Gå til innhold

ned 20-30 kg. mandag 6.2.06


Gjest lkt26

Anbefalte innlegg

hei hei alle sammen...

Ja da var helga over,og hverdagen kommet på ny...

har veid og målt i dag og her er talla:

vekt:120,1(-0,5kg)

byste:124(-1cm)

hofte:115(0)

midje:122,5(-2,5cm)

lår:69(0)

legger:44(0)

ned cm tilsammen:5,5

 

målet til i dag var:ned 0,5 på vekta og ned 1cm på midja.

Jippi!!!!!Jeg klarte ukemålet mitt...

 

Jeg skal innen neste uke gått ned 0.5 kg til og 1 cm rundt midja...

tar det rolig nå til jeg kommer helt inn i det igjen.kommet litt av sporet for tiden.

 

men skal jo ha bordt 30,1 kilo innen 23.12.06.

det er mitt mål.

 

håper alle har hatt en fin helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice and easy does it! Har selv ett mål om ca 12-15kg før sommeren, og jeg synes det er forholdsvis god tid. Hittil har nedgangen min gått i rykk og napp, ned mellom 0,3 og 0,6 i noen uker før jeg får ett rykk på godt over 1 kg (tidligere var det av og til over to kg!). Ser at kiloene sitter litt hardere nå som jeg er kommet til en vekt der jeg har ligget i flere år, så jeg er veldig redd for å stoppe opp! -Men tar det pent, unngår de store utskjeielsene, og etter at sjokolade ble tabu har jeg egentli ikke noe problem med å holde meg til riktig mat. Det hender det blir litt mye kanskje..

 

Føler meg mer eller mindre konstant små-syk, og nå er det snørr og forkjølelse som gjelder! -Dermed ble det lite trening i helga, og mye stillesitting. Må være veldig flink for å få noe som helst resultater på vekta til onsdag! Ønsker alle riktig gode hverdager!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her hos meg bare daler snøen ned i dag. Var ute og gikk en lang og god tur i går ettermiddag med barna på akebrett. De storkoste seg og det gjorde jeg også.:) Litt måking ble det jo også men med en liten gutt på fem som er helt i ekstase over så mye snø gikk det veldig bra.

 

Men da jeg våknet i dag hadde det jo kommet enda mere snø så da var det til med skuffa igjen:(

Også kom selvfølgelig brøytebilen da jeg var ferdig.....

 

Jeg har stått stille på vekta denne uka. Eller det er nok ikke helt riktig for jeg smugveide meg på fredag og da var det minus 0.5kg. var på skikkelig fylla på fredag så det er nok en sammenheng der ja...

 

Ha en fin snøfylt dag alle sammen

 

Asjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Snøen som har falt utgjør noen trimpoeng for meg og til de sier jeg ikke nei takk;) Ganske koselig også er det:)

Ellers har jeg startet med litt alternativt kosthold; mindre karbohydrater, mer protein, sunt fett. Enkelt sagt mer grønnsaker, frukt, salater, fisk, rent kjøtt og mindre av brød, mettet fett og sukker. Det blir spennende:) Og som vanlig masse vann!

 

Ha en fin dag!

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tornerose

Huff, jeg er slapp i dag. Har ikke våknet skikkelig ennå, å klokka er kvart på to.

Men får ta meg sammen å begynne å gjøre noe, skal si tiden flyr når du bare sitter i sofaen og ser tv og trykker på pcèn. Hjelp....

Heldigvis går slankingen som planlagt, bestemte meg i dag morges at jeg skal veie meg en gang i uka alike vel, klarer ikke å holde meg en hel mnd om gangen..

Uannsett :

Vekt: 78,8kg (-0,8kg)

Mage: 104cm (-1cm)

 

Er fornøyd med dette resultatet... Så lenge jeg går ned over 500g i uka er det bra. Full ammer også, så jeg skal jo ikke slanke meg for fort heller..

 

Gleder meg til å veie under 70kg, er 3 år siden sist... La på meg ca 30kg på to svangerskap. Men nå skal jeg ikke ha flere barn, så nå vil jeg få orden på kroppen min igjen. Få meg en kropp jeg kan trives med, og føle meg vell i, få en kropp jeg ikke skjemmes over. Det er planen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få meg en kropp jeg kan trives med' date=' og føle meg vell i, få en kropp jeg ikke skjemmes over. Det er planen....[/quote']

 

-Synes dette er en helt fantastisk plan Tornerose! Håper det er greit at jeg blir med på den :)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det veie dag igjen tiden går jaggu fort, Her er motivasjonen på topp fremdeles,heldigvis takket være dere,en stor takk folkens. Her er mine resultater

2 januar 92kg

30januar88kg

6februar 86,2kg.

totalt 5,8 på fem uker jeg er storfornøyd. Måler meg ikke har ikke målebånd.

Ha en flott dag

hilsen lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det mandag igjen. Ny uke og nye muligheter! Gratulerer med flotte resultater kjære slankevenner:)

 

I dag blir det ikke noe trening på meg. Er bare hjemme en snartur for å lage og spise middag, før jeg må dra på personalmøte.

 

Men i morgen, i morgen blir det stavgang, hurra! Jeg lengter ut i naturen, but business before pleasure;)

 

Ha en flott kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på nett på kjempe lenge....

Men jeg gikk opp sist uke. Var bare opp 0.3. Det gjør meg ikke så mye egentlig. Kan jo ikke alltid gå ned.

Tviler på at jeg har gått ned noe denne uka. Har vært syk og ikke noe trim poeng. MEn får bare smile og være bli på onsdag for det.

 

Trinny: Jeg skal skrive slankehistorie på onsdag. Skal til ei venninne og låne pc'n hennes da. Hvordan går det med deg da?

 

Mona:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg til pers med vekt og målbånd. Det skal bli spennende. Skeiet ut på lørdag med vin. Er så forferdelig glad i vin. Onsdag skal jeg på heisatur til Danmark. Da er jeg redd utskeielsene kommer. Pleier jo alltid å innta noen jegere og noe øl. Har noen et eller annet tips til meg så jeg klarer å styre unna. Ellers kommer jeg med mine resultater i morgen kveld.

Hei så lenge

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg var heeelt sikker på at jeg var gått inn i cm. Neida, ikke snakk om!! Og vekt har ikke mor, så det får være spennende enn så lenge. Spiste saltkjøtt og ertersuppe i går, kanskje både vekt (som jeg ikke vet noe om) og kroppen generelt eser ut av det? Vet jo at vekta pleier lide litt da...

 

Målet for denne uka blir å holde seg på ca 1450 kcal, kanskje det kan vise til noen resultater da???

 

Heri nord blåser vi bort. HAr litt travle dager feremover, så får se hvordan det blir med trim, men skal prøve å få vært litt aktiv. HAr hørt rykter om at min klasse og paralell klassene skal feire 20 års jubileum til sommeren, og da MÅÅÅ jeg jo bare bli litt mer snerten i figuren!

 

Var forresten og kjøpte meg ny drakt i dag. Mexx. Den passer bare akkurat nå, men blir veeeldig fin når jeg har gått ned noen få kg.. Jeg er rett og slett helt ufrobederlig når det gjelder slikt! Kanskje blir det ut på byen lørdag, og da skal den på, så det blir mye vanndrikking i uka, for å fa magen inn! JA, pilates skal visst hjelpe, det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Ja, da er siste ukes veing over. Ikke noe å juble over akkurat. Ble egentlig ganske deppa, ettersom jeg har trimmet mere enn noen gang før (til og med i grisevær) 22,6 trimpoeng, men -0,2 kg og 1 cm i midja - det er så urettferdig.

Nå er det fine resultatet fra forrige uke allerede glemt :)

Har ikke fortjent det heller, for jeg har ikke skeiet ut!

Hjelp meg - please.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg har jo ikke veiedag før på fredag, men trimmer i vei, har 10 trimpoeng hittil (fra fredag til i dag), og det er jeg veldig fornøyd med.

 

Gikk bare ned 0,5 kg forrige uke, kan det ha noe med mensen å gjøre (fikk den i går)?? De siste ukene har jeg kun gått ned 0,5 kg pr uke, håper på et par uker med litt mer ned fremover.

 

Er fortsatt motivert, men ikke fanatisk - har jo tross alt 25-30 kg igjen, og skal jo klare å gjennomføre dette. Da får det heller ta noen uker ekstra å nå målet :)

 

Jeg er mektig imponert over damene her inne - og du verden for en hyggelig gjeng. Hva skulle jeg gjort uten dere?

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zalarina

... her har jeg ikke vært på et par uker. Er ikke veldig stolt av meg selv, har tatt helt av disse ukene - gått på en gigantisk kjempesprekk. :)

Er flere grunner til dette, men nå er jeg klar for å gå tilbake til gode vaner igjen. Vet ikke helt om jeg tør å veie meg i morgen, men er forberedt på et par-tre kilo opp. Så da blir det loggføring fra og med i morgen.

Motivasjon kom til meg....

 

zalarina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at jeg har spist for mye på grunn av måle- og regnefeil, så den siste uka har jeg prøvd å ligge på riktig kalorimengde. Det var brått vanskelig, når jeg måtte redusere med 5-600 kalorier per dag!

 

I dag har jeg vært på jobb, hvor vi fikk lunsj. Da jeg la inn, ser jeg hvor mye det er å tjene på ting og tang. Fine rundstykker sluker kalorier, lett norvegia er stor forskjell fra norvegia, også videre. Jeg trodde jobben skulle ta bare et par timer, så jeg hadde ikke med matpakke heller. Og hva hadde de å tilby som drikke? Kaffe eller cola. Og jeg drikker jo ikke kaffe. Og jeg klarer ikke å spise mat uten drikke. Sukk... Så da fikk vi i dag faktisk 600 kalorier mer enn jeg skal. Blæh! Men resten av uka bør gå greit - ingen store happeninger, bare meg og lesesalen. Så det gjelder bare å ta jevne pauser, spise matpakke og ikke kantinemat, og ellers være flink. Og få lettet på kroppe litt. Også skal jeg ha mensen snart, så hvis veiingen ikke gir noe pene tall til torsdag, har jeg en unnskyldning. Har vi ikke alltid en unnskyldning? :-D

Jeg skal på filmkveld fredag, hvor vi skal ha med eget snacks. Jeg har bestemt meg for å ta med grønnsaker og dip. Jeg spiser ikke dip (jippi - færre kalorier!), men tar med til de andre. Hvilke grønsaker foreslår dere til dip? Jeg har tenkt gulrot, agurk, kålrabi. Jeg er så kresen på grønnsaker selv, så jeg vet ikke hva som er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...