Gå til innhold

PÅSKEMÅL fredag 10.02.06


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

ENDELIG FREDDA`!!!

Og det er så herlig,,, selv om jeg har jobbehelg, men pytt sann. Først litt skryt: var kjempeflink med mat og trim i går. Så en liten bekymring: skal ut med jobben i morgen,,, får holde meg til vin og vann,,, håper jeg,,, Og på søndag skal min kjære og jeg på boligmesse,,, vi er på utkikk etter hus/tomt, så vi håper å kunne finne oss noe snart!

Så vil jeg gjerne høre litt om deres gårsdag og gode planer for denne dagen!

Ha en strålende dag!! :)

 

Klem Jannicke

 

--- God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var litt raskere enn meg idag jannicke:-)

Ja endelig fredag og helg uken går veldig fort.. Litt utfordringer blir det nok i helgen,har blitt lovet at det er middag ute på søndag,morsdag og en mann som fyller år.. men det skal nok gå bra,håper jeg!!!

 

Ellers så hadde også jeg en kjempefin dag igår,slankende mat hele dagen og en treningsøkt på kvelden,deilig.. håper og fortsette helgen på samme måte..

Men ett par glass rødvin skal jeg unne meg.

Lykke til på boligmesse jannicke,håper dere finner noe.

 

Ha en kjempefin helg alle sammen. håper vi snakkes i løpet av helgen!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uken går jammen meg fort.

 

Bra det.... For jeg liker helger, jeg :)

 

Hvis man ser bort fra at det er tendenser til å kanskje "kose" seg bittelitt for mye.

 

Men, men. Synes selv at jeg har vært utrolig flink som har tatt av 16 kilo.

(Må bare skryte litt av meg selv. He, he.) Og jeg kommer aldri til å falle tilbake til gamle vaner.

 

Klarer nå fint å begrense inntaket av snop og kaker. (Som har vært mitt problem).

 

Er jeg i selskap e.l., smaker jeg gjerne på kakene. Men forsyner meg med en liten bit, og ikke store stykker som jeg gjerne gjorde før.

 

En ting jeg forsatt er veeeldig forsiktig med, er....

Hvis det er satt fram skåler med smågodt, peanøtter og annet snacks.

Så prøver jeg å holde meg helt unna.

Det er fryktelig lett at en bit plutselig er blitt til alt for mange. :(

 

Nå har jeg vært ute og måket snø i en time. God trim, det :)

 

God helg, alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er endelig tilbake etter to ville dager med jobben, og altfor mange glass vin, stor sesam burger, litt snop og selvfølgelig sjokoladekake! -Ungikk så vidt de store sjokolade fristelsene jeg kom over, men jeg er langt i fra fornøyd med denne uka! -Har startet igjen nå, men gruer meg veldig til kurs til uka. Har hittil ikke hatt ett eneste rødt tall, men nå føler jeg at jeg nesten er i ferd med å gi helt opp.. Er bare "fattige" 12-14kg fra målet, og vet at jeg ikke akn gi meg nå.. Er bare så vannvittig lei, og sliten! -Skal sove i kveld, og dropper antakeligvis hele gullrekka. Må komme igang igjen, og ettersom mannen min først kommer sent i kveld er det ingen som kan passe på meg mens jeg sliter som værst!

 

Sukk..

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en lang gå tur i går. Jobbet ikke så lenge som jeg trodde og da jeg kom hjem bar det rett ut. 1.5 time. Kjempefornøyd og så godt det var.

 

Når jeg er på byen bruker jeg ofte drikke Cognac Et glass er ca 100 kcal og du kan drøye den ganske lenge. drikker ofte to kopper kaffe pr glass.

Det er lettere å drikke mere av drinker og øl.. plutselig er de borte...

Ha en riktig fin helg til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er endelig tilbake etter to ville dager med jobben' date=' og altfor mange glass vin, stor sesam burger, litt snop og selvfølgelig sjokoladekake! -Ungikk så vidt de store sjokolade fristelsene jeg kom over, men jeg er langt i fra fornøyd med denne uka! -Har startet igjen nå, men gruer meg veldig til kurs til uka. Har hittil ikke hatt ett eneste rødt tall, men nå føler jeg at jeg nesten er i ferd med å gi helt opp.. Er bare "fattige" 12-14kg fra målet, og vet at jeg ikke akn gi meg nå.. Er bare så vannvittig lei, og sliten! -Skal sove i kveld, og dropper antakeligvis hele gullrekka. Må komme igang igjen, og ettersom mannen min først kommer sent i kveld er det ingen som kan passe på meg mens jeg sliter som værst!

 

Sukk..

 

CamCam[/quote']

 

Var som jeg skulle skrevet det selv...

Blitt mye mat, drikke og dessert på meg også i forbindelse med jobben denne uken. To ganger denne uken har jeg i tillegg spist sjokolade "på egen hånd". Kjøpte i dag en kvikk lunsj og føler jeg synder mot meg selv.

Tror jeg sa på mandag at jeg skulle ta meg sammen, men nå er det fredag og jeg har enda ikke kommet meg tilbake i mine gode vaner.

 

Jeg trenger motivasjon, og lurer sånn på hvor jeg skal hente det fra. Dere pleier jo å være nok, men denne uken har jeg tydeligvis hatt en liten "djevel" på besøk som nekter å dra sin vei.

Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Jeg er her enda, men ikke så ofte som før.

Startet i ny jobb på mandag.

Må opp kl. 0515, og er ikke hjemme igjen før 1600.

Vet ikke om jeg kan kalle jobben fysisk krevende, men jeg står og arbeider hele dagen.

Er ganske sliten om kvelden, men det har da blitt litt trim.

Har nå oppdaget at svømming er fin trim, men synd at svømmehallen er åpen bare 1 dag i uka. (den blir benyttet, selvom det er ganske fullt)

Maten går greit (også i helgene) Måtte forsyne meg av pizza på jobben i går. Det var allmannamøte med feiring av godt resultat. Jeg tok bare ett stykke(delt opp på forhånd) og fant det med minst ost og kjøttdeig. (stolt!!)

Var innom foreldrene mine etterpå, og der var det selvfølgelig middag. Måtte bare si at jeg nettopp hadde spist pizza, men måtte smake litt likevel. ( elgkjøtt :) ) Alt i alt går det bra med meg, men er veldig spent på vekta mandag - håper jeg har gått ned litt mere igjen.

Ha ei fin helg alle sammen

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig med fredager!! I går hadde jeg planer om å trene, men med masete og skrikete unger hele dagen så la jeg meg tidlig med hodepine istedet ;) Satser påå få trent i løpet av helga. Har planer om å kjøpe en stepper i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alle opplevd det som dere går gjennom nå. Og dere har jo opplevd det før dere også? Motgang, null motivasjon, bare negative tanker. Hva med å bruke deres egen erfaring fra tidligere? Hva gjorde dere sist når dere fant motivasjonen igjen? Kanskje dere gikk en tur/ spiste en stooor salat/ tenkte gjennom alle tidligere triumfer ( og det er det mange av!!!)? Ikke gå og dvel på allerede begåtte synder .- reis deg igjen kvinne!! Kjemp for din rett til å bli akkurat så vakker som du vil!!! Jeg har sagt det før og sier det igjen: Å ville er ikke å ligge på sofaen og si at du vil, det er å reise seg og gjøre det som skal til!!! Så da er mitt spørsmål: VIL DU??? Det er et ja/nei spørsmål,, ikke noe "ja men",,, Fydda! Lett på rompa, sett på yndlingsmusikken og dans som om du var den beste i hele verden, for det er du!

 

Klem fra Jannicke som vet at dere kan! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye planer i helgen, bortsett fra at jeg skal trene og jobbe med en innleveringsoppgave- ellers så blir det mest avslapning tenker jeg... Gleder meg til å begynne på ny frisk igjen i morgen, for denne uken har virkelig vært ille. Klarer ikke å styre meg, jeg må finne viljestyrken til å få kontroll på impulsene mine... Får ta meg en tur inn på vektklubben dersom søtsuget kommer imorgen, og skal kjøpe meg Confecta kakao- demper søtsuget litt det da. Har noen dager å "rette" på noen dårlige dager... Så får vi håpe det hjelper. Håper dere andre får en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

hei, fikk så lyst til å skryte litt. Gikk meg en tur på ski idag. Deretter ble det helt tilfeldig en tur med stavene også - hele 7 trimpoeng ble det.

Har vært på skytestevne med den yngste gutten i kveld - 250 i innledende runde, og 99 i finalen resulterte i seier.

Her sitter det en stolt mor skal jeg si dere.

 

Mannen min kom forresten med en hjelpende kommentar etter vekttapet på bare 0,2 kg denne uka: tenk på det at det er en halv pakning med bordsmør mindre i fett. Hvis du tar den i hånda, så kjenner du at det er ganske mye - det hjalp ;)

 

Fortsatt god helg

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...