Gå til innhold

På vei mot 75 kilo før sommeren :) bli med du også :)


Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg starter en ny tråd, har vært her inne en stund og har gått ned 3,6 kilo uten GR kurs :D Så nå skal de siste kiloene taes før sommeren !!

 

Er ei dame på 40, samboer og barn/bonus barn, og jeg har stadig slitt med vekta.. og er godt kjent med GR meny, trimpoeng og kurs.. Men er nå 6 kilo lettere, og målet er å komme seg ned på 75 kilo og bli der !!

 

Flott hvis du har lyst til å henge deg med, det er så utrolig inspirerende å ha noen å dele både oppturene og nedturene med :)

 

Planen er å skrive her inne nesten hverdag, spise 1400 kcal og forsøke å få til 10 trimpoeng i uka

 

Håper vi sees

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjennes godt å være igang igjen !!

Vekta viste 80.4 i morres.. det vil si at jeg har 5,4 kilo som skal trimmes av/slankes bort før sommeren .. og det skal jeg klare !!

 

Har bestemt meg for at jeg skal ta tiden til hjelp, det tok noen uker å gå ned 3, 6 kilo også.. det viktigste er jo at vekta går nedover..

 

Skal ta noen mål også, vet av erfaring at cm kan krympe selv om vekta står stille noen ganger

 

Er sulten, men har vannflaska med på jobb i dag, så håper det tar bort det værste..

Ha en fin dag alle der ute :D

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. det ble litt av en start.. Sitter på jobb med halsvondt og litt feber, så uka startet dårlig når det gjelder trening..

Men på mat fronten går det bra :D I går ble det ca 1400 kcal og merker at det jo ikke noe problem, det handler bare om fokus på hva jeg putter i munnen..

 

Ha en fin dag !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...