Gå til innhold

Vil gjerne ha èn å samarbeide om 10 kg med..


Gjest tomt
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg begynner for alvor i morgen tidlig. Jeg har slitt en stund med 10 ekstra kilo, men det er, heldig for ham, samboeren min som har mistet dem. NÅ skal jeg også ned og vil gjerne ha èn person å samarbeide med. Kanskje du også skal ned 10 kg? Jeg har ikke satt noen tid på det, men forhåpentligvis over halvveis før jul. Er det en person "her inne" som er interessert i dette?

Håper på det!

 

Haukås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

Jeg begynner for alvor i morgen tidlig. Jeg har slitt en stund med 10 ekstra kilo' date=' men det er, heldig for ham, samboeren min som har mistet dem. NÅ skal jeg også ned og vil gjerne ha èn person å samarbeide med. Kanskje du også skal ned 10 kg? Jeg har ikke satt noen tid på det, men forhåpentligvis over halvveis før jul. Er det en person "her inne" som er interessert i dette?

Håper på det!

 

Haukås[/quote']

 

Hei

 

Jeg vil gjerne være med. Har gått ned nesten 8 kg nå men skal ned 10-15 kg til så jeg henger meg på.

Har ikke satt noe tid jeg heller , men jeg håper ikke det går alt for tregt.

Det skal bli spennende da. Lykke til

 

Anita :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gått GR kurs siden du har gått ned 8 kg? Jeg tenkte å melde meg på ett i slutten av måneden for litt ekstra piff og motivasjon, men er litt usikker. Kanksje vil det være nok å bli med her? Skal vi rapportere vektnedgang til hverandre da her f.x hver mandag morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er også med på 10 kilo!! Går på gr kurs nå, men d er ferdig om 14 dager... har gått fire kurs og syntes d blir litt dyrt, så jeg tenkte jeg skulle ta resten her inne:) har nå gått ned 18 kilo, men vil ned litt til, så det er kjempefint å ha noen å samarbeide med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plingeling

Hei. Jeg er 29 år og gikk på GR kurs for to år siden. Gikk ned 10 kilo da, men de har jeg lagt på meg igjen. Stortrivdes med vekten da, så nå vil jeg tilbake.

Litt oppmuntring og inspirasjon fra hverandre tror jeg er alfa omega!

Logge vekt og mål på mandager høres flott ut.

Første logg i dag på 73 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Haukås, anita, slankis, Bee, stbs, vimsa, plingeling

 

Fru Luna her. Jeg er med på støtte og oppmuntringsgruppe. Hos meg har 10 kg sakte men sikkert sneket seg på. De vil jeg gjerne ha av.

 

Jeg spiser alltid veldig sunn mat, men en skade har gjordt at jeg ikke kan trene som før og porsjonene er nok blitt litt for store i forhold til behovet. Jeg har veiet maten og skjekket hvor mange kalorier jeg spiser med mitt vanlige kosthold i noen dager .

 

Start dag 10.10.05

Høyde: 1.71

Vekt: 70.6

Midje: 76

 

Vi tastes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne være med. Føler jeg sliter med samme problem. Og det jeg trenger aller mest er press/motivasjon for å greie kveldene uten sjokolade og is.

Har gått på kurs før og vet at det funker. Skal ned 10 kg før jul.

Veiedag i dag: 76,7 kg

Høyde: 1.73

Mål: 67 kg

Gleder meg til å gå på vekten neste mandag, motivasjonen er på topp. Dette skal vi klare sammen jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med på 10 kg. Vekten har langsomt, men sikkert kommet seg opp i 76,4 kg (165 cm høy) - dette er jo litt for mye. Husker sist jeg prøvde å ta meg sammen da var vekten på 71......

Fint om vi kan hjelpe hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med på 10 kg. Vekten har langsomt' date=' men sikkert kommet seg opp i 76,4 kg (165 cm høy) - dette er jo litt for mye. Husker sist jeg prøvde å ta meg sammen da var vekten på 71......

Fint om vi kan hjelpe hverandre[/quote']

 

Har akkurat samme vekt og høyde som meg du. Jeg veide meg til 76,4kg i dag.

Blir spennende dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veiedag i dag på kurset. Ja jeg går på mitt første grete r kurs og nå har jeg gått ned 9.2 kg er kjempe fornøyd med det. Men jeg mangler mange kg til. Så jeg gir ikke opp.Har meldt meg på et nytt kurs. Neste uke er siste kurskveld på første kurs , jeg håper jeg klarer og gå ned 800g til så blir det 10 kg minus.

Jeg er 160 cm

startvekt var 84.8 kg

vekt nå er 75.6 kg

Jeg håper på å komme ned til 60 kg kanskje litt mindre.

 

Lykke til alle sammen. Koslig at vi kan støtte hverandre.

 

Anita :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillepillemor

Hei alle sammen!

 

Jeg blir gjerne med og rapporterer sammen med dere hver mandag. Greit å samarbeide. Lettere i alle fall for meg å "holde meg i skinnet" da.

 

Vekt i dag 10/10: 70,0 kg

 

Høyde: 162 cm

 

Målet mitt er å komme ned til 55 kg, men greit å starte med de 1o første.

 

Godt å endelig komme i gang igjen, og det virker som det er en gjeng som er skikkelig motiverte.

 

Lykke til alle sammen med første uka.

 

Hilsen Lillepillemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med på 10 kg ned!

 

Jeg er 1.63 høy, startvekt 67.8 kilo, midje 81 cm. Begynte på torsdag da Vektklubben kom i gang.

 

Gikk et kurs i våres, men gikk ned lite. Kun 2-3 kilo, men en del cm da. Håper å klare meg bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei; MIO her.

 

Jeg vil gjerne være med på et samarbeid om 10 kg. Det endelige målet er 20 kg, men 1. delmål er 10 kg før jul.

 

Starter i morgen tidlig, vekta i dag var på hele 82,5 kg.

 

Godt å ha noen å rap. til, det gir et ekstra spark i baken....

 

Lykke til alle sammen!

 

Tastes om en uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt åtte ti kilo for mye alt for lenge. Anser meg på ingen måte som stor, er veldig aktiv og trener masse, men er alt for glad i kveldskosen. 10 kg til jul, hvertfall 5 er jeg med på!

 

har ikke målt midjemålet mitt enda, men veier 78kg oh er 170 høy..

 

håper vi klarer dette:)

 

Atejenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med også.

 

Tok GR internettkurs i vinter, men halvparten er på igjen, og nå er jeg skikkelig motivert.

 

Veier 85,4 og 174cm.

 

Beveger meg ganske mye, men har vært så mye på farten at det har blitt masse hurtigmat som har ødelagt. Kjappe løsninger skal legges tilside.

 

Har også kjøpt skritteller fra GR som jeg begynte å bruke i går. Skikkelig motiverende. MÅ jo bare gå lenger i dag enn i går.

 

Lykke til alle sammen. Dette skal bli skikkelig inspirerende.

 

Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med på 10 kg. Vekten har langsomt' date=' men sikkert kommet seg opp i 76,4 kg (165 cm høy) - dette er jo litt for mye. Husker sist jeg prøvde å ta meg sammen da var vekten på 71......

Fint om vi kan hjelpe hverandre[/quote']

 

Har akkurat samme vekt og høyde som meg du. Jeg veide meg til 76,4kg i dag.

Blir spennende dette.

 

hei

jeg er 164 cm høy og 76,1 kg. det var jeg i dag.

jeg skal ned mer enn ti kilo men hiver meg på jeg også.vi er jo ganske like i høyde og vekt.

 

hvor mye skal dere trene i uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min uke her inne skiftet tydeligvis i dag, så da ble det veiing og måling.

 

Startvekt: 67.9

Midjemål: 81 cm

 

I dag veide jeg 67,2 og midjemålet var på 79 cm. Ned 0,7 kg og 2 cm siden torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maya og Stbs: Da står vi ganske likt - det blir spennende og se hvordan det går med dere.

Får dessverre ikke trent noe særlig om dagen (skjer så mye annet). Men skal komme sterkt tilbake på dette område. Ellers forsvinner jo ikke kiloene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om programmet kan regne ut % fett, protein og karbohydrater for maten vi fører inn? Er det noen av dere som vet hva som er anbefalt kalorimengde per dag ofr en på 1.70 og rundt 70 kilo. Jeg har lite tid til trening (full jobb og tre små barn) - litt turer for det meste. Jeg vil ikke ned mer enn 0.5 max. i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går nå på kurs 1 ,men har bare 14 dager igjen. har gått ned 5 kg,men har ennå 10 kg som skal av. veier nå idag 71 kg og er 170 høy.

så dette blir spennede og være med på dette.

 

ønsker alle lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...