Gå til innhold

Kiloene er LIIIIIMT fast!!! Frustrert!!


Gjest Juline

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å få vekk de siste 6 kiloene så kanskje noen andre har noen råd her..

Jeg spiser det jeg skal og både veier og registrerer det jeg spiser.. Jeg varierer antall kcal fra dag til dag.. Nå om dagen trener jeg intervall tre ganger i uka (skal gjøre det i 8 uker, er i uke 4 nå) men vekta står BOM stille og jeg kommer ikke til å bli fornøyd før jeg når målet mitt!! Men syns det er utrolig frustrerende for jeg har ikke lyst til å være en evig slanker når jeg faktisk er villig til å både spise riktig og trene bra! Noen som har noen glupe ideer til en desperat stakkar????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg har funnet løsningen.

Etter 4 månder på sammen vekt. Bestemte jeg meg for å prøve å gå med pulsklokka hele døgnet, noen dager innimellom får å se hvor mye jeg forbrant når jeg ikke trente, når jeg trente normalt og når jeg trente mye og når jeg lå syk hele døgnet. Så begynte jeg å gå ned litt, sakte men sikkert. Men ble syk, omgangsyke og da gikk jeg ned nye og nå har jeg gått opp igjen enda mer enn det var har vært på lenge... Ikke lett...

Nå skal jeg igjen prøve å spise etter det jeg gjorde før jeg ble syk og etter hvor mye jeg forbrenner så håper jeg de siste 5 kg her også forsvinner.

 

Lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter i spenning på om dere får noen tips, sliter med det samme selv.

 

Har 6 kg jeg ønsker bort, spiser fornuftig mat, veier og teller kalorier, går tur eller jogger stort sett hver dag. Slik har jeg holdt på i 4 uker uten å gå ned så mye som et gram. Jeg har nett vert 2 uker på ferie der jeg har spist masse god mat og desserer, drukket øl og vin, og den fysiske aktiviteten var ikke akkurat noe å skryte av. Kom hjem og vekten var ikke gått opp!!!! Så hvorfor skal jeg da gå turer og tenke på hva jeg spiser nå det ikke utgjør noe forskjell.

 

Det andre har skrive til meg tidligere er at jeg kanskje skal vurdere en annen meny (meny 2), at jeg spisr for lite!

 

Uansett lykke til, håper det løser seg for dere, for det er frustrerende å streve så mye og ikke få noen igjen for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alt dere gjør er det også viktig å vite at muskler veier mer enn fett.

Så når vi trener, blir kroppen fastere og "riktigere".

Etter enda lenger tid vil disse musklene gjøre at vi får litt høyere forbrenning - og SÅ - tenker jeg du sakte vil gå nedover:)

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også litt sånn at hva er vitsen med å holde på sånn sånn man også kan slutte å være så flink og ha det samme reslultatet med å stå stille...

Jeg vet at muskler veier mer enn fett, men målene står også stille så det virker som om alt det jeg gjør ikke har noe virkning i det hele tatt..

Håper et glupt hode har et tips til oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste tipset er å gå med pulsklokke hele døgnet, gjerne i noen uker for å se hva du forbrenner pr døgn, også skal du spise 500-800 kcal under det du forbrenner.

 

Klarer du dette, vil du garantert gå ned i vekt:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...