Gå til innhold

4,5 kg lettere til Sommeren 2011 <3


Gjest LinnH91

Anbefalte innlegg

Gjest LinnH91

Jeg er en jente på 19 år, rekker 150 cm over bakken og veier idag 62,5 kg.. Ønsker å gå ned 7,5 kg før jeg blir 20 år, det er 18. Oktober! Men før ferien satser jeg på å klare 58 kg, altså min sommer starter 9. Juli ! Så siste veiing blir 5. Juli :)

Noen andre som ønsker å gå ned ca like mye på ca like lang tid?

 

Eller bare vil ha noen å snakke med i samme situasjon, kom igjen !

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar
Gjest WORKINGMizfit

Så lenge du virkelig går inn for det, GREIER DU DET=D

..

 

Selv om ferien kommer med stormskritt kan du jo fortsette slankinga, bytte litt på kosthold osv i sommern? hvis du bytter ut kaloritelling med karbohydrat telling? Om du er den som går på gymmen for å holde deg iform er dette sykt bra! har bra vektreduksjon på å spise så mye du orker! Eneste du ikke skal spise er sukker, stivelse osv. karbo generelt!

 

 

___THE NEW MIZ____

Start (8. Mars): 114 kg

Nå: 101,6 kg

Ned: -12,4 kg

Trivselvekt: 90-95 kg

__________________

 

En kilo i uka er målet!

__________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankmagetakk

Hei! Jeg vil gjerne være med! Jeg er 160 cm, veier 63 og skal ned til 55 kilo :)

 

Jeg går på Grete Roede kurs og hadde gått ned 4 kilo på 6 uker. Dessverre viste vekten + 2 kilo igjen i dag :) Sikkert grunnen noen ekstra is på 17.mai. Det er helt forferdelig demotiverende, men jeg tar fat med godt mot igjen morgen og satser på å komme ned til 61 igjen, som jeg veide forrige uke.

 

Skal vi motivere hverandre?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Hei! Jeg vil gjerne være med! Jeg er 160 cm' date=' veier 63 og skal ned til 55 kilo :)

 

Jeg går på Grete Roede kurs og hadde gått ned 4 kilo på 6 uker. Dessverre viste vekten + 2 kilo igjen i dag :D Sikkert grunnen noen ekstra is på 17.mai. Det er helt forferdelig demotiverende, men jeg tar fat med godt mot igjen morgen og satser på å komme ned til 61 igjen, som jeg veide forrige uke.

 

Skal vi motivere hverandre?? :)[/quote']

 

Veldig gjerne.. Jeg går også kurs, mitt andre kurs er snart ferdig.. Har så langt gått ned 6,1 kg.. Ønsker først å fremst å nå 55 kg, så får vi se om jeg tar kiloene fatt og tar av 5 kg til, ønsker med alt å komme ned på 50 kg

 

- Hvor er du fra ?

- Hvor gammel er du?

 

2 kilo opp er litt, men vet du hva?! Det kan være det fort går av igjen, det er ikke lenge siden 17. mai, vet ikke om du var ute på 16 mai eller noe.. Denne tiden av året er den vanskeligste, god grill mat og masse gode is.. Det er kjempe bra at du tar det på strak hånd og fortsetter, Dette klarer du ! Stå på!

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Hei jeg henger på her jeg, skal ned 2.2kg før sommeren, og disse 2,2 sitter som hakka møkk!

 

jeg er ei jente som ønsker og veie 58kg før den 25juli for da blir jeg 23år, målet mitt er 50kg en gang løpet av dette året eller starten av neste, jeg er 153cm høy! jeg har ikke veid meg på lenge så kan være jeg veier mer nå enn for en stund siden!

 

men uansett min aktivitet er å gå en del, skal jeg på butikken går jeg til den lengst unna. selv om det er snakk om 2min lengre unna enn den andre butikken. prøver alltid å ta beina fat, ellers har jeg kommet meg inn i str 38 igjen og er super happy over det, så noe må jeg har krympet selv om vekta ikke alltid viser ned gang!

 

Håper å bli bedre kjent med dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Hei jeg henger på her jeg' date=' skal ned 2.2kg før sommeren, og disse 2,2 sitter som hakka møkk!

 

jeg er ei jente som ønsker og veie 58kg før den 25juli for da blir jeg 23år, målet mitt er 50kg en gang løpet av dette året eller starten av neste, jeg er 153cm høy! jeg har ikke veid meg på lenge så kan være jeg veier mer nå enn for en stund siden!

 

men uansett min aktivitet er å gå en del, skal jeg på butikken går jeg til den lengst unna. selv om det er snakk om 2min lengre unna enn den andre butikken. prøver alltid å ta beina fat, ellers har jeg kommet meg inn i str 38 igjen og er super happy over det, så noe må jeg har krympet selv om vekta ikke alltid viser ned gang!

 

Håper å bli bedre kjent med dere :D[/quote']

 

Du skal selvfølgelig få henge deg på, det er ikke lett å gå ned de siste kiloene.. Men bare stå på , så går det så fint så.. Oi, så heldig du er som får plass i 38, jeg er litt usikker på hva jeg bruker.. har en bukse fra bikbok i 32 å den er alt for stor, men jeg går jo med den enda og hipser den opp hele tiden.. Har så lyst å kjøpe meg mye klær, men skal vente til jeg er ferdig på dette kurset værtfall.. er kjedelig å måtte kjøpe nye klær hele tiden, så etter en liten stund kan man ikke bruke de lengre..

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Deilig når klær passer igjen, men når først gamle klær passer igjen så finner man ut at man trenger nye klær siden de gamle klærene ikke er fine lenger! jeg tør ikke enda og finne ut om klær passer mer, redd sommeren ødelegger alt!

 

nå er det snart middags tid her, men er ikke så sikker på hva jeg skal ha, men men!

er ikke bare bare dette her, lysten på usunt kjenner jeg uka før mensen og nå vil jeg ha snop, æsj. sjokolade suget er for lengst vekk så det er ikke noe problem lenger, men det å se andre spise is og kose seg er ikke lenger noe gøy, så jeg tar heller da en sukkerfri brus og tenker ikke på det eller kanskje litt da!

 

 

Men jeg føler meg ikke aleine om slankingen lenger. siden kjæresten min også slanker seg! så vi gjør det på en måte sammen, men det er ikke lett når vi ikke bor sammen da, men vi pleier å oppdattere verandre når dagen nærmer seg over. jeg er nok den lateste men i dag har jeg ikke fått trent bare gjort husarbeid!

 

Håper deres dag har vært bedre enn min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Deilig når klær passer igjen' date=' men når først gamle klær passer igjen så finner man ut at man trenger nye klær siden de gamle klærene ikke er fine lenger! jeg tør ikke enda og finne ut om klær passer mer, redd sommeren ødelegger alt!

 

nå er det snart middags tid her, men er ikke så sikker på hva jeg skal ha, men men!

er ikke bare bare dette her, lysten på usunt kjenner jeg uka før mensen og nå vil jeg ha snop, æsj. sjokolade suget er for lengst vekk så det er ikke noe problem lenger, men det å se andre spise is og kose seg er ikke lenger noe gøy, så jeg tar heller da en sukkerfri brus og tenker ikke på det eller kanskje litt da!

 

 

Men jeg føler meg ikke aleine om slankingen lenger. siden kjæresten min også slanker seg! så vi gjør det på en måte sammen, men det er ikke lett når vi ikke bor sammen da, men vi pleier å oppdattere verandre når dagen nærmer seg over. jeg er nok den lateste men i dag har jeg ikke fått trent bare gjort husarbeid!

 

Håper deres dag har vært bedre enn min :D[/quote']

 

Jeg ser den.. men sukkerfri brus er jo godt det, man må bare bli vandt til det.. Jeg drikker KUN vann og cola zero i helgene.. Er skikkelig fornøyd med det, før drakk jeg bare cola og saft..

jeg har også gjort husarbeid idag, utrolig kjedelig.. men må nøtt å gjøre det. Nå skal jeg snart spise middag, indrefillet og fløtegratinerte poteter.. NAMNAM !

Ha en strålende kveld videre!

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Det store spørsmålet mitt er nytt nettkurs eller ikke! vet det er vært det og jeg får det dekt av mamma, men uansett jeg må tenke på om jeg er vilig til å veie og begrense all maten når jeg er hos typen min!

 

ellers har vekta gått opp pga mensen! surt men sånn gikk det, 1kg opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Det store spørsmålet mitt er nytt nettkurs eller ikke! vet det er vært det og jeg får det dekt av mamma' date=' men uansett jeg må tenke på om jeg er vilig til å veie og begrense all maten når jeg er hos typen min!

 

ellers har vekta gått opp pga mensen! surt men sånn gikk det, 1kg opp![/quote']

 

Hmm, det er ett valg du må ta.. syns du skal ta det, tror ikke han bryr seg.. Hvor lenge har dere vært sammmen? Og dere bor ikke sammen?

Du må jo huske på at det er kun begrensninger, du kan spise hva du vil. Men ikke i for store mengder av det som er "Nei-mat"

Jeg vet ikke om kjæresten din vet om du slanker deg? I såfall så tror jeg ikke han syns det er dumt om du sier det til han, kanskje han sier "Du er jo fin som du er". men da er det bare å forklare han at du føler deg ikke helt vell, pga kroppen din og ønsker å gjøre det, derfor slanker du deg.

 

Jeg har samboer, han vet at jeg slanker meg. Han sier at jeg ikke trenger det for hans del, men om jeg selv vil, er det mitt valg. Det er jeg som lager maten stort sett, og han spiser det han får. Utenom fisk! Om han skal lage mat, så spørr han meg hva jeg vil ha, og om jeg kan spise det. Han er virkelig så snill og hjelper meg med alt. Han skjønner at jeg må tenke litt på hva jeg spiser, og veie det. Det er helt greit for han at jeg gjør det, så lenge jeg blir i bedre humør og trives bedre med meg selv.

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

sant som du sier, vi har vært sammen 3mnd og bor ikke sammen nei. han vet jeg slanker meg og syns det er greit siden han slanker seg selv.

 

men nå tar jeg å prøver meg på det jeg lærte sist på kurset, og ser om jeg minker da!

 

jeg har et håp om å gå ned til 60kg innen slutten av neste mnd, er nå 63,2kg så ikke mye som skal ned!

 

men har et mål om å veie 50kg til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
sant som du sier' date=' vi har vært sammen 3mnd og bor ikke sammen nei. han vet jeg slanker meg og syns det er greit siden han slanker seg selv.

 

men nå tar jeg å prøver meg på det jeg lærte sist på kurset, og ser om jeg minker da!

 

jeg har et håp om å gå ned til 60kg innen slutten av neste mnd, er nå 63,2kg så ikke mye som skal ned!

 

men har et mål om å veie 50kg til jul![/quote']

 

Da er dere jo to om å slanke dere, da er det jo mye lettere. Hadde jeg vært deg, hadde jeg valgt ett kurs til. Så har du og kjæresten din ett kurs mellom dere, en slags konkurranse. Så skal du se at dere klarer dette sammen, og det er ingen problem å begrense maten litt når du er med han :D

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Det vet jeg, men det som er problemet er det at enten spiser typen alt for store porsoner eller så spiser han alt for lite, mens jeg prøver å ligge over 1000kcal per dag, klarer det om jeg vil, men får se hva det blir til etter vært!

men er greit sånn sett med typen min for det er ikke noe problem å få han med på gåtur for det gidder han som regel, men det som er værst er og få han til å innse at jeg ikke vil ha pizza og kebab!

 

så langt passer jeg bare på å spise mindre porsjoner enn ellers, og gå tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Det vet jeg' date=' men det som er problemet er det at enten spiser typen alt for store porsoner eller så spiser han alt for lite, mens jeg prøver å ligge over 1000kcal per dag, klarer det om jeg vil, men får se hva det blir til etter vært!

men er greit sånn sett med typen min for det er ikke noe problem å få han med på gåtur for det gidder han som regel, men det som er værst er og få han til å innse at jeg ikke vil ha pizza og kebab!

 

så langt passer jeg bare på å spise mindre porsjoner enn ellers, og gå tur![/quote']

 

Hehe, skjønner.. Det er bra han blir med ut i frisk luft værtfall da.. Kebab er jo så godt, men kjøp med kylling da og uten dressig, så er den ikke så usunn likevell :D

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankmagetakk
Det store spørsmålet mitt er nytt nettkurs eller ikke! vet det er vært det og jeg får det dekt av mamma' date=' men uansett jeg må tenke på om jeg er vilig til å veie og begrense all maten når jeg er hos typen min!

 

ellers har vekta gått opp pga mensen! surt men sånn gikk det, 1kg opp![/quote']

 

Så gøy at vi blir så mange :D Trenger all motivasjonen jeg kan få!

 

Jeg ser at du har gått på nettkurs, er du fornøyd med det? Jeg vurderer å begynne på internettkurs når det vanlige kurset mitt er ferdig neste torsdag.

 

Hvordan har det gått med dere i helgen? Jeg har vært flink og koste meg med bringebær og jordbær på lørdag :) pluss en hard treningsøkt i dag. Stolt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! kan jeg værme?

 

jeg er 163 cm. veier ca 67 kilo og vil ned til 58. (jeg har litt muskler-tror jeg-er ca 72 cm i midjen og bruker str 36/38) jeg vil få vekk de siste kiloene slik at jeg føler velbehag med lårene og magen spesielt. jeg trener 3-4 dager i uken. og går ellers til alt siden bur i byen og har ikke bil.

 

jeg er så lei av å prøve å gå ned hele tiden, og aldri gå lenger ned(går ned og så går jeg de samme kiloene opp igjen).. så nå trur jeg jeg skal spandere et ekspresskurs på nett i morgen til neste uke.. er det noen som har erfaring med det? er det noen kursledere som er bedre enn andre?

 

håper på god støtte fra dere flinke damer!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Så gøy at vi blir så mange :D Trenger all motivasjonen jeg kan få!

 

Jeg ser at du har gått på nettkurs' date=' er du fornøyd med det? Jeg vurderer å begynne på internettkurs når det vanlige kurset mitt er ferdig neste torsdag.

 

Hvordan har det gått med dere i helgen? Jeg har vært flink og koste meg med bringebær og jordbær på lørdag :) pluss en hard treningsøkt i dag. Stolt :)[/quote']

 

Hei, har egentlig gått ganske bra her i helgen.. slet litt med søtsuget på fredag, men klarte meg med gulrot og lett brus.. ble pizza på søndag, men men.. idag skal jeg på fjelltur rett etter jobb, og så blir det laks og grønnsaker til middag senere... Mmmmm...

Ha en strålende dag :)

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
hei! kan jeg værme?

 

jeg er 163 cm. veier ca 67 kilo og vil ned til 58. (jeg har litt muskler-tror jeg-er ca 72 cm i midjen og bruker str 36/38) jeg vil få vekk de siste kiloene slik at jeg føler velbehag med lårene og magen spesielt. jeg trener 3-4 dager i uken. og går ellers til alt siden bur i byen og har ikke bil.

 

jeg er så lei av å prøve å gå ned hele tiden' date=' og aldri gå lenger ned(går ned og så går jeg de samme kiloene opp igjen).. så nå trur jeg jeg skal spandere et ekspresskurs på nett i morgen til neste uke.. er det noen som har erfaring med det? er det noen kursledere som er bedre enn andre?

 

håper på god støtte fra dere flinke damer!:D[/quote']

 

Du kan selvfølgelig være med.. jeg går vanlig kurs og er kjempe fornøyd med det..

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
hei! kan jeg værme?

 

jeg er 163 cm. veier ca 67 kilo og vil ned til 58. (jeg har litt muskler-tror jeg-er ca 72 cm i midjen og bruker str 36/38) jeg vil få vekk de siste kiloene slik at jeg føler velbehag med lårene og magen spesielt. jeg trener 3-4 dager i uken. og går ellers til alt siden bur i byen og har ikke bil.

 

jeg er så lei av å prøve å gå ned hele tiden' date=' og aldri gå lenger ned(går ned og så går jeg de samme kiloene opp igjen).. så nå trur jeg jeg skal spandere et ekspresskurs på nett i morgen til neste uke.. er det noen som har erfaring med det? er det noen kursledere som er bedre enn andre?

 

håper på god støtte fra dere flinke damer!:D[/quote']

 

Du kan selvfølgelig være med.. jeg går vanlig kurs og er kjempe fornøyd med det..

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Velkommen skal du være ia23 :D

jeg har gått nettkurs, men vet ikke helt om det er noe kursleder jeg vil anbefalle. beklager!

 

jeg har også tenkt til å gå et kurs til, men tror jeg skal prøve meg en stund på egenhånd først!

 

så sporty du er LinnH91, kos deg masse med turen :)

 

slankmagetakk ja det var så vært alle pengene selv om jeg ikke gikk ned mange kiloene. men i samme sleng så gikk jeg ned mange cm, passet ikke inn i str 40 i klær når kurset startet, og nå sitter jeg her med et smil om munnen og passer inn i str38.

selv om det er en stund siden jeg gikk kurs nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Gleder meg til veiing på fredag :) håper jeg har gått ned til da, ser lyst ut nå. for tok en tur på vekta og den viste ikke lenger 63,2kg men 62,5kg :D hurra!

Nå er midje målet på 86,5cm :) 3,5cm vekk på 1 uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Gleder meg til veiing på fredag :) håper jeg har gått ned til da' date=' ser lyst ut nå. for tok en tur på vekta og den viste ikke lenger 63,2kg men 62,5kg :D hurra!

Nå er midje målet på 86,5cm :) 3,5cm vekk på 1 uka [/quote']

 

Så flink du er. Jeg har veiing idag og gruer meg.. Du har jo vært kjempe flink og du er gått så langt ned.. gratulerer :)

Stå på videre!

 

- LInn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88
Så flink du er. Jeg har veiing idag og gruer meg.. Du har jo vært kjempe flink og du er gått så langt ned.. gratulerer :D

Stå på videre!

 

- LInn

 

Takk :)

jeg har veie dag egentlig på fredag men måtte bare sjekke, håper jeg er under 62kg da!

håper på 61,9kg da!

 

selv har du vært veldig flink syns jeg, lykke til med veiingen da :)

vurderer du fler kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med LinnH91: så flink du er haypergirl88!:D jeg veide meg i dag og vekten sto stille.. egentlig er det jo en positiv ting fordi jeg trudde jeg hadde gått opp, men vil jo gjerne se minus! meldte meg på nettkurs i dag, så gleder meg veldig til neste uke når det begynner!:) har ikke gått på greteroede kurs før, bare prøvet selv og det har både ført til resultat og ikke.

 

hvor mye spiser dere i løpet av en dag og hvor mye trener dere i uken? ligger dere på det samme kcal nivå de dagene dere trener og de dere ikke trener eller? og har dere slanket dere før?(jeg har gjort det mange ganger og lurer på om jeg har ødelagt litt for meg selv nå..)

 

lykke til med veiingen LinnH91!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...