Gå til innhold

Påskemål ons 08-02-06


Gjest nuss

Anbefalte innlegg

Tar meg den frihet å starte tråden her i dag jeg.

Har subbet meg fram til jobb i en halv meter snø - føltes nærmest som en treningsøkt - var skikkelig varm da jeg kom fram til jobb.

 

I dag er det veiedag og her er mine mål:

Start: 68

Mål til påske: 63 (60 til sommeren)

Forrige uke: 66,9

I dag: 66,2

= minus 0,7 kilo

 

Midje: minus 2 cm (men dette synes jeg er vanskelig å måle korrekt), hadde imidlertid ikke gått inn noe rundt hoftene.

 

Jeg er ganske fornøyd. Har vært veldig flink til å spise riktig og trene i det siste. Blir så motivert av å gå inn på denne tråden. Takk til dere alle;)

 

Og dere? Nå er jeg spent på deres resultater.

 

Ha en strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer nuss.. jeg er ikke fornøyd,veldig skuffet har jo vært så flink hele uken.

Ikke gått ned ett gram... Var på vekta tre ganger forskjellig hver gang.. så jeg skal prøve bytte batterier og ikke sette den på det varme badegulvet!!!ett lite håp..

 

 

startvekt- 04: 97kilo

 

Startvekt etter jul:74,8

Vekt forige uke:72,4

Denne uken:72,4:-(

Mål: -1 cm..

Trimpoeng:15

 

Ikke fornøyd er litt lei nå,men må ikke gi opp....

 

Lykke til dere andre som har veiedag idag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med minus 1 cm i midjen og 15 trimpoeng synes jeg du har vært veldig flink Synøve. Du er utrolig flink til å trene. Hva trener du? Hvis du trener du en del styrke så kan jo det være grunnen til at du ikke har gått ned mer - for muskler veier jo mere enn fett. Med den treningsmengden kommer du til å få en skikkelig veltrent kropp etterhvert.

 

Stå på videre Synøve og alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten,det hjelper meg til og komme videre at jeg har dere her inne:-)

 

jeg har kjøpt meg spinning sykkel og en step,så jeg trener det hjemme. også trener jeg jo en del styrketrening har litt vekter og tar 100 situps nesten hver kveld...

 

 

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexandra

Startvekt: 69,8

1. Veiing: 69,2

 

Så jeg har gått ned 0,7 kg. Hadde egentlig ikke så store håp om å gå ned, siden jeg ikke har spist bra, og trent så mye i det siste.

 

Jeg har også regna ut hvor mye jeg skal spise, og da kom jeg fram til meny 2 (1600 kcal) så da er det bare å sette igang å spise.

Nå skal vi ut på gåtur. Først skal prinsen få gå litt å slite seg ut, også når han sover, så skal jeg få slite meg litt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sliter skikkelig med motivasjonen for tiden. Klarer ikke å holde motet oppe. Suget etter godis er megastort. De to siste helgene har vært skikkelige utskeielser og vekta er heldigvis ikke gått opp, men den har stått stabilt de to siste ukene.

Nå trenger jeg et lite puff for å komme meg på rett kjør igjen! Må skjerpe meg! Har veiedag mandag og da håper jeg virkelig at vekta peker nedover igjen. I dag skal fruktfatet fylles opp og jeg skal virkelig skjærpe meg!! Jeg må, jeg må, jeg må klare dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå ny på denne tråden og her er nå min rapport

Jeg har gått ned 0,4 kg denne uken og da blir det totalt 4 kg ned siden jul. Har også gått sammen 2-2.5 cm på alle målepunktene med et unntak hoftene - 6 cm.

Det er jeg fornøyd med for jeg hadde bare 5,5 trimpoeng forige uke og så fikk jeg mensen i dag.

Håper neste uke vil gi et litt større hopp. vi får bare gjøre det beste vi kan. Det å raporter i en slik gruppe er veldig motiverende og da jeg ikke liker å spise etter middagen(kl 16.00) så må jeg være streng med meg selv og det hjelper .

 

Ha en riktig fin dag videre

bht

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere er veldig flinke, jeg!

 

Gratulerer med minus 0,7, nuss og Alexandra! Kjempebra!

 

Ayshe og Bht.... Vær fornøyd med 0,6 og 0,4 kilo! Det er jo slett ikke lite. :)

 

Synøve.... Du har jo utrolig flotte resultater å vise til!!

 

Selv om du ikke har gått ned noe i kilo denne uka, så vet du nok selv at du har gjort kroppen din godt. 15 trimpoeng er jo veldig bra! Dessuten er det ofte slik at står du stille ei uke, viser det seg gjerne med et større vekttap neste uke.

Uansett så går det jo litt i bølgedaler dette.

Spesiellt når man går ned så mange kilo som du har klart. :)

 

Jeg selv har veiedag i morgen, men forventer ikke noe stort vekttap nå.

Gikk tross alt ned 1,2 i forrige uke. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synøve: Du er jo kjempeflink. Blir alltid imponert over trimpoengene dine :( Alle kan stå stille på vekta. Må bare ikke gi opp nå!!!!

 

Nuss og Alexandra: 0,7 er kjempebra!!! Stå på videre!

 

Ayshe: 0,6 er et flott resultat!! Må være deilig å gå inn så mange cm da!!

 

Bht: 0,4 er også et flott resultat! Og det er jo også kjempemorsomt når man merker at man går inn cm her og der

 

elli: Ja fyll opp fruktfatet og kast ut all godis! Pappa hadde vært i Danmark og kjøpt masse godteri til oss, og hva gjorde jeg? Jeg ga bort alt til svogeren min :) Orka ikke å ha det i huset. Er jeg godtesyk så spiser jeg rosiner eller druer :)

Nå har jeg ikke rørt noe godt på snart 1mnd, det blir 1 mnd i morgen faktisk, det er jeg litt stolt av, he he :)

 

Lykke til til dere som har veiedag i morgen !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin innsats folkens! Og for de som det ikke har gått så bra for, verden går ikke under om man har ett par dårlige uker. Jeg har også hatt 2 dårlige uker, men gikk ned 0,2 denne uken.

 

Nå er jeg igang med trening igjen, vært på Sats og trent styrke og nå skal jeg ta meg en time på dansematten før jeg skal lage middag. Har fri idag, og det er deilig med litt tid til seg selv, og å gjøre det man vil.

 

Tror kanskje kosemerkene mine forsvant med gulerotkaken i går, så må bare bite tennene sammen nå.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

,,,, og bom stille,,, men men, er fornøyd med det jeg, så lenge det ikke går opp igjen! :) Grattis til alle dere med nedgang i vekt eller midje, og til dere med fantastiske trimpoeng! Det nmotiverer å se så flinke alle er. Bare det at vi kommer innpå her selv når vi har kjipe dager syns jeg er både bra og viktig!

Stå på videre folkens, vektnedgang skal det bli på oss alle til påske, ikke sant?

Klem Jannicke

 

--- Si aldri til et ungt menneske at noe ikke kan gjøres. Vårherre har kanskje ventet i århundre på en som ikke visste at akkurat det var umulig, og som derfor nettopp gjorde dette ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff' date=' sliter skikkelig med motivasjonen for tiden. Klarer ikke å holde motet oppe. Suget etter godis er megastort. De to siste helgene har vært skikkelige utskeielser og vekta er heldigvis ikke gått opp, men den har stått stabilt de to siste ukene.

Nå trenger jeg et lite puff for å komme meg på rett kjør igjen! Må skjerpe meg! Har veiedag mandag og da håper jeg virkelig at vekta peker nedover igjen. I dag skal fruktfatet fylles opp og jeg skal virkelig skjærpe meg!! Jeg må, jeg må, jeg må klare dette![/quote']

Jeg skal å veie meg på mandag,og har en god følelse fordi jeg har vært superflink med trening og mat:D Det er så dritt det å føle at motivasjonen forsvinner! har du noen rundt deg utenfor nettet som kanskje kan motivere deg? jeg har et bilde av meg selv i bikini i sommer,jeg blir sint og flayu av å se på det,samtidig har jeg funnet bilder av div kropper jeg kunne tenke meg å fått når jeg når målene mine! dessuten er jeg så heldig å trene med en vennine som har helt lik kropp som meg,så vi har gjort det til en konkuranse og en pakt...kanskje du kan trene sammen med noen? Dersom du har lyst på godteri kan du spise mat til du blir mett,det er bare blodsukkeret ditt som skriker etter godis!!Dette klarer du!!! du vet at du bare er nødt til å ofre den maten og godisen som kroppen din ikke vil ha engang!! vil du ikke at kroppen din skal ha det bra?vil du ikke gå rundt i bikini og søte skjørt til sommern og føle deg rett og slett deilig!!?? haha kom igjen slank deg det her klarer du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...