Gå til innhold

Dette SKAL vi klare ;)


Gjest tbp

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

Jeg er med her jeg og hehe:) siden jeg startet kurset 11 januar så har jeg gått ned 1,1 kg, første uken gikk jeg bare ned 200 gram, men når en går fra nesten å sulte seg til å spise 5-6 måltid om dagen så er det kanskje ikke så rart.

 

men forrige onsdag hadde jeg gått ned 0,9 den siste uken og jeg var så glad for jeg ville egentlig ikke veie meg.

 

har et mål om å klare 6 kg tilsammen til 10 mars, da skal jeg på ylvis show med en kompis av meg, han fikk det i julegave av meg til jul.

 

og noen dager før den tid så håper jeg at jeg er såpass fornøyd at jeg investerer i en bli ny dag på stilmakeriet her hvor jeg bor hvor det er med fotoshoot og alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar
Gjest tullsjura

Kan jeg bli med her ? Ja jeg veier altså 95,6 kg..Herregud nesten 100kg..Jeg har så masse magefett at jeg ser ut som jeg er gravid i åttende måned..Det er så flaut.. :/

 

Har så lav selvtillitt at det er helt utrolig..Jeg har forsøkt mange ganger og går ned masse, ca 2 kilo i uka, men etterhvert gir jeg opp. Hvorfor kan jeg ikke være sterk..? Jeg vil så gjerne veie 70 kg igjen...og ikke skamme meg over kroppen min.. Med to barn har jeg hele tiden fortrengt hvordan jeg ser ut..Jakka mi er såvidt jeg får dratt igjen glidelåsen på..Gud hvor jeg hater å være tjukk...eg vil så gjerne få en normal kropp til sommeren 2012 :) Kan jeg klare det? Det er så masse fristelser overalt, jeg har et unormalt forhold til mat.. Jeg klarer ikke å kose meg med mindre jeg har snop eller brus. Tenk å tenke slik at det er ingenting å glede seg over hvis man ikke kan spise snop, merkelig....

 

Oh, var som å lese om meg selv, bortsett fra at jeg veier 77kg, å skal ned til 55kg ca.

Men ellers har jeg akkurat de samme følelsene selv!

Jeg har også to barn, så jeg tenker ikke så mye på meg selv.

Jeg måtte kjøpe meg ny jakke... :unsure:

 

Så, jeg håper jeg kan følge dere litt her??

Har veiedag på Ondag, å den denne onsdagen viste vekta -0,7kg :)

I dag drar vi på hyttetur, dette byr på utfordringer, Det er en hytte uten strøm og vann.. så blir nokk vanskelig å få i seg nokk vann, å rett mat. Men til gjenngled blir det mye aktivitet :)

Har dere noen tips, til enkel og sunn mat som man kan ta med seg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:) nå har det tatt en helomvending for min del. Jeg starter vist på easy life kurs til tirsdag:D gleder meg masse, men litt flaut og fortelle det på ett Grete Roede forum:S

Men da vet dere hva som skjer;) men kommer til og være her på forumet litt oxo for er så mange som er flinke til og motivere her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen tips, til enkel og sunn mat som man kan ta med seg??

 

 

Kyllingkjøttdeig, brokkoli, grillet kylling uten skinn, knaskegulrøtter, kålrabi, hjemmelagde knekkebrød (blir fort mett og det er sunt, lite kcal) lett gulost, tomater

 

Jeg pelier å kutte opp gulrøtter og kålrabi og sette det i en boks med vann på kjøkkenbordet når jeg er godis sugen på kvelden...Det hjelper masse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...