Gå til innhold

Vil gjerne ha èn å samarbeide om 10 kg med..


Gjest tomt
 Share

Anbefalte innlegg

Veiing i dag viste -1kg siden forrige mandag. Fornøyd jeg, etter krabbeparty med hvitvin på fredag, og en god biff med rødvin på lørdag. Har riktignok trimmet masse siste uken. Men jeg kan ikke si jeg følger Grete Roede i helgene akkurat...

Men fortsetter det med en kilo i uken er det mer enn jeg kan forvente...

 

Kjempebra jobbet av dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har gått ned 0,6. Det må jeg bare være fornøyd med da jeg ikke har fått noe særlig med trim denne uken og dessuten ble helgen litt lang (det er ikke nok kosemerker for den type utskeielser som ble i helgen her!). Skal trimme litt i løpet av denne uken!! Bare må komme i gang nå - snart jul vet dere..... uff og uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte i forje uke å har klart 1 kg.

 

Jeg går turer nesten hvær dag. Har som mål ca 10 kg så da prøver jeg å henge meg på :(

 

Vil ikke sette for stort mål heller, for jeg er redd for å bli skuffet på veien.

Men jeg skal prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min siste kursdag her om dagen.Har ikke hatt tid til å være online. Så på mitt første grete roede kurs gikk jeg ned 10 kg blank. Har allerede meldt meg på et nytt kurs .

Så nå er vekten 74.9 kg

høyden er fortsatt 1.60 cm

jeg vil ha små mål om gangen. Kun et eple om gangen. Men alt i alt vil jeg ned til -60 kg .

Jeg hadde ca 10 trimpoeng. gikk ned 8cm denne uken.

Lykke til alle sammen.

 

Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg ser at det har vært mye respons på innlegget mitt. Jeg er opprinnelig Haukås, men av en eller annen grunn kom jeg plutselig ikke inn på dette forumet. Har en dialog med support ang dette, men kan ta tid...

 

Så, i mellomtiden er jeg Sols.

 

Syns ideen til fru Luna var fin. Kan du begynne med å legge inn trådene, sånn at jeg er sikker på hva du mener? Vet det er onsdag, men vi kan jo begynne nå ikke sant. Tror det er viktig å prøve å holde litt oversikt over hvem som er med, sånn at det "forplikter" litt og gjør det vanskelig å droppe ut.

Kan du øverst legge inn "dato:______", sånn at vi ser når tallene sist er endret?

 

Si ju!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...