Gå til innhold

Ein person som vil følga meg ca 7kg?:)


Gjest solsikkene

Anbefalte innlegg

Gjest solsikkene

Tok mål rundt det breidaste eg også :) Det er liksom det som er "problemområdet" mitt etter å ha fått tre ungar.

Godt du er med, og at du oppdaterer ofte! Var akkurat ein sånn "motivasjonkompis" eg var ute etter då eg laga denn tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar
Gjest embla123
Tok mål rundt det breidaste eg også :) Det er liksom det som er "problemområdet" mitt etter å ha fått tre ungar.

Godt du er med' date=' og at du oppdaterer ofte! Var akkurat ein sånn "motivasjonkompis" eg var ute etter då eg laga denn tråden :)[/quote']

 

Vi passer vel fint sammen også vi...Jeg har også 3 barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jeg spent på..Har vært flink å ikke veid meg denne uka' date=' så håper jeg får en positiv buust :)

 

 

Laget en liten oversikt under her ser du. Lettere å følge med da..Kanskje du også kan ha en sånn, så er det lettere å sammeligne ?

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Start 2011:

 

04 April : 74,0 kg! Ukens trimpoeng 8,10

11 April : 73,8 Kg! Ukens trimpoeng

 

KONKURRANSE :)

 

15 April : Kg! Ukens trimpoeng Mål: 73,5 kg og 7 trimpoeng!

 

22 April : Kg! Ukens trimpoeng Mål:

 

29 April : Kg! Ukens trimpoeng Mål:

 

06 Mai : Kg! Ukens trimpoeng Mål:

 

Hovedmål: 67 kilo innen 1 juli 2011[/quote']

 

 

Hvordan får du slike ting under? Skriver du det bare (nemlig det jeg gjorde) eller finnes det et sted en kan skriver fast så det alltid kommer på trykk?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar alltid mål på det bredeste jeg og :) Må jo ha kontroll på det som syns mest liksom...

 

Sorry, ser jeg er lite aktiv iforhold til dere andre, men med 5 barn sliter jeg med å få tid til å skrive, trene og spise :) Og alt annet!!

 

Men jeg er klar imorra jeg asså! Men tror nok ikke jeg kommer til å vinne :) Men tro må man ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

5 ungar!:) og eg som synes det går i eitt med tre!

Eg tenker at om eg ikkje vinn, så har eg iallefall fått meg eit spark bak;) Og om eg greier ned nokre kg, så er det verdt å mista ein hundrings for:D Eventuelt gevinst er jo berre ein fin bonus til eit nytt plagg (som ein kanskje treng når kroppen har minska)

Er litt spent på veging i morgon, for eg føler ikkje eg kom heilt i gang på starten av veka. Satsar på det har forsvunne nokon hundre gram iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest embla123
Hvordan får du slike ting under? Skriver du det bare (nemlig det jeg gjorde) eller finnes det et sted en kan skriver fast så det alltid kommer på trykk?!

 

Jeg bare skriver det! Klipp og lim for hvert innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Start 2011:

 

10 April : 77,6 Kg! Livvidde: 96 cm . Ukens trimpoeng ??? Har ikkje tal på det... skal starta med det frå i morgon

 

KONKURRANSE

 

15 April : 77,5 Kg! Livvidde: 96 cm. Ukens trimpoeng ?.Mål: 77,3 kg

 

22 April : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng .Mål: 77 kg

 

29 April : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng .Mål:

 

06 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

13 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

Hovedmål: 70 kilo innen 1 juli 2011

 

Skal gjera ein innsats dei neste fire vekene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest embla123

Da er vi igang :)

Har tatt av 900 gram på 4 dager nå....Det er kanskje i overkant mye?? Bør jeg spise mer?? Eller er det liksom greit? Ligger på nesten 1600 kalorier pr dag! Å føler meg sååå i slaget!! Har halvert maten og fordoblet trimmen disse to ukene.

 

Nå er det bare viktig å ikke ødelegge den fine nedgangen med å spise alt for mye i helgene! Det er min strategi for å vinne ,) (Å vi som skal på påskekose tur med gode venner, å sikkert grille flere ganger!!)

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Start 2011:

 

04 April : 74,0 kg! Livvidde: 98 cm.

11 April : 73,8 Kg! Livvidde: 97 cm . Ukens trimpoeng 8,10

KONKURRANSE

 

15 April : 72,9Kg! Liv: 95 cm. Ukens trimpoeng 6,2. .Mål: 73,5 kg og 7 trimpoeng!

 

22 April : Kg! Liv: cm. Ukens trimpoeng .Mål:72,6 kg og 7 trimpoeng!

 

29 April : Kg! Liv: cm. Ukens trimpoeng .Mål:

 

06 Mai : Kg! Liv: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

13 Mai : Kg! Liv: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

Hovedmål: 67 kilo innen 1 juli 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

:) Det er bra! Og no kjente eg at eg vart veldig motivert til betre innsats i veka som kjem!:)

 

Gjekk meg ein times tur, og skaffa meg 1,6 trimpoeng

 

Start 2011:

 

10 April : 77,6 Kg! Livvidde: 96 cm . Ukens trimpoeng ??? Har ikkje tal på det... skal starta med det frå i morgon

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

KONKURRANSE

 

15 April : 77,5 Kg! Livvidde: 96 cm. Ukens trimpoeng .Mål: 77,3 kg

 

22 April : Kg! Livvidde: cm. Trimpoeng 1,6 (så langt) .Mål: 77 kg

 

29 April : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng .Mål:

 

06 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

13 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

Hovedmål: 70 kilo innen 1 juli 2011

Endre/Slett melding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest embla123

Sååå flott..Tror trimpoengene er en fin målestokk for oss..Da kan vi see fremgang eller tilbakegang, og kanskje lettere forstå visst det plutselig stagnerer, eller går feil vei :)

 

Nå blir det stille fra meg hele helgen, men er tilbake på mandag! Da skal jeg veie meg igjen, for å se hva helgen har gjort med meg :)

 

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

God tur:) du får ta med grønsaker og dip! Det er jo nam! Og mager kesam funkar like godt som rømme:)

 

Det er i sosiale samanhenger det er ekstra vanskeleg. Spent på korleis eg greier meg når me skal vekk neste helg. Så vanskeleg å motstå når alle andre hiv innpå. Men då må eg berre ha fokus på at eg er i ein knallhard konkurranse!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 ungar!:) og eg som synes det går i eitt med tre!

Eg tenker at om eg ikkje vinn' date=' så har eg iallefall fått meg eit spark bak;) Og om eg greier ned nokre kg, så er det verdt å mista ein hundrings for:D Eventuelt gevinst er jo berre ein fin bonus til eit nytt plagg (som ein kanskje treng når kroppen har minska)

Er litt spent på veging i morgon, for eg føler ikkje eg kom heilt i gang på starten av veka. Satsar på det har forsvunne nokon hundre gram iallefall...[/quote']

 

 

Fikk ikke med meg; er det konkurranse med gevinst? Jeg må ærlig si jeg ikke er klar for å dele adr egentlig... Er veldig skeptisk fordi jeg blitt brendt før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på et vis jeg da.

Men denne uken har jeg

Tirsdag: spinning

Onsdag: malt i 3 timer

Torsdag: styrketrening (delux, er så støl!!!)

Fredag: spinning...

Og nå har jeg gått opp 400 g siden igår!! (Drakk så mye vann igår da, så håper det er det)

Jeg spiser nok for lite også, ting har gått i ett. Spiser max 4 ganger og ca 200 kcal pr gang (kun 1 brødskive med lett pålegg...) Sjerpings... :)

 

Men da er mine mål:

KONKURRANSE

 

15 April : 59.2 Kg! Livvidde: 87 cm. Ukens trimpoeng (Har ikke peil) .Mål: 58.5

 

22 April : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng .Mål: 58.0

 

29 April : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng .Mål:57.6

 

06 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:57.4

 

13 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:57.0

 

Totalt mål innen 17 mai er: 57 kg

Totalt mål innen 15 juni: 56 kg.

Jeg vil ikke har for store forhåninger siden jeg kun har gått ned 4.5 kg på 3.5 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene
Fikk ikke med meg; er det konkurranse med gevinst? Jeg må ærlig si jeg ikke er klar for å dele adr egentlig... Er veldig skeptisk fordi jeg blitt brendt før...

 

Det forstår eg:) men vær med på konkurransen likevel;)

Det er jo uansett ikkje mogeleg å kontrollera om dei andre verkeleg har vunne.

Foreslår å droppa gevinsten, men å halda konkurransen eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Innser at eg kanskje har målt feil rundt magen:( Så eg er nok eit par cm meir enn eg trudde... Jaja... Har retta det opp no:)

Er godt i rute med trimpoeng. Godt det sidan det kanskje blir litt meir stillesittande i påskehelga.

Det ser jo nesten ut som om våren endeleg er her:D

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

10 April : 77,6 Kg! Livvidde: 98 cm . Ukens trimpoeng ??? Har ikkje tal på det... skal starta med det frå i morgon

 

 

KONKURRANSE

 

15 April : 77,5 Kg! Livvidde: 98 cm. Ukens trimpoeng .Mål: 77,3 kg

 

22 April : Kg! Livvidde: cm. Trimpoeng 5,9 (så langt) .Mål: 77 kg

 

29 April : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng .Mål:

 

06 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

13 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

Hovedmål: 70 kilo innen 1 juli 2011

Endre/Slett melding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest embla123

Oi oi oi..Ukens trim poeng?? Hva er det?? hehe, nei jeg har ikke trimmet noe, men jeg har jobbet hardt i hagen da, med både ved og raking! Blir jo svett å sliten så funker vel litt.....Helgen har ikke ødelagt vekta heldigvis..Var flink å kjøpte meg epler og gulerøtter mens de andre mumset snadder. Grillet Prior pølser istede for Gilde, og spiste bare 2 pizza stykker på dollys!! Men slukte en halv liter med cola da :) Men alt i alt svæææært fornøyd med helgen! Blir ikke mye trim denne uken på meg, da jeg er veldig travel..Men får være ekstra ops på maten da!

 

Lykke til dere andre 2 :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Start 2011:

 

04 April : 74,0 kg! Livvidde: 98 cm.

11 April : 73,8 Kg! Livvidde: 97 cm . Ukens trimpoeng 8,10

 

KONKURRANSE

 

15 April : 72,9Kg! Liv: 95 cm. Ukens trimpoeng 6,2. .Mål: 73,5 kg og 7 trimpoeng!

 

22 April : Kg! Liv: cm. Ukens trimpoeng .Mål:72,6 kg og 7 trimpoeng!

 

29 April : Kg! Liv: cm. Ukens trimpoeng .Mål:

 

06 Mai : Kg! Liv: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

13 Mai : Kg! Liv: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

Hovedmål: 67 kilo innen 1 juli 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Ikkje så veldig aktiv, men nærmar meg sju trimpoeng denne veka. Får ta meg ein halvtime på sykkel i morgon kveld når ungane er i seng.

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

10 April : 77,6 Kg! Livvidde: 98 cm . Ukens trimpoeng ??? Har ikkje tal på det... skal starta med det frå i morgon

 

 

KONKURRANSE

 

15 April : 77,5 Kg! Livvidde: 98 cm. Ukens trimpoeng .Mål: 77,3 kg

 

22 April : Kg! Livvidde: cm. Trimpoeng 6,5 (så langt) .Mål: 77 kg

 

29 April : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng .Mål:

 

06 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

13 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

Hovedmål: 70 kilo innen 1 juli 2011

Endre/Slett melding

Endre/Slett melding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Det går sakte, men eg er nøgd med innsatsen. Får berre holda på og satsa på betre resultat neste fredag:) Skal prøva mitt beste på å halda meg unna påskeegget;)

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

10 April : 77,6 Kg! Livvidde: 98 cm . Ukens trimpoeng ??? Har ikkje tal på det... skal starta med det frå i morgon

 

 

KONKURRANSE

 

15 April : 77,5 Kg! Livvidde: 98 cm. Ukens trimpoeng .Mål: 77,3 kg

 

22 April : 77,1 Kg! Livvidde: 98 cm. Trimpoeng 7,5 .Mål: 77 kg

 

29 April : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng .Mål:

 

06 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

13 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

Hovedmål: 70 kilo innen 1 juli 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest embla123

Huff, ikke mye å skryte av dette, men med tanke på påsken foreløpige matinntak, så er jeg egentlig fornøyd. Fikk bare 3,5 trimpoeng denne uken, å det er ALT for lite! Men ser jeg er gått ned 1 cm rundt livet, så den lille vektnedgangen skyldes nok at det er veldig mye snadder i magen min etter gårsdagens bursdagsfeiring!

 

Skjeeeerpings!

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Start 2011:

 

04 April : 74,0 kg! Livvidde: 98 cm.

11 April : 73,8 Kg! Livvidde: 97 cm . Ukens trimpoeng 8,10

KONKURRANSE

 

15 April : 72,9Kg! Liv: 95 cm. Ukens trimpoeng 6,2. .Mål: 73,5 kg og 7 trimpoeng!

 

22 April : 72,8Kg! Liv: 94cm. Ukens trimpoeng .Mål:72,6 kg og 7 trimpoeng!

 

29 April : Kg! Liv: cm. Ukens trimpoeng .Mål:72,5 kg og 7 trimpoeng!

 

06 Mai : Kg! Liv: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

13 Mai : Kg! Liv: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

Hovedmål: 67 kilo innen 1 juli 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Masse påskekos, men har gått lange turar i går og i dag. Så eg ligg godt an med trimpoenga iallefall...

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

10 April : 77,6 Kg! Livvidde: 98 cm . Ukens trimpoeng ??? Har ikkje tal på det... skal starta med det frå i morgon

 

 

KONKURRANSE

 

15 April : 77,5 Kg! Livvidde: 98 cm. Ukens trimpoeng .Mål: 77,3 kg

 

22 April : 77,1 Kg! Livvidde: 98 cm. Trimpoeng 7,5 .Mål: 77 kg

 

29 April : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng 4,2 (så langt) .Mål:76,5 kg

 

06 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

13 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

Hovedmål: 70 kilo innen 1 juli 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...