Gå til innhold

Ned 10 -12 kilo til sommer 2012


Gjest Menda

Anbefalte innlegg

  • Svar 327
  • Created
  • Siste svar
Gjest Movistar

sist torsdag: 78,9

I dag: 78,2

 

-0,7 kg

 

CHECK!

 

Sist onsdag: 78,2

I dag: 75,8 (oi!)

 

- 2,4 kg

 

Hmm....... mandagsveiingen er mer stabil på 0,7 kg i uken. Syns denne onsdagsnedgangen var litt vel ekstrem!! Likte det ikke, det er jo garantert bare 2 kg vann (og noe musker) og bare 0,4 kg fett.

 

Måtte se på meg selv i speilet etter veiingen i morges. Den kløfta jeg har under ene ryggvalken - den jeg så helgen rundt 7. januar - er nesten helt borte... der er en strek, men ikke noen valk. Juhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konemor69

Jeg synes dere er flinke. Her går det nedover skal jeg si.

 

Det er bare ned 0,4 på meg denne uken. Ikke bra med tanke på at jeg er veldig flink til å registrere mat og spise riktige måltider samt riktig antall kalorier. Jeg har ikke skeiet ut heller, hmmm.

 

Jeg har ikke fått noen trimpoeng :( . Har vært hjemme med nyoperert to-åring som har holdt det gående dag og natt i 1,5 uke. I tillegg ramlet min mor og brakk armen og jeg har måtte være sykepleier for henne. Da blir det ikke mye tid til trening. Får håper det bedrer seg snart. Gleder meg til å starte på kurs den 8/2 da. Da blir det jo litt rimpoeng også.

 

Lykke til alle sammen med ny uke og nye muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned lusne 100g her.Ikke så mye å rapporeter om. Føler jeg ikke har kommet i gang i det hele tatt etter jul. Det viser bare hvor viktig det er at jeg trener selv om jeg er flink med maten. Har blitt dårlig med det bortsett fra de to siste dagene.Ellers må jeg ned i kalorier, det blir vanskelig.

 

Dere er superflinke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Da viste vekta 81,6kg. det betyr 2,4kg i minus,Hurra!

det går rette veien og jeg er fornøyd.Får i meg nok mat og trimmer masse. Sluttet å røyke 2uker før jul, så jeg prøver å bli avhengig av spinn isteden ;) et sunnt alternativ og det blir massevis av trimpoeng isteden.

 

målet om å veie 70 kg for ferien, ser ut til å kunne oppnås:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest moratelars

God dag! :)

 

Flinke dere er alle sammen, det er jammen tøffe tak og noen dager går bedre enn andre, men ikke mist håpet, dette skal vi klare :)

 

Jeg var spent på min vekt i dag, for jeg syns jeg trimmer hardt hver dag og spiser sunt. Og at jeg i tillegg har begynt å kjenne det så godt på klærne.

Og min vekt vist ned 1.5 kg fra forrige uke og totalt 3.8 kg siden start, jeg er veldig fornøyd altså :)

Jeg måler meg også, og fant ut at siden jeg startet så har jeg gått ned 14 cm på forskjellige steder tilsammen. Er stolt ja :)

 

Velkommen Vimpane!:)

 

Ha en flott veiedag alle sammen:)

så bra!! du er flink du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente/dame på 38 år, som for 3 år siden satt inn hormonspiral etter mye trøbbel.

Dette hjelp meg mye med mine plager, men jeg som alltid har vært slank ( 183 cm og 73 kg) la på meg 12 - 13 kg, noe jeg gjør med hormoner. Og jeg er IKKE glad i disse kiloene :(

Vil så gjerne ned igjen til mer normalvekt for meg.

 

Vet ikke helt hvordan jeg skal komme ned disse kiloene, men jeg satser på mye egentrening etter nyttår kombinert med sunn kost:)

 

Noen som ønsker å bli med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Kjenner meg igjen her :)

 

Tok av meg 10 kg på kur her for 2 år siden.

På grunn av ny røykeslutt og litt helsetrøbbel har jeg nå lagt disse på meg igjen i løpet av noen få måneder. Dette ¨må gjøres noe med:) Håper på 0,5 kg ned i uka i hvertfall. Kan vel ikke forvente mer siden jeg ikke er så aktiv for tiden. Sist jeg gikk på kurs hadde jeg veileder og skulle ha 1600 kcal pr dag. Nå havna kcal mengden på 1300 pr dag når jeg regna selv. Syns dette var lite! Men kan jo være for det jeg er så lite aktiv.

 

Nita:)

 

Har veiedager på onsdager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treklovermamma73

God dag! :)

 

Flinke dere er alle sammen, det er jammen tøffe tak og noen dager går bedre enn andre, men ikke mist håpet, dette skal vi klare :)

 

Jeg var spent på min vekt i dag, for jeg syns jeg trimmer hardt hver dag og spiser sunt. Og at jeg i tillegg har begynt å kjenne det så godt på klærne.

Og min vekt vist ned 1.5 kg fra forrige uke og totalt 3.8 kg siden start, jeg er veldig fornøyd altså :)

Jeg måler meg også, og fant ut at siden jeg startet så har jeg gått ned 14 cm på forskjellige steder tilsammen. Er stolt ja :)

 

Velkommen Vimpane!:)

 

Ha en flott veiedag alle sammen:)

Du e jo kjempe flink!!Hvordan klarer du å trimme hardt hver dag? Hvilken trim holder du på med? Pøvde å måle meg i dag, men målene viste kun -3cm så det var ikke mye å hope i taket for ;) men,men - gleder meg til jeg begynner å kjenne og se det på klærne. Takk for fin inspirasjon :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mosjonista

Ned 900 gr. forrige uke, opp 600 gr. uka her. Jeg er faktisk fornøyd. Stress, hotell osv. Og idag har jeg hatt sånne magesmerter... ikke rart.. full fres på jobb.. ellevill budrunde, som endte med at huset vårt ble solgt :D Foreldremøte på skolen. Nå håper jeg på litt roligere tider i heimen. Jeg er fortsatt supermotivert for både trim og sunn mat. Gleder meg allerede til neste veiing! Liste kommer imorgen... Nå er det natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treklovermamma73

Ned 900 gr. forrige uke, opp 600 gr. uka her. Jeg er faktisk fornøyd. Stress, hotell osv. Og idag har jeg hatt sånne magesmerter... ikke rart.. full fres på jobb.. ellevill budrunde, som endte med at huset vårt ble solgt :D Foreldremøte på skolen. Nå håper jeg på litt roligere tider i heimen. Jeg er fortsatt supermotivert for både trim og sunn mat. Gleder meg allerede til neste veiing! Liste kommer imorgen... Nå er det natta :)

Gratulerer med hussalg!! Da er det en ting mindre å tenke/stresse med :D Forstår godt at hotellopphold og stress kan klusse det til, men ny dag ny muligheter ;) Og så lenge du er motivert så er alt bare lekkert :):) ha en fin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treklovermamma73

Bare ned 200 gr denne uka :-( Vekta viste 75,6. 2 kg totalt siden 2. Jan

Mårn!

2 kg på 16 daga e jo kjempe bra!! Bruker å se for meg melange pakken eller sukker pakken :blink: og da blir jeg ganske fornøyd. Tror det anbefales 0,5-1 kg i uka på denne nettsida?? Og vektendringen kommer sikkert til å variere hver uke. Stå på :rolleyes: ha en finfin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du e jo kjempe flink!!Hvordan klarer du å trimme hardt hver dag? Hvilken trim holder du på med? Pøvde å måle meg i dag, men målene viste kun -3cm så det var ikke mye å hope i taket for ;) men,men - gleder meg til jeg begynner å kjenne og se det på klærne. Takk for fin inspirasjon :rolleyes:

 

Hehe...jeg hørtes vel kanskje ut som jeg trener i mange timer hver dag, men jeg gjør ikke det :rolleyes: . Jeg jogger bortimot 45-50 minutter HVER dag, uansett hver eller vind. Og dette er veldig hard trening for meg som ikke har trent så mye før.

Drikker kun vann, jeg spiser vanlig mat, men har redusert mengden og ellers så spiser jeg mye frukt og grønnsaker.

Det var tydelig noe som funket for kroppen min :) Og jeg tror mye av det som har forsvunnet av kroppen min er vann.

Utrolig deilig å passe mange av toppene mine igjen:)

 

Lykke til videre du også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Det er så mange flinke her på tråden! :D

 

Nå går det litt bedre her etter at forkjølelsen har nesten sluppet taket

håper å komme igang med treningen igjen.Har ikke hatt ork til det.

 

Det blir ihvertfall innetrening,kanskje zumba eller fatburner i morgen.

 

God helg til dere :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, nå er jeg spent på å høre hvordan det har gått med dere andre i helga...???

Jeg var var flink både fredag og lørdag, men sprakk på en potetgullpose på søndag :angry:

 

Jeg var på spinn intervall i 1,5 time + en time rask gange med hunden, så håper jeg har komensert litt for utskeielsen, og at resultatet likevel viser ned på onsdag. Jeg har jo ellers vært ganske flink da... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nystart��

Eg sprakk big time i helga :( Hotell- 3 retters *2 - fri bar.... Men eg tenke som så, ny uka og nye muligheter. På trening i kveld, så for håpe eg klare å få vekta litt ned til onsdag :) Syns du e kjempe flinke eg, visst det kun e chips du har unnet deg i helga, skal jo kunne unne seg noe godt 1 dag i uka ;) Så stå på, du e FLINKE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Nå er jeg nesten frisk igjen av forkjølelsen :rolleyes:

 

Det har ikke vært noe særlig utskeielse for meg i helga.Med en hals som sandpapir og nåler,så var det godt med tekopper.

Har så smått startet med trim litt styrke,det jeg orket.

 

God veiing til onsdag :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen gikk så som så her. Kjenner jeg må ta et skikkelig tak rundt motivasjonen min. Har som regel klart å holde meg på matta, kun litt sjokolade og vin i helgene og da planlagt og innenfor kalorigrensen. Nå har jeg følelsen av at jeg vil blåse i alt! Men det skal jeg absolutt ikke!!! Var på fest på lørdag og da ble det vin og chips uten en tanke på kalorier. I går ble det en sjokolade....I tillegg lite trening....

 

Jeg må komme på inn på det gode sporet jeg var på før jul igjen! Neste uke skal jeg på ferie, men kan styre maten/trening selv så skal gjøre mitt beste da og.

God uke dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er:)

Litt utskeielser skader ikke, og det er viktig å kose seg litt innimellom. Helgene kan jo absolutt være en utfordring.

 

Jeg syns det funker veldig bra med den treningen jeg driver med og den maten jeg spiser. Det jeg har skeiet ut med i helgen var alkohol, syns bare det er såå godt med en kald øl og kaffe og Baileys :rolleyes:

Men håper å se nedgang til onsdagen, og hvis ikke så er det nye muligheter:)

 

Merker at det er utrolig godt å ha dette forumet og tråden her, den har hjulpet meg mye, føler så absolutt en plikt i hverdagen:)

 

Ha en fin ettermiddag/kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter som et uvær her... Mensen er innenfor rekkevidde. Hjelp :o Merker at jeg blir mer "oppblåst", og at jeg spiser mer fordi jeg er sulten hele tiden. I tillegg sug etter sjokolade.. gikk på en sprekk i dag på en japp :(

MEn når jeg får mensen er jeg tilbake i gjen. Kan da heller ikke si at jeg ser frem til onsdagens veiing..

MEn da er det i alle fall nye muligheter etter det :)

Til dere som er flinke.. keep up the good work, så kommer jeg snart etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gått så bra i helga her. Jeg har følelsen av at hvis jeg først skal unne meg litt godt, så mister jeg styringa og får skikkelig sug på noe mer og klarer ikke stå imot. Det er kanskje det jeg må trene meg på da..... Men så lenge jeg holder meg helt unna kaker eller søtsaker har jeg ikke noe problem. Det ble også litt lite trim, så jeg er ikke fornøyd med meg selv. Men jeg vet at nå skal jeg bare legge det bak meg og gå videre, idag har jeg spist riktig og gått lang tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag fredager og nå 20 var vekten 69,9 så ned 1,1 kilo :)

Ikke det beste resultatet, men uten trening så er det ikke så aller værst.

Neste stopp er mer trening. Har kuttet snop og slikt i ukedagene og minker endel på matinntak ellers om dagen. Små små skritt, men det kommer seg. Skal jo være en varig endring og ikke bare nok en slankekur som går til skogs etterpå.

 

Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...