Gå til innhold

4,5 kg lettere til Sommeren 2011 <3


Gjest LinnH91

Anbefalte innlegg

Gjest LinnH91
enig med LinnH91: så flink du er haypergirl88!:D jeg veide meg i dag og vekten sto stille.. egentlig er det jo en positiv ting fordi jeg trudde jeg hadde gått opp' date=' men vil jo gjerne se minus! meldte meg på nettkurs i dag, så gleder meg veldig til neste uke når det begynner!:) har ikke gått på greteroede kurs før, bare prøvet selv og det har både ført til resultat og ikke.

 

hvor mye spiser dere i løpet av en dag og hvor mye trener dere i uken? ligger dere på det samme kcal nivå de dagene dere trener og de dere ikke trener eller? og har dere slanket dere før?(jeg har gjort det mange ganger og lurer på om jeg har ødelagt litt for meg selv nå..)

 

lykke til med veiingen LinnH91![/quote']

 

Jeg spiser ikke så mye i løpe av en dag, pga jeg er liten i kroppen og dermed ikke trenger så mye.. Trener for så vidt lite, 2-3 ganger i uken.. men ofte lengre turer, sånn at jeg er oppe i 7 TP i uken :) Jeg ligger på samme kcal nivå i hverdagene uansett trening eller ikke.. Eneste er at jeg planlegger litt bedre hvordan jeg spiser maten min da..

 

Jeg har jo meny 1 - altså 1300 kcal pr dag, Men jeg spiser ofte bare 1100 kcal i hverdagene og 1300-1400 kcal i helgene. Å Hvis jeg har trent sparer jeg ofte frukten til etter trening, da tar jeg meg gjerne en banan og en yoghurt !

Jeg har slanket meg en del før også, så du har nok ikke ødlagt for deg selv.. Sommeren 09 var jeg 54 kg, å gikk fort opp igjen på ett år..

 

Jeg hadde en bra veiing, gikk ned 0,7 kg og er fornøyd, selvom jeg hadde håpet på 1 kg, for da er jeg nærmere delmålet mitt på 60 kg som er om 1 uke :-( ser ikke lyst ut, men jo nærmere jeg kommer, jo bedre er det!

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar
Gjest LinnH91

Da har jeg vært på veiing og det var positivt, vekten viste -0,7 kg.. Er fornøyd, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg noen hundre gram mer.. pga delmålet mitt som er om 1uke, ser virkelig mørkt ut.. ellers må jeg klre 1,8 kg denne uken og det er litt vell mye :D Men jo nærmere mål , jo bedre sjanse !

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88
Da har jeg vært på veiing og det var positivt' date=' vekten viste -0,7 kg.. Er fornøyd, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg noen hundre gram mer.. pga delmålet mitt som er om 1uke, ser virkelig mørkt ut.. ellers må jeg klre 1,8 kg denne uken og det er litt vell mye :D Men jo nærmere mål , jo bedre sjanse !

 

- Linn[/quote']

 

Kjære deg ta det med et smil om munnen, tenk at du er 0,7kg nærmere målet ditt, alt ned er bedre enn opp!

Gratulerer med nedgang Linn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Kjære deg ta det med et smil om munnen' date=' tenk at du er 0,7kg nærmere målet ditt, alt ned er bedre enn opp!

Gratulerer med nedgang Linn :)[/quote']

 

Tusen takk ! :D

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar LinnH91!:) er litt greit å vite hva dere andre gjør som har så stor suksess!:D gratulerer! 0,7kg er jo kjempe bra! og særlig med tanke på at du har jo slanket vekk mye, og det pleier jo å gå mindre vekk når du nærmer deg slutten;) det blir jo antakelig bare en uke ekstra før du når delmålet og det vil jeg si er å nå delmålet så nærme som du kan på tiden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
takk for svar LinnH91!:) er litt greit å vite hva dere andre gjør som har så stor suksess!:D gratulerer! 0' date='7kg er jo kjempe bra! og særlig med tanke på at du har jo slanket vekk mye, og det pleier jo å gå mindre vekk når du nærmer deg slutten;) det blir jo antakelig bare en uke ekstra før du når delmålet og det vil jeg si er å nå delmålet så nærme som du kan på tiden;)[/quote']

 

Ja, er en del som er borte. Men er bare halvveis, så en del igjen også! Håper jo på at det bare blir 1 uke ekstra før delmålet blir nådd.. Men det er jo en "hvit-uke" på kurs nå, siden det er siste uke.. Det vil si at det KUN er knekkebrød, fisk og vann som er lov! Så skal prøve å holde dette, utenom helgen. Da skal jeg ha litt Cola Zero og taco

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankmagetakk

Ahh, deilig!

Dagens vekt viste: 60,9. Det betyr at jeg har gått ned de 2 kiloene jeg gikk opp forrige uke + 200 gram. Ned 2,2 kilo på en uke. Det er litt for mye, men det er greit ettersom jeg gikk opp så mye forrige uke :D Så er jeg på rett vei igjen. Deilig!!

Hvordan går det med dere?

 

Startvekt: 65 kg.

Vekt nå: 60,9 kg.

Mål: 55 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Ahh' date=' deilig!

Dagens vekt viste: 60,9. Det betyr at jeg har gått ned de 2 kiloene jeg gikk opp forrige uke + 200 gram. Ned 2,2 kilo på en uke. Det er litt for mye, men det er greit ettersom jeg gikk opp så mye forrige uke :D Så er jeg på rett vei igjen. Deilig!!

Hvordan går det med dere?

 

Startvekt: 65 kg.

Vekt nå: 60,9 kg.

Mål: 55 kg.[/quote']

 

oii, det var masse.. men det må være utrolig deilig da, du har nok hatt litt vann i kroppen forje uke.. Her går det veldig bra, jeg har "hvit-uke", siden det er siste uke på 2GR-kurs.. Det vil si at det går i fisk til middag og bare vann! Kjedelig, men helgen skal jeg ha taco, gleder meg..

Jeg gikk ned 0,7 denne uken, er fornøyd med det.. håper på litt mer neste gang!

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye slankmagetakk!!!:) gjorde du noe endring i kosthold og/eller trening denne uken da eller er det kanskje bare mye vann forrige uke som LinnH91 sier?

 

"hvit uke" har jeg ikke hørt om før.. er det noe du selv har kommet opp med eller?:D

 

ha en god helg! det blir noen utskeielser på meg siden jeg begynner på kurset neste uke så siste sjans nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Grattis med nedgang :)

 

 

jeg har selv gått ned 200gram denne uka er super happy over det, nå er jeg 62.1kg :D

 

btw får ikke vært her så mye pga pcn min er dø. og jeg bare låner en pc nå!

så snakkes når pcn min er orden igjen, og da skal jeg være på 60.2kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Endelig klarte jeg og få igang en gammel pc :D men saken er den at jeg skulle veie meg i dag bare for å se og gjett hva vekta viste 61.8kg og jeg er nå 84,5cm rundt midjen og det vil si 5,5cm vekk på 2uker :) hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
gratulerer så mye slankmagetakk!!!:) gjorde du noe endring i kosthold og/eller trening denne uken da eller er det kanskje bare mye vann forrige uke som LinnH91 sier?

 

"hvit uke" har jeg ikke hørt om før.. er det noe du selv har kommet opp med eller?:D

 

ha en god helg! det blir noen utskeielser på meg siden jeg begynner på kurset neste uke så siste sjans nå:)

 

hvit uke er ikke noe jeg har funnet på selv nei, det er noe kurslederen sier at hjelper som siste innspurt.. vet ikke helt jeg, klarer ikke fisk hver dag.. liker kun laks, så blir litt kjedelig i lengden..

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Endelig klarte jeg og få igang en gammel pc :D men saken er den at jeg skulle veie meg i dag bare for å se og gjett hva vekta viste 61.8kg og jeg er nå 84' date='5cm rundt midjen og det vil si 5,5cm vekk på 2uker :) hurra![/quote']

 

Oiiii, så bra:) Jeg er stolt over deg, stå på videre.. Dette skal vi klare sammen:)

Vi ligger likt på vekten vi nå da!

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye med nedgang haypergirl88!!!:D så utrulig flinke dere er!

 

off det hørtes vanskelig ut med bare fisk og vann LinnH91!!! er imponert over viljen din;) laks er den fisken jeg òg synes er best, men det blir jo kjedelig med bare den fisken hele tiden, så prøver å variere annenhver uke med torsk el noe annet..

 

gleder meg veldig mye til å begynne på kurset nå, og håper jeg blir like flink som dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

takk :D

 

huff nå har jeg blitt syk, ligger med mage smerter, au au!

snart er 10kg vekk fra kroppen min<3

 

men snakkes når jeg blir frisk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
gratulerer så mye med nedgang haypergirl88!!!:D så utrulig flinke dere er!

 

off det hørtes vanskelig ut med bare fisk og vann LinnH91!!! er imponert over viljen din;) laks er den fisken jeg òg synes er best' date=' men det blir jo kjedelig med bare den fisken hele tiden, så prøver å variere annenhver uke med torsk el noe annet..

 

gleder meg veldig mye til å begynne på kurset nå, og håper jeg blir like flink som dere![/quote']

 

Det vet jeg du blir, du er like flink som oss.. Du må bare finne fram den spreke siden av deg selv ! Å ikke forhast deg med vekt reduksjonen:) Når starter du på kurs ?

 

Ønsker at jeg kunne like en annen fisk, men men.. Laks og grønnsaker, naamnaam..

Nå har jeg nettopp komt hjem fra tur, 8,7 km lang deilig tur ! Nå skal jeg slappe av litt, lage deilig lasange m/kyllingkjøttdeig til middag også er det "jobb"(trener for turn jenter)

Ha en fin kveld jenter:)

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
takk :D

 

huff nå har jeg blitt syk' date=' ligger med mage smerter, au au!

snart er 10kg vekk fra kroppen min<3

 

men snakkes når jeg blir frisk igjen![/quote']

 

Uff, god bedring kjære deg:)

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Takk :)

lot ikke litt mage smerter hindre meg i å danse 1time :D

 

må foresten veie meg på Onsdag i stede for fredag, siden jeg er opptatt på fredag, og på onsdag skal jeg veie 61,2kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Takk :)

lot ikke litt mage smerter hindre meg i å danse 1time :D

 

må foresten veie meg på Onsdag i stede for fredag' date=' siden jeg er opptatt på fredag, og på onsdag skal jeg veie 61,2kg :)[/quote']

 

Håper du klarer det.. du er flink som trosser smerten og gir alt !

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god bedring haypergirl88! så flink du er å trener fordiom!

 

tusen takk LinnH91;) jeg pleier som regel å ha ca 10 trimpoeng i uken, problemet er nok det å balansere trening og kosthold. for hvis jeg ikke trener så har jeg pleiet å gå ned med å spist ca 1300-1400 kcal. så det blir godt å få veiledning konkret! jeg begynner i morgen!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
god bedring haypergirl88! så flink du er å trener fordiom!

 

tusen takk LinnH91;) jeg pleier som regel å ha ca 10 trimpoeng i uken' date=' problemet er nok det å balansere trening og kosthold. for hvis jeg ikke trener så har jeg pleiet å gå ned med å spist ca 1300-1400 kcal. så det blir godt å få veiledning konkret! jeg begynner i morgen!:D[/quote']

 

Lykke til, nett eller vanlig ? :)

Ja, det er greit med veiledning.. Men alle kurs ledere er forskjellig og det er en del du må finne ut av selv !

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91

Jeg er litt godterisyk, så derfor lager jeg Gelé..

Men ikke pakke gelé, sun light saft gelé..

Lurer på om dette blir vellykket, dere kan værtfall få oppskriften om dere har lyst på noe godt en dag:)

 

Dette trenger du:

1 pk gelantinplater (10 stk)

7,5 dl vann

2,5 dl saft, hvilke type velger du!

 

Først tar du gelantinplatene oppi en bolle med kaldt vann og lar de trekke i 5 min, mens du lager til blandingen med saft og vann (mengden bestemmer du selv), men HUSK dette skal IKKE koke..

Når blandingen har blitt varm og platene har lagt i ca 5.min, legger du platene oppi blandingen og rører helt til de er smeltet!

 

Denne geléen gir 70,7 kcal pr LITER! Men husk, begrens vanlijesausen. (Helst unngå den)

 

Lykke til!

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Formen er mye bedre, fikk gått meg en 20mins tur i går deilig!

 

i dag blir det ikke noe gå tur fordi det regner som en foss fra himmelen!

 

men på Onsdag har jeg ikke noe valg, må gå til togstasjonen og plukke opp kjæresten min, turen til og fra tar 5 min, men uansett deilig, og er vi riktig heldig den dagen får vi sol og da skal jeg gå tur før kjæresten min kommer!

tok veiingen i dag jeg og jeg veide 61,5kg :) nærmer meg -10kg kanskje neste uke :) håper jeg er 61,2kg da!

 

jeg har lovet meg at jeg skal ta tattoo når 10kg er vekk fra min kropp :)

 

men nå er jeg trøtt og sliten, ikke fått sove noe i natt :D

 

men ha en god dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går på nettkurs. nå er jeg i gang!:) hadde til og med gått ned 200 gram sist uke og da spiste jeg mye usunt og trente ikke! i kveld skal jeg på spinning intervall time!:)

 

mm, det hørtes godt ut med fungele! må prøve den en gang;)

 

 

gratulerer haypergirl88! -10 kg klarer du til neste uke, det er jeg ikke i tvil om!:D det er koselig å gå tur med kjæresten, så får håpe på sol ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...