Gå til innhold

Påskemål mandag 06-02-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen. og velkommen også til alexandra.

 

Her på østlandet har det kommet en del snø inatt,skal på jobb,men kan ikke si jeg gleder meg til og kjøre i dette kaoset,. men det går nok det også.

Har jo vært hjemme en uke med syke barn,så det skal bli godt og komme igang igjen.

Ellers så har helgen gått veldig bra, ingen sjokolade og det er jeg veldig stolt av..har også fått trent en del, så i det hele, en strålende helg.(her ble det mye skryting)...

Dere da,hvordan har dere hatt det i helgen?

 

lykke til alle som har veiedag idag:-)

 

Ha en fin dag alle sammen.

 

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med bilkjøring Synøve. Er ikke akkurat det morsomste jeg vet når det snør slik som nå.

 

I dag var det veiedag og jeg er ganske fornøyd.

 

Startvekt 09.01.05: 70,6

Vekt forrige uke:68,2

Vekt i dag: 67,3

Dvs ned 0,9 kg

 

Tilsammen har jeg gått ned 3,3 kg siden jeg startet :)

 

Ønsker samtig å ønske alle nye her velkommen til oss!! Jeg syns dette er en kjempegjeng :(

 

I dag må jeg prøve å få rydda litt her altså (det blir som regel med planen, he he )

 

Ha en toppers dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia, jeg syns du skall vare mer æn ganske fornøjd. 0,9 er ju kjempebra!!!

Gratulerer!

Jeg skall måke snø idag. Har ikke chans att ens få ut bilen i dette vinterværet!!

Har varit slurvete siste tiden, men fått trent en god del i alle fall.

Pakkade igår, vi drar till solen i morgen, men rakk en times spinning mitt i, og idag blir det nok måkingen som får bli trimmen.

Mye att ordne med, og så er det jobb ikvæll igen, så tiden flyr avgårde.....

 

Har husket de 3 P:ene da, pass, p-piller og pillett........:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Da er jeg tilbake fra en heidundrandes jentetur med danskebåten. Veide meg på fredag, og ble kjempeskuffet når jeg så at jeg veide det samme som 1 1/2 uke før, jeg som trente hver dag og spiste perfekt! Men det er vel bare enda et platå,,, Da blir det desto mer spennende på fredag igjen,,, Er trøtt og sliten, men klar for å fortsette i gode rutiner, spiste veldig lite på turen (men drakk en del kalorier,,,) Var kjempeaktiv, danset flere timer hver dag, og gikk MYE i trapper,,, :)

Ha en flott dag alle sammen!

 

--- I`m not fat, I`m just a whole lot of woman! ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra med 0,9 Pia! Riktig flink har du vært :)

 

:=, lotta, pillett :( hehe

 

Jannicke; Like etter alkohol-inntak så mister man mye vann, og litt etter det igjen holder kroppen ekstra lenge på vannet. -Er litt usikker på om du fikk + vekt før eller etter danske-turen, men hvis du hadde gått på vekta 1-3 dager etter en fuktig tur, så vil fremdeles effekten av vannlagring påvirke resultatet! Hvis du drakk i helga, så er fredagen en fin dag for veiing igjen!

 

Slet skikkelig på vei til jobben i dag! Har bare hatt lappen i ett halvt år, og mens jeg forsøkte å ta lappen (i fjor vår) mistet jeg kontroll på bilen og snurret helt runt i veibanen! -Har riktignok tatt glatrtkjøring etterpå, men den ekle følelsen av å ikke ha kontroll på bilen ligger i bakhodet! -Det var selvfølgelig ikke måkt ute hos oss, så jeg seilte rundt i dype snøspor. (Vi har veldig lav bil, så ofte rakk ikke hjulene ned til veien engang pga all snøen i midten!) Heldigvis var det måkt der jeg leverer sønnen min, ellers hadde jeg blitt stående i bakkene!

 

-Takk for snø til ski-gåing, men det holder nå.. -Kanskje vi kunne fått det i litt flere posjoner? (Mener ikke å klage, altså! Mer ett lite tips hvis vi skal unngå ulykker her nede)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexandra

Hei!

Jeg er med enda.

Sitter å tenker på hvilken dag jeg skal ha veiedag, og lurer på om det må bli fredagen, men da blir det sikkert sånn at hvis jeg har vert flink, så kan jeg kose meg ekstra i helgen.

 

I helgen har jeg også inntat kalorier i form av væske, og jeg har ikke trent noe. Men, i dag er det mandag, ny start, nye muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Da er eventuelle utskjeielser fra helgen borte, og i tillegg får man en ny giv midt i hverdagen. (En slags ny uke feeling midt i uka :))

 

-Og så er det flere av oss andre som har onsdag som veiedag!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke vært inne her så ofte som jeg egentlig ønsker... Denne helgen har det visst ikke gått så bra... Nå føler jeg at jeg er skikkelig ute å kjører... Blir 2 dårlige uken på rad dette da, men veiedag først i morgen. Gleder meg ikke, nå er jeg sint på meg selv og skal ta meg sammen! Det var kjipt forrige uke da vekten viste at jeg hadde gått opp så mye at jeg er tilbake til utgangspunktet...

 

Tvi tvi for i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexandra

Ja, det var det jeg selv også kom fram til i en annen tråd. Da starter jeg med 1.veiing på onsdag. Tok startvekten i går, så den orker jeg ikke endre på, bare har den sånn.

 

Er det lenge siden dere andre begynte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Ikke morro å grue seg til veiing! -Må antakeligvis skulke veiingen min på onsdag, men skal se om jeg kan få stukket innom for å veie meg i morgen i stedenfor!

 

Alexandra, Jeg startet 31. August, og da startet jeg på 116,3kg! -Har kommet godt i gang, og har snart tatt av med 2/3 av det som skal vekk! Gleder meg til stabilisering :)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer pia 0,9 kilo er jo kjempebra(skulle ønske det var meg)..

Og Lotta god tur til sol og varme.

 

vi andre får være her i snøvær,det er fint med snø,men enig med camcam at nå er det nok;)

Blir spennende til onsdag og se om vekta har forandret seg.

Lykke til alle som har veiing imorgen.

 

Ikveld skal jeg ta en spinningtime!!

 

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Gledet meg til veiing i dag, for jeg har vært kjempeflink med maten - ingen utskeiielser. Til og med trent mer enn vanlig på tross av grisvær. (22,6 poeng)

Men akk hvor lenge var Adam i paradis................

- 0,2 kg , og 1 cm i midja.

Det var kjempesurt :)

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

hangglidern: 1 cm i midja er jo kjempebra :) Syns du skal være fornøyd med det.

 

Jeg hadde en kjip start på uka med både buss og tog som var forsinket pga snøværet. På jobb kjentes det ut som om jeg kunne trengt en helg til, og så var bussen hjem også forsinket... :( Men nå skal jeg straks på trening, må ut med bilen på det fine føret. Kan ikke si jeg gleder meg. Men etter trening blir nok alt så meget bedre...

 

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristill
Får ikke vært inne her så ofte som jeg egentlig ønsker... Denne helgen har det visst ikke gått så bra... Nå føler jeg at jeg er skikkelig ute å kjører... Blir 2 dårlige uken på rad dette da' date=' men veiedag først i morgen. Gleder meg ikke, nå er jeg sint på meg selv og skal ta meg sammen! Det var kjipt forrige uke da vekten viste at jeg hadde gått opp så mye at jeg er tilbake til utgangspunktet...

 

Tvi tvi for i morgen![/quote']

 

Kjenner følelsen så godt...

Vektkurven min er ganske spesiell: først ned litt (0.8), så opp litt (0.4), så ned en del (1.2), så ned litt (0.6), så opp litt (0.5).

 

Hvis mønsteret fortsetter skal jeg faktisk ned "en del" neste uke. Gleder meg allerede! :-)

 

Lykke til med veiing alle sammen - syns vi er utrolig flinke som holder motivasjonen oppe til tross for at vekten svinger i feil retning noen ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen ;-) Jeg hopper lett haha over til denne tråden. Etter jul har jeg gått ned 3.5 kg og det er jeg fornøyd med. Har ikke veid meg enda denne uken, vi hadde saltkjøtt og kålrotstappe i helga og det betyr mye vann i kroppen for min del så jeg drøyer den en dag eller to. Moro å se flere kjente navn her fra tidliger.(både camcam og jewel.) Har nettopp trent 2 økter med pilates så kanskje det hjelper!Kommer tilbake med mere senere så til da Lykke til med å klare målene deres denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...