Gå til innhold

Januar 2011, ja da er vi i gang med VÅRT år!


Gjest Frøken 2011

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken 2011

Heisann!

 

Først må jeg bare så, du ella70 , du suser avgårde, bra jobba!!!

 

Jeg er litt og og ned med innsatsen her. Veide meg fredag, og det var samme vekt som sist. Og i helga har det vært skikkelig partyhelg. Nå skal jeg være edru noen uker, og da skal det samtidig bort et par kg håper jeg:)

 

For å komme med litt positiv, så traff jeg en kompis på onsdag, og han syntest jeg så slankere ut. Da jeg sa at det kun var 2 kg, så sa han at jeg har jo trent, og fått litt muskler som veiier, så "bare" 2 kg er visst ikke så ille likevel. Men fremdeles 3 kg igjen før jeg er i mål.

 

08.01: 62,1

14.01: 60,5 (-1,6)

21.01: 60,6 (+0,1)

28.02: 59,7 (-0,9)

03.02: 60,0 (+0,3)

11.02: 60,0 (0,0)

 

Totalt ned 2,1 kg

Mål før påske: 57,1 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Hei dere:)

 

så utrolig bra ella70! stå på!

 

det må være kjekt når folk ligger merke til det frøken 2011!:) jeg har ikke kommet der at folk har sett det enda. men er nå på vei!

 

hadde veiedag i dag, gruet meg etter helgens utskeielser, men vekten viste 61,9. så hadde gått ned 0,5!:D.. så det er jeg veldig fornøyd med. jeg kan ikke gå ned mer i uken pågrunn av ammingen. så går sakte men sikkert her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inspirerende å komme inn her nå!!!

 

Minus 0,3 på meg, veldig fornøyd :D For første dag på 2 uker var jenta mi i barnehagen også, deilig å ha en dag med rutiner! MYE lettere å spise regelmessig når man er på jobb og må forholde seg til klokka på en annen måte :)

 

C88 - å gå ned så mye jevnt over flere uker er kjempeimponerende synes jeg!

Frøken 2011 - det synlige er vel egentlig det viktigste, er det ikke? er jo det vi strever etter, vekta er det jo bare vi som ser!

Ella70- imponernde, kort sagt!!

 

 

Snakkes jenter, ha ei fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

lyst å dele med meg den beste og enkleste middagsoppskriften dere har? (at den er innenfor GR standard er en selvfølge :D )

 

Min er pitapizza av ulike slag. Står oppskrift på noen her på nett, blir ofte tomatsaus, ost og skinke på den her - så kan vesla også ha. -og ikke glem skinkesnurrene -topp som lunsj også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken 2011

Heisann! Dette er litt latterlig, jeg noterer vekt, og den har mer eller mindre stått på stedet hvil de tre siste ukene. Positivt sett så ligger jeg stabilt 2 kg under startvekt. Neste platå skal bli på 57 kg;) Ha en fin helg! Jeg skal på aerobic nå, og skal ikke drikke alkohol ikveld! Nå nekter jeg å notere flere vekter på 60-tallet;)

 

08.01: 62,1

14.01: 60,5 (-1,6)

21.01: 60,6 (+0,1)

28.02: 59,7 (-0,9)

03.02: 60,0 (+0,3)

11.02: 60,0 (0,0)

18.02: 60,1 (+0,1)

 

Totalt ned (2,0)

Mål til påske 57,0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er flere som ligger rundt 2 kr under startvekt... Stå på videre, en dag så slipper kiloene :D

 

Jeg er kjempefornøyd med denne uka, har notert all mat og klart å holde meg på de kaloriene jeg skal. Mål for uka som kommer er å forskyve kaloriene litt - mer på frukt og grønt og mindr epå kveldsmat..

 

Hadde en sjekk på vekta iløpet av uka, men da hoppa jeg bare av med en gang, det var snakk om flere kilo opp - MÅ bare være noe feil!!

 

Lykke til imorgen dere som har veiedag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen over. min bror har hatt bursdag, så har blitt en del kake og snacks.

 

Vekten viste 61,6. så har bare gått ned 0,3 kilo. men det er helt greit. så lenge det er minus er det helt greit!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg som gleda meg til å veie meg idag... 0,2 ned her - og det er jo NED så bør være glad, men jeg er så utåålmoodig.... og neste uke er det mens så jeg har ikke så mye å se fram til da heller.. :D

 

Vel, vel - er inne i en bra trend med spisinga nå, og merker jo faktisk at det har andre konsekvenser enn vekt, så får fortsette ei stund til. Har bursdag i midten av mars, tenk om jeg kunne feire med et 75 tall på vekta? Er jo bare 0,2 igjen dit nå, det skal jo egentlig ikke være noe problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært forberedt, men akk så kjipt.. opp 0,3 idag :) mens eller ikke mens, opptur på vekta er så kjipt!! menssmertene og pms itilegg, dårlig dag!

 

Begynt å bli bekymra for bursdagsmålet mitt som er 75 tallet innen midten av mars.. Vel, vel...

 

Hvordan går det for dere andre, noen som kan klare å muntre meg litt opp? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 82silje

Hei igjen. Ser ut til at dere er borte, så da tar jeg også en pause fra denne tråden. Trenger en aktiv tråd for å holde meg gira.. Men lykke til jenter:)

 

Ser jeg at noen av dere dukker opp igjen så kan det jo være jeg kommer tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken 2011

Hei! Beklager folkens at jeg har vært fraværende. Det har gått litt dårlig på slankefronten. Vært på ferietur, hatt besøk (mye utespising, og usunne saker), og i tillegg vært syk hele uken så har heller ikke trent. Så jeg føler meg fæl....Jeg grubler hvordan jeg nå skal få fart på meg igjen.

 

Moren min syntes nå jeg var blitt slankere i beina siden jul. Jippi! Men det er jo bare 2 kg, så vet ikke helt hvor reelt det er.

 

Nå skal eg prøve en måned her uten chips og sjokolade, helt uten, altså frå 7.3-7.4. I tillegg skal jeg fortsette med ca 4 ganger med trening i uken, rockering hver dag, og ellers det samme. Da skal jeg veie 59 kg før april, det er målet! Og neste mål..58 før påskeferien!

 

Det er synd 82silje hvis du gir deg i tråden, men ser jo at det har vært meget liten aktivitet her. Velkommen tilbake skal du være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...