Gå til innhold

Kjøpe salatbeger?


Gjest AktiveHeidi

Anbefalte innlegg

Gjest AktiveHeidi

Noen som vet hvor man kan kjøpe salatbeger? Ikke med salat i, men kun tomme salatbeger :-)

Er avhengig av at det er engangsbeger, da vi ikke kan bruke matboks på jobben (skikkelig rar regel, ja).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innigranskauen! rar regel ja! "miljøvennlig" med andre ord?? not.

 

nei, ikke som jeg kommer på, men kanskje noen billige frysebegre på rema el lign. For tomme rømmebegre eller annet du har blir vel for lite... Stapp salaten oppi en melkekartong?? Tenker økonomi også jeg da..

 

Lykke til :-)

 

Epler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest gumselund

Kan jeg få spørre hvorfor i alle dager dere ikke får ha matboks på jobb? I mitt hode er enhver boks med mat oppi en matboks, og slik sett blir vel isboks også omfattet av dette:p Istedenfor å finne alternative bokser kan du kanskje prøve å få endret regelen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Gjest AktiveHeidi
Kan jeg få spørre hvorfor i alle dager dere ikke får ha matboks på jobb? I mitt hode er enhver boks med mat oppi en matboks' date=' og slik sett blir vel isboks også omfattet av dette:p Istedenfor å finne alternative bokser kan du kanskje prøve å få endret regelen? :([/quote']

 

Vi har lov til å bruke bokser, men kun engangsbokser. Ifølge ledelsen reduserer vi faren for smitte av forskjellige virus hvis vi bruker engangsmatbokser. Det er så høl i hue at det nesten ikke er til å tru!

 

Takk til FruFjer forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...