Gå til innhold

Forvirret......


Caro2016

Anbefalte innlegg

Gjest nedogblider

Skjønner ikke hvorfor GR har forandret sidene på Vektklubben. Det var så oversiktlig og bra, og nå er alt så forvirrende og rotete. Liker dere de nye sidene, eller er det bare meg som ikke skjønner noe????

Jeg synes det virker veldig bra dette her. Det forrige forumet var jo fullstendig utdatert.

 

Har du sett knappen for "Vis nytt innhold"? Da får du opp alle tråder det er skrevet i siden sist du var innom.

 

Hvis du bruker litt tid på å bli kjent på de nye knappene og funksjonene vil du nok se at dette er en stor forbedring.

 

Jeg er i hvertfall veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker litt rotete med det samme. Men det er bare fordi du ikke er vant til det. Gi det litt tid. Trykk deg rundt omkring og bli litt kjent, så går det seg til.

 

Jeg likte det overhodet ikke til å begynne med, men nå synes jeg det er lett å finne frem og liker utformingen bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullsjura

Skjønner ikke hvorfor GR har forandret sidene på Vektklubben. Det var så oversiktlig og bra, og nå er alt så forvirrende og rotete. Liker dere de nye sidene, eller er det bare meg som ikke skjønner noe????

 

Jeg er helt fersk her inne, så har ikke sett hvordan de andre sidene var, men syns dette var ganske oversiktlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor GR har forandret sidene på Vektklubben. Det var så oversiktlig og bra, og nå er alt så forvirrende og rotete. Liker dere de nye sidene, eller er det bare meg som ikke skjønner noe????

 

--

 

Omleggingen som dere opplever nå er den største vi har gjort noen gang. Systemet vårt er byttet ut, det var enkelt sagt for gammelt.

 

Dessverre fikk vi uventede problemer med kapasiteten på serverne i romjulen, noe som også forhindret arbeidet med import av gamle data. Vi jobber nå hardt med det. Hastigheten på sidene er allerede mye bedre, og vil etter hvert tåle mye kraftigere bruk.

Håper dere vil trives her!

Hilsen ina, Grete Roede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...