Gå til innhold

Nok er nok!


Gjest SnopElskeren

Anbefalte innlegg

Gjest Emilia24

Så flinke dere er, både Nessie, mamma08 og katt1 :-)

 

Jeg har ikke veiedag før imorgen eller torsdag, husker faktisk ikke, hehe

Men klarte meg uten snop og godterier, og kjøpte en pose fredagsmix til lørdag, spiste halve, og på søndag ble det også litt når jeg hadde besøk... men da ble det ikke så mye :-) Synes dette går veldig greit, sikkert fordi man er flink å spise ofte og lite, så blodsukkeret holder seg stabilt..

 

DETTE GÅR VEIEN JENTER :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

takk jenter :-)

Da var turen unnagjort og en liten stund i solarium for å feire nedgangen.

 

Lykke til med veiing Emilia!

Nå skal vi kose oss med et glass kakao og litt kjeks, vet at man ikkje burde spise noe etter åtte om kvelden da men..

 

Ha en godtefri uke viere jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emilia24

Hei!

 

Hadde veiedag i dag, og har gått opp 0,5 kg... på første veiing. Skjønner ikke noe, hadde en skikkelig god følelse... Har trent 3 ganger siste uka, spist regelmessig, drukket 2 liter vann hver dag og holdt meg unna snop bortsett fra lørdag og litt på søndag...

 

Jaja, får bare brette opp armene igjen og ikke gi opp enda... Får prøve å ha et mer stabilt kaloriinntak, har svingt fra 1300 til 1900 denne uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

uff, ikke mist motet Emilia! Kan det være at du får mensen eller noe? neste uke blir nok mye bedre :-)

 

tror ikke denne uka her vil føre til noe vektnedgang for eg har spist alt for mye middag 3 dager på rad, ej e jo redd for næringssorg..

Så lenge eg greier å la være å tenke på godteri så går det overraskande bra, blir nesten litt forskrekka for eg kunne jo da begynt for flere år siden.

Har nå gått 19 dager uten godteri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke miste håpe, er noen som faktisk går litt opp før de begynner å gå ned også ;) Jeg har gått veldig opp og ned de siste dagene, så var redd jeg ikke hadde klart å gå ned noe :( Men veide meg i dag og har gått ned 0,9 :) meget fornøyd selvom det ikke er så mye. Får bare fortsette og trene, og holde seg unna godis og brus :)

Pepsi max går jo som ja på lista fant jeg ut, så om jeg må ha brus så drikker jeg heller det. Ikke så veldig godt men men, hva gjør man ikke for å gå ned i vekt :)

 

Masse lykke til med neste uke jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosating

må ikke glemme at muskler veier mer fett. så du holder nokk bare på å bygge litt om før ting forsvinner=) det er også viktig å veie seg samme tidspunkt kver gang du veier deg. pga vekten kan gå opp å ned rundt 1kilo til dagen. fra du står opp til du legger deg. så ikke mist motet ! dette skal du klare ;) bare vent å se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

juhu ned 400 gram, eg som trodde forrige uke var helt håpløs :-D

Når eg er hjemme hos mor står det alltid godteri fremme, det tar livet av meg men eg har foreløpig holdt ut!

Men da mamma ville eg skulle åpne potetgullposen for henne nekta ej, ej he ikkje så mye viljestyrke heller :-P

21 dager uten godis nå!

 

Hvordan har det gått med dere andre jenter?

Mamma08, det er jo så og si en kilo det også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emilia24

Tusen takk for den fine støtten jenter :-)

 

Jeg har ikke vært like flink som dere, hadde besøk i helga og da blei det endel usunn mat... hjemmelaget pizza ene kvelden og fløtegratinerte poteter neste dag... så regner ikke med at jeg går ned denne uka heller... men men, skal da brette opp armene igjen :-) Men ikke i dag, for i dag skal jeg først feire bursdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Jeg har bursdag i morgen og skal ha gjester på lørdag, funnet noen gode kaker bandt oppskriftene her inne. Men jeg sliter med EN ting :( Jeg finner nemlig ikke menkomel wipping noe sted?? :S noen som har en anelse om hvor man får den henn?? har søkt masse på nette også men til ingen nytte :(

 

Nessie87: 400 gr er jo bra da ;) gått ned 400 gr til nå denne uken jeg også.. :)

 

Men litt redd for hvordan helgen blir :P

 

Emilia24: Kos deg med bursdag ;) Kiloene går av uansett når man beveger seg 10 min mer enn man pleier om dagen. ;)

 

fortsatt masse lykke til jenter :) Synes vi er flinke jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emilia24

Hei!

 

Nå skjønner jeg virkelig ikke noen ting... Denne uka hvor jeg spiste usunt i helga + feiret bursdag både søndag og tirsdag... har jeg gått ned 2,1 kg!! Så jeg tror den vekta er helt tullerusk... har heller ikke trent denne uka og drukket lite vann... Og når jeg skulle dobbelsjekke med klær på etter en liten stund viste vekta 2 forskjellige, plutselig 2 kg mindre igjen, også 3 kg mer neste gang... men da hadde jeg flyttet litt på den i forhold til første gang... Lurer på om den er moden for utskiftning?!? Eneste er at når jeg var hos ex'en for en uke siden prøvde jeg også hans nye vekt, og den viste omtrent det samme som min, 200-300 gram i forskjell kanskje... Rare greier... Har dere opplevd slik?

 

Nessie: Så flott med nedgang, du er flink!! :-)

 

Mamma: Tusen takk ;) vet dessverre ikke noe om menkomel.. men jeg bakte en helt vanlig krydderkake me mindre sukker og fett i til min bursdag, det ble suksess :) ingen som merket noe... ha en fin bursdag i morgen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

På tide å skifte ut badevekten da ja Emilia, så slipper du å gå og irritere deg over den, min mors vekt er også helt tullerusk så er ikkje enkelt å veie meg når eg er hjemme.

 

Mamma08: eg tør ikkje å veie meg mer en en gang i uka, synes du det går greit altså?

 

Min frokost bestod av kjeks i dag :-( tok meg heldigvis sammen til middag og laget noe skikkelig, men er så matlei og vil bare stikke innom godtehyllene og fråtse..

 

Neste måned lurer eg på å starte på treningssenter om busjettet mitt holder, rekner med der er en del folk nå første månedene av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å skifte ut badevekten da ja Emilia' date=' så slipper du å gå og irritere deg over den, min mors vekt er også helt tullerusk så er ikkje enkelt å veie meg når eg er hjemme.

 

Mamma08: eg tør ikkje å veie meg mer en en gang i uka, synes du det går greit altså?

 

Min frokost bestod av kjeks i dag :-( tok meg heldigvis sammen til middag og laget noe skikkelig, men er så matlei og vil bare stikke innom godtehyllene og fråtse..

 

Neste måned lurer eg på å starte på treningssenter om busjettet mitt holder, rekner med der er en del folk nå første månedene av året.[/quote']

 

Ja syns vi er flinke jeg :) Er meget mat lei selv, men har ei "lita" frøken på snart 3 år som også må ha mat, så kan liksom ikke la være og lage noe heller :) Det jeg spiser det vil jo ho også ha.. ;) Sett bort fra sjokolade?? :S ho vil rett og slett ikke ha, prøvd og lurer ho noen ganger men når ho kjenner smaken så spytter ho det ut :S :) egentlig ganske greit og men :) hehehe...

 

Nå skal jeg prøve og feire dagen :)

Kose dere i helgen alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

snikveide meg i fredag og står på stedet hvil såg eg, i dag drar eg og kjæresten på hotell for et par dager så dette kan slå begge veier.

Med ham i nærheten er det ikkje akkurat godteri som frister så den biten blir nok enkel..

 

Finnes det badevekter på hotell tro? der er svømmebasseng og treningssal også :-)

 

Husk i morgen er det ny uke jenter med nye utfordringer og kanskje vektnedgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnopElskeren

EEEEER så skuffet av meg selv.. Jeg feiget helt ut etter jeg fikk vite hva treningssenteret mitt kostet... 1900kr for 7 ganger med en treningsgruppe! Jeg er fattig lærling og gikk i en dyyyyp depresjon ( det vil si en dyyyyp godtepose... ). Jeg har ikke turt å titte innom her siden sist gang jeg svarte på innlegget, men idag er dagen!

 

Så akkurat nå ligger jeg på 99,7 og har akkurat gjort det store. Jeg har ikke spist sunt, og vi pusser opp kjøkkenet våres, så jeg kan ikke lage mat selv... noe som faktisk er utrolig deprimerende! Men over helgen skal alt være klart igjen, og da blir det bra.

 

Føler virkelig at jeg har skuffet dere jenter, men jeg lover ( LOVER ) at jeg nå skal ta et tak igjen. Fikk akkurat med meg venninen min på å melde oss inn på et treningssenter som er en halvtimes kjøretur herfra. Og vi drar om 15 minutter! =D

 

99,7kg - 21.01.11

70 kg er mitt mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnopElskeren

Jeg er bare innom for å si at JEG DRO PÅ TRENING! =D Etter laaange år borte fra treningssenteret dro jeg faktisk, og jeg føler meg TOPP! =D Kommer til og være STØL i morgen, og det blir bra! =D

 

Mål for morgendagen : Trene, handle mer frukt og sunnere ting å fylle kjøleskapet

mitt med! =D

 

Krysser alle fingrer og ben i kroppen min for oss! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Så flott å ha deg tilbake snopelskeren!

Glem den godteposen, du er nå godt i gang nå.

kjekt å dra på trening og føle at en gjør noe for kroppen :-)

Men husk å ikke trene samme muskelgrupper to dager etter hverandre, det har eg fått høre ikkje er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnopElskeren

Må egentlig bare skrive her slik at jeg selv ser at jeg kan greie det! :) Har vært på trening idag og, begynner vell med en bangstart, men det er bare til over helgen. Da går jeg tilbake til litt roligere, trening 2-3 ganger i uken! :)

 

Er gira og fornøyd med å endelig ha begynt! STÅ PÅ! :( Greier jeg det, greier ALLE det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi alle på riktig vei sant? ? :D

Jeg er nå nede i 108,1 kg. begynte med 112 :) er fornøyd jeg, selvom det tar litt tid :D Har endret kostholdt mer eller mindre og er stor fornøyd :D tar også krom ennå og det hjelper :) Spiser heller en gulrot eller banan til kvelds :D deilig :D

Hadde ikke klart dette uten dere jenter :) Dere hjelper og motiverer meg :D Takk :D

 

Masse lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei.

Ser vi er veldig lite aktive her inne.. Men håper det går rett vei for dere :) Har gått ned 5 kg ca siden jeg begynte i januar :D er meget fornøyd selvom det tar tid. :)

 

Men det å endre kosten og begynne med trening hjelper mye :D Da går det jo rett vei :D

 

Lykke til videre jenter, håper vi når målet vårt før sommeren kommer :D

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...