Gå til innhold

Slankekrigen 2. desember - Gruppe 2


Meline

Anbefalte innlegg

Da er det på tide med første rapportering!

 

Alle må rapportere vekt i løpet av torsdag, hvis ikke er de automatisk ute av konkurransen.

 

De som skal rapportere her er:

 

Angel88: 90,0

Chænky: 115,0

FruFleksnes: 80,0

haaland110: 110,0

kaling: 99,0

Karicita: 98,0

kikk: 102,0

kveita: 93,2

Lyderhorn: 75,0

Lykke82: 110,9

Piggen: 101,5

SofaQueen

stopp: 108,0

tsj: 123,3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm er det ikke vel mange som ikke melder nøyaktig vekt? kan ikke vær så mange som dette som veier akkurat ett-eller-annet,0? vanskelig å regne ut korrekt gjennomsnitt om ikke alle melder nøyaktig vekt vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes
hm er det ikke vel mange som ikke melder nøyaktig vekt? kan ikke vær så mange som dette som veier akkurat ett-eller-annet' date='0? vanskelig å regne ut korrekt gjennomsnitt om ikke alle melder nøyaktig vekt vel?[/quote']

Min vekt viser 80,0!!! Skulle virkelig ønske at den viste 79,9!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt i dag var 98,0 kg. Så da får jeg prøve så godt jeg kan den neste uka! Er jeg på rett sted nå? Synes det var litt vanskelig å finne fram i disse trådene. Er det en snarvei for å komme hit? Lykke til alle sammen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm er det ikke vel mange som ikke melder nøyaktig vekt? kan ikke vær så mange som dette som veier akkurat ett-eller-annet' date='0? vanskelig å regne ut korrekt gjennomsnitt om ikke alle melder nøyaktig vekt vel?[/quote']Jeg tenkte det samme, men det er kanskje noen som ikke har digital vekt og som melder inn nærmeste halvkilo?

 

Det er best om alle melder så nøyaktig vekt som mulig, slik at prosentvis nedgang uke for uke blir så riktig som mulig. Hvis ikke kan det bli ganske tilfeldig hvem som ryker ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke digital vekt og klarer ikke se mer nøyaktig enn nærmeste halve kilo. Men jeg prøver likevel å melde så nøyaktig som mulig. Også ønsker jeg meg digital vekt til jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor mange av dere som var med på sesong 1? Hva var erfaringene med det? Virket det motiverende? Jeg trener på Elixia, og der skal vi prøve å få 30 klistremerker for å trene 30 ganger før VM. Det er utrolig så motiverende det er å klistre på merket. Og det til tross for stor indre motivasjon, så var det jammen effektivt med litt ytre motivasjon også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Synes ikke det er akseptabelt at man opererer med hel og halv kilo vekt i en sånn "setting". Da blir det urettferdig og helt tilfeldig hvem som ryker ut.

Da ønsker ikke jeg å være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har digital vekt, med en desimal, så det skal ikke stå på det. Det ser ut som om de fleste har digital vekt. Håper du blir med, fru Fleksnes... Håper at vi alle får til å dra sammen, spennende i forhold til jula.. Det er nok veldig strategisk å starte nå, tror det kan hjelpe mye gjennom jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er akseptabelt at man opererer med hel og halv kilo vekt i en sånn "setting". Da blir det urettferdig og helt tilfeldig hvem som ryker ut.

Da ønsker ikke jeg å være med.

 

Da er det vel strengt tatt bedre at jeg (eventuelt flere?) som ikke har digital vekt og ikke klarer å måle nærmere trekker oss, det er jo ikke din feil at noen ikke har tilstrekkelig nøyaktig vekt. Jeg hadde ikke tenkt på dette da jeg meldte meg på, men dersom det er et krav å ha digital vekt betyr det at jeg ikke kan være med i denne runden. I så fall bør man tenke over problemstillingen før man starter påmeldingen neste gang, slik at dette presiseres i reglene.

 

Et annet alternativ, for å gjøre det rettferdig, er jo at alle runder av til nærmeste hele og halve kilo og følger vanlige avrundingsregler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...