Gå til innhold

Ned 5 kg til 1 juli?


Gjest Bruden2011

Anbefalte innlegg

Gjest LinnH91

gikk ned 0,6 kg denne uken, helt greit.. Hadde dessverre håpet på litt mer, så ble litt skuffet.. 1,2 kg til neste delmål.. Håper det kommer snart !!

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar
Gjest Frøken 2011

Jeg henger meg gjerne på her! Har brukt to år på å prøve å komme under 60 kg, altså noen få kilo som sitter klistret. Klarer det såvidt innimellom men den stabile vekten litt på ca. 62. Og da føler jeg meg ikke vel. Har noen veldig gode bukser som akkurat går igjen, men for trange til å gå med.

 

Så målet mitt til 1. juli er 59.9! Så tar vi det derfra, kanskje 1. augustmål kan væra 57.9:) Vi får se.

 

Jeg er glad i å feste i helgene, og det "ødelegger" alltid, for jeg "må" ha chips og pizza +++++. Nå er det eksamenslesing pluss sommerjobb rett etterpå, så har god grunn til å styre unna festing.

 

Idag er jeg igang med sunt kosthold da, har spist cottage cheese med banan, moreller, og eple med kanel på til frokost, og nyter kaffien:) 1. juli, ja det er nesten 4 uker til, skal klara å ta meg sammen i 4 uker!

 

Ha en strålende søndag alle samme, gleder meg til noen sunne uker sammen med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fitnotfat

tenkte å slenge meg på her jeg, håper det ikke er for seint, tror jeg kan trenge all den motivasjonen jeg kan få. veie dag i morgen, så vet ikke helt hvordan det går, har jo prøvd å holde mengden kcal og treningspoengen har jo strømmet inn, men tør ikke håpe, just in case! ønsk meg lykke til!

 

stå på ladies, we can do it! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hellinor

Ny veiing i dag;

23.05: 67 kg

30.05: 65,8 kg. (-1,2 kg)

06.06: 66 kg (+ 0,2 kg)

 

Hadde en mistanke om at jeg hadde gått litt opp, gikk ned mye første uka, og har fått trent lite denne uka, i tillegg til at helgen har innheoldt både ostepop, sjokolade og kebabrull. Hehe, så da går d slik :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monicabebe

Hei damer

 

Velkommen til de nye!

 

Jeg veide 59.4 på fredag som var veiedagen! HURRA!!!

 

Så da hadde jeg gått ned 400 gram. Det er ikke mye, men det er ned, og så lite har jeg ikke veid på en del år! JUHUUU...eneste kjipe er at jeg veide 60 igjen i dag da...men håper det var et blaff og at jeg er nede igjen til fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goopia

er ei jente på 28 fra Nord. har nylig tatt en bukplastikk etter 2 graviditeter å lite elastisk hud. så bi lite trening fortiden..

så passer på kor mye æ pakker i mæ

 

er 158 å veier i dag 57kg skulle gjerne tatt av 5 kg:)

 

hva spiser dere en hel dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken 2011

62,8 kg idag. Det er 3 kg for mye, og jeg SKAL ned disse 3 kg fort som fy. Dette er resultatet av at jeg skadet meg i en arm, og har droppet trening en måned, og i tillegg vært på byen hver helg. Og vips to kg opp!

 

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slankejento

Hei!

Jeg har aldri lagt meg noe delmål eneste er at jeg vil veie 58-57 innen jeg drar på ferie i august..

Er det lurt å lage delmål for hver andre uke for eksempel? Hvordan legger dere det opp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Hei!

Jeg har aldri lagt meg noe delmål eneste er at jeg vil veie 58-57 innen jeg drar på ferie i august..

Er det lurt å lage delmål for hver andre uke for eksempel? Hvordan legger dere det opp??

 

Legger opp delmål som er realistiske, du bør ha litt å gå på.. Jeg har regnet at jeg klarer 0,5 kg i uken, så på 2 uker bør jeg ha klart 1 kilo. Det er veldig forskjellig, du bør se litt på hvordan din vektreduksjon har vært, jeg har hatt ca 0,5-0,7 kg i uken. Men ser ikke så lyst ut for meg å nå målet til min sommerferie som er 58 kg, og kun 4 uker til. Det er over 2,6 kilo igjen!

 

i deg selv premier om du klarer delmålene dine, ikke mat! En lang tur, en ny genser/annet plagg, sko osv.

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...