Gå til innhold

Slankekrigen del 3 - regler og påmelding


Gjest anci

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst til å være med i slankekrigen, så nå starter jeg det liksågodt opp selv. :D Har ikke vært med tidligere, så setter pris på all hjelp og innspill jeg kan få fra dere som har vært med tidligere. Har kopiert reglene fra sesong 2 så håper det blir bra.

 

Veiedagen blir LØRDAG og vi starter opp lørdag 11. juni, det bør gi folk god tid til å få med seg tråden og melde seg på. Har du lyst til å være med, meld deg på i denne tråden og si hvilken gruppe du havner i.

 

Konkurransen varer i 12 uker og finalen blir 2. september.

 

- Veiedag: lørdag

 

- Vekt registreres i løpet av lørdag og resultatene kommer i løpet av et par dager.

 

- Ved påmelding rapporterer man om du ønsker å gå ned under 10 kg, 10-20 kg, 20-30 kg, 30-40 kg eller over 40 kg (dette for inndeling i grupper). Jeg tenker ikke på hvor mye man vil ned i løpet av konkurransen, men totalt (ut fra det du veier nå).

 

- Ved veiedag rapporterer man dagens vekt. Vekt 11. juni blir utgangspunkt for konkurransen.

 

- Resultatet registreres i et excelark og det beregnes %vis nedgang i forhold til startvekt.

 

- Den som har høyest prosentvis nedgang hver uke vinner ukeveiingen, den med laveste %vise nedgang går ut.

 

- I finalen er det %vis nedgang i forhold til startvekt som avgjør.

 

- Det er mulig å komme tilbake i finalen med wildcard, så de som ryker ut i løpet av konkurransen fortsetter å rapportere vekt, men da på PM.

 

- Konkurransen består av 2 grupper. I løpet av konkurransen slår vi sammen gruppene.

 

- Fordi vi regner ut prosentvis nedgang uke for uke er det viktig at dere rapporterer så nøyaktig vekt som mulig. Dere som ikke har digital vekt må si fra om dette. Dere vil i starten være i en egen gruppe (hvis det er nok deltagere til det).

 

- Man må rapportere vekt hver uke, hvis ikke går man ut av konkurransen!

 

- Dersom man ikke har mulighet til å veie seg eller rapportere vekt den aktuelle datoen, kan man enten melde fra om vekt på forhånd (for eksempel dagen før), eller man kan be om walkover. Man kan ha walkover maks to ganger i løpet av konkurransen, og man må gi beskjed senest dagen før den aktuelle veiedagen. Har man hatt walkover er man med som vanlig den neste uken.

 

- Det er mulig å melde seg på i løpet av konkurransen, da det er vektnedgang hver uke som avgjør i løpet av konkurransen. I finalen er det imidlertid startvekt som gjelder, og kommer man inn i konkurransen senere har man et dårligere utgangspunkt.

 

- Den med høyeste %vise vektnedgang i finalen vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svirre

Jeg vil være med. Jeg skal ned 30-40 kilo.

 

Men veiedag lørdag? Jeg vet at jeg ikke kommer til å ha tilgang på internett 3 av de neste 4 lørdagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg ønsker å være med på slankekrigen. Jeg skal ned 10 kg.

Hvordan fungere dette?.. Jeg har aldri hvert med på * eller hørt om noe lignende før. Hvordan får vi informasjon ol ? - mail gjenom diskusjonchat ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svirre, du kan bruke fredagsvekten din i stedet og rapportere inn da, vi vil jo ha med flest mulig. :D

 

mar78, har ikke egentlig vært med på dette selv, så er ingen proff, men tenker at man rapporterer inn startvekt og veier inn hver uke i diskusjonsforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sovetroll56

Jeg vil gjerne være med en periode til,måtte slutte sist pga operasjon.Nydelig at noen tar tak i oss som vil bli litt lettere,tusen hjertelig for det.

jeg vil ned 10-12kg.Vekt nå er ca 84,går litt nedover hver uke.

god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svirre
Svirre' date=' du kan bruke fredagsvekten din i stedet og rapportere inn da, vi vil jo ha med flest mulig. :D

 

mar78, har ikke egentlig vært med på dette selv, så er ingen proff, men tenker at man rapporterer inn startvekt og veier inn hver uke i diskusjonsforumet.[/quote']

 

Flott - jeg synes jeg ser familien, hvis jeg begynner å ta med vekt på hyttetur :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Jeg vil også være med! Skal ned 12 kilo, er på ca 82 nå. Nå første helgen må jeg ta fredagsvekten og rapportere inn ettersom vi skal på tur og drar fredag ettermiddag. :o

 

Bra tiltak anci! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer oppstarten seg, og slik det ser ut nå blir det bare en gruppe. Jeg skal se det iforhold til hvor mange som faktisk rapporterer inn vekten sin på lørdag, men foreløpig er det vel 16 som har meldt sin interesse, og det er litt lite for to grupper tror jeg.

 

Jeg oppretter en tråd i morgen slik at "snik-veierne" som ikke kan veie seg på lørdag kan veie inn allerede da, mens vi andre veier oss på lørdagen og skriver inn da. Husk å registrere vekten i løpet av lørdagen for å ikke miste plassen din i slankekrigen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kris83

Dette hørtes da motiverende ut! Jeg er allerede med på en tråd som går på treningsmål, men kan da alltids være med på to ;) Bra tiltak!

Jeg har som mål å gå ned 10-12 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tiltak, anci!

 

Jeg melder meg på slankekrigen jeg også! ;)

 

Skal ned under 10 kg.

 

Har vært med på begge de forrige rundene. Den første gikk veldig bra, men mistet motivasjonen helt i 2. runde. Nå er motivasjonen tilbake, så jeg satser på bedre resultat denne gangen!

 

Lykke til, alle som er med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...