Gå til innhold

Ein person som vil følga meg ca 7kg?:)


Gjest solsikkene

Anbefalte innlegg

Gjest solsikkene
Huff' date=' så god du er! Jeg har bare spist å spist å spist å spist å...........................................................................................[/quote']

 

:D men uten dei to turane hadde det vore det same med meg også! Er redd matinntaket er mykje verre enn kaloriforbrenninga. MEN... no er påsken over, og det er vår!!!:) Me gir ikkje opp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar
Gjest embla123

Nei takk for hverdagen sier nå jeg! Litt rutiner går underverker med mat inntaket! (bortsett fra at familien min mener at SOL = GRILLING!!, å det er jo også en utfordring!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo så hardt igjen når en er i "ferie= kos" modus!! Hvorfor lærer en ALDRI?!

:-)

 

Men men, nå er det i gang igjen, og jeg har bestemt meg for å trene morgener heretter, dagtid blir veldig lett forskyvd...

Men var på spinn idag da, etter 1.5 ukes pause. Og vekta er litt oppgang, men ikke så rart igrunn :D

 

KONKURRANSE

 

15 April : 59.2 Kg! Livvidde: 87 cm. Ukens trimpoeng (Har ikke peil) .Mål: 58.5

 

22 April : 59.4 Kg! Livvidde: 87 cm. Ukens trimpoeng .Mål: 58.0

 

29 April : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng .Mål:57.6

 

06 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:57.4

 

13 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:57.0

 

Totalt mål innen 17 mai er: 57 kg

Totalt mål innen 15 juni: 56 kg.

 

WÆ, skal jeg nå 57 kg innen 17 mai, da må jeg stå på!! Kryss fingre og gi meg motivasjon!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest embla123

Nå er uken godt i gang, å jeg er som vanligt svært flink på formiddagene. Kvelden er en utfordring, men jeg ser at det er lurt å spise litt godt til middag, for så slipper man det suget på kvelden :D

 

Lykke til begge to, å ha en fortsatt fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Går bra med trimpoenga, men svolten er definitivt til stades:S Vanskeleg å begrensa maten... Men... Eg SKAL ned i vekt, så det er berre å halda seg i gang...

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

10 April : 77,6 Kg! Livvidde: 98 cm . Ukens trimpoeng ??? Har ikkje tal på det... skal starta med det frå i morgon

 

 

KONKURRANSE

 

15 April : 77,5 Kg! Livvidde: 98 cm. Ukens trimpoeng .Mål: 77,3 kg

 

22 April : 77,1 Kg! Livvidde: 98 cm. Trimpoeng 7,5 .Mål: 77 kg

 

29 April : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng 5,6 (så langt) .Mål:76,5 kg

 

06 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

13 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

Hovedmål: 70 kilo innen 1 juli 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Vekas trimpoeng er unnagjort, så er det berre å håpa at det viser att på vekta i morgon (iallefall at vekta ikkje har gått opp etter all påskekosen...)

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

10 April : 77,6 Kg! Livvidde: 98 cm . Ukens trimpoeng ??? Har ikkje tal på det... skal starta med det frå i morgon

 

 

KONKURRANSE

 

15 April : 77,5 Kg! Livvidde: 98 cm. Ukens trimpoeng .Mål: 77,3 kg

 

22 April : 77,1 Kg! Livvidde: 98 cm. Trimpoeng 7,5 .Mål: 77 kg

 

29 April : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng 7,7 .Mål:76,5 kg

 

06 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

13 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

Hovedmål: 70 kilo innen 1 juli 2011

Endre/Slett melding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Ikkje akkurat store endringar, men eg er godt nøgd:) Påsken unnagjort og hundre gram lettare:)

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

10 April : 77,6 Kg! Livvidde: 98 cm . Ukens trimpoeng ??? Har ikkje tal på det... skal starta med det frå i morgon

 

 

KONKURRANSE

 

15 April : 77,5 Kg! Livvidde: 98 cm. Ukens trimpoeng .Mål: 77,3 kg

 

22 April : 77,1 Kg! Livvidde: 98 cm. Trimpoeng 7,5 .Mål: 77 kg

 

29 April : 77 Kg! Livvidde:97 cm. Ukens trimpoeng 7,7 .Mål:76,5 kg

 

06 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:76,5 kg

 

13 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

Hovedmål: 70 kilo innen 1 juli 2011

Endre/Slett melding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest embla123

Da klarte jeg målet mitt denne uken :D Veldig fornøyd med det, særlig siden påskedagene inneholdt litt vel mye snadder :)

 

72,5 KG! Juhuuu!

 

I dag har jeg operert nesen min, så blir nok litt rolige dager frremover, så bør prøve å begrense matinntaket litt :)

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Start 2011:

 

04 April : 74,0 kg! Livvidde: 98 cm.

11 April : 73,8 Kg! Livvidde: 97 cm . Ukens trimpoeng 8,10

KONKURRANSE

 

15 April : 72,9Kg! Liv: 95 cm. Ukens trimpoeng 6,2. .Mål: 73,5 kg og 7 trimpoeng!

 

22 April : 72,8Kg! Liv: 94cm. Ukens trimpoeng 4 .Mål:72,6 kg og 7 trimpoeng!

 

29 April :72,5 Kg! Liv:94 cm. Ukens trimpoeng 3 .Mål:72,5 kg og 7 trimpoeng!

 

06 Mai : Kg! Liv: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

13 Mai : Kg! Liv: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

Hovedmål: 67 kilo innen 1 juli 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest embla123

Ja kom igjen solsikke! Vektnedgang motiverer en sååå mye, det gjør underverker!

 

Oprasjonen min har gått så fint, at det ser i grunnen ikke ut til at det skal forhindre meg noe særlig denne uken. Pollenen derimot er BØØS...Nesen renner HELE tiden, tårene også, å jeg nyser minst 100 ganger om dagen (å det er ikke overdrivelse en gang!) DET er slitsomt, men det er liksom vår for meg det da :D

 

Denne uken skal jeg klare målet om 7 trimpoeng igjen, da jeg har vært litt for travel de siste 2 ukene...men nå er det fullt fokus igjen. Satser på å få av meg 500 gram denne uken...Kanskje jeg får sett 1 tallet (71,9) på vekten neste fredag? Det er i så fall 2 år siden sist :)

 

I dalen der jeg bor så har de turorientering, det er kjemoe gøy, å gir turene i skogen en litt annen betydning. Man har konkrete mål, å presser seg litt ekstra for å gjennomføre det. Anbefaler alle å sjekke om de har turorientering i sin kommune! Det er en flott måte å komme seg ut på :)

 

Ellers blir det en skikkelig fokus uke dette. Ser det er det som fungerer best for meg...1 uke med hard jobing for å få NED vekten, å så et par uker med stabelisering av vekten.

 

Er veldig motivert, å håper dere andre to også er det!

 

La dette være en skikkelig arbeidsuke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Uff, kjipt med allergi! Eg har det fint no, men noko eg ikkje tåler som pleier blomstra tidleg i juli (har berre vore for lat til å finna ut av kva det er:))

 

Ja! La oss få av eit halvkilo denne veka :D

 

Om ei veke er minstemann her 6 mnd, så med tanke på kor mange kg eg har fått av på dei mnd er det slett ikkje verst;) (12 kg sidan eg kom heim frå sjukehuset)

 

Men eg kjenner eg er utålmodig. Har ikkje lyst å vera så stor som dette når sommaren startar:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Måtte berre setta i gang og skaffa meg trimpoeng (eit par lange gåturar i dag og fredag) og så må eg nok innsjå at eg slappar vel mykje av i matvegen når eg er flink å trena. Lett å putta innpå litt ekstra når eg føler eg alt har gjort ein innsats.

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

10 April : 77,6 Kg! Livvidde: 98 cm . Ukens trimpoeng ??? Har ikkje tal på det... skal starta med det frå i morgon

 

 

KONKURRANSE

 

15 April : 77,5 Kg! Livvidde: 98 cm. Ukens trimpoeng .Mål: 77,3 kg

 

22 April : 77,1 Kg! Livvidde: 98 cm. Trimpoeng 7,5 .Mål: 77 kg

 

29 April : 77 Kg! Livvidde:97 cm. Ukens trimpoeng 7,7 .Mål:76,5 kg

 

06 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng 3,9. Mål:76,5 kg

 

13 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

Hovedmål: 70 kilo innen 1 juli 2011

Endre/Slett melding

Endre/Slett melding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heyhey

Kune en gang med trim denne uken, resten utgikk pga migrene. :) Og kroppen føler så sliten og tung og FEIT! :D

Kjenner jeg er ved å gi opp... Gi meg styrke!

 

Blir helt motløs når alle klarer å være så flinke! ;) Er jo sykt flinke dere! Hva gjør dere når motivasjonen glipper? Er så tiltak når det alltid er en eller annen som drar i bena mine for å holde meg hjemme...

 

Sutreinnlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Eg trur du har betre utgangspunkt enn eg når det gjeld vekt.

Kva eg gjer når motivasjonen glipper? Prøver å finna på noko nytt som kan motivera. Som å starta ny tråd her:)

 

Slit veldig med søtsug. Særleg etter middag. Det er litt kjipt.

Har innsett at det faktisk ikkje nyttar å berre eta lite for å gå ned (det funkar heilt til eg når ei viss vekt, så må eg kombinera trening og kosthold) MEN, så er det det der med teori og praksis:D Eg VEIT eg bør eta mindre. Det er berre så vanskeleg når eg går heime i permisjon og kan gå i skapet når eg vil.

 

Du må ikkje bli motlaus! Eg slit eg også, men me skal jo greia det;) Hadde det vore enkelt, så hadde det vel ikkje vore så mange overvektige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest embla123

MOTIVASJON:

 

Ring en veninne å avtal tur i dag! Ta med niste (sunn) Å kos dere sammen mot slutten av turen! Uansett vær å klokkeslett!

 

Gå minst 1 time!

 

Min atale er i boks, å nå lager jeg med en sunn og fristende lunsjboks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Eg går saman med ei venninne to gonger i veka, og så går eg med mp3-spelaren dei andre dagane (eg kosar meg når eg går og høyrer på musikk:))

 

I vinter var det så kaldt og fælt, så då sykla eg på treningssykkel. Men no er det så bra ute at det er heilt supert å gå tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

:D vert så inspirert av ivrige konkurrentar, eg :) Så eg går og går. Hihi:) Og så skal eg passa bedre på kostholdet mitt i tillegg. Kanskje eg klarar det før bikinisesongen likevel?;)

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

10 April : 77,6 Kg! Livvidde: 98 cm . Ukens trimpoeng ??? Har ikkje tal på det... skal starta med det frå i morgon

 

 

KONKURRANSE

 

15 April : 77,5 Kg! Livvidde: 98 cm. Ukens trimpoeng .Mål: 77,3 kg

 

22 April : 77,1 Kg! Livvidde: 98 cm. Trimpoeng 7,5 .Mål: 77 kg

 

29 April : 77 Kg! Livvidde:97 cm. Ukens trimpoeng 7,7 .Mål:76,5 kg

 

06 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng 6,9. Mål:76,5 kg

 

13 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

Hovedmål: 70 kilo innen 1 juli 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Kjenner meg sprek! ;) Og det er godt! Men maten er fortsatt mitt største problem. Prøver heile tida tenka at det blir ein mykje kjekkare sommar om eg greier å gå ned dei kg eg vil :D Lang, fin sommar med permisjon og sprek, slank kropp:) Hadde vore heilt topp!

 

To dagar til veging... Håpar på bra resultat denne gongen!

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

10 April : 77,6 Kg! Livvidde: 98 cm . Ukens trimpoeng ??? Har ikkje tal på det... skal starta med det frå i morgon

 

 

KONKURRANSE

 

15 April : 77,5 Kg! Livvidde: 98 cm. Ukens trimpoeng .Mål: 77,3 kg

 

22 April : 77,1 Kg! Livvidde: 98 cm. Trimpoeng 7,5 .Mål: 77 kg

 

29 April : 77 Kg! Livvidde:97 cm. Ukens trimpoeng 7,7 .Mål:76,5 kg

 

06 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng 9,3. Mål:76,5 kg

 

13 Mai : Kg! Livvidde: cm. Ukens trimpoeng. Mål:

 

Hovedmål: 70 kilo innen 1 juli 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest embla123

Jeg har Ecco tur sko til lette turer, og helly hansen tursko til skogen. De er kjempe gode. Hvilken modell er ikke så nøye i grunnen, alle turskoene til helly og ecco er knall gode! (Å sviiiiin dyre). Men de varer lenge!

 

Jeg kjøpte en annen modell i forrige uke, det var LOOP hydrogard. Det er veldig lette og gode på foten. Men føler jeg blir litt svett i de, passer best på kjølige dager ,)

 

I går hadde jeg en 2 timers tur i skogen, herligt! Skal prøve å få det til i dag og!

 

I morgen er det veiing! Å jeg har ikke helt troa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Joda! Du har vel trua du som har gått så mange langturar;) Eg er ganske spent. Synes eg har vore ekstremt flink denne veka, men så er det ikkje alltid vekta ser ut deretter... Får berre halda meg i selen og ikkje skli ut!

 

Har akkurat prøvd nokon Asics sko som sat kjempegodt på foten. Lurer på å kjøpa dei sjølv om dei kosta ein heil masse pengar (Snart bursdag, så det kan jo vera bursdagsgave til meg sjølv) Synes ikkje dei var fine, men eg synes eigentleg ingen joggesko er det. (Når det gjeld sko er eg nok litt kresen:) Men eg bør jo tenka på at dei skal vera GODE når eg går så mykje)

 

Gjekk meg ein tur også, men no har eg kome ut av tellinga på trimpoeng. Er iallefall i rute denne veka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...