Gå til innhold

Ned 5kg til 1 mai, noen som er med?


Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 26 år som er 167cm høy og veier 72,5kg. Målet er 5 kg ned innen 1 mai og så deretter sette meg mål for sommeren.

 

Jeg trener mye, men trenger å få kontroll over inntaket av mat for å gå ned og ikke bare bli der jeg er nå. Men det er lettere sagt enn gjort.

 

Noen som er med? Trenger motivasjon :)

 

Forslag til veiedager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 170cm og 75kg nå ( etter vektoppgang etter jul...) Jeg blir med på å gå av 5kg til 1.mai. Jeg sliter med å komme igang med treninga nå, er alltid verre på vinterstid å komme seg ut dessverre:( Men satser på med friskt mot og kommer til å spise noenlunde som i meny 2 på roede-kurset jeg har gått. 1600kcal pr.dag.

Lykke til,dette skal vi klare. Skal vi ha fast veiedag? Tirsdag? Er ikke veldig glad i mandagsveiing...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Jeg sliter også med resultatene etter for mange kaker ved juletider og kunne gjerne tenke meg å gå ned rundt 8 kg. 5 kg til 1. mai høres bra ut og jeg har allerede begynt å trene, men matinntaket er det litt verre med.

 

Lykke til alle sammen! Tirsdag som veiedag høres bra ut for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi skriver Jordan vi ligger ann hver tirsdag og hvordan uka har gått kanskje. Er jo kjempe fint med litt motivasjon andre dager og. så hvis man vil skrive hvordan matinntaket og treningen går tror jeg det er bra for motivasjonen.:) bare å slenge inn det man vil, så hjelper vi hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei dame som har gått på kurs,men er igjen tilbake på den vekten jeg startet på ved kursstart,nemlig 83,1 kg. Jeg rager 1,73cm over bakken og ønsker å gå ned 5 kg. til 1.mai. Tilsammen ønsker jeg å gå ned 8 kg. Prøver å holde meg i aktivitet,og går mye. Det er maten og snopet som er mitt problem. Spesielt helgene er vanskelig,men nå er det slutt! Jeg vil følge meny 3, rundt 1900kcla, Dette fungerte bra for meg. Tirsdager passer bra som raportdag. Det å gjøre noe sammen er lettere enn å holde på for seg selv. Dette skal vi klare sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ned 8 kg tilsammen før sommern! Jeg har ikke vært så flink i det siste.. Lillebroren min hadde bursdag igår og det var litt av vært på bordet for å si det slik... jeg klarte ikke kontrollere meg så det ble litt mye kake. Jeg veide meg idag og ble positivt overrasket da jeg hadde gått ned 600g.. ikke så mye, men det er en start :)

bare å bevege seg enda mer!

jeg har funnet ut noe som jeg synes fungerer. jeg tar banen til jobb og skole og pleier å gå av 2 eller 3 stopp før jeg egentlig skal for så å gå hjem :) ellers er det bare å stå på folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var den første uka over,og vekta viste 1,3kg ned. Er kjempefornøyd! Koste meg godt i helgen,men valgte litt sunnere snop enn vanlig. Popcorn og sjokoladebar til lørdagskos.(tror ihvertfall det er bedre enn sjokolade) . Til vanlig går jeg mye,og det har jeg gjort denne uka også. Styrketrening har det ikke blitt så mye av.Stå på og lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag viste vekta 200gr. ned. Ikke mye,men det går riktig vei! Var på hytta sist helg og da ble det en del ekstra snop. Tilsammen viser vekta nå -1,5kg-så det er vel den vektreduksjonen som er anbefalt. Det har jo tatt noen måneder å legge på seg,så da får jeg ta den tiden det trenger å gå ned de ekstra kiloene igjen. Målet er fortsatt -5kg.til 1.mai. Hvordan går det med dere andre? Ikke gi dere nå,dere er godt igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo dere!

 

Ser at dere har samme mål som jeg har. Lurer på om jeg kan joine dere, da e det lettere for meg :D

 

litt om meg: Jeg er ei jente på 25 år. Vekta viser i dag 74 kg, er 165 høy. Har gått på to Grete roede kurs i høst, gikk ned, men stoppet opp da jeg sluttet.

 

Det største problemet mitt er at jeg jobber turnus med dag, kveld og natt skift. Har prøvd å lage "plan" for hver skift, men klarer ikke å følge det.

MÅ ha noen å samarbeide med for å klare dette.

 

Ser at dere har veiedag på tirsdag, så dagens vekt er 74 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint at du vil henge deg på. Det ser ut som om det bare er jeg som fortsatt følger denne tråden,så det var hyggelig at du ville være med. Sammen skal vi klare dette! Nå skal jeg ut på tur med bikkja. Vårsola skinner og det er deilig å gå en tur i skauen! Har akkurat kommet hjem fra jobben(har gått tur retur jobb i dag-ca. 8km. til sammen). Som du kanskje forstår er dette min form for trim,og det virker! Lykke til med livstilendringen! Du vet......Mange bekker små,blir til en stor å! Så selv om det ikke går så fort som vi ønsker nedover bestandig,får vi håpe at tallene på vekta går i riktig retning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også å gå ute, så prøver å komme meg ut å gå hverdag. Da prøver jeg å gå en times tid, noen ganger prøver jeg å gå lengere, men blir gjerne litt langt å gå alene. Har gått mye rette strekninger, men må finne ruter der det e oppover også. har begynt med å veie mat igjen, ser at det går bra.,.. Håper å klare dette :)

Gleder meg litt til tirsdag, MEN har 4 nattevakter nå fremover, kan ødelegge mye det.. Men er optimist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det gått med deg Xerita? Nattvakter kan være tøffe! Det vet jeg av erfaring! Resultatet for meg var kjempebra. Vekta viste i dag 80,5kg,dvs. 1,1kg ned! I går viste vekta derimot 1,2kg mer!! Spiste en del salt mat og drakk farris i helga,så det var nok årsaken til det. Godt jeg veier meg på tirsdag! Har hatt mange fine turer med bikkja denne uka. Har også prøvd å ta noen økter med styrketrening,rokkeringen har også vært i bruk.Sistnevnte tok nok knekken på ryggen min,men håper at dette går fort over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Det går sånn passe. første uka med veing av mat. Vekta viste 0.3 kg mindre,men det e noe. Selvfølgelig vil vekta vise litt forskjellig. men etter en stund så merker man at det går nedover, håper vi :)

Jeg går veldig mye ute, veiene e jo fri for snø, syns det e kjempe fint å gå. Jeg har begynt å bruke rokkeringen min igjen. Hvordan trente du med den? Tar gjerne imot tips på rokkering trening.

 

Vi må stå på !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

I dag har vi feiret at en kollega skal gå av med pensjon,og da ble det mye god mat! Koste meg skikkelig! Sånn er jo det for alle,vi kan ikke isolere oss selv om vi ønsker å gå ned i vekt. Håper at det ikke vil påvirke vekta for mye i negativ retning.

Kjempefint at du også har gått ned! Stå på videre og ta en og en dag av gangen,og går det galt en dag eller to,får vi prøve å hente oss inn igjen.

Jeg har begynt å tenke på påsken,og hvordan jeg skal komme noenlunde hekskinna igjennom den. Har vel bestemt meg for å kose meg to dager i løpet av uka,og det blir Langfredag og Påskeaften.

Jeg har bare en helt vanlig rokkering,som ikke veier noe særlig. Har bare brukt den slik som jeg gjorde da jeg var barn,. Akkurat nå er ikke ryggen helt som den skal være og da står rokkeringen i et hjørne på vent. Vurderer å kjøpe en som er tyngere. Har du det,og hva veier den,og hvordan bruker du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste -1,0kg ned i dag! Tilsammen er jeg nå gått ned 3,6 kg,så nå nærmer det første målet seg,nemlig -5kg. Kanskje det tar et par uker lenger en jeg håpet,men det gjør ingen ting bare jeg når målet! Jeg har ikke fått trent så mye som jeg ville denne uka pga. ryggproblemer,men nå er jeg igang igjen. Håper det går bra for deg også. Vi får ta tiden til hjelp! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...