Gå til innhold

PÅSKEMÅL torsdag 09.02.06


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

Gjest jannicke

God morgen alle medslankere!

Hvordan går det med dere? Hadde dere en bra dag i går? Jeg skeiet litt vel ut i går også,, men spiste ikke mer en akkurat det jeg forbrente, så det går jo i null. Unner meg såpass når kjæresten uanmeldt inviterer meg med ut på romantisk middag :) Håper dere får en fin dag alle sammen.

Klem Jannicke

 

--- Møter du veggen, har du iallefall noe å støtte deg til ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,hadde ikke noen fin dag igår,ingen forandring på vekta:-( så var sur og skeiet ut med en sjokolade....dumt.... Men etter og ha vært her inne og lest masse positive tilbakemeldinger er jeg tilbake idag for fullt... må jo ikke gi opp,men blir veldig lei når vekta står stille,og jeg mener selv at jeg har vært kjempeflink hele uka..:)

 

min kursleder mener jeg heller skal fokusere på og stabilisere min vekt der jeg er,ikke helt enig,må ned de siste kiloene for og bli fornøyd.(klart jeg er jo kjempefornøyd med at jeg har tatt av 25,men det var de siste da!!)

 

Men har startet dagen med en god frokost ,så jeg gir ikke opp enda..

 

 

Ha en fin dag alle sammen.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en fin dag og for førstegang på lange klarte jeg 1605 kcal så jeg er storfornøyd. Det blir nok en overtidsdag i dag så trimingen blir det litt smått med. Hadde laget med en rutine på gymtreming og gåing på faste dager men nå med snø og regn og overtid blir det litt krasj. Det rare er at jeg faktisk savner disse treningsdagene.... og det er jo positivt. Begynner å få til nye faste rutiner på alt.

Ha en fin dag til alle sammen

 

bht

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei' date='hadde ikke noen fin dag igår,ingen forandring på vekta:-( så var sur og skeiet ut med en sjokolade....dumt.... Men etter og ha vært her inne og lest masse positive tilbakemeldinger er jeg tilbake idag for fullt... må jo ikke gi opp,men blir veldig lei når vekta står stille,og jeg mener selv at jeg har vært kjempeflink hele uka..:)

 

min kursleder mener jeg heller skal fokusere på og stabilisere min vekt der jeg er,ikke helt enig,må ned de siste kiloene for og bli fornøyd.(klart jeg er jo kjempefornøyd med at jeg har tatt av 25,men det var de siste da!!)

 

Men har startet dagen med en god frokost ,så jeg gir ikke opp enda..

 

 

Ha en fin dag alle sammen.:-)[/quote']

Det er kjempebra med 25 kg ned. De siste kg vil alltid sitte hardt også fordi nå er målet så nære. tidligere hadde ikke en uke eller to uten noe nedgang så stor betydning for målet var litt lengre framme. Men du kommer nok i mål skal du se.

Så det er bare å planlegge hvordan du skal ha stabiliseringsperioden.

Lykke til med resten av uken og ha en fin dag videre

Sender et stort oppmuntrende smil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempebra med 25 kg ned. De siste kg vil alltid sitte hardt også fordi nå er målet så nære. tidligere hadde ikke en uke eller to uten noe nedgang så stor betydning for målet var litt lengre framme. Men du kommer nok i mål skal du se.

Så det er bare å planlegge hvordan du skal ha stabiliseringsperioden.

Lykke til med resten av uken og ha en fin dag videre

Sender et stort oppmuntrende smil

 

 

 

Takk for det Bht. Det er så godt og ha dere her inne,da må man bare fortsette,det er ikke lov og gi seg:-)

 

Klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, huff. Ikke like jublende denne torsdagen som forrige, nei.

 

Pluss 0,2 kilo :)

 

Men pytt, pytt.. Det er faktisk første uka med vektoppgang siden jeg startet med GR 1. september.

(Hvis man ser bort fra i jula, da jeg også gikk opp tilsvarende.)

 

Jeg var så lykkelig etter forrige veiing da jeg veide "60 og noe", at jeg følte at jeg kunne unne meg litt ekstra i helga som var.

 

Men som sagt, ingen panikk. Vet jo godt at jeg ikke har lagt på meg 0,2 kilo fett.

 

Oki... Her er ståa:

 

Vekt sept -05: 86 kg.

Vekt nå: 70 kg.

 

Resultat totalt: - 16 kg

Resultat siste uke: +0,2 kg

 

Det fortsetter å minke i centimeter.

 

Siden i høst, er det minket 19 cm i midjen og 15 cm over hoftene :(

 

Ha en fortsatt god torsdag, dere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går var egentlig helt super den med 2 timer trening og torsk til middag med kålrabistappe, men hadde rester av gulerotkake og det ble dessert i steden for kvelds... Det er ikke bra, men nå er det ikke mere kake igjen...

 

I dag har min kjære og jeg tenkt til å feire den dagen vi ble sammen, og da blir det nok litt utskeielser da også. Det gjelder å begrense seg og det er jeg ikke så flink til om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...