Gå til innhold

Påskemål onsdag 15-02-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen..ja,dette var en god morgen,endelig har vekta rørt seg igjen,1 kilo ned men ingen cm.det hadde jeg jo forrige uke. så dette var jeg veldig fornøyd med,merker det veldig godt på klærne nå!!

Og idag skal jeg gå lang skitur med ungene..Deilig:-)

 

Vekt start aug.04: 97

Vektstart etter jul: 74,8

forrige uke:72,4

denne uken:71,4

Cm:0

Trimpoeng:15

 

 

Lykke til dere andre som også har veiedag idag.

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med finfin nedgang Synøve! Da har du gått ned ca 26 kg tilsammen! -Det er mye! Du har vel måttet skifte ut store deler av garderoben?

 

Jeg har veiing i kveld, så vi får se hvordan det går. Ikke spesielt optimistisk, men ikke lenger helt deprimert heller.. Har ikke fått trent noe de siste to ukene, og da føler jeg meg uansett ikke så veldig bra. (Pluss at jeg ikke har spist helt riktig hele veien.)

 

Var tidlig oppe i dag, og det føltes egentlig ganske bra! -Rett på jobb selvfølgelig, (heldig som kan gå ski-tur i dag, Synøve!) og der sitter jeg stødig på rumpa nesten hele dagen! Tror jeg skal snike meg til 15 minutter på massasje stolen igjen! -Den får iallefall igang blodomløpet!

 

Ha en fin dag alle sammen!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra synøve, 1 kg er jo dødsbra.

 

Selv har jeg gått opp 0,3:( Var forberedt på det og er egentlig glad for at det ikke var mer. Nå må jeg skjerpe meg og har som mål å veie 66 blank neste uke.

 

Startvekt:68

Forrige uke: 66,2

Denne uken: 66,5

Mål til påske: 63

Trimpoeng 12,5

 

Har sjekket kalenderen og det er 8 uker til påske, så målet virker ihvertfall ikke urealistisk.

 

Kjøpte meg ny tight olabukse i går og da økte motivasjonen veldig:)

 

Lykke til dere andre som skal veie dere i dag. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veiedag i dag viste 0.2 ned men 0,5 cm inn på alle målepunkt.

Fikk 11 trimpoeng forige uke og lå på 1600 kcal stortsett hver dag .

Men nå hadde jeg mensen denne uken og da er jo forbrenningen dårligere så vi får håpe neste uke blir bedre. Litt ned er jo ned det også og cm innover på målbandet viser jo at noe skjer.

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har lagt inn oppdatering (må neste gjøre det nå - forplikter mer ;-)

 

Startvekt etter jul: 65,7

Forrige uke: 63,1

Denne uke: 62,8

Mål til påske: 59

Trimpoeng: 11

 

Har et delmål om å nå 61 kg før mars, men nå ser det kanskje litt dårlig ut...

Uansett - full skjerpings og skitur i kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er kjempeflinke!!!

Nuss: Alle har dager hvor man går litt opp eller står stille. Enig dette med klær. I går prøvde jeg et skjørt i str 38. Var sikker på at det fikk jeg ihvertfall ikke på meg, men jommen var det ikke litt for stort rundt magen.Det var en god følelse det :D

 

Stå på folkens!!!! Dette klarer vi!!!! Blir gøy til påske og se hvor mye vi har klart å gå ned! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ble kjempe glad da jeg veide meg på mandag:D

 

forige ukes vekt:77.5

Denne ukens vekt:76

Påskemål:70

Sommermål:62

Trimpoeng:14.2

 

har ikke målt midjen,men er fornøyd med 1,1/2 vekttap:D

 

til alle dere andre: kjempebra jobba,fortsett sånn:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne fra skitur ,deilig men veldig kaldt,snø og vind. La det akkurat inn på trim og det ble jo 5,7 poeng med en gang,så herlig. to timer rolig skitur med ungene,dette skal gjøres ofterer,men i litt bedre vær;)

 

Ja camcam garderoben er skiftet ut litt etter litt, og de gamle klærne har jeg sendt bort,skal aldri tilbake til dem!!! det er deilig.

 

Takk for alle tilbakemeldinger,det er dette som holder det gående!

 

Gratulerer alle som har gått ned,og til dere som står stille eller har gått opp litt,stå på ikke gi opp:-) Dette klarer vi sammen.

 

Ha en fortsatt fin dag.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått influensa og har vært sengeliggende i hele dag, fått i meg litt mat nå og føler meg litt bedre.

 

Blitt lite mat i dag, spist 1 kiwi, 1 eple og 1 banan, og 3 rugsprø uten pålegg. Og så hadde min kjære kjøpt med middag i dag fra McDonalds. Kyllingnuggets og pommes frites. Klarte ikke mer en en nugget, men pommes frites har jeg spist en del av, med salt- og det er vel det beste jeg har spist i dag. Dårlig med matlysten, småkvalm og har høy feber med øreverk, muskelsmerter og vondt i halsen. Ikke sunn mat i dag, men viktig at man får i seg noe når man er syk.

 

Det er ikke så moro å bli syk nå, når jeg akkurat har begynt i praksis og ikke kan være borte i mer enn 2 dager. Legen ville sykmelde meg i en uke, men det betyr det samme som at jeg ikke får bestått praksisen. Kan ikke noe for at man blir syk da, så jeg er sykmeldt i to dager, så har jeg studiedag fredag, og da er det meningen at jeg skal jobbe med en innleveringsoppgave som skal leveres mandag.... Så sykdom fører sjelden med seg noe godt.... Måtte bare blåse ut frustrasjonen min!

 

Jeg liker meg i praksis og vil ikke være syk! Ikke bra å spise så lite heller for da går kroppen min i sparebluss...

 

Gratulerer med fin vektnedgang folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld. Gratulerer til alle dere som har vært så flinke til å gå ned i vekt.

 

Jeg har først kommet igang skikkelig denne uken så er spent på veiing til uken. Har satt meg som mål å gå til eller fra jobb hver dag og det vil si 1 times rask gange og det har jeg klart nå i snart 3 uker. Håper det vil sette litt fart i forbrenningen. Kom meg gjennom både morsdag og valentine uten de store utskeielsene og det er jeg fornøyd med.

 

Lykke til videre alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Etter en veing der vekta viste + 1,5 og + 1 cm har den endelig snudd igjenn og vi har blitt litt bedre venner.;)

Vekt 75,9(ned 0,7)

Midje 77 (- 1 cm)

Trimpoeng 12,1

 

Synes det er et slit nå,gjør det meste riktig,men av heksemessige årsaker (dia 2)og av velvære ,gir jeg ikke opp.

 

Gratulere til dere som har gått ned og til dere andre :ikke gi opp,det hjelper ikke på vekta og helsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...