Gå til innhold

Veps sin dagbok


Gjest veps

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke helt funnet ut hvordan alt fungerer her inne enda, men det kommer :)

 

Kurs start idag og startvekt var grufulle 84,3kg. Jeg er 164cm så jeg har 26kg som skal av.

Jeg eier ikke kondis, men skal begynne å jogge litt i morgen! Gruer meg en smuuule.. Hater å løpe :)

 

Uke1: Vekt: 84,3kg Mage: 112cm Lår: 66,5cm Hofte: 109cm

Uke2:

Uke3:

Uke4:

Uke5:

Uke6:

Uke7:

Uke8:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, dag 1 går bra så langt.. Skal på trening om 5min.. Må ha trimpoeng hver dag! Har satt meg som mål å vinne hver veiing på møtene! Komme hjem med flest binders!! Styrke 2 ganger i uken! Kondisjon hver dag!

Hjelpes!!!

Håper alt dette vil få et positivt utfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig tøff målsetting :-) Liker innstillingen din!

 

Jeg forsøker også å ha trimpoeng hver dag. Men jeg passer på at treningen skal være gøy. Hvis den føles som et ork går det som regel ikke i lengden. Så hvis du hater å løpe, hvorfor ikke gjøre noe annet?

 

Jeg har aldri likt å jogge. Hvem liker vel det når det bare gjør vondt, er altfor tungt og man blir andpusten og tror hjertet skal eksplodere etter to minutter? Så jeg begynte med å trene de tingene jeg likte. Spinning, styrketrening, romaskin og lignende. Men nå når jeg har kommet meg i bedre form synes jeg det er gøy å jogge litt også.

 

Bare noen tanker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...