Gå til innhold

Slankekrigen 2. desember - Gruppe 2


Meline

Anbefalte innlegg

kankje alle som ikke har digital vekt dersom det er en del bør flyttes til en egen gruppe? 0,5 kilo i margin er veldig mye når man skal regne ut %vis nedgang for en uke i gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kankje alle som ikke har digital vekt dersom det er en del bør flyttes til en egen gruppe? 0' date='5 kilo i margin er veldig mye når man skal regne ut %vis nedgang for en uke i gangen![/quote']

 

Dersom det er et problem kan jeg like gjerne melde meg av. Jeg hadde som sagt ikke tenkt på dette på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært med i forrige sesong, så jeg har ikke den erfaringen med desimalkrigen. Men jeg mener at vi er jo her for det samme, alle ønsker å få drahjelp til å gå ned. Derfor må vi få løst dette, vi trenger jo å motiveres og å dra sammen. Er det noen som styrer dette, kan det tas en avgjørelse på dette? For meg personlig så er det ikke så nøye med digital vekt eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da virker det som om det er stemning for at alle de som melder vekt på torsdag igjen må oppgi med desimaler og om de har digitalvekt, då får de heller evt flyttes da? men det er jo Meline som er så snill å ha tatt ansvaret for sesong 2 så det må jo egentig være opp til henne, men et blir jo særs urettferdig da 500 gram jo er mange prosent hver uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElinPelin

Min erfaring fra forrige runde er at de som røyk ut var de som ikke rapporterte. Tror ikke på noen av rundene at en som meldte inn vekt røyk ut. Vet ikke helt hvordan det var i gruppa til kveita.

Men jeg synes hele denne diskusjonen er litt i overkant. Dette er for morro skyld og er uansett basert på tillit. Målet er å gå ned mest mulig og man må få lov til å være med, selv uten digital vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med ElinPelin. Det er jo kun en uhøytidlig konkurranse for å motivere oss. Her er ingen premier eller noe "på spill" Skal du dele opp i grupper med og uten digitalvekt, blir det veldig mange grupper å holde styr på. For da bør man også opprette grupper for dem som er "oppe i åra" som meg selv. For når du blir eldre er det vanskeligere å gå ned i vekt. Og sikkert et utall andre grupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Lykke82 hadde et godt forslag.

 

Det er velig synd hvis noen melder seg av på grunn av dette, så jeg kan lage en egen gruppe for de uten digital vekt hvis dere mener det er den beste løsningen. Det blir kanskje en liten gruppe? Jeg vet ikke hvor mange dette dreier seg om.

 

På torsdag melder alle vekt med desimal og sier fra om de har digital vekt eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...