Gå til innhold

Rosè vin forbudt?


Gjest glen64

Anbefalte innlegg

Med sol og sommer får jeg lyst til å bytte ut f.eks. fruktrasjonen i vin....er det helt feil? Jeg holder meg på lovlig kaloriinntak. Hva gjør andre livsnytere som slanker seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med alkohol er at det påvirker forbrenningen på en negativ måte, kroppen vil prioritere å kvitte seg meg giftstoffer før alt annet.

Dessuten inneholder alkohol i seg selv mye kalorier (7 kcal pr gram).

 

Men ikke bytt ut noe som helst med alkohol, det er bare dumt å gi avkall på sunne næringstoffer for å erstatte det med gift.

Det er jo ingen som sier at du må kutte ut alkohol fullstendig, men et moderat inntak gjelder, husk at du har frimerker. Det er nettopp dette du har dem for, men ikke kutt ut noe kroppen trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som evig slanker pga stadig livs-nyting går jeg hyppig på smeller: det være seg alkohol, sjokolade, brunost eller andre heftige, kaloririke oster, is, kaker, sauser, smør, ....... ;)

 

Da tar vektnedgangen LITT lenger tid! Med mindre du greier å holde deg innen frimerkenes grenser, slik Katza sier! :D Det hele er veldig "enkelt" (og likevel så vanskelig!): kalorier inn minus kalorier forbrukt.

 

Lykke til!

 

ala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...