte potetbåter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Familieselskapet varte og rakk, så det ble ikke tid til squash likevel :( Men, det var hyggelig da, så slik sett hadde jeg en kjempefin ettermiddag.

 

Slik gikk min søndag

Frokost: 2 skiver, 2 egg, 1,5 skive bacon, 1 gl melk m/oboy

Lunch/Middag (i selskap): 2,5 pølse m/lompe, ca. 1 ss. rekesalat, sprøstekt løk

Dessert (i selskap): 1 stk. bløtkake, 1 kjeks

Kvelds: 3 skiver m/brelett og sukker

 

Driver og moter meg opp til å komme meg ut på en eller annen form for trening, satser på at jeg lykkes til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Dagen i dag:

 

Frokost: En håndfull blåbær

Lunch: Grønnsakssuppe og et rundstykke

Middag: Ca. 150 gr. kyllingfilet, wokgrønnsaker og woknudler, spicy tomat saus

Mm: 1 kopp option

Kvelds: 2 knekkebrød m/kokt skinke, italiensk salat

Trening: Ca. 1 time på ski. Rolig, men godt å være ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Det er ordentlig stress på jobben for tiden, og hva er vel da bedre enn å avslutte dagen med en lang og god treningsøkt?! :D Veldig fornøyd med egen innsats, til sammen 1,5 time på sykkelen.

 

Frokost: 1/2 banan

Lunch: Salat m/kyllingkjøtt, masse div. grønt, noen pastaskruer, 1 ss dressing

Mm: 1 Go' Morgen yoghurt

Middag: Fjordland fiksegryte m/scampi og villris (ca. 430 kcal totalt)

Kvelds (planlagt): 1 knekkebrød og 1 yoghurt

Trening: 30 minutter på sykkel i moderat tempo + 55 minutter hard spinning. Rett i underkant av 900 kcal forbrent :D:D

 

Spinny: Håper du kooooser deg hjemme :)

Anneli: Hadde vært veldig koselig å se deg igjen. Jeg håper virkelig alt er bra!!

 

Klem til dere begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei hei!

 

Jeg ser du har spurt etter meg, Pittelille! Ikke vær bekymret for meg! Det er hyggelig du tenker på meg! :) Beklager at det har gått en stund siden jeg skrev her.

 

Jeg er som dere vet gravid, men vi har ennå ikke sagt det til noen. Merker at formen ikke er helt topp, har vært kvalm, uvel, slapp, trøtt, diverse av det som hører med. Har også hatt en liten blødning, men legen sa at det ikke var noe å bekymre seg for... men jeg bekymrer meg litt likevel. Hun sa jeg burde roe litt ned, men jeg har ikke turt å si noe på jobben enda, syns det er for tidlig, så jeg kan ikke roe ned på jobben egentlig...

 

Merker at kreftene ikke strekker til at jeg er fullt så aktiv her inne. Jeg skal jo heller ikke slanke meg, men bør likevel tenke på hva jeg spiser! Får trent litegrann yoga innimellom, og går turer, men akkurat nå har jeg litt nok med å komme meg gjennom dagene. Men jeg er sikker på at formen blir bedre i 2. trimester, den ble det sist :)

 

Kan vi ikke ha en avtale om at jeg titter innom så ofte jeg kan, men at jeg ikke skriver daglige dagsrapporter? Håper du forstår at jeg må tenke litt på meg selv, men jeg skal prøve å hvertfall få rapportert om trimmen, om jeg ikke får skrevet hver eneste dag..?

 

Du er for øvrig utrolig flink og står virkelig på! Jeg har lest alt du har skrevet! Veeeeldig bra resultat på vekta, sånn skal det gjøres! Betyr det at du ligger foran planen mht vektnedgang? 1,5 time sykling etter en hektisk arbeidsdag, det er vanvittig bra prestert, syns jeg. Tror ikke jeg hadde greid det (selv før graviditeten ;) hehe)

 

Stå på videre, flinke du, vi snakkes snart!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du ikke er i form, Anneli, men det hører vel med. Hvilken uke er du i nå? Husker jeg var dårligst rundt uke 6-8, og så ble alt mye bedre.

 

Pittelille: Utrolig imponerende med super trening og kosthold!! Du er virkelig flink!!

 

Jeg veide meg i dag, 2 uker etter fødselen, og har gått ned 11 kg. Det må jeg si meg fornøyd med. ;) Regner ikke med at de siste 8 kiloene går like fort av, men får håpe det snart blir mildere ute så vi kan begynne å trille. :)

 

Ha en fin dag videre begge to!!

 

Stor klem fra Spinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Anneli: Selvfølgelig skjønner jeg at du må tenke på deg selv og at du ikke har krefter til å rapportere her hver dag. Ikke noe problem, og jeg håper du straks føler deg bedre. Ble bare bekymret i og med at du sa du følte deg litt dårlig, og så ble du stille. Men nå vet jeg jo at alt er fint :) Vi "sees" når det passer seg slik :)

 

Spinny: 11 kg på 2 uker må da være fryktelig mye?? Jeg aner ikke hva som er vanlig rett etter en fødsel, men å bare ha 8 kg igjen allerede nå må da være et veldig bra tegn. Viser bare at du var flink og strukturert gjennom graviditeten!! :D Og takk for ros ang. trening og kosthold. Går fint om dagen, uten at jeg føler at det er tungt.

 

Slik har de to siste dagene gått:

Onsdag

Frokost: 1 activia yoghurt

Lunch: 2 skiver m/skinke og ost

Middag: 5 skiver m/litt brelett, sukker, spesialsalami, italiensk salat

Kvelds: Corn flakes m/ekstra lett melk, litt sukker

Ingen trening

 

Torsdag

Frokost: 1/2 nutrilett bar

Lunch: Vegetarsalat m/søtpotet, litt pasta, rødbeter, etc, 1/2 rundstykke

Mm: En skive ananas, 1 skive melon

Mm: 1/2 rundstykke

Middag: Pasta m/kylling, løk, paprika, hvitløk, matfløte, egg

Trening: Gåtur i 1t15min i moderat tempo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

hallo damer!

Ser at det har vært enda noen flere flinke dager på deg, Pittelille! :-)

 

Kan selv rapportere om at onsdag ble det ca en halvtime gange og 15 min yoga. I går den ukentlige barnesvømmingen og 15 min tur med hund i bitende kulde ;)

 

Nå er jeg hjemme fra jobb, med influensa/forkjølelsegreier, og i tillegg kvalmen min. Sjefen vet bare om det første da, men nå får jeg hvertfall hentet meg litt krefter;)

 

Spisingen min blir litt sånn "ad hoc" - er sulten mye for tiden, men samtidig kvalm. Tror jeg får i meg mer enn nok kalorier da, for det har blitt noe snacks, småspising, kjeks og sånt. :-) Blir jo spennende å se hva slags effekt dette har på vekta neste gang jeg veier meg. :blink:

 

Ha en kjempefin fredag og helg begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Pittelille. Jeg hadde veldig mye vann i kroppen på slutten av graviditeten, så regner med at mange av kiloene er vann. Men godt å bli kvitt de uansett! Føler meg supertynn nå, men er jo ikke det, hehe. Men deilig følelse ihvertfall. ;)

 

Så kjedelig at du har blitt syk, Anneli! God bedring!!

 

Her blir det yndlingssalaten min til middag i dag, den har jeg ikke kunne spise da jeg var gravid siden den inneholder både serranoskinke og fersk mozarella. Gleeeder meg til middag! :P

 

Ha en god helg begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Hei jenter,

Vel overstått helg! Har dere hatt det fint?

Her kommer rapport fra og med fredag:

 

Fredag

Frokost: 1 activia yoghurt

Lunch: Grønnsakssuppe, 1 rundstykke

Mm: 1 hvetebolle på cafe

Mm: 1 neve cashewnøtter

Middag: Kylling, paprika, løk, matfløte, mango chutney, ris

Dessert: Litt brie, ca. 6 ritz

Ellers: 1/2 flaske vin

 

Lørdag

Frokost: 1,5 rugfler m/italiensk salat, spesialsalami, 1/2 glass appelsinjuice, 1 activia yoghurt

"Lunch": 1 kanelsnurr på cafe

Middag: Foliebakt laksefilet, ris, 1 ss lettrømme, 1 ss holandaise, salat

Dessert: Brie, ca. 5 ritz

Snacks: Noen småsjokolader, litt potetgull, ca. 3/4 flaske vin

 

Søndag

Frokost: 2 skiver m/kreps i chiliaioli, spesialsalami

Lunch: Skinkeomelett, 2 tynne skiver loff m/brelett

Middag: Rester fra fredag )Kylling, paprika, løk, matfløte, mango chutney)

Dessert: 3 safari cookies, 1 håndfull potetgull

 

Nå er venninnebesøk-helgen over, og det har vært superkoselig!! Har skravlet og kost oss, spist god mat og drukket vin. Fornøyd med inntaket både på fredag og lørdag, men desserten i dag var unødvendig.. Men, i morgen er det tilbake til hverdagen og snopefrie dager:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnehelg hørtes kjempehyggelig ut, Pittelille! Synes du klarte deg kjempebra når det gjelder matinntak. :D

Det går fint med maten her og. Blir veldig sulten av å amme, men spiser veldig sunt. Når jeg vet at lillegutt får i seg det samme som jeg spiser, så er det en utrolig motivasjon til å spise sunt. ;)

Nå er det heldigvis litt mildere ute, så får bare håpe "snøstormen" gir seg snart, så vi får testet barnevognen denne uka.

 

Håper formen din er bedre, Anneli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Så flink du er, Spinny!! Impomert over at du greier å gjøre sunne valg selv om du kjenner på sultfølelsen.. Skjønner at det inspirerer når du tenker på at Lillegutt får i seg det samme som deg, men jeg synes likevel det er veldig beundringsverdig. Med den disisplinen kommer du til å være tilbake i "matchvekt" før du vet ordet av det :)

 

Jeg hadde veiedag i dag tidlig, og fikk meg en ordentlig nedtur :( Jeg vet at det ikke er reell oppgang, men det er likevel kjedelig når vekten viser + 0,7 kg fra sist tirsdag, og jeg dermed er tilbake der jeg startet!! Jeg spiste et salt pastamåltid til middag i går (med bla. spekeskinke..), samt at jeg spiste litt stor kveldsmat, så jeg VET at dette mest sannsynlig er borte igjen i morgen. Likevel... Kjedelig!! :(

 

Treningen går derimot greit. Fikk meg en god økt med squash i går, og skal på spinning i dag etter jobb. I morgen blir det treningsfri, og jeg skal ut med gamle kollegaer på middag. Får forsøke å velge noe sunt. Torsdag har jeg planer om kort spinningøkt eller gåtur, og i hegen skal vi på ski. Vi er en hel gjeng som reiser på hyttetur, så det blir nok god mat og drikke i tillegg til masse aktivitet.

 

Slik gikk min mandag:

Frokost: Kaffe

Lunch: 2 skiver, roastbeef, potetsalat, laks eggerøre

Mm: 1 activia yoghurt

Middag: Kyllingfilet, spekeskinke, pasta, paprika, løk, matfløte

Kvelds: Stor porsjon frokostblanding m/ekstra lett melk

Trening: 1 time squash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

BRA dag i går! La meg med en god følelse :)

Ble også veldig glad da jeg innså at vektøkningen ikke hadde noen innvirkning på humøret mitt. Greide faktisk å være realistisk og tenke at dette ikke var helt reelt. Ikke alltid jeg lykkes med det ;)

 

Slik gikk tirsdagen:

Frokost: 1 yoghurt

Lunch: Salat m/div. grønt, kokt skinke, 1 ss. dressing

Mm: 1 Go'morgen yoghurt

Middag: 1 porsjon creamy thai chicken soup, 1,5 rugfler (ca. 420 kcal til sammen)

Kveld:1 knekkebrød med kokt skinke og italiensk salat

Trening: 15 minutter sykkel + 55 min. spinning. Ca. 700 kcal forbrent

 

Håper det går bra med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hallo!

 

Jeg synes du tok den nedturen veldig bra, Pittelille! Ikke tale om at du skulle la den (sannsynligvis ikke reelle) oppgangen bremse deg ;) Og så er du så flink at du fortsetter samme kursen som før, med gode treningsøkter og sunt kosthold. Så fint at du gir deg selv pluss i margen og legger merke til det du gjør bra selv!

 

Jeg er enig i at det er smart av deg, Spinny , å tenke på småen når du spiser! Det er neimen ikke lett når man er mye hjemme, og kanskje det ikke alltid er så praktisk og greit å få handlet akkurat det man trenger når man trenger det mens man har baby (husker selv...) Men det ser ut som du er veldig bevisst, smart og flink:) Det er flott! Passer du på å alltid ha masse sunt snacks tilgjengelig? Er du nøye med å planlegge hva du skal spise på forhånd?

 

Vi har hatt god hjelp av å sette opp en ukeplan på forhånd, hvor vi legger planer for alle middager. Så handler vi sjeldnere, siden vi har litt vei til butikken. Men det er litt vanskeligere å planlegge i detalj nå som jeg er gravid (nå 7 1/2 uke) og er kvalm/sulten/oppblåst og i merkelig mathumør. Vet ikke fra dag til dag hvor mye og hva jeg spiser, og når jeg plutselig MÅ ha noe med en gang, er det ikke alltid like motiverende å skrelle seg en gulrot, - lettere med en kjeks ;) Ikke bra! Skulle ønske jeg var like flink som deg Spinny, til å tenke på det lille barnet som er prisgitt mine matvalg. :) Det er jo inspirerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for skryt, jenter! Foreløpig går det veldig bra å spise sunt. Har veldig "nyforelsket-følelse" i babyen min og dermed er det liksom ikke så stas med godteri og søtt, og mat er heller ikke det første jeg tenker på, hvis dere skjønner. Myyye koseligere å sitte med lillegutt på fanget enn å stappe i seg godteri. ;)

Her blir det også sjeldere handling nå. Vi prøver å handle en eller to ganger i uka, og er flinke til å planlegge middager. Jeg planlegger ikke andre måltider veldig nøye, men har sunne ting som havregryn, nøtter, melk, yoghurt, brød, knekkebrød, sunt pålegg, frukt og grønnsaker lett tilgjengelig.

Anneli: Skjønner veldig godt at du velger kjeks fremfor gulrot når du er så kvalm. Jeg tenkte mest på hva som smakte best (blant annet salte kjeks!)de første ukene fremfor at alt skulle være sunt. Jeg vet jo at du har en supert kosthold, Anneli, så noen kjeks gjør da ingenting!

Pittelille: Bra du ikke lar den lille vektoppgangen (som helt sikkert ikke er reell!) stoppe deg! Du er jo såååå flink til å trene, så dette blir det superkropp av! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Flinke og inspirerende jenter altså!! :) Veldig hyggelig og motiverende å ha denne tråden med dere, kjenner at dere er veldig viktige for å ivareta stå-på vilje, få inspirasjon, men også for å få litt skryt :) Er ingen andre enn min søster (og Kjekkas da - selv om nok han ikke skjønner heeelt alt rundt disse matgreiene) som vet om hva jeg jobber med, så da er dere en veldig god og viktig kanal for min del.

 

7,5 uke Anneli... Moro!! Håper kvalmen gir seg snart. Det har ikke begynt å vise noe enda?

 

Spinny: Så deilig å være ny-forelsket :) Regner med du nyter dagene til det fulle!!

 

Som nevnt tidligere skulle jeg ut med gamle kollegaer i går, og jeg var i utg.punktet flink og stoppet etter 3 små glass vin. Men, så ble den harde kjerne sittende igjen etter at de andre hadde gått og da ble det 2 små glass til... Ikke helt fornøyd med det, men det var en veldig hyggelig kveld! Slik gikk dagen totalt:

 

Frokost: 1 yoghurt

Lunch: Salat m/ kokt skinke, masse grønt, 1 ss dressing

Middag: 4 pizzastykker på restaurant. (Det var ordentlig små stykker altså, tynneste bunnen jeg har spist), totalt 5 glass vin, 4 kjeks

Kvelds/Nattmat: 2 knekkebrød m/italiensk salat og spesialsalami

Ingen trening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Hei jenter.

Da var det helg igjen!! Har dere noen spennende planer? Vi drar som nevnt på fjellet, og det blir som alltid godt. Er en hel gjeng som drar sammen, så satser på en fin kombinasjon av sosialt og aktiviteter. Kjenner på utfordringer rundt helger, men slik er det vel for de aller fleste. Etter planen skal jeg ligger på 67,6 kg på tirsdag, så vi får se om det går bra ;)

 

Slik gikk min torsdag:

Frokost: 1 knekkebrød m/italiensk salat og spesialsalami

Lunch: 1 baguett m/laks og et egg

Middag: Fjordland fiskegryte (ca. 430 kcal)

Mm: 1 yoplait 0%

Kvelds: 3 knekkebrød m/chilikrepsehaler og kokt skinke

Trening: 45 minutter spinning, ca. 500 kcal forbrent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det helg igjen ja! :) Fjelltur hørtes fantastisk ut, Pittelille. Fikk mms i går fra broren min som er på fjellet og været var helt strålende og det så veldig deilig ut. Håper du får en kjempefin helg!

67,6 kg til uka høres ut som en veldig bra vekt. Gleder meg til jeg veier så lite igjen.

 

Her er helgens planer en trilletur + morsdagsbesøk hos mamma på forhånd i morgen, og på søndag skal vi i barnedåp. Lurer på om vi klarer å være i kirken til kl 11, det er sannelig ikke lett å planlegge med en liten baby..han finner vel ut at er kjempesulten akkurat når vi er klare til å gå ut døra.. :P

 

Hvordan går det med deg, Anneli? Håper du føler deg bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Da var en aktiv og veldig hyggelig helg over. Er støl og god etter helgens aktiviteter, og det føles veldig godt :) Hvordan har dere hatt det? Gjort noe spennende? Fredag ble mest bilkjøring for min del, lørdagen ble brukt i alpinanlegg, og søndag ble det topptur. Spesielt gårsdagen kjennes godt i hele kroppen. Maten har gått ok.. Ble ganske mye på lørdag (m/afterski og full pakke), men både fredag og søndag var ok.

 

Fredag

Frokost: Activia yoghurt

Lunch: Asiatisk suppe m/svinekjøtt, 1 rundstykke

Mm: 2 skiver m/kokt skinke og jarlsberg

Middag: 1 lite pizzastykke, 2 wienerpølse i lompe

Snacks: 3 ruter melkesjokolade, 2 glass rødvin

 

Lørdag

Frokost: 4 skiver m/italiensk salat, kokt skinke

Lunch: Club Sandwich m/potetbåter (lot halvparten av brødet ligge...alle monner drar ;))

Afterski: 5 x 0,33 fl øl, chilinøtter

"Mm": En håndfull potetgull, ca. 10 ruter firkløver

Middag: Indrefilet av svin, fløtegratinerte poteter, 3 glass vin

Trening: Alpint, totalt ca. 4 timer. Forbrent: Ca. 1000 kcal

 

Søndag:

Frokost: 4 skiver, egg og bacon, majones, salami, 1 gl. biola

Mm (på tur): 1/2 kvikklunsj, 4 bixitkjeks

Mm (på tur): 1/2 kvikklunsj, 3 bixitkjeks

Mm (etter tur): Ca. 40 gr. sjokolade

Middag: 2 skiver m/brelett og smør

Trening: Topptur, totalt 3:45timer inkl pause. Forbrent: Drøye 1800 kcal

 

Ble ganske mye sjokolade i går, men turen var ganske slitsom så jeg trengte rask energi et par ganger.

 

I dag blir det treningsfri, men i morgen står spinning på planen igjen.

 

Ha en fin uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en veldig bra helg med masse aktivitet, Pittelille! :)

 

Her er jeg endelig i gang med trilleturer, og det er utrolig deilig å røre på seg etter lang tid der jeg ikke har kunne bevege meg noe særlig ute.

Vi har hatt en koselig helg, og kom oss til og med presis til barnedåpen i går. ;) Var veldig koselig, og nå får vi vel komme i gang med å planlegge dåp selv. Tror det blir i slutten av april, så det blir spennende å se om jeg kommer inn i bunaden til det. Den er jo ganske trang i utgangspunktet, og nå har jeg 8 kg som ihverfall må av for at den skal passe. Men jeg orker egentlig ikke stresse med det. Jeg får være flink til å gå turer og spise sunt, og så får vi håpe på det beste.

 

Håper dere har en fin mandag! Nå skal vi ut å trille. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Så deilig å være i gang med trilleturer, Spinny :) Må føles godt å komme seg ut i frisk luft igjen. Og kjempeflott at dere var presise i barndåpen i helgen. Godt jobbet :D 8 kg til slutten av april er ambisiøst, men sikkert gjennomførbart. Blir veldig morsomt å følge deg på veien tilbake til din vanlige vekt. Må bare igjen få uttrykke min beundring for deg som greide å være så flink gjennom svangerskapet. Må jo føles litt "nyttesløst" å være flink når man likevel går opp i vekt, selv om det selvfølgelig er kjempeviktig å ikke bruke graviditeten som en sovepute. Kan likevel til en viss grad forstå de som går opp mye...men jeg håper virkelig at jeg skal greie å være så flink som både deg og Anneli hvis jeg en gang blir gravid :)

 

Anneli: Håper formen din er ok og at alt er fint med deg også :)

 

Jeg glemte helt å veie meg i dag tidlig, og gjør det i morgen i stedet. Tror uansett at jeg endrer veiedag til onsdag siden den er midt i uken og dermed oppfordrer til skjerpings både i helg og hverdag.. Burde ikke ha noe å si, men jeg har merket meg at veiedag på fredag medfører lettere avslapping i helgen (belønning) dersom resultatet er bra, og godt resultat på mandag eller tirsdag gjør at jeg kanskje slapper mer av i løpet av uken. Burde selvfølgelig ikke være slik, men men, jeg er visst skrudd sammen slik ;)

 

Minner meg selv på målet fram til april:

31/1: 68,2 kg - 67,7 kg

07/2: 68,0 kg - 68,2 kg

15/2: 67,6 kg

22/2: 67,2 kg

29/2: 66,9 kg

07/3: 66,6 kg

14/3: 66,6 kg (Jentetur hele helgen før veiedag)

21/3: 66,3 kg

28/3: 66,1 kg

04/4: 65,9 kg

 

Slik gikk min mandag:

Frokost: 1 activia yoghurt

Lunch: Salat m/div. grønt, kokt skinke, osteterninger, 1 ss. dressing

Mm: 1 banan

Middag: Thai spicy chicken suppe, 1 pitabrød

Kvelds: Stor porsjon frokostblanding m/skummet melk

Ingen trening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Veiedag :D Ny vekt: 66,9 kg!! Er strålende fornøyd med resultatet og gleder meg over at jeg ligger foran planen. Er forberedt på litt opp og ned i ukene som kommer (er visst bare slik kroppen er), men så lenge det går rett vei MÅ jeg bare tålerere det :)

 

Startvekt 24/1: 68,4 kg

 

Dato -- Plan ---- Faktisk vekt

31/1: 68,2 kg - 67,7 kg (-0,7 kg)

07/2: 68,0 kg - 68,2 kg (+0,5 kg)

15/2: 67,6 kg - 66,9 kg (-1,3 kg)

 

Slik gikk min tirsdag:

Frokost: 1 activia yoghurt

Lunch: Tomatsuppe m/egg, litt pasta, osteterninger

Mm: 1 God morgen yoghurt

Middag: 3 kalkunkabonader, potetmos

Kvelds: 4 biter Nutrilett

Trening: Spinning 55 min, ca. 620 kcal forbrent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempebra vekt, Pittelille!! 66-tallet er jo virkelig fantastisk. Bra jobba!! :D Og igjen veldig bra treningsøkt på deg!

 

I går var vi på lang trilletur i skogen. Veldig deilig å svette og føle seg ordentlig sliten igjen. Jeg veide meg igjen i dag, og 1 kg til er borte. 7 kg igjen! Men jeg har nok fortsatt en del vann i kroppen, for jeg får ikke på meg ringen min enda som vanligvis er litt for stor.

 

Nå er det ut på tur igjen! Ha en fin dag! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Huff og huff og huff... Så vidt jeg tør komme innom her nå :( Jeg ble syk på onsdag, og har vært hjemme fra jobb både torsdag og fredag. Skikkelig tett i hodet rett og slett, grøtete i halsen og "influensavondt" i kroppen... Kjekkas har vært supersnill og pleiet meg så godt det går an, og dette vil også si at han har kjøpt masse snop og godt til meg - som jeg har spist som bare det.. Det var ikke det som var planen, men heisann, der ble visst planen endret. Uansett, onsdag-lørdag har jeg spist masse, masse usunt, og selvfølgelig ikke trent noe. I dag føler jeg meg heldigvis betraktelig bedre, og jeg kom meg ut på en liten trilletur med en venninne av meg. Ble ikke noe puls av det, men en klar forbedring fra dagene før. Maten har også godt kjempefint i dag, så det føles som om jeg er tilbake der jeg skal være. Likevel frustrerende å tenke på alt jeg har spist siden onsdag... So long 66-tall :blink:

 

Uansett, må se framover, og dagen i dag har som sagt gått fint. Kjekkas er borte til neste helg, så nå har jeg 5 1/2 dager for meg selv, og kan ikke "skylde" på noen andre når det kommer til måltider og aktivitet.

 

Min søndag:

Frokost: 1,5 rugfler, italiensk salat, hamburgerrygg, 1 activia yoghurt

Lunch/Middag: Fjordland fiskegryte (440 kcal)

Mm: Ca. 2 dl jordbær/blåbær-smoothie

Kvelds: 2 knekkebrød m/italiensk salat, hamburgerrygg, 1 kopp option

 

Spinny: Gratulerer så masse med et nytt kilo ned!! Jeg tror jammen meg du kommer til å greie målet ditt :D Jeg heier på deg!!

 

Anneli: Håper du har hatt en fin helg, og at alt er bra med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...