Gå til innhold

iPhone App!


Gjest matmumsen
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest matmumsen

Hvorfor har ikke vektklubben laget en iPhone app?

 

Da hadde det vært mye enklere å registrere måltider i løpet av dagen.

 

I tillegg vil det kunne hjelpe oss å ta gode avgjørelser i løpet av dagen ved at vi enkelt kan søke opp kalorier i en matvare før vi kjøper/spiser den...

 

Savner også en kalkulator for å enkelt regne ut kcal i hjemmelaget mat.

 

Nå bruker jeg gratisversjonen av vektklubben på nett fordi jeg aldri har vært på kurs, men en slik app hadde jeg vært villig til å betale for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

I samband med neste oppgraderingsrunde av Vektklubben, kommer vi også til å vurdere løsninger bedre til passet mobil.

Å lage en app er både kostbart og tar litt tid.

I mellomtiden kan du bruke Iphone eller HTC, men du må koble deg opp mot internett - gå til nettsiden for Vektklubben.

Formatet er jo litt lite, men det fungerer fint.

 

Lykke til!

Hilsen ina, Grete Roede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nokiaen min til sånt hver dag, har du internett så er det jo ikke noe problem. Hjemmelaget mat kan du regne ut selv ved å bruke mat-registreringen.

Registrer alle matvarene du har brukt for seg, legg sammen den totale vekten av alle ingridiensene, del dette tallet på 100. Så vil det jo stå hvor mange kcal hele måltidet inneholder, så da deler du den totale summen av kcal på det tallet du kom frem til av å dele vekten på 100.

Da har du næringsinnhold pr 100 gram, det tar ikke lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Jeg bruker nokiaen min til sånt hver dag, har du internett så er det jo ikke noe problem. Hjemmelaget mat kan du regne ut selv ved å bruke mat-registreringen.

Registrer alle matvarene du har brukt for seg, legg sammen den totale vekten av alle ingridiensene, del dette tallet på 100. Så vil det jo stå hvor mange kcal hele måltidet inneholder, så da deler du den totale summen av kcal på det tallet du kom frem til av å dele vekten på 100.

Da har du næringsinnhold pr 100 gram, det tar ikke lang tid.

Hvilken nettleser bruker du? Jeg får det ikke til på opera mini

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruaistua

Hei,

I samband med neste oppgraderingsrunde av Vektklubben, kommer vi også til å vurdere løsninger bedre til passet mobil.

Å lage en app er både kostbart og tar litt tid.

I mellomtiden kan du bruke Iphone eller HTC, men du må koble deg opp mot internett - gå til nettsiden for Vektklubben.

Formatet er jo litt lite, men det fungerer fint.

 

Lykke til!

Hilsen ina, Grete Roede

 

 

Håper og ønsker app...

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å rapportere på iPhonen min før, men sist jeg prøvde fikk jeg det ikke til...

 

Jeg har kjempelyst på en app, og for min del kan jeg godt betale litt (10-20 kr) for å få en. Sikkert flere som er villig til å kjøpe en slik app så lenge den ikke koster skjorta. Det kan kanskje hjelpe til å få ned kostnaden litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Synes det er kjempestor forskjell på app og gå inn på nett og registere på Iphone.

Bruker "My Net Diary" app - se på den dere som jobber på Grete Roede. Kostet 28 kr, funker supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...