Gå til innhold

Ned 20-30 kg, tirsdag 14. februar 2006


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er dere klare for en ny dag i "Sunnhetens tegn"?

Nå skal jeg ut å gå tur før jobb. Begynner å føle sterk avhengighet til å trimme, så det har skjedd mye positivt disse siste månedene.

 

Jeg tenker at nå må jeg ut. Har funnet ut at det er lurt å begynne tidlig i uka, i tilfelle jeg ikke får det til "som planlagt".

 

Sola har gitt oss så fine dager i det siste her hvor jeg bor, og tenk så heldig jeg er som kan gå ut, bruke kroppen min, komme hjem og kose meg med en latte ;)

 

Ha en fin dag alle slankevenner:) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært nedfor og demotivert i nesten 2 uker nå, men har samtidig vært ganske restriktiv på inntak. (spist litt sjeldent osv) De siste dagene har jeg latt meg "skli litt ut" og har blant annet tatt litt ekstra ris, en skive ekstra, litt mere pålegg i lunsjen, og mangle flere små ekstra tillegg. -Har følt med sulten (selv da jeg var syk), og har tenkt at jeg heller vil være stabil en stund enn å tvinge meg videre og fremprovosere en skikkelig sprekk! -Men i dag snik-veide jeg meg, og merkelig nok går plutselig vekta nedover igjen! -Nå er jeg fakstisk spent på veiingen i morgen allikevel! Jeg vet jeg egentlig burde måle og veie maten igjen, spesielt nå som jeg tydeligvis har mistet litt av feelingen, men det er ikke så lett hele tiden. HAr satt frem vekta på kjøkkenbordet igjen, så får jeg heller forsøke å skrive litt mere detaljert i dagboka. -Noe som også tar tid! -Har "sluttet" å sitte på nettet hele kvelden til fordel for gode bøker, så jeg er redd jeg skal bli sugd inn i chattingen igjen hvis jeg må innom her hver kveld! -Men det er kanskje verd det? Skal prøve ;)

 

Synes du er fantastisk flink med trimmen queen! -Har selvfølgelig falt av lasset der også, men siden jeg føler meg bedre i dag har jeg tenkt å få med meg spinningen!

 

Ha en fin dag queen, og alle andre som kommer innom!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske noen overrasket meg med blomster i dag og frem til i kveld kan man leve i håpet:p Ellers går det bra med maten; jeg og skriver veldig detaljert dagbok og følger opp trimmen min. Jeg ønsker dette så høyt; og denne gangen skal jeg lykkes; selv om jeg vet det tar lang tid.

 

Planen i dag er gå tur og styrketrening med strikk.

 

Ha en fin dag'!

Trinny:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen står i kjærlighetens tegn, kanskje litt kjærlighet til oss selv også?? Er ikke så flink med det selv, så litt øvelse der hadde gjort seg: dermed er jeg i dag glad i meg selv fordi beltet fortsatt ikke er for trangt, og jeg ikke har fått veid meg de siste to eller tre mandagene!!

 

Camcam; Du spiser antakelig for lite. Skal bli spennende med veiinga di i morgen, den gir sikkert gode resultater. Skjønner hva du mener med å sitte foran dataen hele kvelden. Det er derfor jeg ikke er innom hver dag. Jeg har ikke mulighet til litt "gløtting" i løpet av arbeidsdagen, og dermed vil det gå ut over fritida mi, og i stedet for å bevege meg sammen med Billy, Maria Winsor eller leketøyet - ellipsen - blir jeg sittende i flere timer å taste...

 

Hangglidern; Syns det er knall at du er positiv og motivert og glad for de FANTASTISKE resultatene du har!!! Det er også motivasjon for meg, når andre får det til, selv om jeg nå har slitt i hvem vet hvor lang tid. ;)

 

Trinny; Godt at du ser fremover og har fått motivasjonen tilbake! Nå håper jeg det bare smitter over fra dere ,til meg og Camcam og de andre her inne som ikke fixer ting helt som vi helst skal.

 

I morgne reiser jeg hjem til mitt eget, og jeg gleder meg villt. HAr noen dager før jeg skal på jobb, og håper på aktiviteter av ymse slag i min stue, og kanskje det tom blir rask gange ute, hvis været sør er flott. Får også besøk av min bror som i mange år også har slitt med vekta, så han er like gira som meg, og kanskje klarer vi å gire hverandre opp til trim og sunn mat!

 

Ha det fint så lenge alle sammen, og spesielt lykke til til deg, Camcam, i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må innom i dag også. Gleder meg til å lese meldingene deres. I dag hadde jeg veiedag og det var ikke så veldig oppløftende. Hadde lagt på meg 600g. Hadde nesten lyst å grine, men det er jo min egen feil. Er ikke noe flink med å veie maten, drikker litt i helga og trimmer ikke i det hele tatt. Jeg brakk benet for 3 år siden og har hele tiden slitt med det. Jeg har et langsiktig mål som å gå ned til 69 kilo, men det tror jeg at jeg må forandre. Tror det er viktigere med delmål. 5 kg til 17mai må vel være mulig. Jeg har ikke sist noe digg i år og ikke spist et eneste kakestykke i år. Søtsuget er helt borte. Må prøve å være like flink med andre ting. Håper jeg klarer det eller rettere sagt JEG SKAL KLARE DET

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har så dårlig motivasjon for tiden. Spiser nesten ikke noe, dårlig med gåturer. Vekta står stille eller så går jeg opp. Sover også dårlig, men har lest at man gjør det når man slutter å røyke.

Har kjøpt meg badevekt i dag. Den visser ned 1 kg fra sist uke. Men jeg stoler ikke på den. Er i morgen jeg har veie dag hos GR. Men så klart visser GR sin vekt ned 1 kg også. Så er jo det bra til og ikke har gjort noe særlig denne uka. Skal ta meg sammen fra torsdag. Må bare det, Har sagt det samme de siste ukene nå. Men på torsdag skjer det. Hadde som mål og gå ned 5 kg på dette kurset. Er bare 1 kg til nå og 3 veiinger igjen av dette kurset. SUKK...

 

Snart er jeg boligløs også. Er det noen som vet om en leilighet til meg i Oslo, Ski eller Drammen. Så er det bare til og si fra:-)

 

Hilsen Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Skal om nødvendig kle meg lett i morgen, for jeg er ikke klar for en nedtur i form av en oppgang! -Har gjerne litt å gå på i klesveien når jeg går kurs, siden jeg får helt hetta av å gå opp foran andre kursdeltakere. (Vet de andre gjør det, og at ingen bryr seg, men jeg får som sagt panikk!)

 

Jeg er sanrt under 90, og mannen min mener det er langt nok ned. -Ikke at han ikke støtter meg hvis jeg fortsetter å gå ned, men nå er jeg visstnok såpass fin, at for hans del kan det ikke bli noe særlig bedre ;) Har allikevel lyst til å fortsette ned til 80, og allerhelst litt under 80 så jeg kan ha 80 som en øvre grense i fremtiden! Leker med tanken på å ta en pause og stabilisere meg nå, men vet at hvis jeg skal bli gravid igjen til sommeren, så vil jeg bli endel tyngre, og det er ikke bra for meg! -Tenk å veie 90 som høygravid, for eksempel! -Det skal være målet mitt for neste svangerskap!

 

Nå gråter min illle gutt etter nok en hoste-runde.. Stakars liten!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...