Gå til innhold

Ned 20-30 kg, mandag 13. februar 2006


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

mandag i ny uke og den heter uke 7:)

 

Planen er klar; mellom 2-5 timer rask stavgang denne uka. Så får jeg se om vekta vil gå videre nedover, eller om jeg må bytte batteri:)

Maten skal veies, og kcal inntaket skal holdes.

 

Ha en fin dag, alle slankevenner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var uke 6 over og med et kanonresultat denne uke syntes jeg - 1,8 denne uke. totalt 7,6 kg jippi. Neste uke får jeg mensen og da er min erfaring at jeg går opp 2 - 3 kilo men men man tar ikke sorgene på forskudd. Ellers er planen min for dagen å finne frem trimsykkelen fra kjelleren, der har den stått en god stund, så får jeg prøve og sykle hvis knærene mine tåler det. Det er lov å håpe. Ha en fin dag alle slankevenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en tøff uke, og fikk ikke vært med på kurset forrige uke. Har slitt både med motivasjonen og situasjoner, med opptil flere business middager m/alkohol og har tillatt meg litt ekstra nesten hver dag. -Ingen kjempe-sprekk med andre ord, bare gått litt lei..

 

Er vel nesten i gang igjen, men jeg orker ikke måle og veie maten for tiden. Er jo blitt ganske flink på mengder, men nå som jeg sliter har mengdene en tendens til å skli litt ut. Resutatet blir jo at jeg ikke går ned så fort, og dermed blir jeg litt demotivert. -Skal veie meg på kurs igjen på onsdag, og regner ikke med de store resultatene. Bare håper jeg ikke har gått opp! Har allerede tatt av 23,4kg, og nå trenger jeg motivasjon for å klare de siste 12 kiloene!

 

-Er i tillegg blitt skikkelig forkjølet, med ett skikkelig trykk i panne/nese/hode. Kjennes som om jeg skal eksplodere! Det er ikke blitt noe trening i helga, men jeg har klart med OK i matveien. Håper på å bli bedre til i morgen, så jeg får med meg spinning-timen min!

 

Godt å se at andre fremdeles klarer seg bra! Gratulerer til lena og queen!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag!

K

jenner meg litt igjen i deg, Camcam, selv om det ikke er helt samme situasjon. Er jo fortsatt hjemme og pleier min syke mor. Det har vært masse besøk både hit og bort, og da får jeg ikke veid så mye mat, og da sklir det ut, både med mengde og sort mat... Var også ute i helga, og da ble det "litt" alkohol, gitt. Og i tillegg har jeg fått vondt i nakken igjen - har hatt plager med den ett par år men vært fin de siste par månedene - og det er vel fysisk og psykisk situasjon i hjemmet som har utløst det nå. Så da blir det enda være med trim. Men jeg ser frem til massasje i dag, og håper på svært rask bedring!

 

Jeg reiser hjem til meg selv på onsdag, ett par dager før tida, og jeg skal være SÅÅÅ flink til da, for da får jeg "endelig" kommet meg på vekta. Og jeg har ikke veiedag før mandag, så jeg kan være flink i enda flere dager, hvis vekta er heeelt på jordet.. Skjønner at det ligger en del snø i Oslo, så da får jeg brukt litt kalorier på å spa meg frem til døra! (Jeg bør helst være god i nakken til da!)

 

Siden det har vært så travelt her, og jeg har løpt ærender i alle retninger i tillegg, har det blitt lite turer inn til dere. Og til vanlig jobber jeg borte fra PC, så det blir ikke noen hverdagslig greie at jeg får vært innom her, men jeg skal gjøre så godt jeg kan. Syns det er så fint å følge dere alle sammen, og det er både oppmuntring, trøst og hjelp i å lese hva dere skriver. Og det er så hyggelig å bli kjent med dere.

 

Ha en fin uke, skal se om jeg ikke får kikket innom i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

Ja jeg må jo en tur innom jeg også. Jeg føler med camcam som har den følelsen. Det er ikke moro i det hele tatt å miste motivasjonen. Sliter litt jeg også. I morgen har jeg veiedag og det kan jeg ikke se at jeg ser frem til. Vi snakkes

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla janter.. jeg er på rett vei. Klarte meg uten å skeie ut i helga. Er såå stolt. Har klart å holde meg på -0.5 kg pr uke, som jeg føler er helt rett for meg. Ikke for sakte ikke for fort. Har til og med rørt litt på meg.. Selv om sofan'en skrek sine modige tårer. Det gikk fort over.. hehe

 

Ha en strålende dag vidre

Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens:) Jeg og føler jeg er på rett kurs igjen, etter en "tøff" periode. Har strid med motivasjonen og lysten. Men nå sparkes det igang igjen:) Trening er viktig for meg, og helsen den største motivasjonsfaktor! Nå håper jeg på resultater allerede til uken; mandag håper jeg på en halv kilo ned:) Trimpoengene skal ligge på 7 i uken. Skal uansett ut å gå en kjapp tur hver dag; trenger ikke være lang, men ut skal jeg.

Håper dere får tilbake motivasjonen igjen!!

 

Ha en fin kveld!

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Da jeg gikk på vekta i morges ble jeg kjempeglad - 1,1 kg og 2cm inn i midja (totalt 10 cm)

Er så glad for at jeg har klart å fortsette som før når vekta nesten har stått stille.

Treningen har blitt en god vane etterhvert, og det vises på trimpoengene (21,2)

 

Gratulerer til Lena med kjemperesultat.

Synd med dere som virkelig sliter for tiden.

Håper ikke det er altfor ille at jeg er så jublende glad i dag da.

(blir vel jeg som trenger trøst igjen også)

 

Vet at det hjalp meg veldig å se de som var glade og gjorde det bra når jeg slet.

 

Stå på, og lykke til videre. Dette klarer vi

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...