Gå til innhold

4,5 kg lettere til Sommeren 2011 <3


Gjest LinnH91

Anbefalte innlegg

gratulerer så mye LinnH91!! du er jo snart i mål!:D

 

jeg skulle på en dansetime som jeg liker veldig godt i går, men så var den plutselig tatt vekk fra timeplanen..:o men stolt av meg som drog med meg en venninne på spinning i steden for:) men jeg kjente det godt i lårene på slutten at jeg hadde hatt en spinning intervall time dagen før:P så i dag blir det heller løping på ellipsemaskin:)

 

ellers så syns jeg det er litt tungt å ligge på bare 1300 kcal. jeg føler meg sulten ganske ofte, spesielt når jeg går og legger meg (kan våkne om nettene fordi jeg er sulten). men får holde ut denne uken og se hvilke resultater det gir, og så justere neste uke evt.

 

ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar
Gjest LinnH91
gratulerer så mye LinnH91!! du er jo snart i mål!:D

 

jeg skulle på en dansetime som jeg liker veldig godt i går' date=' men så var den plutselig tatt vekk fra timeplanen..:o men stolt av meg som drog med meg en venninne på spinning i steden for:) men jeg kjente det godt i lårene på slutten at jeg hadde hatt en spinning intervall time dagen før:P så i dag blir det heller løping på ellipsemaskin:)

 

ellers så syns jeg det er litt tungt å ligge på bare 1300 kcal. jeg føler meg sulten ganske ofte, spesielt når jeg går og legger meg (kan våkne om nettene fordi jeg er sulten). men får holde ut denne uken og se hvilke resultater det gir, og så justere neste uke evt.

 

ha en god dag![/quote']

 

Så flink du har vært da, trening er super bra ! Men om du føler deg sulten, MÅ du spise mer.. ellers ødlegger du bare for deg selv! Jeg vet ikke hvor mye du veier å sånn, men hva var "ditt daglige energibehov"? Å har du regnet med nok trimpoeng?

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankmagetakk

Ned 200 gram denne uken. Ikke så mye som jeg håpet på, men ned er ned :D

Det har blitt litt mye vin i solen denne uken, og jeg synes det var verdt å ikke gå ned så mye denne uken! =)

 

Start: 65 kg

Nå: 60,7 kg

Ned: 4,3 kg

Mål: 55 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye slankmagetakk!:D ja, av og til er det verdt det! og du gikk jo fremdeles ned!

 

LinnH91: jeg fikk tildelt meny 1 først, men denne uken skulle jeg bruke til å finne ut hvor mye trimpoeng jeg hadde ca og da finne ut energibehovet. så jeg trur og håper at jeg får svar på onsdag om å spise litt mer. mitt daglige energibehov er 2077 (da har jeg 10 trimpoeng i uken). men er spent på resultat i morgen:) håper virkelig det har lønnet seg å gå litt sulten! håper ikke kroppen har gått på sparebluss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
gratulerer så mye slankmagetakk!:D ja' date=' av og til er det verdt det! og du gikk jo fremdeles ned!

 

LinnH91: jeg fikk tildelt meny 1 først, men denne uken skulle jeg bruke til å finne ut hvor mye trimpoeng jeg hadde ca og da finne ut energibehovet. så jeg trur og håper at jeg får svar på onsdag om å spise litt mer. mitt daglige energibehov er 2077 (da har jeg 10 trimpoeng i uken). men er spent på resultat i morgen:) håper virkelig det har lønnet seg å gå litt sulten! håper ikke kroppen har gått på sparebluss![/quote']

 

Jeg selv regner med 5 TP , for om jeg ikke klarer 7 som jeg skal så har jeg noe å gå på.. men det er veldig opp til hver enkelt :o Lykke til, håper du finner ut av hvilke meny du er på.. du kan gjerne spise 1500 kcal istede for 1600 som er på meny 2 da.. og om du spiste til meny 1 og følte deg sulten, prøv med 1400 kcal! Det vil si , ca en skive ekstra :)

 

- LInn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned 0,9 kg!!!:D og ned 10 cm totalt:) er kjempe fornøyd! har ikke veiet "så lite" på lenge!!! så hvis jeg må være litt sulten om kvelden så tåler jeg det hvis dette fortsetter:P men får se hva kurslederen sier. det er jo et ekspresskurs og da skal en ligge i 1000 kcal i underskudd i stedet for 500-800 som er på vanlige kurs. dette veiet nesten opp for at pc`n ikke funker lenger! (typisk at den skulle bli ødelagt nå i eksamensperioden..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankmagetakk

Ned 300 gram på to uker. Det går saaaakte, men riktig vei ;) Jeg synes det er perfekt å kunne kose seg litt, men likevel gå ned. Dette er en livsstilsendring og jeg føler at dette er noe jeg kan leve med. Derfor gjør det ikke noe om det tar litt tid :D

 

Start: 65 kg.

Nå: 60,5 kg.

Ned: 4,5 kg.

Mål: 55 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Ned 300 gram på to uker. Det går saaaakte' date=' men riktig vei ;) Jeg synes det er perfekt å kunne kose seg litt, men likevel gå ned. Dette er en livsstilsendring og jeg føler at dette er noe jeg kan leve med. Derfor gjør det ikke noe om det tar litt tid :D

 

Start: 65 kg.

Nå: 60,5 kg.

Ned: 4,5 kg.

Mål: 55 kg.[/quote']

 

Helt enig, du er flink !:)

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Jeg er nede i 61' date='5kg nå igjen, 300gram til så er 10 kg vekk ;) håper dem er vekk i morgen!

 

ellers går det kjempe bra her :D

med dere andre?[/quote']

 

Joda, bare bra her. veiie dag imorgen, så får se om det har vært en grei uke. håper på 0,6 ned så jeg når mitt neste delmål!

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer haypergirl88!;) er sikker på at de 300 gram er vekke i dag! og er enig i det du sier slankmagetakk! og det går jo saktere til mindre kg du har igjen å ta av!

 

hvordan gikk det med deg i dag LinnH91??!!:D

 

jeg er veldig fornøyd med mitt resultat! gikk ned 1,1 kg og totalt ned 8 cm:) så nå er jeg 0,9 kg unna første delmål, og målet med kurset! håper å klare det til fredag, fordi jeg reiser til new york på lørdag så da får jeg ikke veiet meg neste uke! jeg håper også at jeg klarer å holde vekten på stedet hvil når jeg er i usa, men tviler vel litt på at jeg klarer det..

 

ha en god tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Takk ;)

skulle nå ønske dem ble vekk, men pga mensen gikk jeg opp igjen. så satser på at jeg har gått dem ned innen 2uker!

 

hvordan går det med dere?

ha en god helg :D

nå skal jeg feire 4mnd med gutten min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk på vekten igjen i dag siden jeg skal reise, og det ble bare 200 gram ned og 4 cm. men trudde jo ikke det kunne bli så mye på bare 3 dager, og jeg har bare fått 2,8 trimpoeng. men jeg håper å kunne holde vekten i New York for så å gå ned mer etterpå!

 

 

ja, det er nå sånn av og til med mensen:P det er jeg sikker på du gjør haypergirl88! nåh, det hørtes koselig ut!

 

ha en god helg og uke folkens! snakkes neste tirsdag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

så flink du er ;)

 

jeg har ikke tenkt på å veie meg på en stund, pga alt for mye mat i det siste og pluss at jeg er syk om dagen.

alt for lite trening.

 

håper dere andre har det bedre enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91

går helt greit her, gikk litt opp sist uke.

men sånn er det bare av og til. håper på litt nedgang igjen kommende tirsdag!

 

Når skal dere ha ferie? Skal dere noen plass?

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

her har det gått opp også, vært mye stille i det siste pga sykdom og derfor gått opp 2kg! blæ!

 

men skal uansett trene i morgen kveld ;) gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jeg tilbake fra ferien:) gikk forsåvidt greit matmessig siden det sto på alt hvor mye kalorier retten inneholdt(men det var jo alltid mye kalorier:P). gikk opp 0,5 kg og ingenting i cm så det er jo ikke så gale, men nå er det tilbake til vanlig mat og trening!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

velkommen tilbake :)

det lille du gikk opp går du fort ned igjen skal du se :)

 

jeg har begynt og telle kalorier i alt jeg spiser og ligger et sted mellom 1100-1300kcal per dag. og trening blir det jo litt av vær dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...