Gå til innhold

ned 4 kg til jul!!


Gjest jqulin

Anbefalte innlegg

nå eller aldri! Vekt nå er vel 71.5 og vil ned 4 kg til jul. resterende kilo tar jeg etter jul! SKAL bli flinkere med mat, jeg har begynt å drikke en del vann, har begynt med en skogstur på en time hver morgen nå. med fibromyalgi er det ikke lett for kroppen blir så vond men forhåpentligvis blir det bedre. Jeg føler selv jeg trenger et selvtillitbooost nå. med at kroppen har forfalt og diverse anna, blir det til at man føler seg fæl rett og slett.

 

men men.. dette skal gå!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fibromyalgi, og har gått ned 19 kg.

Og kroppen er mye bedre, og når jeg trener litt hver dag,

så har jeg mindre smerter, synes jeg.

 

Kanskje kostholdet har hjulpet meg, også, for jeg spiste alt for lite før jeg begynte å slanke meg.

For husk at smertene tar mye av energien, også.

Så jeg ligger ganske høyt i inntak og går da ned i kveld.

Når jeg spiser lite, går jeg opp, eller står stille.

 

Så jeg ligger på 18-1900 kcal når jeg går ned.

 

Lykke til.

Dette får du til, og om du ikke skulle klare alle 4 kg til jul så kommer det et nytt år og det er fint at du starter nå stedenfor som et nyttårsforsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det spørs om du har rett... spiser ikke så veldig mye men går heller ikke ned.. har gått ned 200 gram og det er ikke til å skryte av! Hvordan trener du med fibromyalgi? Mitt problem er at jeg har ikke tid eller råd til treningsstudio og akkurat nå er det vanskelig for energinivået er lik null! må bare ta meg sammen!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...