Gå til innhold

Ned 20-30 kg, fredag 3/2


Gjest xray

Anbefalte innlegg

hei igjen, alle sammen!

 

Snart helg, med de utfordringene den alltid drar med seg. :)

 

Jeg har vært flink i matveien i 3,5 dager, det baller stadig på seg! Prøver å tenke som Christina her inne, at jeg ikke er på slankekur, men legger om livet og kostholdet sklik det SKAL være i alle år fremover. Med sine utskeielser nå og da, for å unngå å føle at jeg er på diett og fryktelig streng med meg selv.

 

Vi har strålende sol her nord, og jeg hadde en gåtur noe lengre enn i går, etterfulgt av Winsor Pilates i 30 minutter. (Da var jeg helst skutt, trodde jeg skulle klare 50 minutter, men det ble i drøyeste laget, gitt.) Med et aktivt forbruk på 400 kcal, er jeg svært fornøyd, og sender utfordringen videre til meg selv om gåtur og pilates (tror det blir 20 minutters programmet...) i morgen. Det er nemlig også dam eldt om strålende vær, om enn noe kaldt.

 

Jeg syns bare det er rart at det ikke vises svært godt på meg, etter disse 3,5 dagene med sunt kosthold og litt trim! Føler meg så flott!

 

Nevnte pilates fra IForm i går, og at jeg likte winsor bedre. Syns det er lettere å følge sistnevnte, for hun "prater" mer underveis, og det er ikke like lett å følge med på tv'n hele tiden når man er i en helt merkelig posisjon på gulvet! Men musikken til IForm dvd'en var mye bedre og behagelig syns jeg.

 

Husker ikke hvem som spurte, men Winsor syns jeg altså er knallbra og anbefales på det sterkeste. Den er dog på engelsk, du ønsket helst på norsk. Den fra IForm er på norsk, og mer enn bra nok, har sett andre som har vært veldig fornøyd med den. Den er også billigere. Kr. 55,- for blad med dvd, mot ca kr. 600,- for Winsor sin.

 

Ha ei flott helg til dere som ikke kommer innom de neste par dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tornerose

Hehe, ser du er lik meg Xray, jeg føler meg også kjempe flott etter noen få dager med bra kosthold og trening. Men bra er jo det.

Pilates er kjekt det, har kjøpt den de selger inne på sidene her jeg. Den kan du velge språk på. Ganske grei.

 

Nå sitter jeg å tenker på hva jeg skal ha til middag i kveld, har lyst på taco. Men det blir litt i meste laget med kalorier... tror jeg regna ut at det ble nærmere 800kcal med alt jeg vil ha på. Men det er kansje ikke så gale det, ska jo sykle 2mil seinere i kveld....

 

Ellers hvis noen har noen sunne middags tips så hadde det vært kjekt. (noe godt da)

 

Nå er jeg begynt å slanke meg seriøst igjen, har holdt meg strengt til dietten og treninga hele uka.... Har nå akkuratt 20kg igjen før målet er nådd.... Men stresser ikke av den grunn, jeg har ikke hastverk... Men sant bedre før enn siden..

 

(: Go helg Folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må si at jeg beundrer de som orker å trene. Skulle virkelig ønske at det var jeg som orket. Har ikke motivasjon til det, men jeg er veldig flink med maten. Har ikke spist noe ulovlig i hele januar og februar. Utenom nøtter. Akkurat nå holder jeg på med å lage mat til bursdagen til min sønn i morgen. Han ble 20 27 jan. Har tatt litt vin i kveld. Det er det mine kosemerker går til. Har laget en kake jeg kan spise . Den ligner på verdens beste men ikke helt. Håper den smaker like godt eller noe i nærheten. Vi snakkes.

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...