Gå til innhold

Pittelille og Spinny's motivasjonstråd


Gjest Spinny
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Pittelille

Hei jenter, og vel overstått julefeiring.

 

Har dere hatt det fint? Jeg har storkost meg - faktisk så mye at klærne har blitt trangere på bare en uke... :blink: Ble litt satt ut da jeg kom hjem igjen etter juleferie og prøvde klær som satt fint før jeg dro, og så hvilken forandring som kan skje på noen få dager. Men, det som kommer kjapt på går kjapt av, så jeg tar ikke det sååå tungt. Men moro kan jeg vel trygt si at det ikke er <_<

 

Har hatt en ok dag i dag med normalt kosthold, og satser på at morgendagen også blir sånn passe godkjent til romjul å være. Har tenkt meg på trening, hjelper nok bra på følelsen å få svettet ut litt "grums".

 

Klem til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

GODT NYTTÅR, ANNELI OG SPINNY!!! :) Håper dere har hatt en kjempefin jul, romjul og nyttårsaften, og at 2012 blir et strålende år for dere!

 

Som så veldig mange andre er jeg nå klar for et nytt år med mye trim og god, sunn mat. Er fornøyd med året som gikk, men satser på et enda bedre i år. Må jo sette seg mål, sant? ;)

 

Avslutningen på 2011 gikk fint, og siden jeg var innom her sist har jeg både fått trent, spist litt sunnere, men også kost meg masse. På nyttårsaften var jeg med på en 90-minutters spinningøkt, i dag har jeg gått tur i 2 timer, og i morgen blir det nok en spinningtime. Kroppen kommer sakte men sikkert tilbake til der den var før ferien startet, og det kjennes godt. Har ikke veid meg, og utsetter nok det noen uker til, hehe.

 

Håper dere kommer innom snart, gleder meg til å "se" dere igjen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Dagen i dag:

Frokost: 1 hjemmelaget rundstykke m/philadelphia light, krydder skinke og lettere jarlsberg, paprika.

Middag: 2 tortillalefser m/biffstrimler, salat, revet ost, ca. 1 ss rømme, salsa

Kvelds: 1 porsjon Choco pops m/ekstra lett melk

Trim: Tur i 2 timer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Godt nyttår! Da er vi i gang igjen, ikke sant? Ikke mer julekaker og late fridager;)

Merker at jeg er i ferd med å få mer motivasjon nå, og det er deilig:-) Har veldig lyst til å få trent, men det mangler litt på tiden jeg har til rådighet. Håper jeg klarer å finne en lur plan som inneholder få muligheter for å hoppe over treningen. :-)

 

Du er allerede i gang ser jeg, Pittelille. Det er imponerende, må jeg si:-) Du prioriterer alltid trening, det er topp!

Spinny, du har vel termin rett rundt hjørnet? Håper det går bra med deg og babygutt!

 

Her er rapport for i dag:

Frokost: 2 skiver brød med eggerøre, laks, margarin og kalkunskinke. 1 gl melk.

Lunsj: Salat med nøtter, skinke, fetaost.

Mm: litt nøtter, 1/2 appelsin, 1 småkake, 3 marsipanbiter, 1 fiberrik

middag: 3 stykker pizza

kvelds: special k med melk og mandler.

Ingen trim i dag.

 

Planen er å trene imorgen! Sånn, nå har jeg skrevet det, og det forplikter!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Hvordan gikk treningen i dag, Anneli? Godt å høre at motivasjonen er på plass :)

 

Ja, viktig å ikke hoppe over trening, men det skjer jo selvfølgelig innimellom. Noen dager strekker ikke tiden til, så man må være fornøyd når man gjør så godt man kan.

 

Slik har min dag godt:

Frokost: Choco pops og kornblanding, ekstra lett melk

Lunch: Salat m/ div. grønt, kyllingkjøtt, 1 egg, 1 ss dressing

Mm: 1 God morgen yoghurt

Middag: Ca. 150 gr. kyllingfilet, grønnsaker, woknudler og saus

Kvelds (planlagt): Frokostblanding eller 1/2 nutrilettbar hvis jeg blir sulten

Trening: 55 minutter spinning :D

 

I morgen har jeg planlagt tur med en venninne og torsdag har jeg meldt meg på en 45 minutters spinning. Ser ut til å bli en bra uke!

 

Spinny: Håper alt er bra hos deg. Gleder meg til oppdatering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei!

Så flink du har vært som trente spinning, Pittelille! Det er virkelig trening, det!:)

 

Jeg veide meg i dag, og fikk bekreftet det jeg fryktet; opp hele 2 kg siden november. Noe er nok julekalorier som forsvinner ganske raskt, men likevel er det litt ergerlig. Føler det er litt som fortjent da. Jeg vet hva jeg har gjort galt, for å si det sånn ;)

 

Her er rapport for i dag!

Frokost: 2 skiver brød med leverpostei og lett-salami. Melk

Lunsj; salat med grønt, feta, skinke og nøtter

Mm: 1 lettyoghurtnog en neve nøtter

Mm2: Havregrøt

Middag: Liten porsjon lapskaus av rester

Kvelds: havrecheerios med melk

Trim: 1 time yoga og 15 min tur med hunden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei igjen :) En kort rapport fra i dag kommer her:

 

Frokost: 2 skiver grovbrød med kaviar, 1 glass melk

Lunsj: Salat med tomat, sukkerert, fetaost, kylling og litt nøtter

Mm: Lettyoghurt, pære og litt nøtter

Middag: Tikka Masala fra findus, 1 rundstykke med margarin

Kvelds: Havrecheerios med melk.

Trim: 30 min gange.

 

Synes det går greit å venne meg til noe sunnere inntak. Håper dere har hatt en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Anneli: Med det inntaket og aktiviteten du nå har er jeg sikker på at de 2 små kiloene snart er historie :)

 

Jeg har også hatt en ok dag her:

Frokost: Kaffe..

Lunch: Kyllingsuppe, 1 rundstykke

Middag: Ca. 150 gr. kyllingfilet, pasta, paprika, matfløte

Kvelds: Stor porsjon cornflakes m/ekstra lett melk

Trim: Tur i 2 timer

 

Føler også at ting går litt av seg selv. Søtsuget er ikke eksisterende, og håper det fortsetter leeeeenge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTTÅR!!! :D

 

Så hyggelig å lese at dere har hatt en koselig jul og at dere allerede er i gang med den sunne livsstilen igjen! Og for en sprek start på det nye året, Pittelille! Imponerende med så mange og bra treningsøkter allerede! Gleeeder meg til jeg kan trene spinning igjen og gå ordentlige turer. Det har blitt svært lite aktivitet hos meg i det siste..farlig å gå ute når det er så glatt.

 

Her er alt bra, og jeg har også hatt en veldig fin jul. Har blitt vartet opp og skjemt bort hele julen, så det var utrolig deilig. :rolleyes: Og nå er det termin rett rundt hjørnet ja..allerede neste uke! Så lillegutt kan egentlig komme når som helst. :D Helt utrolig å tenke på og jeg synes det er vanskelig å fortstå at det faktisk er en "ferdig" baby inni magen min nå. Så det blir veldig spennende dager fremover.

 

Stå på videre, dere er superflinke begge to!

Stoor klem fra Spinny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Spinny: Det er så koselig at du snart skal ha en liten gutt!! Masse lykke til den siste tiden nå og la de andre fortsette å dulle med deg. Det er vel fortjent :) Gleder meg til å høre mer.

 

Rakk ikke trening i dag, men satser på to økter i løpet av helgen.

Frokost: Kaffe...

Lunch: Salat m/div. grønt, kyllingkjøtt, 1 ss dressing

Middag: 3 skiver gulrotbrød m/spesialsalami og lettere jarlsberg

Kvelds: 1 porsjon corn flakes m/ekstra lett melk

 

Anneli: Hvordan går det hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hallo igjen!

Ser at jeg ikke har fått vært her siden onsdag, trodde da ikke det var så lenge ;)

 

Så kjekt at du kom innom, Spinny. :D Jeg er spent på dine vegne, og gleder meg til å høre hvordan det blir å få deres egen lille gutt! Lykke til!

 

Har hatt en fin helg, håper dere også har hatt det! Jeg har vært ganske saftig forkjøla siden torsdagen, men har klart å komme meg på jobb. Nå i helga har vi stort sett vært hjemme. Jeg har klart å legge inn en liten styrkeøkt nå i dag, og er fornøyd med det. Hadde tenkt å trene fredag, men det var jeg ikke i form til. Men får gi meg selv pluss i margen for å ha gjennomført i dag! ;)

 

Her er rapport for i går og i dag (husker ikke fra dagene før det nå lenger...)

Lørdag:

Sen frokost: 3 skiver grovbrød med margarin, skinkesteik, kaviar og syltetøy. 1 glass melk

Lunsj: Liten porsjon Risgrøt med margarin og sukker. 1 lite glass juice

Mm1: Litt pepperkakerester...

Mm2: Biola yoghurt, kiwi og litt mandler

Middag: Hjemmelaget pizza

Godteri: Div marsipan/sjokolade og potetgull

Trim: ca 20 min tur med hund

 

Søndag:

Sen, lang frokost: 1,5 grovt rundstykke med kaviar, kokt egg, margarin, skinkesteik og liten skive gräddost. 1 gl melk

LunsJ: Havrecheerios med valnøtter og melk

Middag: Entrecote med sjalott-/sjysaus, kokte poteter og grønnsaker.

Dessert: Litt rester fra julekaker

Kvelds: (planlagt:) litt frukt, kanskje en smoothie

Trim: 40 min tur med hund, 15 min styrketrening

 

Har vært litt sløv denne helga pga sykdom, men går på for fullt nå framover!

Hvordan har deres helg vært? Pittelille, fikk du trent som du hadde tenkt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med styrketrening, Anneli! :D Men kjedelig å høre at du har blitt forkjølet. God bedring, håper du snart blir helt bra!

 

Her går det fortsatt fint, og jeg nyter rolige dager før babyen kommer. Det er dårlig med søvn om nettene, så det er godt å kunne ta seg en hvil på sofaen etter frokost og "God morgen, Norge". :rolleyes:

Jeg orker ikke rapportere matinntak nå dessverre, men jeg spiser ihvertfall ikke for mye...det er ikke så god plass til mat i magen min nå.

 

Ha en fin mandag!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Spinny, nyt de rolige dagene med god samvittighet! Snart får du et lite nurk å være mamma for, og han har det aller best om du er nokså uthvilt når han kommer. Håper du kan pleie deg selv og kose deg litt mens du venter også:-) Takk, jeg er bedre i dag, så god-bedring-ønsket ditt hjalp ;)

 

Her er dagens;

Frokost: 2 skiver grovbrød med kaviar, margarin og kokt skinke. 1 gl melk.

Lunsj: 2 skiver grovbrød med makrellitomat og kyllingtubeost. litt grønt og noen druer.

Mm: Litt kylling,cherrytomat,sukkererter og klementin

Middag: kokt steinbit, potet, kålrabistappe, lite dryss med bacon.

kvelds: 2 skiver grovt brød med margarin og kalkun. 1 gl eplejuice.

Trim: 15 min gange i snø med vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Kjapp rapport fra de to siste dagene:

 

I går:

Frokost: 2 skiver grovbrød med kaviar, margarin og kokt skinke. 1 glass melk

Lunsj: Havrecheerios med valnøtter og melk

Mm: 1,5 polarbrød med margarin.

Middag: Pastarett fra Findus med kjøttboller, brokkoli, gulrøtter og pølser

Kvelds: Halv klementin og havrefras med mandler og melk

Trim: 25 minutter tur med hund.

 

I dag:

Frokost: 1 rugfler med gräddost (håper den snart er tom;)) og margarin og kalkunskinke. 1 glass melk

Lunsj: Havrecheerios med valnøtter og melk

Middag: Tikka masala (glass), med ekstra grønnsaker, svinekjøtt og ris.

Mm1: Smoothie av granateple, pære, physalis, eplejuice og yoghurt (totalt 1,5 dl)

Mm2: 1 kapteinkjeks.

Kvelds (planlagt): 2 skiver brød med noe pålegg.

Trim: 1 time yoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Hei jenter,

Da var arbeidsuken snart omme og helgen står for dør :) Jeg har vært på reise med jobben denne uken, så mat og trim har ikke gått så veldig bra. Forrige helg gikk derimot ok, og jeg fikk meg masse trim (ski) så selv om mandag-onsdag ikke gikk supert er det ingen krise.

 

Har dere planer for helgen?

Spinny: Som Anneli sa; Nyt de rolige dagene før lillegutt kommer og vær snill med deg selv. Håper helgen din blir avslappende og fin.

Anneli: Du har jo hatt en kjempebra uke med masse aktivitet!! Flink altså :D Føles det greit? Motivasjonen er på topp?

 

Min torsdag gikk slik:

Frokost: Kaffe

Lunch: 2 skiver m/leverpostei, laks og eggerøre

Mm: 1 musliblings med brunost

Middag: Fjordland thai kyllingsuppe, 1/2 rundstykke

Kvelds: 1 kopp option, 1/2 nutrilett bar

Ingen trening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

I'm still here..ser ikke ut som lillegutt har tenkt til å komme ut med det første. Men jeg skal på overtidskontroll på sykehuset i slutten av uka, så det blir spennende.

Bare innom for å ønske dere en kjempefin uke!! :D

 

Stor klem fra Spinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Spinny: Hyggelig at du fremdeles er innom - selv om jeg kan tenke meg at du begynner å kjenne på utålmodigheten ;) Når var terminen din? Håper du greier å nyte dagene og at du samler energi!

 

Anneli: Hvordan går det på din kant?

 

Hos meg er motivasjonen fryktelig varierende, og jeg føler at vekten peker oppover. Har ikke veid meg, og akter å vente litt med det. Kjenner meg ikke fornøyd med utviklingen, og har veldig store planer om å komme ordentlig i gang igjen. Jeg så på noen bilder fra i sommer, og jeg føler at slik kan jeg godt være. Synes spesielt det er ansiktet som endres, så jeg vil tilbake til der jeg var. Det var bare denne motivasjoen da...

 

Fredag og lørdag ble det mye mat - og ingen trening :( Søndag og mandag ble derimot godkjent:

 

Søndag

Frokost: 1 baguett m/kylling, litt pesto

Lunch/Middag: 2 store tortillalefser, karbonadedeig, jarlsberg, lettrømme, salsa, salat

Kvelds: 1 knekkebrød m/majones og ost

Trening: 3 tinmer på ski (alpint)

 

Mandag

Frokost: 1 mandarin, 5 druer

Lunch: Salat m/ litt pasta, skinke, masse grønt, 1 ss dressing

Mm: 1 mandarin

Mm: 1 knekkebrød m/majones og ost

Middag: 150 gr. kyllingfilet, litt matfløte, paprika, løk, mango chutney, fullkornsris, salat

Trening: 35 min. rask gange

 

I dag blir det lang dag på jobben, men har tenkt å komme meg på en spinningøkt i kveld likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei! Spinny, hold ut! Du har noe veldig bra i vente, det er jeg sikker på! :-) Tenk, snart (kanskje allerede?) har du lillegutt i armene dine. Blir utrolig spennende å høre hvordan det har gått og hvordan det føles å bli mamma:-) Har du gått mange dager over tiden nå?

 

Pittelille, jeg slenger meg veldig med på den, her varierer motivasjonen også. Det gikk ok i forrige uke, men denne helga begynte ting å skli ut for min del. Du er flink såvidt jeg kan se i alle fall! Kom du deg på spinning som planlagt?

 

Har store nyheter for min egen del; er endelig gravid etter nesten 1,5 år med å ønske om å bli gravid.:-) Veldig planlagt, med andre ord. Det er tidlig, men deler det med dere her inne nå, siden forumet er nokså skjermet. Har vært veldig plaget av smerter hele tiden, ikke kvalme, men virkelig vondt i magen. Snakket med lege om det, hun mente det var normalt, så jeg får bare holde ut.:-) Jeg vet ikke riktig hvordan det blir med trim og mat fremover. Og du trodde kanskje det skulle bli slutt på gravidprat nå, Pittelille?;) Blir kanskje litt av det ...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, Anneli!!! Så fantastiske nyheter!! :D:D Gratulerer så masse!! Når er termin, til høsten en gang? Kjedelig å høre at du har vondt i magen, får håpe det snart går over. Er formen ellers grei?

 

Takk for lykke-ønskninger, jenter! Terminen var forrige fredag. Håper jeg snart kommer innom med gode nyheter. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Takk, det var veldig hyggelig, Spinny! Foreløpig termin er 25. september. Leeeenge til! det er ikke sjelden noe går galt så tidlig i svangerskapet, men jeg håper at vi har flaks, siden vi har ventet så lenge ! Bortsett fra magesmerter er det bare litt ryggplager. Blir litt fortere trøtt og sulten også. Men er enn så lenge heldig å slippe den mye omtalte morgenkvalmen;)

 

Her er rapport fra de to sistevdagene:

Onsdag

Frokost: 2 skiver brød med makrell i tomat, lettmarg og kalkunskinke. 1 gl melk

Lunsj: Salat av kål, brokkoli, paprika, cherrytomat, nøtter og kylling.

Mm1: lettyougurt, banan

Mm2: en halv energibar med frukt og nøtter

Middag, Kyllingsalat med pasta, salat, feta og div grønt

Kvelds; havrecheerios med valnøtter og melk. 1 glass appelsinjuice

Trim: rundt en halvtime gange.

 

Torsdag

Frokost: 2 skiver grovbrød med kaviar, lettmargarin og skinke. 1 glass melk

Lunsj: Halvgrov baguette med ost, skinke og salat

Mm: Druer, eple og banan

Middag: Omelett med mager kjøttpølse, ost, sopp, løk, purre, soltørket tomat. 1 rugfler med lettmargarin

Kvelds: Havrecheerios med valnøtter og melk

Har også småspist litt mandler.

Trim: svømmetrening med 3-åringen.:-)

 

Håper det går bra med dere begge to:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Åååå, gratulerer så masse, Anneli :D Dette var stas altså!! Så moro at du er gravid igjen, og vel fortjent etter 1,5 år med forsøk. Håper formen din fortsetter å være bra, blir veldig koselig å følge deg i denne perioden. Gratulerer nok en gang!!

 

Og neida, bare hyggelig med litt gravide- og babyprat :) Vi tenker så smått på å begynne å prøve vi også, men drøyer nok noen måneder til før vi gjør alvor ut av det. Kommer sikkert til å spørre om masse råd og tips fra dere erfarne B)

 

Spinny: Nå regner jeg virkelig med at det har skjedd noe hos deg?!?! Gleder meg masse til å høre og håper at alt står bra til med dere alle.

 

Denne uken er jeg i gang igjen, og nå er det alvor! Har kjent på dårlig motivasjon, men har nå alliert meg litt med Kjekkas om godte- og snacksfri periode fra nå og ut februar. Unntaket er sosiale settinger, men vi skal i alle fall ikke sitte hjemme her og knaske potetgull bare vi to.. I tillegg til dere her har jeg også min søster med på laget, og da har jeg mange å rapportere til. Så nå skal jeg se det etterlengtede 65-tallet!!! I høst var jeg nede på 66,2 kg, men ikke lengre enn det. Mental sperre?? Kjekkas har også ca. 3 kg han skulle godt ned, så da har vi i alle fall et felles mål der. Etter mye gruing kom jeg meg på vekten i dag, og den viste bare 68,4 kg. Ikke ille altså, men jeg tror jeg føler meg kjip fordi jeg ikke får trent så mye som jeg vil + at jeg spiser dårligere enn tidligere og dermed føler meg mer slapp og oppblåst. Men uansett, 68,4 er et veldig godt utgangspunkt for min del, og fra nå skal jeg veie meg hver tirsdag. Min målplan fram til påske ser slik ut:

 

31/1: 68,2 kg

07/2: 68,0 kg (Har besøk hele helgen i forveien)

14/2: 67,6 kg

21/2: 67,2 kg

28/2: 66,9 kg

06/3: 66,6 kg

13/3: 66,6 kg (Jentetur hele helgen før veiedag)

20/3: 66,3 kg

27/3: 66,1 kg

03/4: 65,9 kg

 

Innser at dette er en veldig nøktern plan og dermed absolutt oppnåelig. Gleder meg til påske og 65-tall!! :D

 

Dagen i går:

Frokost: 1 rundstykke m/smøreost og pastrami

Lunch: 1/2 grov baguett m/salami og eggerøre

Mm: 3 gulerøtter

Middag: Fiskeboller i hvitsaus, 1,5 kokt potet, råkost, 2(!), små baconbiter

Kvelds: 1 knekkebrø og 1 rugsprø, smøreost, spesialsalami, geitost, 1 kopp option

Trening: 1 time squash og 503 kcal forbrent

 

Puh, det ble mye fra meg i dag, håper dere overlever :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Middels fornøyd med dagen i dag. Totalinntaket er godkjent, men ble litt for store porsjoner og et måltid for lite.

 

Frokost: 2 knekkebrød m/smøreost og spesialsalami, 1 kopp option

Lunch: 2 pitabrød m/spesialsalami og lettere norvegia

Mm: 1 gulrot

Middag: Kylling og kyllingfilet, grønnsaker, litt ris, saus av kokosmelk

 

Trening: 1 time rask gange, 5 minutter m/rockering

 

Håper det går bra med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Kan rapportere om en ok dag, og en ok minus dag.. I går hadde jeg den månedlige dagen med mageknip og enormt sukkersug, og i og med at vi ikke skal spise snop ble det mye Choco pops :P Uansett, her er rapport fra onsdag og torsdag:

 

Onsdag

Frokost: 1 mandarin, 5 druer

Lunch: Kyllingsuppe, 1 rundstykke

Mm: 2 skiver gulrotbrød m/kokt skink og lettere norvegia

Middag: Ca. 150 gr. kyllingfilet, 5-6 scampi, wokgrønnsaker og woknudler, teriakisaus

Dessert: 1 yoghurt m/vanilje og bjørnebær

Kvelds: 1 kopp option

Trening: Tur med venninne i 1,5 time - moderat tempo

 

Torsdag

Frokost: 1 sviskeyoghurt

Lunch: 1 grovt rundstykke m/kokt skinke

Middag: 3 wienerpølser (God og mager) m/speltlompe

Mm/Kvelds: Masse chocopops - både med og uten melk

Ingen trening

 

Håper det går bra hos deg Anneli:) Planer for helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Helg er helt fantastisk :) Har en ordentlig lat lørdags formiddag, sitter i pysjen og ser på vintersport. Perfekt!

 

Min fredag:

Frokost: 2 skiver gulrotbrød, kokt skinke, lettere norvegia

Lunch: 1 grov baguett m/roastbeef og litt potetsalat

Middag: Rømmegrøt m/kanel og sukker, 4 skiver spekeskinke, 1 gl. melk

Før og på konsert: 4 gl. cava (7,5 dl. totalt)

Kvelds: 2 skiver gulrotbrød, kokt skinke, lettere norvegia

 

Fredag var den første testen når det kommer til å ikke spise snacks/snop her hjemme, og det gikk veldig fint. Skal ærlig innrømme at det føltes litt "tomt" å ikke kose seg litt, men så føles det desto bedre i dag ;)

 

Håper dere koser dere og nyter lørdagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...