Gå til innhold

Får ikke registrert aktiviteter på vektklubben


Gjest Zzoe

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Mulig det er jeg som gjør noe feil her, men etter at de endret lay outen på siden, får jeg ikke opp antall kcl forbrent når jeg legger inn aktivitetene mine på regisrteringen. Jeg får opp at jeg feks har gått i en time, men null trimpoeng og ingen kcl forbrent.. Noen andre som opplever dette eller er dette en sak for side admin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Mulig det er jeg som gjør noe feil her, men etter at de endret lay outen på siden, får jeg ikke opp antall kcl forbrent når jeg legger inn aktivitetene mine på regisrteringen. Jeg får opp at jeg feks har gått i en time, men null trimpoeng og ingen kcl forbrent.. Noen andre som opplever dette eller er dette en sak for side admin?

 

Jeg har opplevd akkurat det samme. Det er sikkert noe som må tas opp med de som administrer sidene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted her at man må registrere vekta på nytt, så kommer kalorier og trimpoeng opp :rolleyes: Høres jo igrunn fornuftig ut :huh: Funka for meg i går hvertfall ;)

 

God jul til deg!! :ph34r:

 

Det er rett. Har registrert vekt og mål og nå kommer kcal og tp opp som vanlig. Fikk ikke registret vekt og mål, da jeg har brukt firefox. Men etter at jeg gikk over til explorer funker det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...