Gå til innhold

Ned 10 kg til påske


Gjest Hanifa

Anbefalte innlegg

  • Svar 489
  • Created
  • Siste svar

Jeg har gått opp 1,4kg siden forrige fredag :angry:

 

Vel, vel - det er jo bare å bite tennenne sammen, men kjenner motivasjonen sank noen hakk nå...

Er det noe som går eller? Jeg har gått opp 1,2 kg siden lørdag, jeg og har vært kjempeflink hele uka.... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som det er flere enn meg som har stagnert litt i vektreduksjonen denne uka...

 

godt vi er sammen og kan motivere hverandre gjennom uker som dette.

 

vi får bare kjøre på videre å satse på bra resultater neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjon trengs iallfall :D

 

Men merker det gjorde godt å være ærlig å skrive det som det er. Må innrømme at jeg ikke hadde så veldig lyst... :blink:

 

jeg var heller ikke særlig klar for å rapotere resultatet i dag, men ble jo veldig "glad" når jeg så det var andre som også hadde samme problem denne uka.

 

det er vel i denne perioden mange gir opp når det stopper opp litt. MEN denne gangen SKAL jeg komme meg gjennom tunge uker som denne og bare se fremover!

 

bare vent til neste uke så kan vi begge rappotere bra resultater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slnakeguri

Jeg har gått litt opp og ned siden start jeg...

Var 84 kg idag tidlig, ned 1,5 kg siden 1. Januar... Ikke noe å hoppe i taket for, men sier som andre her at ned er ned...

Nå er det bestemt av det blir dametur til København i juni, så fikk litt ekstra motivasjon til å fortsette :) vil handle nye klær til min nye kropp der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det gikk på antall innlegg man har skrevet, jeg? Er i hvert fall slik på de andre forumene jeg er på som har samme oppsett som GR, men ikke vet jeg - når alle er AM, men har forskjellige antall innlegg. Dette var ikke til å bli klok på.

 

 

Jeg har vært advanced member her siden dag 1 og ble ikke aktiv før nå i Januar her inne på forumet.. Men det har ikke noe betydning for meg hva jeg kalles.. Lever i håpet om at de ikke tar fra meg "tillegsfunksjonene" neste uke! :)

 

Jeg er og "GLAD" for at det er flere her inne som stanger litt denne uka, men vi skal klare det! SKAL ikke gi opp, selv om det er blitt både sjokoladekake og en sjokoladebit, tacolefse med alt tilbehør og en hermetisk pære med vaniljesaus i dag, og klokka er ikke engang 13.!! JIIIIZ viljestyrke kom til meg!!!

Jeg NEKTER faktisk å gi opp!

 

Tilbake til "havrelefsa og vannflaska" nuh!

 

Det er AFTER WORK beer i dag.. Jeg har vært smart og ikke tatt buss til jobb i dag men KJØRT! det betyr at jeg ikke trenger teste viljestyrken for å motstå å drikke for mange øl i dag.. MÅ jo få bilen hjem:) hihihi er så smaaaaart:)

 

I dag blir det likevel ikke så masse trening, men får male litt--

I morgen skal jeg spinne kl 10, og tenkte ta en runde i styrkerommet først.

Søndag er det planer om å male loft videre før jeg skal på Yoga på kvelden!

 

DON'T GIVE UP!!!

 

 

hva er deres planer for helga?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine planer var egentlig å ta en rolig trening i dag og en hard økt på søndag. Stod opp tidlig i dag slik at jeg kunne gå på trening, men mannen fikk meg visst med på litt andre ting :P Så da ble treningen på senteret lagt litt på hyllen..hehe, så da er planen min å ta en hard økt i morgen tidlig..og så en rolig økt på søndag! :) Skal på kafe i dag med noen venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerde kurskveld igår...og bare ned 300gr.siste uke :angry:

Det går jo rett vei, men hadde faktisk en veldig god følelse igår, så det var litt skuffende om jeg skal være ærlig. Ser at vi er flere som ikke er fornøyde denne uken, så vi får bare bite tennene sammen, stå på og ikke miste trua! Neste uke SKAL vi ha gode resultater alle sammen :) Litt forundrene at når man trener mer så går man saktere ned, så det blir litt frustrerende for meg...blir ikke like motivert til å trene da, føler jeg. Har bare 8 TP, så ikke kan det være behov for økt kcal-inntak heller!Ligger mellom 15-1600 som man skal på meny 2. Går til jobb mandag til fredag (ca 25 min pr dag), men regner det som hverdagsaktivitet, siden jeg til tider har en ganske stillesittende jobb.

Ønsker dere alle en strålende helg og masse ny motivasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det jobbing lørdag formiddag, ellers bruke tid med familien :) En gåtur eller to skal jeg få til hvis ikke det blir skitur da... Ikveld tenkte jeg å prøve en GR oppskrift...skal gi dere tilbakemelding ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å hå

 

Jeg har også gått opp, trass i at jeg ikke har spist for mange kalorier!!??

 

Synes det er veeeldig merkelig......

 

hva er egentlig grunnen til at det skjer??

 

Har gått opp 0,8...

 

Skulle virkelig tro at det er noe som går siden så mange opplever det denne uka, eller er det i denne perioden at det er vanlig?? De fleste her begynte vel dette opplegget ca 1 januar?

 

ja, ja, jeg holder trofast på med å telle kaloriene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Hei alle sammen, ja i kveld har jeg og kompisen min bestilt oss Londontur, han drar dit 27 februar pga han skal på kurs der fra tirsdag til fredag, jeg kommer til london den torsdagen 1 mars og drar hjem sammen med han 4 mars.

 

Men saken er den at jeg nå sitter med sykt dårlig samvittighet. spiste middag hos han og han laget pasta carbonara, jeg spiste noen pastastrimler og litt bacon og den ostesausen og så ble det 2 kuler is til dessert, jeg har ikek skeiet ut noe på 3 uker så er livredd dette skal ødelegge svært mye.

 

 

I forhold til han fyren så har jeg nå vært forelsket i han i over 1,5 år, men han føler ikke noe for meg. Han har ikke vært den flinkeste til å tatt kontakt i det siste og jeg lurer egentlig derfor på hvorfor han vil på tur med meg og hvorfor han ikke da vil vi skal ha 2 hotellrom siden han ikke klarer ligge i samme seng som meg når jeg overnatter hos han av og til.

 

nesten litt slik at jeg angrer nå for at jeg ble med og bestilte tur. men får vel bare bli med tenker jeg.

 

ønsker alle en fin natt og lørdag( i dag) er en ny dag med nye muligheter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Ser at dere skriver at dere har vektøkning. Spiser dere nok? Pass på at kroppen ikke går i sparemodus. Hold motivasjonen oppe! tenk på hva dere har klart hittil og hvor flinke dere har vært. Det hadde jo vært kjipt å gitt opp nå for å så måtte ta av de samme kiloene en gang til. Kanskje forsvinner det mer neste uke? :)

 

Vekten min viste i forrige uke plutselig en økning på 2kg. Jeg snakket med en venninne som er utdannet lege, og hun kunne fortelle meg at vekten varierer to kg til og fra. Nå veier jeg 73,5 kg, så det tilsvarer 800g (2,8kg om man regner med de to kiloene vekten la på før i uken) ned. Hurra!

 

Fortsett å ver like flinke som dere har vært hittil. Dere vet jo følelsen av å se at vekten har blitt redusert. Jobb mot den følelsen.

 

Lørdagsklem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, ja i kveld har jeg og kompisen min bestilt oss Londontur, han drar dit 27 februar pga han skal på kurs der fra tirsdag til fredag, jeg kommer til london den torsdagen 1 mars og drar hjem sammen med han 4 mars.

 

Men saken er den at jeg nå sitter med sykt dårlig samvittighet. spiste middag hos han og han laget pasta carbonara, jeg spiste noen pastastrimler og litt bacon og den ostesausen og så ble det 2 kuler is til dessert, jeg har ikek skeiet ut noe på 3 uker så er livredd dette skal ødelegge svært mye.

 

 

I forhold til han fyren så har jeg nå vært forelsket i han i over 1,5 år, men han føler ikke noe for meg. Han har ikke vært den flinkeste til å tatt kontakt i det siste og jeg lurer egentlig derfor på hvorfor han vil på tur med meg og hvorfor han ikke da vil vi skal ha 2 hotellrom siden han ikke klarer ligge i samme seng som meg når jeg overnatter hos han av og til.

 

nesten litt slik at jeg angrer nå for at jeg ble med og bestilte tur. men får vel bare bli med tenker jeg.

 

ønsker alle en fin natt og lørdag( i dag) er en ny dag med nye muligheter:)

 

Spist er spist. Ikke bruk energi på det nå, men ta deg en god treningsøkt i løpet av helgen. Jeg skeiet også ut litt i går på jentekveld, men jeg hadde en solid treningsøkt før jeg kom dit. Det er lov av og til. Det kommer nok ikke til å ødelegge så alt for mye, nei. Husk at dette er en livsstilsendring. Kommer du til å ikke la deg selv få unne deg noe av og til, så tror jeg det blir vanskelig i lengden. Dette er i alle fall slik jeg føler det. Bare det ikke blir hver dag ;-) Så kos deg med det og tenk framover.

 

Og angående ditt forhold med denne mannen, så synes jeg du bare skal kjenne litt på det når du er på turen. Kanskje han vil ha deg med for å kjenne på sine egne følelser? Go with the flow og se an hva som skjer. Om du føler at han vil ha i pose og sekk, synes jeg du skal konfrontere han med dette når dere kommer hjem. Spør han hvorfor han ville at du skulle være med på den turen. Er han klar over dine følelser? London er london. Kos deg på tur og opplev den deilige byen.

 

God lørdag til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Tusen takk for svar sne020

 

når det gjelder han fyren så vet han utrolig godt hva jeg føler, han vet jeg elsker han og han sa flere ganger i går: det blir så herlig med londontur.

 

han drar på tirsdag til london da pga kurs og jeg drar torsdagen så vi får halve torsdag sammen, halve fredag og hele lørdagen og søndag drar vi hjem.

 

Det er han som ikke vil være intim så det er ikek slik at han utnytter meg, men nå har det vært slik i 1,5 år.

 

Men eneste jeg frykter er at han skal finne seg noen nå på 3 uker før vi drar, da blir jeg ikke med for å si det slik.

 

han skal møte meg der toget slutter da så håper det blir en fin tur og at jeg klarer å gå ned 3,3 kg før jeg drar for da har jeg tilsammen gått ned 30 kg

 

Ønsker også deg en herlig dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle hatt en fin dag? :) Jeg sitter og venter på at tiden skal gå, slik at jeg får dratt til trening. Vekten min raser fortsatt nedover.. :blink: Lurer på når den skal stoppe opp. Rast ned 8,1 kg på 32 dager! Snikveide meg i dag, nemlig..og vekten viste 90,4 kg! På onsdag var den jo 91,8 kg..kan hende jeg går litt opp i vekt de neste dagene siden jeg skal trene ganske hardt..hehe, jeg får vente og se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne helga har ikke vert så bra på kcla fronten men ellers fantastisk. det er jo livstilsendring så har ikke så dårlig samvitighet.

 

fredag var det mye god vin hjemme i sofaen med mannen og i går ble det hjemmelaget usunn pizza + vin. i dag blir det helaften med middag på byen med konsert og bytur etterpå.

perfekt helg men ikke så bra for vekta :P

 

fikk en hard treningsøkt i går, pause i dag og ny økt i morgen :)

 

HSKK, u rock!!! helt magiske resultater

 

ha en super søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg etter trening på treningssenteret også i dag, da viste vekten at den var midt i mellom 89-90 kg. Tenkte at den vekten var feil (den er ikke digital), men da jeg kom hjem var min digitale vekt på 89,7 kg! WOW...Hva skjer med meg? Det vil si et vekttap på 8,8 kg på 32 dager! :o

 

Skal overhode ikke klage, men hjelpe meg som jeg raser ned i vekt! 18,8 kg på litt over 3 mnd. Kroppen min er mye strammere enn før og jeg tror ikke jeg kommer til å få noe løs hud utenom på magen (som jeg fikk etter jeg ble gravid). Wow..må bare si det..wow..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg etter trening på treningssenteret også i dag, da viste vekten at den var midt i mellom 89-90 kg. Tenkte at den vekten var feil (den er ikke digital), men da jeg kom hjem var min digitale vekt på 89,7 kg! WOW...Hva skjer med meg? Det vil si et vekttap på 8,8 kg på 32 dager! :o

 

Skal overhode ikke klage, men hjelpe meg som jeg raser ned i vekt! 18,8 kg på litt over 3 mnd. Kroppen min er mye strammere enn før og jeg tror ikke jeg kommer til å få noe løs hud utenom på magen (som jeg fikk etter jeg ble gravid). Wow..må bare si det..wow..

 

Så utrolig sinnsykt flink du har vært! Jeg blyer meg i støvet:):) hvor mange kcal ligger du på ca om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig sinnsykt flink du har vært! Jeg blyer meg i støvet:):) hvor mange kcal ligger du på ca om dagen?

 

1600 kcal og tar proteinshake etter trening! :) Så jeg ligger vel egentlig litt i underskudd, men da er det lettest for meg å gå ned i vekt så da gjør jeg det. Klarer ikke å spise mer kcal heller. Må tvinge i meg de siste knekkebrødene til kvelds bare for å få nok kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1600 kcal og tar proteinshake etter trening! :) Så jeg ligger vel egentlig litt i underskudd, men da er det lettest for meg å gå ned i vekt så da gjør jeg det. Klarer ikke å spise mer kcal heller. Må tvinge i meg de siste knekkebrødene til kvelds bare for å få nok kcal.

 

Da skal jeg prøve å øke antall kcal og se om det skjer noe:) for meg er det ulogisk å spise mer for å gå ned, men velger å prøve likevel :):) et par uker!

 

Spent på veiing imårra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HSKK!

 

Utrolig flotte resultater du har oppnådd. Dette står det virkelig respekt av!!

 

Jeg gikk ned 16 kg på 16 uker før jul, mye med samme resept som deg. 1600 kcal og masse trening. Det gikk helt fint lenge, men etter hvert begynte jeg å kjenne at treningen ble tyngre og tyngre. Og kroppen kjentes tom for energi. Etter å ha snakket med et par instruktører på senteret der jeg trener som også driver med kostholdsveiledning økte jeg kaloriinntaket og var spesielt bevisst på proteininntaket. Dette gjorde susen og energien kom tilbake :P. Jeg trener fortsatt mye (ca 23-26TP/uke), men nærmer meg vektmålet mitt og stresser ikke så mye med nedgang lenger. Ligger nå på 1800-2000 kcal i døgnet med "lov" til å kose meg på lørdag og har all energi i verden :D. Vektpila pusler seg nedover med små skritt ;).

Ville uansett bare dele mine erfaringer med deg hvis du skulle komme opp i samme situasjon som meg og "bli tom" for energi.

 

Lykke til på ferden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...