Gå til innhold

Ned 20-30 kg,tirsdag 7. februar 2006


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Så er det tirsdag og seinvakt.

 

jeg og stavene mine er nå klar for en times rask gange ut i naturen, jippi:)

Gleder meg til å ta fatt!

 

Ha en fin dag alle slankevenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes deiligt ut queen ha en fin tur. Jeg fikk en stor utfordring i går kveld som jeg vil fortelle dere om. Klokken hadde passert midnatt og jeg fikk ikke sove,jeg var sååå snopesyk som jeg ikke kan huske jeg har vært før jeg lå lenge og vurderte om jeg skulle stå opp og ta meg et glass pepsimax og en røyk hehe og det gjorde jeg. Etter pepsi og røyk hørte jeg at stratosen som lå igjen i skuffen etter helgen ropte på meg virkelig ropte om å bli spist av nettopp meg,jeg gikk ut og hentet den jeg,syntes litt synd på den som lå der ensom og forlatt. Så innhentet fornuften meg litt,jeg hentet kjøkkenvekten og GR boken for å telle opp kaloriene jeg skulle putte i meg,tenkte jeg hadde jo bare fått i meg 1000 kcal så det kunne jo ikke være så farlig....Jeg veide opp sjokoladen og i det jeg puttet biten i munnen gikk tankene mine til dere og jeg stoppet opp og lot fornuften seire. JEG KLARTE Å SPYTTE UT SJOKOLADEN KASTET ALT I BOSSET OG LAGET MEG EN KOPP MED DEILIG SOLBÆRTE. Gjett om jeg var glad og fornøyd når jeg endelig sovnet,så takk igjen for at dere er der ute.

Hilsen Lena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig å komme inn på dette forumet om morgene å se så flinke alle har vært. Det gjør det bare så mye lettere å motivere seg til dagens små utfordringer:)

 

Klarer stort sett det ganske greit men noen ganger må jeg virkelig stålsette meg for ikke å sprekke helt. Jeg unner meg litt innimellom og da er det ikke vanskelig å stå imot i hverdagen. Tror nok at kiloene mine går av etterhvert, så det gjelder å smøre seg med tålmodighet. Har egentlig dårlig med det om dagen men det går nok bra.

 

Har fått en skikkelig forkjølelse så det blir lite trening på meg ett par dager nå. Håper å få til en spinningtime på torsdag. Vi får se hvordan formen er!!!

 

Ha en fin dag i solskinnet

 

asjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Det var i sise liten :) Godt jobbet! -Like greit å spytte det rett ut!!

 

Asjo, vi er mange som sliter litt np for tiden! -Skulle gjerne ha rast ned de neste 12 kiloene, men nå føler jeg at jeg har stoppet litt opp igjen! -Har ikke klart å skrive som jeg skulle, og pga forkjølelse og slapphet har det ikke blitt noe trening heller den siste tiden. Skulle trene spinning i lunjsen i dag, men må ut en tur på posten, og dermed går hele lunsjen og trimmen bort!

 

Jeg får ikke veid med på kurs i morgen, for jeg skal ut å reise med jobben.

-Dermed kommer jeg ikke til å være her heller på en 2-3 dager fra i morgen. Får heller satse på å gå ned dobbelt så mye til neste onsdag :( Utifra kontroll veiing i dag ser det egentlig ikke ut til at dobbelt så stor nedgang kommer til å gjøre noe inntrykk heller (0x2=0). I tillegg vet jeg at deler av jobben jeg skal gjøre er å spise en bedre middag med alkohol med fremtidige kunder.. Kan ikke drikke mye, men dersom kundene drikker må jeg drikke litt..

 

Nå har jeg ikke trent på en uke, og da mister jeg helt piffen! -Skal forsøke å ta meg sammen til neste uke!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, idag sprakk eg :) Gjekk på kafe og åt frukost :mad: D sko eg aldri ha gjort!! Då blei d ein STOR kopp kaffe latte og ein STOR rekebaguett :( men, men eg får ta d igjen resten av veka. D e no berre tirsdag enno :) Har vore flinkare etter eg kom heim igjen. Drukke MASSE vatn og ete eit STORT eple, så no klara eg meg t middagen e klar. Ska gå ein laaang tur med stavane mine i dag tenkte eg så då hjelpe d vel litt håpa eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne uken har jjeg gått ned 1 kg og det er jeg fornøyd med. Skal reise en tur til Danmark i morgen og da blir det vel verre. Får holde meg til rødvin for det er ikke det verste man kan ha i seg. Tilbake fredag og da skal jeg skrive om hvordan det gikk.

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zalarina

Gikk på vekta i morges og ble egentlig ganske lettet da det kun var blitt 0,8 kg opp de siste 3-4 ukene (som har vært en eneste stor kjempesprekk, jmf. tråden fra i går), så da er ikke motivasjonen så helt gal nå. Alt er ikke ødelagt! Har tenkt meg på trening i kveld, uten å ha med meg barn - kun mor som gjør noe bra for seg selv.

Ha en fortsatt finfin tirsdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg er i grunnen kjempmotivert for tiden, men sprekker litt innemellom, men føler at jeg klarer å begrense meg og hente meg inn igjen. Har nesten blitt avhengig av å sykle om kvelden. Alt fra 30-50 min om gangen. Og det er jeg kjempe fornøyd med. Høster mange trimpoeng :) I tillegg går jeg en del turer med barnevogn.

 

Denne gangen SKAL jeg klare det - selv om det endelige målet er i det fjerne, går det sakte, men sikkert nedover. Takket være dere her inne. Blir utrolig motivert av å lese og være en del av "gjengen" her.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg prøver og slutte og røyke. Har vært røykfri i 6 timer nå. Har bare røyket 2 røyk før i dag. Og 2 røyk i går. Syns jeg igrunn at jeg har vært flink og håper bare at jeg klarer det også. Men har bare lyst på alt nå kjenner jeg. Det som er så fint at jeg har hatt dårlig råd i det siste så skapene er ganske tome for tiden. Så det er helt tomt for godis. Er helt greit nå når jeg prøver og slutte og røyke. Ellers så hadde jeg heller spist det nå.

Denne uka her har jeg hatt helt dilla på sjokolade t.o.m før delvis røykeslutt. Men man har vel gått av "fri" uke i nye og ne når man nesten har gått i 1 år på GR.

Fra torsdag av skal jeg være flink igjen. Skal egentlig bli litt artig og se hva jeg har gått opp denne uka. har ikke noe trim poeng eller spist noe særlig. 2 dager med diare og over en uke med hoste og tett nese. Har veiing i morgen.

 

Lykke til alle som har veiing i morgen også til dere alle andre!!

 

Hilsen Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Jeg må skryte av meg selv litt. Var i selskap tidligere i kveld. Der var det servert den iskaka til dessert. Jeg rørte ingenting. Hele kaka forsvant.

Egentlig så var det ikke så veldig vanskelig for jeg føler meg ganske motivert, ihvertfall når det gjeder det spiselige. Da er det litt verre med vin.

Jeg har ikke problemer med søtsaker i det hele tatt, har ikke rørt sjokolade i hele år eller andre ting. Ikke har jeg spist fint brød eller kaker heller, men av en eller annen grunn går det sakte med meg. Tror kansje det har med at jeg ikke trimmer. Et råd som virkelig virker til dere sjokomaner hvis dere vil gjøre et forsøk. Ikke spis søtt, baguett, knekkebrød, kokte gulrøtter, mineralvann, øl på en 8 - 9 dager. Da er jeg sikker på at søtbehovet blir borte. Det er så mye karbohydrater i det nevnte som øker blodsukkeret at det nesten er nifst.

Jeg er utrolig glad i kaker og sjokolade men jeg tvingte meg selv til ikke å røre noe av dette og det er helt sant jeg har ikke lyst på heller, for jeg vet at bare litt kan ødelegge alt. Drikk heller litt vin, det er det lite karbohydrater i. Lykke til

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en stor utfordring i går kveld som jeg vil fortelle dere om. Klokken hadde passert midnatt og jeg fikk ikke sove,jeg var sååå snopesyk som jeg ikke kan huske jeg har vært før jeg lå lenge og vurderte om jeg skulle stå opp og ta meg et glass pepsimax og en røyk hehe og det gjorde jeg. Etter pepsi og røyk hørte jeg at stratosen som lå igjen i skuffen etter helgen ropte på meg virkelig ropte om å bli spist av nettopp meg,jeg gikk ut og hentet den jeg,syntes litt synd på den som lå der ensom og forlatt. Så innhentet fornuften meg litt,jeg hentet kjøkkenvekten og GR boken for å telle opp kaloriene jeg skulle putte i meg,tenkte jeg hadde jo bare fått i meg 1000 kcal så det kunne jo ikke være så farlig....Jeg veide opp sjokoladen og i det jeg puttet biten i munnen gikk tankene mine til dere og jeg stoppet opp og lot fornuften seire. JEG KLARTE Å SPYTTE UT SJOKOLADEN KASTET ALT I BOSSET OG LAGET MEG EN KOPP MED DEILIG SOLBÆRTE. Gjett om jeg var glad og fornøyd når jeg endelig sovnet,så takk igjen for at dere er der ute.

Hilsen Lena.

 

Imponerende viljestyrke! Du har vist at du kan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...