Gå til innhold

Skal ned 25kg + røykeslutt!


Gjest anneme

Anbefalte innlegg

Dette er min 2 uke på internett kurs og vært røykfri snart 2 uker. Kan vel ikke påstå at det er så lett, men skal nå gjøre alt jeg kan for å klare det;)

Tenkte jeg kunne lage en tråd så har jeg kunne ha et sted å skrive ned både de positive og negative dagene:)

 

Da er jeg igang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morra er det 2 uker siden jeg slutta å røyke. Veldig stolt av meg selv, og det har faktisk gått veldig greit. Trodde det skulle bli mye verre..... Det verste er at jeg er konstant fysen på de usunne tinga. Klarte å holde meg i går, er ganske stolt av det. Nesten som jeg har blitt avhengi av potetgull i stedet..... Målet er en sunn helg, ikke noe godterier....

I dag er det zumba og styrketrening før jobb. Ferdig på jobb kl 20 i kveld. Så spiser middag på jobben, blir vel fjordland tenker jeg :) Syns det blir for seint med middag når jeg kommer hjem, men er jo alltid middags sulten når jeg kommer hjem uansett. Er ikke det samme å spise middag på jobben..... Prøver å holde meg til en skive og en yogurt når jeg kommer hjem...

 

Ha en super dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det snart tid for midddag:) Fikk vært på trening kl 9 og gått en tur med hundene, så det ble forbrent 810 kcal i dag. 9 trimpoen hittil tror jeg det var, en enda et par dager igjen:) Veiedag på Tirsdag.......

Har gått veldig fint i dag, men merker mer sug på mat, snop, eller bare noe å putte i munnen når jeg er hjemme hele dagen og ikke jobber....

Har tenkte å unne meg en 40 gr pose potetgull neste helg, gleder meg allerede. (potetgull er min favoritt!)

 

Epler: Jeg har ikke noe spesielt programm på tredemølla egetnlig. Jeg går i 20 min, vanlig i 6 min, så øker jeg til mer oppover bakke, står 3-4(er ikke sikke på hva det kalles) og tar annenhver flatt og bakke 2min, til det er gått 20 min. Håper du skjønte det, virka veldig rotete. Så trener jeg styrke og avslutter med 10 på tredemølla isteden for å tøye ut. Jogger ikke, knærne min liker det....

Ble ikke vasking, men fikk støvsuga litt :D

 

Dere må gjerne legge igjen noen tips her, feks matvarer, pålegg, matretter, trim, hva som helst. Har dere noe genialt så kom med det.

 

Håper alle har en super kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte det jeg Anneme! Nivå 3 eller 4 Og deretter intervallbakke kan man vel kalle det. Nivå 1 er vel rett bortover tenker jeg, uten helling. :-)

Flott du har fått inn en treningsplan! Og så kan du jo utfordre deg selv med å gå lengre om ei stund :D #heier på deg! #

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er denne dagen snart over også.... syns dagene går fort nå. Har fått i meg middagen og skal snart nyte noen mandariner:)

I dag fikk jeg vært på trening kl 06.30!!!!!!!!!!! Spinning og styrke. Er litt tungt å stå opp så tidlig, men herregud så deilig det er nå:D Skal også på samme time på torsdag, spinning kl 10 på lørdag og styrke/tredemølle på søndag. Så planen er klar:)

Har også gått en halv timestur i dag, så har blitt noen trimpoeng i dag.

 

Nå er mitt mål å kommer på 2 sifret før jul, er det litt for stort mål kanskje?

 

Tror jeg skal gå å lage meg litt te, ble så frossen etter gåturen.

 

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er helgen her igjen...

skal på spinning kl 10 i morra, og styrke på søndag. Så planen er klar:) Har 9 trimpoeng hittil, er fornøyd med det.

Har planer om å kose meg litt i helgen. Har lyst på løvbiff og fløtetpoteter, og en 40g potetgull pose :D Det må jo være lov......

Men finner ikke løvbiff i registreringen? må kanskje legge det inn selv...

 

Håper alle får en super helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg bare å venter på at klokka skal bli 6, da er det fløtegratinerte poteter og løvbiff.... herregud, trodde ikke det var mulig å glede seg så mye:) Kjøpte fløtepoteter i ferskvare disken på butikken, er bare å varme den og det er DRIT god. Jeg sa jeg ønska 225gr, var nesten litt flaut. Da fikk jeg meg jammen en liten vekker..... Det var IKKE mye, før kunne jeg spise et helt beger.... nå var det under halvparten..

Og så har jeg kjøpt meg 2 40g potetgull poser, en i kveld og en i morra:)

Får nesten dårlig samvittighet, men må jo kunne kose meg litt? Blir litt for streng mot meg selv. Har 12 trimpoeng denne uken, er fornøyd med det.

 

Håper dere har en SUPER helg :D

 

obs: Er foressten 3 uker siden jeg slutta å røyke.. juhu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...