Gå til innhold

30 days shred - utfordring!


Gjest Spipp
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 515
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest minsin33

hei :)

 

imponerende tråd må jeg si, jeg har begynt med 30 days shred, jeg har liksom bestemt meg for å kjøre den hver dag men fullførte andre dagen i dag og kroppen verker... er ikke vant til dette .. hehe :) men som jeg har lest i deres tråd også, såkommer det ikke gratis, håper jeg blir like displinerte som dere på treningsfronten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

 

imponerende tråd må jeg si, jeg har begynt med 30 days shred, jeg har liksom bestemt meg for å kjøre den hver dag men fullførte andre dagen i dag og kroppen verker... er ikke vant til dette .. hehe :) men som jeg har lest i deres tråd også, såkommer det ikke gratis, håper jeg blir like displinerte som dere på treningsfronten :)

 

Hei, så hyggelig at flere kikker innom denne tråden! Det er de første ukene som er hardest, etterhvert blir det lettere å motivere seg for å gjøre det. Om du ikke er vant til å trene, så er det best å ikke har for høye ambisjoner i starten, da blir du bare skuffa om du ikke klarer å gjennomføre, og da er det lett å gi opp og tenke at "dette klarer jeg ikke"... Sett deg et mål du vt du kan gjennomføre, og så endrer du målet når du er klar for det. Og sliter du en periode, er det viktig å fokusere på det du faktisk har gjort, ikke på det du ikke fikk gjort ;)

 

Det må sies at jeg ikke har gjort 30 day shred som det anbefales (hver dag i 30 dager), jeg bruker dvden som styrketrening 3 ganger i uka. Har også et par andre dvder fra Jillian Michaels, som jeg synes er like bra.

Men dersom du fullfører alle 30 dagene i strekk så vil jeg gjerne høre hvordan det har vært! Stå på, og lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, ny shred! Denne uka blir det på man-ons-fred, med kondistrening tirs-tors og langkjøring lørdag eller søndag.

 

Hvordan har helga vært Sivalur, ble det shred på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 day shred ukeplan

 

Mars

Uke 11

Onsdag: level 1

Fredag: level 2

Søndag: level 1

:)

 

Uke 12

Mandag: level 2

Onsdag: styrkesirkeltrening

Fredag: level 1

:)

 

Uke 13

Mandag: level 2

Onsdag:

Fredag

 

En økt med level 2 i går kveld :)

Ikveld har det blitt 30 min med intervaller på trimsykkel, dog ikke før klokka ble nesten ti (på grunn av unger som ikke ville legge seg og venninne på besøk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 day shred ukeplan

 

Mars

Uke 11

Onsdag: level 1

Fredag: level 2

Søndag: level 1

:)

 

Uke 12

Mandag: level 2

Onsdag: styrkesirkeltrening

Fredag: level 1

:)

 

Uke 13

Mandag: level2

Onsdag: level 1

Fredag: 1t skitur

 

Bytta glatt ut dagens shred med lang skitur. Bra start på påsken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen shred i dag heller; jeg har vært på 1,5t m ashtangayoga, og det er styrketrening i massevis :)

 

Kommer til å ta ferie fra shred ei uke, jeg skal nemlig gå masse på ski! Planlegger langrenn hver dag, som blir bytta ut med topptur mandag og tirsdag (om været tillater det).

 

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minsin33

Hei, så hyggelig at flere kikker innom denne tråden! Det er de første ukene som er hardest, etterhvert blir det lettere å motivere seg for å gjøre det. Om du ikke er vant til å trene, så er det best å ikke har for høye ambisjoner i starten, da blir du bare skuffa om du ikke klarer å gjennomføre, og da er det lett å gi opp og tenke at "dette klarer jeg ikke"... Sett deg et mål du vt du kan gjennomføre, og så endrer du målet når du er klar for det. Og sliter du en periode, er det viktig å fokusere på det du faktisk har gjort, ikke på det du ikke fikk gjort ;)

 

Det må sies at jeg ikke har gjort 30 day shred som det anbefales (hver dag i 30 dager), jeg bruker dvden som styrketrening 3 ganger i uka. Har også et par andre dvder fra Jillian Michaels, som jeg synes er like bra.

Men dersom du fullfører alle 30 dagene i strekk så vil jeg gjerne høre hvordan det har vært! Stå på, og lykke til!!

 

takk for gode råd :)

jeg har tatt en dag av gangen, bestemte meg fort at jeg ville ta en hver dag og så langt så greit. har siste dag på level 1 i morra så mandag er det over på level 2. har kjøpt meg pulsklokke så fikk litt ekstra motivasjon av å se at jeg forbrant mer enn jeg trodde. merker kroppen forandrer seg, skal nok ikke mye til når utgangspunktet er fiskebollarmer :) men joda, skal gi deg beskjed om jeg klarer de siste 21 også :)

go påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Oi oi oi...tok ikke lang tid før jeg datt av lasset her gitt.... men om jeg ikke har rapportert her inne, så har jeg hvertfall trent! Jogget og syklet litt siden sist. Fikk sjokk på mandag da jeg omsider fikk veid meg igjen, og innså at jeg hadde spist meg opp ENDA to kilo siden forrige veiing!! *arg* Så da ble det gå/joggetur i marka i to timer på mandag, shred på tirsdag, 5k gå/joggetur igår og så blir det shred idag og jogging imorgen igjen. Nå som det er påske og vi bare er hjemme og tar det rolig er det ingen unnskyldning for å ikke få unna treningen!! Litt påskegodterier blir det jo også, så det er bare å trene.

 

Masse skiturer høres deilig ut Spipp, håper du har en kjempefin påske!!! Så skal jeg titte innom litt oftere her fremover. :)

 

Minsin24, velkommen! Sprekt å sette igang med 30-day shred daglig!! Imponerende. Jeg burde egentlig også bare gjøre det nå. Samtidig så skal jeg løpe i holmenkollstafetten om få uker, og må jo få opp løpefarten og kondisen til det... Vanskelig å vite hva som er 'beste' fremgangsmåte, men skal man bli flink å løpe må man vel løpe. Så lenge jeg hvertfall gjør noe så går det vel rette veien!!

 

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påsken har vært super! Har gått og stått masse på ski, spist rimelig fornuftig og kost meg med familie og venner :)

Er klar for for veiing i morra, men har nok trent for mye (!) i påska til at vekta har rikka så mye på seg siden forrige uke.

Men satser på at det er nedgang på cm i hvertfall ;)

 

Denne uka er det på tide med styrke igjen; onsdag, fredag og søndag.

 

Sivalur, hyggelig å høre fra deg igjen! Og det er jo viktigere at du trener enn at du skriver om det her ;)

Hva slags oppladning har du til stafetten? Jeg har funnet frem Gateway to 8k igjen, ble ikke helt ferdig med den i høst... Er ikke helt ferdig med vinteren ennå heller, håper jeg får et par skiturer til før snøen forsvinner helt.

 

Minsin24, hvordan har det gått med shred'en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble langrenn. Men burde heller holdt meg innendørs, ikke lett å finne riktig smørning når sporet gikk fra å være isete, til masse nysnø! Resultat: masse klabbing! Men det ble en times trening alliekvel, så jeg er fornøyd :)

 

Ikveld blir det shred igjen. Lenge siden sist nå, så det skal bli gøy :D

 

Hvordan går det, Minsin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 day shred/styrketrening - månedsplan

 

April

Uke 15

Onsdag: styrkesirkeltrening

Fredag: level 1

 

 

Uke 16

Mandag: level 2

Onsdag: (på kurs, tar med strikk)

Fredag: (på kurs, tar med strikk)

 

 

Uke 17

Mandag:

Onsdag:

Fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Sivalur

Du store, over en måned siden jeg tittet innom!!!!

 

Spipp, hvordan går det??

 

Nå er jeg skikkelig igang igjen! Har skjerpet meg dramatisk med kostholdet, sykler til jobben og jogger litt. Vekta idag viste 82,5, en bra forbedring siden 1. april da den viste 86!!!! Prøvde bunaden for 3 uker siden og det var såvidt den gikk på - jeg som trodde den fortsatt passet som ifjor! Men det var visst sparket jeg trengte for å komme igang, for nå går det så det suser. Skal klare å skvise meg inn i bunaden, men den blir nok litt trangere enn ifjor. Neste vinter skal jeg holde treningen igang uten tvil! Den her jojo-slankingen har jeg ingen planer om å drive med!!!!!!!!! Har ikke blitt noe særlig styrketrening i det siste, har fokusert mest på jogging siden jeg skal løpe i Holmenkollstafetten om to dager. Kan ikke si at jeg føler meg helt klar for det, men får bare gjøre det beste jeg klarer. Så må jeg komme igang med litt styrketrening neste uke. Nå skal valkene bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, hyggelig at du stakk innom :) Godt å høre at du er i gang igjen! Og kjempebra med 3,5kg nedgang - bra jobba!

 

Joda, det trenes og spises fornuftig. Ferdig med første kurset og har akkurat komemt igang på neste, og forhåpentligvis siste, kurs. Bør komme ned til ca 72kg og det ser overkommelig ut, gikk ned litt over 5kg på førstekurs, er nå stabil på 78-tallet :D

 

Har ikke skrevet så mye i denne tråden den siste tida, som du ser, men det betyr ikke at jeg ikke trener! Har ikke blitt så mye shred i det siste (gikk lei ;) ), men bruker slynge hjemme 2 ganger i uka, i tillegg til minst 3 økter kondis (som regel sykkel, løping når jeg har mann hjemme).

 

Jeg begynte akkurat på en ny treningstråd i dag, kikk gjerne innom der! Jeg har kjøpt meg ny bok, som lover "strammere kropp på 8 uker", og nedgang både i kg og cm, om jeg følger treningsplanen. Og siden den planen i utgangspunktet ligner veldig på det jeg allerede driver med, så med bare noen småjusteringer burde jeg snart se resultatene de lover :D

 

Alltid greit å få en liten vekker innimellom, og da funker bunadprøving bra har jeg hørt ;)

Lykke til på Holmenkollstafetten, gleder meg til å høre hvordan det var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Oi Spipp, stabil på 78-tallet, det er jo kjempebra! Håper jeg kan si det samme i løpet av sommeren... jeg så 79 tallet en gang ifjor, men det ble fort borte igjen...

 

Har vært innom den nye treningstråden din og vil prøve å slenge meg med der! Blir vel kanskje mest oppdatering i den tråden fremover da... :)

 

Jeg har hviledag idag, spent på løping imorgen, rapport kommer!

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...