Gå til innhold

30 days shred - utfordring!


Gjest Spipp

Anbefalte innlegg

Håper du fikk trent i går kveld, Sivalur, og at det hjalp litt på humøret! Nei, alle dager er ikke like greie, men det går over!

 

Fikk trent tidligere enn vanlig i går kveld, ungene var veldig enkle å legge, og jeg så frem til å legge meg og sovne tidlig. Den gang ei.... størstejenta våkna rett etter at jeg hadde lagt meg, med voksesmerter i beina, stakkars. Hun fikk ligge hos meg resten av natta og ble massert hver gang hun våkna og hadde det vondt. Og når hun ikke var våken, var det klynking og sprelling. Ikke mye søvn på noen av oss, med andre ord :)

 

I tillegg har jeg vært hos fysioen igjen i dag. Det er bedring, men får fortsatt ikke løpe eller sykle. Og nå er det også slutt på alle øvelser som involverer hofteleddsbøyerne. Det betyr at jeg nok må holde meg unna 6week 6pack, og Banish Fat- øvelsene, og holde meg til modifiserte Shred-øvelser. Artig!

 

Anci; gratulerer! Kjempebra gjennomført! Hva er planen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 515
  • Created
  • Siste svar

Jeg fikk trent ja, det hjalp ikke så mye på humøret der og da, men imorges var livet litt lettere igjen... :( Idag regner det ute, og jeg skal på foreldremøte ikveld, og sitter og funderer på hvordan jeg skal få skviset inn en joggetur.... tror jammen jeg må stikke ut ikke lenge etter middag, og overlate hele heimen til gubben. Jeg burde absolutt ha jogget i går, men jeg var så sur at jeg ikke gadd, haha. Men styrketreninga skulle jeg jo rapportere her inne, så det 'måtte' jeg!! Denne tråden funker, mao... :P

 

Stakkars størstejenta da, det hørtes vondt ut. Det er jo ingen som får sove bra når unger kommer opp i sengen... mine ligger hvertfall veldig urolig, selv uten voksesmerter!

 

Håper du snart er bedre Spipp, høres ikke gøy ut med dårlig rygg og hofteleddsbøyere.... Det minner meg på at jeg må huske og tøye mine egne hofteleddsbøyere, tøyer det meste men akkurat der har jeg visst slurvet litt!!

 

Da blir det idag middag, jogging, foreldremøte, styrketrening... med mindre jeg også rekker 15 minutter styrke før dusjing og foreldremøte! Phew - noen som sa tidsklemme...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk såvidt jogging før foreldremøte igår og følte meg veldig sprek!!!!! :( Styrketrening ble det verre med, kl. ble nesten 11 før jeg fikk tid til det og da orket jeg ikke begynne på et 20 minutters program, så da testet jeg ut denne korte 5-minutters økten her: (for dere spesielt innvidde... :P)

 

http://fullthrottlefatloss.com/FullThrottleVIP/The_Final_Answer_To_Fat_Loss.html#minicircuit

 

Testet den nederste, Heart Rate Spiker miniset. Kjente det i lår og armer ja....

 

Vet ikke om jogginga gjorde utslaget, men endelig viser snikveiinga litt fremgang igjen, ned en halvkilo siden mandag, hurra...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gateway to 8k:

 

Uke 1: 3/3

Uke 2: 3/3

Uke 3: 0/3

Uke 4: 0/3

Uke 5: 0/3

Uke 6: 0/3

Uke 7: 0/3

Uke 8: 0/3

Uke 9: 0/3

Uke 10: 0/3

 

Septemberutfordring:

uke 35: 7/7

uke 36: 7/7

uke 37: 4/7

uke 38: 0/7

uke 39: 0/7

uke 40: 0/7

_____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste nettopp om en måte å trene på som kanskje dere flinke styrketreningsutfordrere kan få utbytte av? Her er linken i alle fall:

 

http://zentofitness.com/1minute/

 

Er ikke spesiefikke øvelser her, men mer et konsept.

 

Sivalur, kjempeflott at du fikk inn jogging før foreldremøte, imponerende! :( Det 5-minutters programmet hørtes veldig interessant ut, må få sjekket det ut! Liker kort trim som gir mye effekt, veldig greit de dagene man egentlig ikke har tid eller ork til å trene.

 

Spipp, håper du blir frisk fort igjen! Sa fysioterapeuten noe om hvor lenge du må holde deg unna hofteleddsbøyer-øvelser?

 

Jeg tok Cooper-testen igjen denne uken, var en del fremgang siden før jeg begynte på c25k, gitt! :P Syns virkelig det hjelper på motivasjonen når man ser så klar fremgang som man gjør med c25k! Nå skal jeg jobbe med å få opp farten før Oslo Maraton. Er jo bare en uke til, så blir vel ikke den store fartsforskjellen, men litt raskere klarer jeg kanskje å løpe?

 

Etterpå hadde jeg tenkt å prøve litt Zumba, jeg liker jo veldig godt all dans så tenkte å ha det som hovedtrening hvis dvdene får meg til å svette nok, da! :) Men jeg skal løpe i alle fall en gang i uken, for å vedlikeholde formen. Vil ikke miste alt jeg har jobbet så hardt for!

 

Ser at løping er en av de beste måtene å komme i form på, så det blir nok noe mer løpeprogram etterhvert, kanskje gateway 2 8k? Men vil ha litt pause fra løpingen akkurat nå, har tro på at variasjon er bra.

 

God helg, da, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går løp jeg første gang på distanse og ikke på tid. Tror det hjelper litt på motivasjonen at hvis jeg løper fortere så blir jeg faktisk fortere ferdig. :P Før har jeg jo løpt X antall minutter, uavhengig av hvor fort jeg løp. Så da var det mer slit og ingen belønning for å løpe fort. (akkurat der og da føltes det i alle fall litt sånn, jeg vet jo at jo fortere jeg løper, jo bedre form blir jeg i og jo flere kalorier forbrenner jeg)

 

Har noen av dere forresten prøvd catslide?

 

http://www.catslide.no/no/butikk/catslide-dvd1/

 

Jeg så slike i sportsbutikken i går, og så dukket det jammen santen opp en artikkel på en nettavis om hvor bra dette var. Ble jo litt nysgjerrig, da... Men ser for meg at det kan være veldig enten-eller på om det er bra eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anci, har ikke prøvd catslide, men det ser vanvittig tungt ut!! http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10010091 Kanskje jeg skal gjøre et forsøk med ullsokker eller noe, hehe.. :( Takk for den andre linken også, alltid gøy med ny input.

 

Vel resten av uken ble ikke like aktiv gitt. Dvs fikk trent shred på onsdag, styrketrening torsdag, fredag og lørdag - men ingenting igår.... :P Ikke en gang det 5 minutters programmet. *sukk*.. Menmen, ny uke, nye muligheter. Ikveld blir det dansing, det gleder jeg meg til!!! Må bare få inn en styrketreningsøkt rett etter jobb.

 

anci, sprekt og løpe på distanse og ikke på tid... :) Jeg hadde tenkt å løpe i helgen men så langt kom jeg ikke. Har lyst til å prøve på to løpeturer i uken. Nå begynner jo altså dansingen igjen, det blir hver mandag, og da tror jeg at to løpeturer i tillegg er nok. Det skal jo være overkommelig også....

 

Spipp, håper du er bedre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gateway to 8k:

 

Uke 1: 3/3

Uke 2: 3/3

Uke 3: 0/3

Uke 4: 0/3

Uke 5: 0/3

Uke 6: 0/3

Uke 7: 0/3

Uke 8: 0/3

Uke 9: 0/3

Uke 10: 0/3

 

Septemberutfordring:

uke 35: 7/7

uke 36: 7/7

uke 37: 6/7 :P

uke 38: 0/7

uke 39: 0/7

uke 40: 0/7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å se at dere er så aktive! Du også, Sivalur, selv om du ikke synes det selv :P

 

Takk for hyggelige meldinger! Må bare innrømme at det ikke har vært så mye trening den siste uka...fikk en skikkelig nedtur etter besøket hos fysio'n, da jeg fikk beskjed om ikke å gjøre øvelser som involverer hofteleddsbøyerne :(

Ja, det er for at jeg skal bli bra, men problemet er jo at jeg egentlig føler meg bra, sånn stort sett. Problemet mitt er for stramme muskler fra ryggsøylen og ned til bekkenet, som gjør at det gjør vondt i korsrygg og hofter når jeg ligger. Som igjen går utover nattesøvnen. Siden jeg startet behandlingen har jeg blitt mye bedre, men muskulaturen er fortsatt for stram, og kommer til å forbli det så lenge jeg fortsetter å trene "feil". Skal til fysio i morra, da får jeg vite om en uke uten trening har gjort noen forskjell - krysser fingre!

 

Bra at du fortsetter med løpinga, anci, og at du finner ut av hva som passer for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spipp, takk skal du ha. :P Du har jo rett, jeg er vel egentlig ganske aktiv. Stiller nok litt høye krav til meg selv om at jeg skal innfri alle mine egne forventninger. Men igår satt jeg og leste litt i denne boka (Ti år tynnere) og da oppdaget jeg plutselig at jeg skulle jo hatt hviledager! Trene 2 dager, hvile 1, trene 3 dager, hvile 1.. og nå i uke 4 som jeg skal begynne på nå skal jeg trene 4 dager hvile 1. Så jeg har jo egentlig trent 'for mye'...! Ikke har jeg spist helt 'riktig' heller i følge opplegget, og så glemmer jeg stadig vekk og ta kalsiumtilskuddet, så kanskje ikke så rart at neglene mine er litt sprø om dagene...

 

Igår kveld var jeg på dans og det er jo bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gøy!! Virkelig den morsomste treningen!! :( Digger det! Styrketrening rakk jeg ikke på ettermiddagen, men fikk tatt økten på kvelden etter dansinga. Begynner å se litt forskjell på armene, det er gøy!! Men jeg må virkelig jobbe med tålmodigheten min, for jeg skulle gjerne sett mer resultater NÅ!! Også på vekta. Menmen, ting tar tid. Ikveld blir det styrketrening, imorgen står shred level 2 på programmet og på torsdag håper jeg og få til jogging og styrketrening. Lettere å få trent når jeg har planlagt på forhånd at det skal gjøres.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, se det Sivalur, du har jo vært mere aktiv enn du skulle vært :P Og resultatene kommer, bare vent og se!

 

Fikk endelig litt gode nyheter hos fysio'n i dag; jeg får begynne å sykle igjen, og jeg kan jogge - i motbakker! Nedover må jeg gå, men oppover-jogging var visstnok veldig bra, så da er det bare å komme igang med det :)

Når det gjelder "hofteleddbøyer-øvelser", får jeg fortsatt ikke begynne med igjen, men jeg er bare glad for at jeg kan trene kondis igjen, jeg har savna det!

 

Etter noen måneder med stillstand på vekta, har jeg nå tatt meg selv i nakken, og begynt å føre opp alt jeg spiser, igjen. Starta med det i går, og kjente at når suget etter kveldsmat nr 2 og 3 dukket opp, var det lettere å ikke spise mere, fordi jeg visste at dagens kvote var full. Og det viste seg, som det ofte gjør, at jeg egentlig bare var litt tørst :(

Så når jeg nå får trent kondis igjen, og følger litt mere med på hva jeg spiser, så bør resultatene etterhvert vise seg på vekta. Jeg har gått ned ca 12kg fra jeg starta, men har nok 10kg igjen før jeg når trivselsvekta mi. Kanskje julegaven til meg selv i år blir ny garderobe, fordi ingenting passer lengre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du får lov til å trene kondis igjen!!! Det lønner seg å passe litt på hva man stapper i seg ja. Trening og kosthold kombinert, det er tingen. :)

 

Den julegaven vil jeg også ha! :) Jeg har gått ned 10 kilo siden jeg starta, og har gitt en haug med for store klær til Fretex. Men jeg har enda mer jeg vil gi bort sånn etterhvert!! Har ca 10 kilo igjen jeg også, men siden jeg har brukt nesten 10 mnd på de 10 første, så tviler jeg vel på at jeg klarer 10 til før jul, hehe...

 

Tirsdag ble det visst ingen styrketrening likevel, men en ny fridag... hmmmmm... men igår ble det hvertfall shred, og nå prøvde jeg for første gang level 3!! OMG!! Må si jeg syntes den var en del hardere enn level 2 altså!! Jumping jacks med vekter?? Og vektene mine er på ca 2,3 kg...! (5 lb). Tror forresten det er omtrent det samme som Jillian og jentene bruker også, mener jeg har lest det et sted, men det var bare ikke mulig å foreta noen jumping jacks med de vektene hvertfall. Men, får bare fortsette og trene, så klarer jeg det vel etterhvert. Har jo allerede blitt sterkere. :) Gøy når man merker resultater, selv om det tar litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går løp jeg 3 km i Oslo Maraton, og jeg klarte det på 21:52 min og gjennomsnittsfart på 8.23 km/t!!!! Er superfornøyd, har aldri vært i nærheten av den farten på tredemøllen min før, vet ikke om det var adrenalinet som gjorde det eller hva. Men var i alle fall kjempekjekt! :)

 

Har vært veldig stresset i det siste, så har ikke vært så mye her inne, men håper å komme tilbake sterkere igjen nå.

 

Sivalur: Du er jo superflink, jo! Må ikke bli sint på deg selv for at du ikke trener en dag, det er ikke alltid det lar seg gjøre. Men det at du har klart å trene så godt som hver dag syns jeg er kjempeimponerende! :) Og gratulerer så mye med level 3! Jeg hadde bare pysete 1 kg vekter, jeg, så syns det er kjempebra at du klarer å ha så tunge vekter! Er forøvrig enig med deg i at dansing er noe av det gøyeste som finnes, derfor jeg skal satse litt på dansetrening nå og bare vedlikeholde løpeformen.

 

Spipp: Gratulerer så mye med at du får lov til å løpe igjen! :) Det må jo være herlig, vet jo at du har savnet løpingen. Og så er vel oppoverbakkeløping mer effektivt enn bortover/nedoverløping, så formen din kommer sikkert til å rase oppover! Jeg har også merket at første steg til å skjerpe meg er å skrive opp det jeg spiser. Kjempebra at du har tatt deg i nakkeskinnet igjen, jeg må nok følge ditt eksempel, har vært litt sløv denne måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow anci, gratulerer med kjempebra resultat!!!!!! :) Du er tøff som startet i et løp altså!!

 

Ja, jeg tror jeg har funnet ut at jeg må ha en hviledag og to per uke... det blir for mye med trening hver eneste dag rett og slett. Nå ble det joggetur og styrketrening på fredag, ingenting igår, og imorges prøvde jeg meg på No more trouble zones. Kom ikke gjennom hele, bare de 4 første bolkene, og tøying, ettersom vi skulle ha gjester. Men fytti grisen det var noen tunge øvelser inni der!!!! Må innrømme at jeg ikke har trent noen av de andre dvd'ene til Jillian i det siste, kun shred'en, og kun en gang per uke. Tror jeg skal variere litt på dem fremover, merker jo at jeg tar i mer når jeg trener til en dvd enn bare helt for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spipp, tror jeg hopper av septemberutfordringen. Kjenner at det blir for mye å trene styrke hver eneste dag, og dermed har det blitt alt for lite siste uken. Igår hadde jeg tenkt å trene styrke når jeg kom hjem fra dansekurs, men siden vi danset litt ekstra så var jeg så sliten og klokka var halv elleve før jeg var hjemme, så da droppet jeg den styrketreningen. Ble uansett 3,5 trimpoeng på dansing, ikke så værst det. :) Hvordan går det med ryggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrke hver dag går kanskje greit, men i kombinasjon med dansing o g løping osv skjønner jeg at det blir for mye! Ideen var jo å være i aktivitet hver dag, uansett om det var styrke eller andre ting, og du har jo gjort en kjempeinnsats hele måneden., Sivalur!

Styrke ble valgt som fokus for min egen del, siden jeg hadde et stoooort forbedringspotensiale på det området :)

 

Men så ble jo ting litt anderledes enn planlagt, som det ofte gjør, i og med at jeg fikk nesten totalt treningsforbud av fysioterapeuten. Men jeg ser at det har hjulpet, og det hjelper på motivasjonen.

Og nå har jeg jo fått lov til å løpe og sykle igjen, så med mannen tilbake i huset, fikk jeg meg en joggetur i går; i mørket med hodelykt, og et stort smil om munnen :) Jeg var flink og gikkbortover og nedover, og løp (kremt...jogget) oppover. Og det føltes deilig!!!! Idag har jeg svømt og i morgen skal jeg på fjelltur, det er godt å kunne trene igjen!!! Og en bonuseffekt er at jeg klarer å styre unna kjøkken og kjøleskap etter at kveldsmaten er spist :)

 

Anci: GRATULERER! Jeg er imponert, både over at du gjennomførte på så bra tid og over at du meldte deg på i første omgang, kjempebra! Jeg har lurt på om jeg skal sette deltakelse i et løp som mål for neste sesong, og skjønner jo nå at det ikke er noe å lure på , det er bare å melde seg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sivalur, du setter ikke litt høye mål for deg selv, da? Er enig med Spipp at styrke hver dag er en ting, men når du danser og løper i tillegg, så blir det jo vanskelig både å få tid og energi til å gjøre alt. Bare det å trene en gang pr dag, uansett hva det er for noe om det så bare er å gå en tur syns jeg er kjempeimponerende i seg selv! ;) Du har vært SUPERFLINK! :D

 

Spipp, du har helt rett, det er bare å melde seg på et løp! Var mange i forskjellig form, og veldig uhøytidelig. Syns det var mindre skummelt enn jeg hadde fryktet (les: ikke skummelt i det hele tatt)! Og det var en kjempefin motivasjon for å holde treningsintensiteten oppe. Så det kan absolutt anbefales, er ikke bare for de i superform!

 

Jeg prøvde meg såvidt på Banish Fat Boost Metabolism hin dagen, men måtte bare gi opp etter et par runder, for jeg var kjempesliten. Har vært veldig sliten i det siste, men tenkte det sikkert ble bra bare jeg kom igang med noe trening. Men den gang ei, så da måtte jeg bare høre på kroppen. Men det er jo litt vanskelig det der, for trening hjelper jo på energi og å minske stress, så vil egentlig få trent mer nå som jeg sliten. Men får heller ta det roligere med turer el, til jeg får mer overskudd igjen. Så blir det Zumba! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! :D Jo, jeg setter nok litt høye krav til meg selv. Vil så gjerne se litt mer fremgang på vekta, og så vet jeg jo at trening er veien å gå for meg. Må fortsette med trening resten av livet nå, vil holde meg sprek og ikke alt for stor - helst litt mindre enn jeg er nå, hehe.. Men samtidig vil jeg kunne spise kake i bursdager og litt godteri av og til, og da må det jo trenes. Legger fort på meg dessverre.

 

Forrige uke fikk jeg trent bra med kondisjonstrening både mandag, tirsdag og onsdag. Så var det full stopp og fest, fyll og bursdagsfeiring resten av helgen.... hentet meg inn igjen med en shred level 3 igår kveld og det føltes _litt_ lettere nå enn forrige gang jeg prøvde den.

 

En annen grunn til at jeg skulle trene styrke daglig, var jo denne flotte boken som jeg har prøvd å følge de siste ukene. Viste seg jo at jeg ikke skulle trene hver dag da, hehe... :) Men må innrømme at jeg har falt litt av lasset med kostholdet fra den boka også, har blitt mye 'feil' mat de siste dagene - og det merkes på kroppen også. Kjennes plutselig mer sliten ut og diverse vondter rundt omkring som jeg ikke har merket på lenge. Må sørge for og få i meg nok vann og masse frukt og grønnsaker idag så kanskje jeg får tilbake energien.

 

Spipp, flott at du er friskmeldt!! ;)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi må bli flinkere alle sammen til å rose oss selv for det vi faktisk for gjort, ikke deppe over det vi ikke får gjort ;)

Så Sivalur, gi deg selv en klapp på skuldra for at du fikk trent man, tirs og onsdag, og denne uken er det nye muligheter!

 

Jeg er forsåvidt friskmeldt (nesten, sykling og motbakke løping er greit, men ikke forskjellige styrkeøvelser...) men det betyr dessverre ikke at jeg er tilbake til normalen når det gjelder trening. Det skyldes en kombinasjon av bortreist mann, og syk veslejente. Men mann-pann kommer hjem i kveld, og lille snupp er frisk igjen, så da er det ut og løpe motbakke i kveld :D

 

Banish Fat er tøff, men den er jo lagt opp slik at man kan velge ut den sirkeltreningen som passer, og noen ganger passer det bare å gjøre en eller to, og da skal vi være fornøyd med det! Og ja, Anci, du må høre på kroppen når den blir sliten, det betyr kanskje at du holder på å bli syk, og da bør du ikke presse deg for mye med treninga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Har ikke vært så aktiv på forumet de siste ukene, og har kommet frem til at jeg trenger en pause fra GR. Det betyr ikke at jeg tar en pause fra min "nye" livsstil, eller slutter å trene, men jeg føler ikke det samme behovet nå for å skrive om det som jeg gjorde tidligere.

 

Tusen takk, alle, for inspirasjon og støtte, og stå på videre! Jeg håper dere fortsetter å skrive og utfordre og motivere hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig dere trener? Ck25? Er det noe liknende 10k som jeg har begynt med? trene til å klare løpe 10km.

 

trener dere noe styrek i tillegg? annenhver dag løping og styrke? trener etter dvder?

 

kanskje jeg vil joine dere så vikan motivee og pushe hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann 79-modell,

 

C25K er et løpeprogram som heter Couch to 5 kilometer - gå fra å være en sofagris til å løpe en halvtime 3 ganger i uken. Nå for tiden skal jeg ikke påstå at jeg løper så veldig mye, har blitt bare en gang i uken i det siste. Men i vår da jeg virkelig var i siget fulgte jeg det programmet til punkt og prikke de 9 ukene det går over og forbedret kondisen enormt. I tillegg trente jeg styrke noen dager i uken etter Jillian Michael sine dvd'er. Akkurat nå er det ikke så mye aktivitet på denne tråden her, vi tre som har vært mest aktive har ikke vært innom så ofte i det siste og for min del så har også treningen gått veldig trått i det siste. :) Men kjenner at jeg kanskje trenger å ta noen nye grep frem mot jul, jeg er jo fortsatt et stykke unna målet mitt tross alt... Hva slags program følger du frem mot 10k? For min del tror jeg at jeg foreløpig har nok med 5k. Omsider løper jeg hvertfall en full 5k og ikke bare 4.. dvs, jeg løper ikke hele tiden heller, må gå innimellom. Tror jeg skal fortsette med det en stund. Men har lyst til å komme inn i en fast rutine med løping to ganger i uken og styrke to ganger i uken, og så går jeg på dansing en gang i uken. Kan gjerne heie på deg hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spipp, så trist at du 'forsvinner' :'(. Men lykke til, håper vi hører fra deg av og til! :)

 

Vi andre får bare skjerpe oss litt, det er nok ikke bare du Sivalur som har hatt det litt trått med trening i det siste.... Men nå er jeg tilbake! Løp 4X4 (4 min gange, 4 min løping X4) på søndag, og gikk lang skogstur i går. Har fått litt smaken på skogsturer, så satser på å få gjort mer av det. Det er jo god trim, selv om jeg ikke blir like sliten som av annen trening. Så håper å få gjort begge deler.

 

79modell, du er hjertelig velkommen! :) Jeg og trente shred og c25k i vår/sommer, men nå tenkte jeg å fokusere mest på zumba dvder fremover, for å få litt variasjon. Men med løping ca en gang i uken for å ikke miste formen jeg har jobbet så hardt for. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anci, hvordan går det med treningen, fikk du gjort noe mer denne uken?

 

Jeg er fullstendig på bærtur hva gjelder trening for tiden... *sukk*.... hatt et par kjipe uker. Nå er jeg så sinnsykt stiv i nakke og skuldre, så nå MÅÅÅ jeg bare komme igang. Ikveld SKAL det bli joggetur! Dvs, intervalltrening. 4x4 hørtes veldig passelig ut egentlig. :)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...